Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":3mtd5tyw je napisao(la):
Pazi, onog mutanta i zvanično zovu petljom. :bash: A kapacitivni šinski sistem mi izaziva jezu. :shok:
Pa i Autokomandu zovu petljom. Mislim da je cak i Jovin tako zove, a i ona je samo semaforizovana raskrsnica na stubovima.
 
С том разликом што главни ток (аутопут) нема укрштања у нивоу. Овде се све укршта у нивоу, а при томе се још и не зна који је главни ток саобраћаја, јер се скреће у тунел.

А да је Аутокоманда хорор, то стоји. Мостар је много елегантније решење (мада би се могло побољшати до идеалног).
 
Paz' ovo

Завршни радови на кружном току у Обреновцу
четвртак, 14 октобар 2010 16:05

У 2009. години имали смо паузу у градњи због добијања дозвола и решавања имовинских питања, радови су настављени, а очекујемо да ће петља бити завршена и пуштена за саобраћај од 10. новембра – објаснио је Јоветић.

Dakle sve je petlja ovim bambusima :laugh:
 
A ja se posle čudim što neki ne mogu da shvate... :bash: Lepo su sve vrste petlji opisane na engleskoj Vikipediji, samo treba odvojiti 15 minuta...
 
E, upravo to, mrzelo me da tražim link, a tebi +1 što te nije mrzelo. :) Odatle se vidi da su i kružni tokovi kod Arene zaista petlje, a i Autokomanda bi se po istoj logici mogla podvesti pod petlju. Semaforizovana raskrsnica na stubovima se nigde ne pominje. :p
 
U stručnoj literaturi postoje 1. površinske raskrsnice, 2.denivelisane raskrsnice i 3. ukrštaji (bez međusobnih veza), Sve ostalo su narodni izrazi, sleng itd.
 
Da, ja sam se bas smejao sto kruzni tok zovu petljom. Sad mi je u stvari jasno, zasto se nigde, ne planiraju kruzni tokovi. Jer su oni u rangu petlje. :lool: :lool:
 
jutros nestvarna slika, spustili se oblaci, već sada se nije video vrh pilona i kućica i krak krana.. razmišljam kako će tek biti sa celih 200m visine ..
 
I meni je preko kamera izgledao kao betonska sauronova kula :laugh:
 
Biće Sauronova kad joj postave onaj metalni deo na vrh... :D Do tad je Sarumanova! :p
 
bice zanimljivo, jer se i na beogradjanki ne vidi vrh nekada a ona je visoka nekih 100m + nadmorska visina...
 
Malopre videh na prvoj strani beobuild sajta da je povecan % zavrsenih radova za most na Adi na 60%, pa me zanima jel to u skladu sa planom,tj kada ocekujete da ce biti zavrsen most i biti u koriscenju?
 
Pegasus":2y98jtv5 je napisao(la):
Malopre videh na prvoj strani beobuild sajta da je povecan % zavrsenih radova za most na Adi na 60%, pa me zanima jel to u skladu sa planom,tj kada ocekujete da ce biti zavrsen most i biti u koriscenju?
Verovatno misle samo an most, jer hipodrom intersection je na 85% a pristupne nisu ni pocele sa gradnjom koliko ja znam.
 
Bilo je lepo vreme, imao sam aparat pri ruci, pa vam šaljem par slika od juče! :kk:

 
Videh i da je Hipodrom intersection vec na 85%, za nju sam siguran da ce biti gotova pre samog mosta na Adi , ali mi se cini da most napreduje po planu, a da ce vrlo tesko uspeti da naprave petlje i saobracajnice na NBG strani u tom istom roku .

Opet znajuci da idu redovni izbori na prolece 2012godine , mislim da ce gradskim vlastima ovo biti prirotet jer ih je za to i obdanista najvishe kritikovala opozicija . Obdanista vidim da prave na sve strane, tako da se nadam da ce ih ako ,nista onda motiv da sacuvaj vlast naterati da zavrse sve do tada, kako bi se stanje u saobracaju normalizovalo pogotovo u smilsu guzvi na mostovima koje su sve nesnosnije zadnji godina.

Rok za gradnju mosta je beshe kraj 2011godine?
 
most sa minimumom pristupnih krajem 2011 godine...
sa punim pristupnim sredina 2012 otprilike

Zbog mosta se ne gradi vecina projekata u gradu,ne rekonstruise pancevacki most,ne zavrsava obrenovacki.Ne gradi kanalizacija na 90% planiranih mesta.

