Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Slažem se stf, ali ako UMP treba da bude takva saobraćajnica, čemu onda petlje i rampe sa obe strane mosta?
I drugo, zar zaista misliš da se transverzalni saobraćaj može prebaciti sa denivelisane saobraćajnice kroz centar(autoput) na obilaznu saobraćajnicu sa semaforima (UMP)?

Ako se grad zaista želi sačuvati od urbane degradacije onda se transverzalni saobraćaj mora izvlačiti iz centra a to se može postići samo brzom i denivelisanom saobraćajnicom u obilaznici.
 
Петље су ту да не би за 50% деградирао капацитет моста, по природи ствари изузетно скупог објекта, некаквим семафором на укрштању са Радничком и Јурија Гагарина. То би био највећи могући дебакл - оволико саобраћаја колико је сада на мосту би стварало колапс негде до Макиша - па нико никад није планирао мост преко Аде без приступних петљи, нити би га икада планирао.
 
I s tim se slažem, ali onda se opet vraćamo na početak. Zašto ne uraditi denivelaciju cijelom dužinom trase kako je i nacrtano u GUP-u...



Kakva je prednost da se izbjegaju zastoji na prilazima mostu a stvaraju se na semaforima u nastavku UMP-a?
 
Никаква. Али то су већ беобилдовске ветрењаче с којима се не вреди борити. Није то проблем само семафора већ и локације и саобраћајница на коју се надовезује умп.
 
Није уцртана денивелација целе трасе, нити је икада планирана. На НБ, треба да буде денивелисана само још раскрсница са Тошиним бунаром, али то је остављено за ко зна кад, јер, реално, није ни неопходно.
 
Петља радничка је коштала беше 64 милиона евра а са нбг стране се ни не зна колико ће нас укупно коштати овај апсолутно непотребан или макар неприоритетн булевар до тошиног бунара. Да је мост изграђен тамо где је одувек планиран приступнице би коштале на обе стране између 0 и 10 милиона евра јер их не би ни било. Са једне стране би се мост просто надовезао на пожешку/кировљеву а са друге на попречни а не нови подужни булевар, дакле на антифа борбе.

Е сад, овде је 100 пута поновљена лаж о великом злу семафорима у сред зона и саобраћајница са - семафорима и великој користи скупих петљи и денивелација ограничених - семафорима, постала истина.
 
Е, па, није тако. У свим претходним плановима, мост преко Аде са Новобеоградске стране би се надовезивао на овај исти булевар на који се сада надовезује, само мало западније. Погледај нпр. Регулациони план из 1961. (или 1962.) арх. Бранка Петричића, по којем је грађен Нови Београд. Или ГУП из 1972: http://www.urbel.com/img/ilu/velike/slika-11.jpg

Такође је годинама, за тај неостварени мост на "старој" локацији, у зони превлаке, на другој обали, предвиђана монструм-петља за приступ мосту. А са том монструм-петљом не би решио сужење коју стотину метара одатле (подвожњак и тобоган), па би све на крају још скупље коштало. Или је требало да остане то сужење?

Ти ладно не би повезао мост рампама са Радничком? Сав саобраћај би нагурао у Пожешку? Каквог то смисла има?

(И Панчевачки мост има, наравно, денивелисану везу са Булеваром деспота Стефана, а како би другачије?)
 
Причам о томе како се могло урадити. И немој да ми изврћеш пост. Наравно да бих повезао са Радничком. По једна уливна и одливна рампа из Радничке би коштала фантастичних 4-5 милиона евра и то је то. На нбг страни семафор како је и требало и вози. Да немаш тако пластично схватање саобраћаја као и 95% форума схватио би да је и у овој у изведеној варијанти барем трећина саобраћаја сваљено на Пожешку. Оно као, да направиш јебени телепорт код Радничке исто се вата јер људи, јелте, морају доћи постојећом саобраћајном мрежом до телепорта.

