Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Na ibarskoj magistrali su postavljeni sipovi, izlivena mostovska konstrukcija pa je tek naknadno potkopana .
Zar ne bi tako moglo prvo ispod jednog koloseka, pa zatim ispod drugog, i tek na kraju da se odradi potkopavanje?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374275#p374275:f52miqt2 je napisao(la):
ftj » 03 Мар 2016 02:33 pm[/url]":f52miqt2]Jel moguce da su cekali skoro 4 godine da nastave ovaj posao od pisljivih 13m eura samo da suprotna strana ne bi dobila politicke poene na mostu? Ili je samo nesposobnost i nezainteresovanost u pitanju.
О овоме смо писали на овој теми јако пуно, али вероватно ниси обратио пажњу (ниси пазио на часу :wink: ).
Један од услова за добијање кредита је био и расељавање циганског насеља које је било иза ГСП депоа/гараже и насипа железничке пруге. Још претходна власт је почела преговоре око расељења по систему као што су расељени цигани испод Газеле, значи у контејнере, али оне силне не владине отганизације, НВО, НЛО; АИ и разноразне „Свастике“ и европска банка нису пристале на то. У међувремену је промењена власт, остао исти проблем и на крају се морало приступити изградњи социјалних станова што је и урађено и исти су пресељени у Јабучки рит и Орловско насеље. Са тиме су створени услови, објављена јавна набавка, подношење понуда, одабир извођача и ето коначно јуче потписан уговор. За све ово је требало време, зар не.
Биће то све како треба.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374341#p374341:p13ydvwh je napisao(la):
relja » 03 Мар 2016 10:37 pm[/url]":p13ydvwh],
samo je pitanje koliko para želi da se potroši.
За овај пројекат је предвиђено тј. процењена вредност јавне набавке је 210.000.000,00 динара (210 милиона динара).
 
Мали подсетник око несуђеног железничког подвожњака. Извињавам се ако сам досадан

Крајем новембра 2015. године је објављена прва јавна набавка за радове на пробијању железничког насипа и изградње подвожњака и спајања булевара Уметности и булевара Црвене Армије. На први позив се нико није ни јавио, а у међувремену су била два продужетка рока за доставу понуда и два обавештења о обустави поступка јавне набавке. Ово друго обавештење о обустави поступка је од 01. фебруара о.г., а мишљења сам да ће током марта месеца бити објављен још један продужетак рока за доставу понуда.

Ако то не ураде до почетка радова (почетак априла) на наставку градње УМП-а, касниће се и са радовима око самог УМП-а. Мислим да шпанци то неће дозволити, тако да се може десити да они преузму да раде и овај део посла. Наравно ово би било директно позивање шпанског извођача на те радове, као што је Дирекција урадила са директним позивањем наших грађевинаца за ове радове.

На тај директан позив Дирекције су се пријавила само две грађевинска предузећа, од девет директно писмено позваних.

Пријавили су се:
Pogledajte prilog 5

Понуде су примљене само од:
Pogledajte prilog 4

Први понуђај је дао цену од 223.835.214,56 динара, а други на 209.906.741,31 динара.

А образложено је зашто се не прихватају понуде:
Pogledajte prilog 3

Оно што је важно је то да је 23. децембра 2015. измењена тј. допуњена конкурсна документација у делу техничке спецификације, књига 3: „Пројекат подвожњака“. Ево те измене позиције 2.5, а то је тачка 3), где каже да се поред уклањања туцаничког застора уклањају и шине и прагови, а демонтиране шине ћесе сачувати за поновну монтажу:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Значи ипак се скидају/уклањају шине , Маир је био у праву :wink:

Позиција 5.13 која се спомиње (конкурсна документација-остали радови) каже „уградња шина и прагова у главне носаче подвожњака...“ и даље у табели пише 90 метара шина, то би требало да значи да се скида 90 метара шина са тог дела где ће бити будући подвожњак. Већ у тачки 5.14 пише да ће се набавити 120 метара сигурносних шина на делу моста, унутар постојећих !


Шта иначе значе те "сигурносне шине" ?
 
