Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370843#p370843:39zenaqi je napisao(la):
RioBL » 09 Feb 2016 04:12 pm[/url]":39zenaqi]Na žalost Relja s tobom se ne može voditi polemika tako da ću ja u tvojim očima i dalje da "lupam" i "zagađujem forum" čim mi se ukaže prilika.

Nakon nove anlize u kojoj si došao do zaključka da Beograd ima veći drumski saobraćajni kapacitet od Londona zaista je neprimereno da urušavaš kvalitet rasprave do dna.

Što se tiče posta u kom navodiš da ćeš „ i dalje da lupaš i zagađuješ forum čim ti se ukaže prilika“ - nećeš veruj mi.

Forum i članovi koji su godinama svoj doprinos davali uvećanju kvaliteta korespodencije su ispratili već stotine botova pa si samo jedan više.

Molim Vas da se vratimo temi Unutrašnji Magistralni Prsten, Most preko Ade - [ Magistrala ] i moderatora da reaguje, hvala.
 
Pa dobro.
S obzirom da mi se prijeti, onda vise necu da lazem, manipulisem, zagadjujem forum i urusavam kvalitet rasprave pa cu od sada samo da govorim istinu i podizem nivo rasprave.

Zbog toga se moram izviniti i odmah ispraviti one neistine koje sam naveo, pa cu reci par istina u vezi mosta i UMP-a.

Most je odlican. Lijep, elegantan, pravo remek dijelo graditeljstva. Pristupne saobracajnice su fenomenalno izvedene uz minimalno zauzece prostora i narusavanja urbane slike grada. One omogucavaju da se mostu pristupi sa svih strana. Sa svojih 6 traka i buducim tramvajskim basticama, omogucava se laka i brza veza Novog Beograda i Banovog Brda i dalje...sve do Petlovog Brda. A kad uskoro bude zavrsen citav UMP, to ce omoguciti brzu i laku vezu skoro svih Beogradskih naselja. Guzve na Gazeli ce prakticno nestati.

Postavljanjem buduceg sinskog sistema, jos vise ce se unaprijediti saobracaj u Beogradu i biti zadovoljene skoro sve transportne potrebe grada za dug period. A ako jednog dana Beogradu i bude pao na pamet metro, on ce se vjerujem, moci izvesti preko nekog jos ljepseg mosta, mozda u Ostruznici, s obzirom da je Makis zasticeno podrucje.

Sigurno da ima jos istina o UMP-u i mostu ali bolje da o tome govore strucnjaci posto ja u ovo sve slabo razumjem a i Beograd poznajem samo sa mape.
 
Неколико јучерашњих - 16.02. слика будуће трасе УМП, односно дела код улице Омладинских бригада.

Постојеће стање:
-правац према бувљаку или према већ изграђеном делу УМП-а. На трећој слици по реду где се види Петлова аутоперионица, поред - у продужетку ће бити бензинска станица.
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6

-правац према раскрсници Тошин бунар - Николе Добровића
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Цртеж будуће раскрснице УМП-Омладинских бригада:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371945#p371945:33m5wx3w je napisao(la):
Гага » 17 Feb 2016 12:51 am[/url]":33m5wx3w]

-правац према раскрсници Тошин бунар - Николе Добровића
Pogledajte prilog 5

gago, da li mozes da nam kazes, na osnovu ucrtanog plana ili na osnovu licne procene, da li ce ovaj drvored na desnoj strani fotografije preziveti povezivanje tosin bunar-buvljak ili odlazi u istoriju?
 
Naravno, tek za one koji misle da je trasa UMP-a odredjena od 2000god
 
Trasa IV bulevara je određena pre 2000, a "UMP" posle 2000.
 
Mislim da se Igor relativno neprecizno izrazio. U kritici trase preko NBG-a jedan od stavova koji se poteže je da nova saobraćajnica "siluje urbanu matricu NBG-a", a zapravo je saobraćajnica na tom mestu planirana oduvek.
 
Mислим да се под силовањем урбане матрице сматра потез од Ђорђа Станојевића до моста.
 
Pa to je po meni najbolji denivelisani deo. Da je pameti i novca da se skroz do Nikole Dobrovica uradili denivelaciju.
 
Стим што то није искључива "кривица" пројектованог УМП-а колико немаштовито пројектоване урбане матрице самог Новог Београда чије се јужна и северна половина потиру и сударајући се формирају "неприродне" блокове 42 и 43 и 64-67. То је последица правоугаоног растера по сваку цену.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371983#p371983:1x0axw9u je napisao(la):
razgradjevinar » 17 Феб 2016 02:53 pm[/url]":1x0axw9u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371945#p371945:1x0axw9u je napisao(la):
Гага » 17 Feb 2016 12:51 am[/url]":1x0axw9u]

-правац према раскрсници Тошин бунар - Николе Добровића
Pogledajte prilog 5

gago, da li mozes da nam kazes, na osnovu ucrtanog plana ili na osnovu licne procene, da li ce ovaj drvored na desnoj strani fotografije preziveti povezivanje tosin bunar-buvljak ili odlazi u istoriju?
Разграђевинар, искрено се надам да ће дрворед између тротоара и улице тј. УМП-а преживети. Не видим ни једну могућност да га сасеку, чак шта више неће ни сметати при радовима, бар тако мислим. Уосталом видећемо и пратићемо радове. Чим будем имао више обавештења око овога, знаш и сам, јављам.