Дакле, ефекти би били исти по саобраћај а разлика у цени само на једној страни би била најмање 60 милиона евра, знатно више ако рачунамо цареву ћуприју и ону имбецилну денивелацију од пожешке па око хиподрома.
 
mislim da si debelo promasio sa procenom koliko saobracaja sa mosta zavrsi u pozeskoj. bas bas debelo. narocito za centralni deo pozeske, od beteksa do okretnice. slobodno oduzmi nulu

edit: vidim da si i sam shvatio ali si i dalje jako daleko
 
uh koliko nemas pojma, tj koliko ne umes da se iskontrolises kad se tako zajogunis i umesto da stanes i razmislis i sam shatis, jer svakako nisi glup, ti teras svoje.. da prostis ko vucic si

elem, ti sigurno nikada nisi prosao sledecim ulicama, ni pre, ni nakon izgrdnje mosta na adi i pristupnih saobrcajnica na desnoj obali savi

radnicka
pozeska
trgovacka
blagoja parovica
ace joksimovica
kirovljeva
pastroviceva
kneza viseslava
bul vojvode misica
bul patrijarha pavla
drajzerova
pat. dimitrija
vareska
pere velimirovica
pilota m. petovica
vrbnicka
brace marinkovic
 
Џаба. Kо се ниje клацкао радним даном пре 10 година и више кроз Радничку и Булевар војводе Мишића не зна шта је гужва. Цели дан осим од 20-06.
 
Добро, претпоставићу да ви живите у паралелном свету у ком нису и даље редовне гужве у оба дневна шпица од раскрпетље, преко милошевог конака па све до укључења на Миљаковац из Бул. Патријарха Павла. Ове зиме сам на тој релацији возио скоро свакодневно и не можете ме правити блесавим. А "сутра" када прошире тај булевар гужва ће се само преместити даље у Теодора Драјзера и ка Раковици и опет никаквих реалних помака неће бити. И тако ће се паре бацати у бунар а јавни превоз и реалне потребе и приоритети града бивати запостављени.

И само да направим још већу дистанцу од вашег става: Када кажете да је на НБГ страни овај нови булевар имао смисла или да је чак био потребан/неопходан ви кажете да постојећа мрежа НБГ булевара није довољна и да је то хитно требало санирати. А иначе ради се о целини која је практично највећа и најкомотнија таква саобраћајна мрежа у европским оквирима у односу на величину и густину те новобеоградске урбане целине. А када кажете да је тај булевар требало у целости денивелисати ви у ствари заговарате јединствени случај, експеримент неуспешно изведен само у једном граду на свету, у Бразилији.
 
Гаго ниси у праву. Погледај раније снимке на "гугл земља" и видећеш да на тим темељима никада није било барака. Ко још уграђује арматуру дванаестицу у темеље бараке. Шта је било планирано не знам, причало се пасарела.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372314#p372314:2y9b4fmj je napisao(la):
Delija » 19 Феб 2016 03:07 pm[/url]":2y9b4fmj]Причам о томе како се могло урадити. И немој да ми изврћеш пост. Наравно да бих повезао са Радничком. По једна уливна и одливна рампа из Радничке би коштала фантастичних 4-5 милиона евра и то је то.
Живо ме интересује какав би то накарадни моснтрум био који се за тако мале паре може урадити а да буде функционалан на том месту будући да је велика висинска разлика између Радничке и Кировљеве а места за грађевински маневар нема јер је литица лесне заравни јако близу. И наравно, на шта би то личило тик из стамбени фонд. Садашња петља изграђена ја на већ девастираном и неупотребљивом земљишту а та хипотетика би девастирала стамбени кварт и улаз на летовалиште Аде Циганије истовремено.