To su sine vodjice unutar kolosjeka imas ih na mostovima stari zeljjeznicki npr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374493#p374493:2rec7c4k je napisao(la):
Stomatolog » Pet Mar 04, 2016 8:45 pm[/url]":2rec7c4k]Mislim da to ima i na Pancevackom mostu...
Vodjice postoje na svakom zeleznickom mostu
 
"I evo najzad pojašnjenja od Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda: biciklistički liftovi na Mostu na Adi ipak treba da se dodatno servisiraju pre puštanja u rad, za šta je i pokrenuta javna nabavka. Ono što zbunjuje je navodna protivpožarna saglasnost, iako MUP u svom dopisu tvrdi da je protivpožarnu saglasnost već dao. Ostavljamo mogućnost da se radi o različitim liftovima, ali nema ih baš toliko puno na celom mostu (ukupno 4) da bi došlo do zamene.
I postavljamo po nama ključno pitanje, da li je Grad Beograd potrošio skoro 1 milion evra da bi ti liftovi stajali van pogona PUNE 4 GODINE, bez konkretnog datuma kada će biti pušteni u rad???"
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
izvor:UG ulice za bicikliste
 
Moram da se uključim u ovu raspravu, u skorije vreme smo radili kompletnu zamenu dva lifta u stambenoj zgradi od 20 spratova, cena oba lifta je bila 50,000€ , ne znam na kojim su oni drogama kad mogu da kažu da liftovi toliko kostaju a idu samo jedan sprat :)
Inače bilo bi dobro kad bi imali izbore na svakih god dana, taman da završe šine i tunel :)
 
Verovatno se misli i na izgradnju betonske kontrukcije a ne samo lift.
 
Ja danas videh rovokopača kako radi na Tošinom bunaru, ali na trasi "UMP"-a.
 
Dakle vest sa RTS od 3,marta kaže:
У Београду је потписан уговор о изградњи северних приступних саобраћајница мосту на Ади, од Тошиног бунара до Улице Ђорђа Станојевића, а како је речено, радови би требало да почну првог априла и коштаће 13,5 милиона евра.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B8.html
Zašto nešto mislim da neće početi sutra radovi :D :mrgreen:
 
Па и неће, до 07. априла се уводи извођач радова у посао и то је крајњи рок. Вероватно ће у понедељак, а од тада ће почети да тече и рок извођења радова тј. тих 365 дана.

 
Srpska logika:
Povezivanje mosta direktno sa Milutina Milankovica je bilo neizvodljivo i nije se pomisljalo o tome zato sto je planirano da nastavak bude denivelisan bar do Bezanije, da bi na kraju odustali od denivelacije ali se pravi ceo novi bulevar sa glupavim semaforizovanim raskrsnicama na 300 metara udaljenosti od M. Milankovica i bice identican.

Sent from my LG G4
 
pa jeste, ali ovaj bulevar tj njegov deo koji nije denivelisan omogucava izgradnju desetina novih objekata uz prugu i sa druge strane puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378928#p378928:2u5epnf0 je napisao(la):
savagt » 01 Апр 2016 01:00 am[/url]":2u5epnf0]Srpska logika:
Povezivanje mosta direktno sa Milutina Milankovica je bilo neizvodljivo i nije se pomisljalo o tome zato sto je planirano da nastavak bude denivelisan bar do Bezanije, da bi na kraju odustali od denivelacije ali se pravi ceo novi bulevar sa glupavim semaforizovanim raskrsnicama na 300 metara udaljenosti od M. Milankovica i bice identican.
Fizički nije bilo moguće napraviti konekciju mosta sa Milutina Milankovića.
 
4.4
Увођење извођача у посао изградње приступних путева Мосту на Ади
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1750038

Извођач радова на изградњи северних приступних путева Мосту на Ади, шпански Рубау, данас је уведен у посед градилишта, чиме је почео да тече рок за извођење радова од 365 дана. Радови су уговорени у износу од 13,5 милиона евра и финансирају се из постојећег кредита Европске инвестиционе банке за пројекат приступних путева, саопштавају из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Машине ће следеће седмице почети са бушењем шипова код Улице Ђорђа Станојевића, на месту где се завршава раније изграђена конструкција приступних путева. До тада ће извођач вршити допремање и организацију градилишне опреме и инфраструктуре и обавити геодетско обележавање трасе.

Деоница од Тошиног бунара до Ђорђа Станојевића дугачка је два километра и има три четворокраке раскрснице, две рампе и четири прикључка по систему улив–излив. Раскрснице се налазе на укрштању са Булеваром Црвене армије, Омладинских бригада и Тошиним бунаром и имају пун програм веза нa семафорисаним раскрсницама. Остале везе са околном саобраћајном мрежом су у Улици Ђорђа Станојевића и на местима постојећих објеката уз трасу саобраћајнице.
 
Sasvim pristojna ideja, a s obzirom da se preko mosta nadovezuje na budući Bulevar patrijarha Pavla, ima i dodatne simbolike.

Podrška.
 
Vrh