Ali nema veze,vazno je da imamo izborni most koji umesto 12 000 000 000 je rebalansom dobio 18 000 000 000 dinara...
 
vucko":248b1rui je napisao(la):
most sa minimumom pristupnih krajem 2011 godine...
sa punim pristupnim sredina 2012 otprilike

Zbog mosta se ne gradi vecina projekata u gradu,ne rekonstruise pancevacki most,ne zavrsava obrenovacki.Ne gradi kanalizacija na 90% planiranih mesta.

Ali nema veze,vazno je da imamo izborni most koji umesto 12 000 000 000 je rebalansom dobio 18 000 000 000 dinara...
Da definitvno se vidi da ce trpeti ostali projekti dok se most ne zavrsi ,i takodje mislim da su razlog izbori .

Mozesh li samo pojasniti na sta mislish kada kazesh minimum pristupnih krajem 2011god, verovatno ce ici na foru da urade samo najneophodnije da most koji ce tada biti zavrsen moze da primi saobracaj,ali ne znam sta ce sve ulaziti u to?
 
Simba, +1 za slike :)

Pegasus, minimum je verovatno direktno povezivanje sa raskrsnicom kod Hipodroma, s tim što bi petlja u Radničkoj bila građena kasnije, a sa novobeogradske strane petlja u Jurija Gagarina, s tim što bi saobraćajnica do Tošinog bunara bila izgrađena kasnije.
 
vucko":357qmooj je napisao(la):
most sa minimumom pristupnih krajem 2011 godine...
sa punim pristupnim sredina 2012 otprilike

Zbog mosta se ne gradi vecina projekata u gradu,ne rekonstruise pancevacki most,ne zavrsava obrenovacki.Ne gradi kanalizacija na 90% planiranih mesta.

Ali nema veze,vazno je da imamo izborni most koji umesto 12 000 000 000 je rebalansom dobio 18 000 000 000 dinara...
Znaci ako je tako sledece ce biti jos gore jer ce se graditi most Zemun/Borca? U jednom periodu ce se poklopiti te dve izgradnje mosta, malo duzi period ako racunamo i pristupne saobracajnice. pa onda ide most kod ade huje, pa most Omoljica/Visnjica. Kuukuuu nama. Jos ce Pancevo za 7-8 godina placati deo za Pancevacki deo tog mosta.
 
Boki, nije kod Višnjice, nego kod Vinče. A najgore je što je taj most najvažniji. Međutim, kako je krenulo, doći će na red na kraju (eventualno pre Ade Huje). Problem je što će svi resursi biti iscrpljeni i ko zna da li ćemo uskoro videti taj most...
 
Wile E. Coyote":mme71zpk je napisao(la):
Boki, nije kod Višnjice, nego kod Vinče. A najgore je što je taj most najvažniji. Međutim, kako je krenulo, doći će na red na kraju (eventualno pre Ade Huje). Problem je što će svi resursi biti iscrpljeni i ko zna da li ćemo uskoro videti taj most...
Ako prodaju tekelom, a hoce imace resurse. Zato ga i prodaju.
 
Za iskusnije forumaše koje već stižu godine i svakodnevni stresovi, uvek je dobro držati se saveta da se onih tema koje su "Džak za udaranje" (kako ih je virtuelno blaženopočivši forumaš shmeksi svojedobno dobro definisao), treba kloniti. Nažalost, pošto je pljuvanje na temi o Metrou koja je do sada ekskluzivno bila rezervisana za traktate na temu "o, zaboga, zašto ja ne je*** Anđelinu Džoli", prelilo kacu, sličan manir osvrtanja na teme kojima se ovaj forum inače bavi se proširio po svim ostalim diskusijama kao pandemijski grip.

Čak i ako se odvažiš da se eto oglasiš na tim temama, čisto da ukažeš na to da smo se u orgijanju malo zaneli i da se više ne zna ko koga tu firca, znaj da si time nacrtao mutu na svom dupetu koje bolje da se stisne da primi udarce. Jer kako sad tebi da je nešto lepo i dobro kada smo konsenzusom utvrdili da je sve loše i crno.