Да не говорим о томе да би преко целе Аде морала да иде мостовска конструкција, те би дошли до скоро идентичне дужине мостовско-надвожњачке конструкције која би највероватније била греда. Надвожњак преко Аде - ФУЈ.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372314#p372314:2y9b4fmj je napisao(la):
Delija » 19 Феб 2016 03:07 pm[/url]":2y9b4fmj]На нбг страни семафор како је и требало и вози.
Да, на НБГ страни би било једноставније и јефтиније, али на староградској би било једнако скупо ако не и скупље. То је био проблем НБГ урбаниста - потпуно су игнорисали стари Београд и Земун.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372314#p372314:2y9b4fmj je napisao(la):
Delija » 19 Феб 2016 03:07 pm[/url]":2y9b4fmj]
Дакле, ефекти би били исти по саобраћај а разлика у цени само на једној страни би била најмање 60 милиона евра, знатно више ако рачунамо цареву ћуприју и ону имбецилну денивелацију од пожешке па око хиподрома.
Е видиш, ту испушташ из вида да је у питању УМП. То значи да би тај денивелисани део од Пожешке, преко Цареве ћуприје опет морао да се денивелише, јер УМП мора да заокрене и прави полукруг према Аутокоманди, а ако би мост по старим плановима ударао у Кировљеву, УМП би се настављао Паштровићевом и опет преко Цареве ћуприје у тунел. Тај део се не мења, јер УМП мора да се повеже полукругом са мостом преко Аде Хује.

УМП се не завршава у Пожешкој.
 
Pa ta delijina verzija ili bese (jovinova makar znam da mi je to pominjao kao bolje resenje pre par godina :bash:) uopste ne pije vodu posto ne resava realne tokove saobracaja a ne bi resila ni raniji prolaz ispod pruge i onaj stari nadvoznjak isto preko pruge gde su bila suzenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372428#p372428:17ryrror je napisao(la):
rasho62 » 20 Феб 2016 02:04 pm[/url]":17ryrror]Гаго ниси у праву. Погледај раније снимке на "гугл земља" и видећеш да на тим темељима никада није било барака. Ко још уграђује арматуру дванаестицу у темеље бараке. Шта је било планирано не знам, причало се пасарела.
А бре Рашо ала си ти неки јако тврдоглав човек и упорно тврдиш нешто што не знаш, али зато кажеш "тако се причало". Ко је причао, неки који су "добро обавештени у све и свашта", па ни мање ни више него пасарела. Шта ће бре пасарела у овој улици, јесте да је саобраћај нешто већег обима, али није толиког да треба пасарела. Али, као што сам рекао, кад се уради онај наставак Грчке улице, гужве ће нестати у тој и улици Недељка Гвозденовића.

Лепо смо ти и Пантограф и ја рекли да су ту биле бараке грађевинаца, где су били инжењери и техничари и администрација, који су ту радили те зграде. "Ко уграђује арматуру дванаестицу у темеље", па ето уграђују грађевинци јер су за себе радили те бараке, јер су оне требале ту да буду дужи период док се не ураде све те зграде.

Срећом па Бинг Мапс има само сателитске снимке старе по десет и петнаест година и не ажирира их, па ти ево снимка барака ту где су биле. Једну слику сам и зумБирао :wink: из другог угла. Ако ово није довољно гледаћу да пронађем и слике "са земље".
Pogledajte prilog 1
 
Igore, ruku na srce, novi nadvoznjaci Radnicka - Vojvode Misica ni sad nisu deo petlje. Potpuno su fizicki nezavisni objekti sa svoje po tri trake.
Isto tako su mogli biti izgradjeni i da most nije pozicioniran tu gde jeste.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
А ја бих рекао да би "морали" бити изграђени и да је петља на другом месту, што је и поента.
 
Управо то. У цену петље се напумпавају и денивелација Цареве ћуприје, која је свакако морала да се денивелише у оквиру планираног УМП-а који би само дошао са друге стране на идентичну саобраћајну тачку, и надвожњак преко пруге који би опет свакако морао да се ради у профилу 3+3.

Дакле, поставља се рално питање: да ли би све то раздвојено коштало толико јефтиније него овако "у цугу"? Одговор је једноставан - НЕ.