На слици се види да дрворед не би требало да смета, а опет на цртежу који сам приложио у претходној мојој поруци, је зеленим уцртана будућа зелена површина и сматрам да овај постојећи дрворед ту (већ) припада.
Pogledajte prilog 1

На овом другом цртежу, мало сам га зумБирао :D , који је из 2009. године као и претходни цртеж, се види зелена површина - дрвеће (зелени кругови) поред трасе УМП-а.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372011#p372011:3l3rix4a je napisao(la):
Igor » 17 Feb 2016 08:24 pm[/url]":3l3rix4a]Pa to je po meni najbolji denivelisani deo. Da je pameti i novca da se skroz do Nikole Dobrovica uradili denivelaciju.


Ja baš mislim suprotno - potrošile bi se velike pare, dobio bi se neupotrebljiv prostor ispod saobraćajnice, rampe za penjanje i silaženje bi i "pojele" prostor i bile bi nepraktične poput silaska kod Buvljaka, a saobrajaćno se ništa značajno ne bi dobilo.

Ne zaboravite: na Bežanijskoj kosi se nalaze ležeći policajci pored škole iniz semafora, u Tošinom Bunaru su takođe semafori.
Ovo je tebala da bude obična novobeogradska ulica.
 
Да ли је било планирано проширивање улице Х.Клајна? Јер, пре неки дан порушише темеље планиране пасареле на пола потеза између М.Челебоновића и П.Милосављевића!
 
Каква црна планирана пасарела, то су били темељи барака срушених пре неку годину.
 
Aко се не варам на тим темељима није било барака. Бараке су биле поред, према водоводу!
 
Шансе нема да је неко ту хтео да прави пасарелу, преко обичне улице од укупно две траке, међу крошњама дрвореда, ни сто метара од пешачког.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372011#p372011:2e9dgzkc je napisao(la):
Igor » 17 Feb 2016 08:24 pm[/url]":2e9dgzkc]Pa to je po meni najbolji denivelisani deo. Da je pameti i novca da se skroz do Nikole Dobrovica uradili denivelaciju.
Добро нам дошао Игоре у 20. век. Шта каже Тито, одбија ли Маршалов план?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372121#p372121:ah3g2231 je napisao(la):
astrodule » 18 Феб 2016 12:10 pm[/url]":ah3g2231]Valjda će da postave ograde i pasarelu kod škole.


Poslato sa telefona
Па ограда код школе већ постоји и то са све четири стране.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372129#p372129:2fho2nr5 je napisao(la):
rasho62 » 18 Феб 2016 12:49 pm[/url]":2fho2nr5]Aко се не варам на тим темељима није било барака. Бараке су биле поред, према водоводу!
Не, Рашо то су били бетонски темељи грађевинских барака кад су грађене те зграде у том делу Марка Челебоновића, а и Пантограф ти је то рекао. Те темеље су сад коначно, као и ону металну ограду између зграда уклонили и средили тај део где је атомско склониште и простор између зграда. Ето то су урадили после 20 година од како су саграђене те зграде.

Ево и неколико слика од 08. фебруара, тог дела док су сређивали. Бетонски темељи су били, као што знаш, на овом делу где је на слици овај камион и где су насули земљу целом површином.Снимио сам од улице Др. Хуго Клајна.
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1



Иначе што се тиче улице Др. Хуго Клајна, можда би требали да је прошире барем онај део, неких 100 метара, пре ракрснице са Марка Челебоновића. Да ураде додатну траку само за десно скретање.

А опет, саобраћај у тој улици и у мојој улици, Недељка Гвозденовић, ће се драстично смањити, кад коначно буду урадили још оних недостајућих 450 метара Грчке улице која треба да избије на Сурчинску улицу. Кад то ураде једног лепог дана (кад одраде откуп земљишта од 10 хиљада квадрата) рачунам да ће скоро 70% садашњег саобраћаја у ове две улице, да се пребаци на Грчку и Норвешку улицу. Наравно тада ће и део градских линија да се пребаци на ове две улице.

Из горе изнетог разлога, мислим да се улица Др. Хуго Клајна неће ни проширивати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372011#p372011:1cyymf00 je napisao(la):
Igor » Wed Feb 17, 2016 8:24 pm[/url]":1cyymf00]Pa to je po meni najbolji denivelisani deo. Da je pameti i novca da se skroz do Nikole Dobrovica uradili denivelaciju.

Dobro kažeš. Ako se zaista namjeravalo napraviti saobraćajnicu koja bi rasteretila autoput i Gazelu, onda se morala praviti denivelisana saobraćajnica čitavom dužinom kroz NBG ali i na drugoj obali Save. Ali, šta je tu je. Sad imamo četvrti bulevar.
 
UMP nije saobraćajnica koja treba da rastereti Gazelu, već da zaštiti šire jezgro grada od transverzalnog saobraćajnog opterećenja. Kao takav, nije neophodno da bude denivelisan, već samo dovoljnog kapaciteta i prioriteta zelenog talasa. Autoput je urbana degradacija šireg centra grada i ne treba nam još saobraćajnica takvog koncepta.
 
Vrh