Мали подсетник око несуђеног железничког подвожњака. Извињавам се ако сам досадан
Крајем новембра 2015. године је објављена прва јавна набавка за радове на пробијању железничког насипа и изградње подвожњака и спајања булевара Уметности и булевара Црвене Армије. На први позив се нико није ни јавио, а у међувремену су била два продужетка рока за доставу понуда и два обавештења о обустави поступка јавне набавке. Ово друго обавештење о обустави поступка је од 01. фебруара о.г., а мишљења сам да ће током марта месеца бити објављен још један продужетак рока за доставу понуда.
Ако то не ураде до почетка радова (почетак априла) на наставку градње УМП-а, касниће се и са радовима око самог УМП-а. Мислим да шпанци то неће дозволити, тако да се може десити да они преузму да раде и овај део посла. Наравно ово би било директно позивање шпанског извођача на те радове, као што је Дирекција урадила са директним позивањем наших грађевинаца за ове радове.
На тај директан позив Дирекције су се пријавила само две грађевинска предузећа, од девет директно писмено позваних.
Пријавили су се:
Pogledajte prilog 5
Понуде су примљене само од:
Pogledajte prilog 4
Први понуђај је дао цену од 223.835.214,56 динара, а други на 209.906.741,31 динара.
А образложено је зашто се не прихватају понуде:
Pogledajte prilog 3
Оно што је важно је то да је 23. децембра 2015. измењена тј. допуњена конкурсна документација у делу техничке спецификације, књига 3: „Пројекат подвожњака“. Ево те измене позиције 2.5, а то је тачка 3), где каже да се поред уклањања туцаничког застора
уклањају и шине и прагови, а демонтиране шине ћесе сачувати за поновну монтажу:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Значи ипак се скидају/уклањају шине , Маир је био у праву :wink:
Позиција 5.13 која се спомиње (конкурсна документација-остали радови) каже „уградња шина и прагова у главне носаче подвожњака...“ и даље у табели пише 90 метара шина, то би требало да значи да се скида 90 метара шина са тог дела где ће бити будући подвожњак. Већ у тачки 5.14 пише да ће се набавити 120 метара сигурносних шина на делу моста, унутар постојећих !
Шта иначе значе те "сигурносне шине" ?