No, iz kojekakvoga mazohizma ili nečeg sličnog, ipak moram da skrenem pažnju da se u mnogim stvarima ovde preteruje (više zbog pasivnih čitalaca nego aktivnih učesnika diskusije kod kojih je jako teško izmeniti dogmatsku apokaliptičnu sliku sveta koji ih okružuje).

Čisto, kada je u pitanju spomenuti rebalans budžeta, moram da kažem da mi nije jasno šta je bilo bolje uraditi u situaciji u kojoj smo. Jer ja znam šta je već odgovor, da novac nije prebačen i da je došlo do blagog zastoja u radovima imali bismo kilometarske postove o tome kako se eto kreči nekakav glupav Dom penzionera u nekoj pički materini, a most stoji.

Imam poštovanja prema onima koji se dosledno protive ovom mostu od prvih ideja za njegovu izgradnju u ovom obliku (poput Relje). Ipak ogromna većina je onih koji jednog dana ovaj most vole, a drugog ga mrze i tako u krug - ili svoju nedoslednost pokazuju na drugim temama - za metro ne treba žaliti para, a za most treba itd.

U pitanju je jedna shizofrena situacija, unutrašnja borba između osećaja sreće što vidimo da se s jedne strane most gradi, ali i potrebe da se mora naći nešto loše u tome, budući da se, da se ne lažemo, u Srbiji loše živi te smo naviknuti na život obojen u sranje.

Ipak, nije loše registrovati da je to odličan način da sagledaš sveukupnu "lošost" situacije u našoj zemlji. Jer Beogradu toliko mostova fali, da bilo koji da se gradi javiće se neko ko će reći da je neka druga potencijalna ćuprija prioritetnija (pored metroa čija se potrebnost aksiomski ne dovodi u pitanje). S druge strane, Beograd raspolaže sa toliko malo novca da bilo kakvo trošenje, slično kao i u prvos situaciji, stvara osećaj da su te pare mogle da se potroše malko pametnije.

Ali poenta je, na kraju, da onog trenutka kada je odlučeno da se most pravi (i kada je protivljenje izgradnji ovog mosta bio usamljeni tanani glasić u masi), i kada je zaboden prvi ašov, alternative baš i nisu sjajne. Naravno, možda i neko razmišlja o tome da zaustavimo izgradnju mosta, otkažemo ugovore sa izvođačimo, ljubazno se zahvalimo Evropskoj investicionoj banci na kreditima i vratimo joj sredstva, miniramo pilon i razje*******emo ovo što je izgrađeno do sada, preoremo špic Ade i okrenemo se prioritetnijim projektima, a jednog lepog dana kada budemo imali metro i još 13 mostova na Savi i Dunavu raspišemo konkurs za rešenje mosta na Adi koji bi morao biti greda i koji bi trebalo da grade domaće firme od zajma iz Rusije - ali ja mislim da to nije baš i najpametnije rešenje.

Dakle, pošto već gradimo most sada imamo samo jednu opciju, a to je da ga završimo. Pitanje nije kako raspodeliti pare u budžetu, već kako da budžet bude puniji, a to već nije rasprava za ovu temu.
 
Ako si mislio na mene da ja mislim da je dobro to, pa ne mislim. To za mostove i prodaju telekoma. +1 za tvoj post
 
Evo još malo sličica i od mene

Na pilonu se radi 33. segment, oplata je na 148m. Ostalo je još 6 segmenata nakon ovog, a kako je period izrade jednog sada oko 12-13 dana završetak betonskog dela pilona treba očekivati nakon božićno- novogodišnje pauze.



Čelični deo glavnog raspona je dostigao 98m, dakle pređena je uveliko 1/4 puta do stuba br.5 (376m):



Čelični segment M6 je već utovaren na baržu a u pozadini se vidi M7 u pripremnoj fazi:



Konačno kreće i slovenački SCT sa izradom prvih segmenata bočnog raspona (338m) na NBG i njihov završetak će diktirati i završetak mosta jer kako stvari stoje ovaj čelični deo ide brzo i biće pre gotov:



Priprema se armatura za završni stub mosta (br. 8):




Na platformi za naguravanje se priprema oplata za izlivanje završnog raspona na Čukaričkoj strani sa priključcima za pristupne saobraćajnice:




Još nekoliko slika iz raznih uglova:








 
Vrh