Ја не патим од форсирања фикс идеје приликом које губим додир са реалношћу, од чега пате неки чланови, па ћу да недвосмислено признам да би део преко Новог Београда био многоструко јефтинији јер не би било потребе за петљама и надвожњаком те дужине, али би укупна цена изграђене деонице била иста, јер би део на староградско страни био немерљиво скупљи због силне потребне експропријације, како за петљу, тако и за деоницу од Радничке до Пожешке.

Дужина моста била би иста, али би он био јефтинији јер би био греда, будући да на тој позицији ниједан други тип моста не би имао никаквог смисла.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372386#p372386:3uq6rf78 je napisao(la):
Delija » 20 Feb 2016 03:15 am[/url]":3uq6rf78]

И само да направим још већу дистанцу од вашег става: Када кажете да је на НБГ страни овај нови булевар имао смисла или да је чак био потребан/неопходан ви кажете да постојећа мрежа НБГ булевара није довољна и да је то хитно требало санирати. А иначе ради се о целини која је практично највећа и најкомотнија таква саобраћајна мрежа у европским оквирима у односу на величину и густину те новобеоградске урбане целине. А када кажете да је тај булевар требало у целости денивелисати ви у ствари заговарате јединствени случај, експеримент неуспешно изведен само у једном граду на свету, у Бразилији.

ne pricam o nbg strani, tamo je umesto rampi i novog bulevara mogao jedan kruzni tok i ulivanje u postojecu mrezu bez problema, barem za sledecih 100 godina. trasa tosin bunar-most je bez problema moga da saceka neka druga vremena a novac utrosen na to mogao je biti mnogo pametnije utrosen, recimo na potez topcider- rakovica (kao realno izvodljiva veza ump-smt iako ne postoje ni jedan ni druga)

ono na sta sam zeleo da ti ukazem je koliko je recimo trenutno opterecen pravac ada-trgovacka-ibarska i pored otga sto 500 metara umpa pored hipodroma odvede gomilu saobracaja ka topcideru umesto ka zarkovu, saobracaja koji bi da je most izgradjen uzvodnije od ade sigurno zavrsio u trgovackoj umesto u p.pavla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372254#p372254:2jh2aqfc je napisao(la):
Гага » 19 Feb 2016, 00:33[/url]":2jh2aqfc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372121#p372121:2jh2aqfc je napisao(la):
astrodule » 18 Феб 2016 12:10 pm[/url]":2jh2aqfc]Valjda će da postave ograde i pasarelu kod škole.


Poslato sa telefona
Па ограда код школе већ постоји и то са све четири стране.

Mislim na ogradu uz UMP da deca ne bi pretrčavala (kao kod Šest kaplara ili Franša i Veterinarskog fakulteta).
 
Данас је објављена јавна набавка за „формирање грађевинске парцеле С-4-А на траси УМП-а". Значи полако почиње да се комплетирају сви потребни подаци за наставак градње УМП-а на делу од изграђеног дела до Тошиног бунара. Мислим да још није само на овом делу формирана грађевинска парцела.

Ако неко има геодетску фирму или зна некога да има такву фирму, може да се јави на тендер.

Пажњу ми је привукао снимак на коме је објављен један погрешан податак, који сад није толико ни битан али опет, мало ће збуњивати оне који слабије познају тај део Новог Београда.
На снимку је приказана раскрсница улице Омладинских бригада и будуће трасе УМП-а. Ту се види део железничке пруге, део надвожњака, аутоперионица од Петла, део бившег Интерекспорта, итд. Дат је погрешан податак од стране Дирекције, где су написали део те трасе УМП-а да је то улица Др. Агостина Нета !!! Ваљда ће укапирати једног дана.

Имате на претходној страни моју краћу фоторепортажу баш са те раскрснице.



Конкурсна документација
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -36-16.pdf
 
Sve i da je raskrsnica kod GSP-a to onda ne bi bila ulica Dr Agostina Neta nego Bulevar Crvene armije.
 
Vrh