[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372314#p372314:2y9b4fmj je napisao(la):
Delija » 19 Феб 2016 03:07 pm[/url]":2y9b4fmj]Причам о томе како се могло урадити. И немој да ми изврћеш пост. Наравно да бих повезао са Радничком. По једна уливна и одливна рампа из Радничке би коштала фантастичних 4-5 милиона евра и то је то.
Живо ме интересује какав би то накарадни моснтрум био који се за тако мале паре може урадити а да буде функционалан на том месту будући да је велика висинска разлика између Радничке и Кировљеве а места за грађевински маневар нема јер је литица лесне заравни јако близу. И наравно, на шта би то личило тик из стамбени фонд. Садашња петља изграђена ја на већ девастираном и неупотребљивом земљишту а та хипотетика би девастирала стамбени кварт и улаз на летовалиште Аде Циганије истовремено.
Да не говорим о томе да би преко целе Аде морала да иде мостовска конструкција, те би дошли до скоро идентичне дужине мостовско-надвожњачке конструкције која би највероватније била греда. Надвожњак преко Аде - ФУЈ.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372314#p372314:2y9b4fmj je napisao(la):
Delija » 19 Феб 2016 03:07 pm[/url]":2y9b4fmj]На нбг страни семафор како је и требало и вози.
Да, на НБГ страни би било једноставније и јефтиније, али на староградској би било једнако скупо ако не и скупље. То је био проблем НБГ урбаниста - потпуно су игнорисали стари Београд и Земун.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372314#p372314:2y9b4fmj je napisao(la):
Delija » 19 Феб 2016 03:07 pm[/url]":2y9b4fmj]
Дакле, ефекти би били исти по саобраћај а разлика у цени само на једној страни би била најмање 60 милиона евра, знатно више ако рачунамо цареву ћуприју и ону имбецилну денивелацију од пожешке па око хиподрома.
Е видиш, ту испушташ из вида да је у питању УМП. То значи да би тај денивелисани део од Пожешке, преко Цареве ћуприје опет морао да се денивелише, јер УМП мора да заокрене и прави полукруг према Аутокоманди, а ако би мост по старим плановима ударао у Кировљеву, УМП би се настављао Паштровићевом и опет преко Цареве ћуприје у тунел. Тај део се не мења, јер УМП мора да се повеже полукругом са мостом преко Аде Хује.
УМП се не завршава у Пожешкој.