Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

"Sedam metara visoki vrh pilona nikada neće biti postavljen jer bi to bilo protivzakonito, rekli su nadležni ovim dnevnim novinama."
 
@Mekbejn, Pantograf

Koja "moja teorija"?

Tabela govori o mostovima koji su u gradskim centrima. Ne govori o svim mostovima na cijeloj administrativnoj regiji ovih velikih gradova. To bi bile desetine mostova i tunela i bilo bi naporno sve to pregledati. Osim toga, mene je zanimalo da uporedim gradske centre a ne citave gradove.

Vi bi sad htjeli da pokazem da ovi gradovi imaju vise automobilskih saobracajnica nego Beograd. Naravno da imaju. To niko ne spori. Imaju i vise automobila i autobusa, ali te saobracajnice nisu pruzene centralno kroz gradove vec izvucene na periferiju. onako kako i treba.
 
Шта ти је "градски центар"? Царева ћуприја и бродоградилиште? Је л` то центар Београда? Шта ће ти онда Мост на Ади у тој табели??

Написах ти већ, у таквој дискусији, ако има икаквог смисла (а, реално, нема, јер је сваки град прича за себе), може бити релевантан само укупан број трака на свим градским мостовима. На административном подручју Београда, то не обухвата мост код Остружнице, у Пешти - она два моста аутопутске обилазнице М0. Кад сабереш све остале - Пешта на Дунаву има за 50% више трака него Београд на Сави. Крај приче, на мађарском: Vege.

А, да напишеш да је Лондон осам пута већи од Београда, па да онда не узмеш у обзир Челзи и Фулам, то му дође некако неозбиљно. То што си ти поредио од Лондона је пре осам пута мање од Београда, него што је осам пута веће.

Наравоученије: Не закопавај се све дубље, повуци се на резервни положај кад је то најбоља опција и чекај прилику за контранапад. То је најтежа лекција коју треба научити у расправама сваке врсте, па и на интернету...
 
Ma, sve se može relativizovati ako se hoće. I šta je centar i gdje je grad a gdje počinje selo. Ja, eto, uzeo taj jedan uzorak, da pokažem razlike pa koga zanima - zanima. Ko hoće da izvuče neki zaključak nek izvuče.

Naravoučenije 2: nismo u ratu. Nema ni napada ni kontranapada. Samo iznosimo svoja opažanja i razmišljanja.
 
То ти је сликовито изражавање, а ратна терминологија се лако разуме :wink:
 
Niko ovde ne spori da nam je potrebno jos obilaznih mostova (bar jos 2 - Ada Huja i Vinca) ali ih NEMAMO.
A takodje ni metro, za razliku od BDP i Londona NEMAMO.

Da li neko na ovom forumu tvrdi da nam metro nije potreban? Jok.
Ali metro NE ISKLJUCUJE razvoj drumske infrastrukture, jer je ista zakrzljala. Da treba metro da ima prioritet treba, ali da treba da imamo jos drumskih mostova, i to treba.
 
Zasluzuje da se vidi ponovo

MG_3535_m-1600x900.jpg


MG_3950_M.jpg


MG_3573_M-1170x780.jpg


MG_3884_M.jpg


MG_3731_m.jpg


MG_3836_M.jpg


MG_3987_M-1170x780.jpg


http://tangosix.rs/2016/03/02/ekskluziv ... ta-na-adi/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370049#p370049:1iqjopov je napisao(la):
mekbejn » Wed Feb 03, 2016 5:33 pm[/url]":1iqjopov]

Da li neko na ovom forumu tvrdi da nam metro nije potreban? Jok.
Ali metro NE ISKLJUCUJE razvoj drumske infrastrukture, jer je ista zakrzljala. Da treba metro da ima prioritet treba, ali da treba da imamo jos drumskih mostova, i to treba.

Samo nikako to, za što se "svi" slažemo da ima prioritet, da dođe na red. I kad se pogleda šta se gradilo od mostova zadnjih godina teško je povjerovati da je nešto osim automobila, na umu planerima saobraćaja. Čak i prvi sljedeći most (Zarićev) koji će se graditi, imaće dodatne automobilske trake.

Da stvar bude gora, nekadašnja planirana metro trasa se zatvara izgradnjom parkirališta na NBG (Đinđićev bulevar) a po pravcu planirane saobraćajnice, na savskoj obali, za godinu-dve počeće izgradnja "najveće kule na balkanu". Više nije pitanje kad će biti metro most već hoće li ga uopšte biti.
 
rio, a da li si primetio neverovatnost u vezi banjaluke i londona, temzu odnosno vrbas u centralnom gradskom podruciju u priblizno istoj duzini premoscava identican broj mostova, cini mi se da je cak manje automobilskih traka u londonu. o beogradu da ne govorimo, preko save ima manje traka nego preko vrbasa.

ja mislim da u banjaluci treba da se srusi bar jedan most i da se bar dva pretvore u pesacko-biciklisticke, neopotrebno je da dva grada tako razlicita po broju stanovnika (london i banjaluka) imaju takav odnos automobilskih traka preko reka koje proticu kroz njih
 
Razgradjevinar, jesi li primjetio da ti nick savršeno odgovara? Ti jedini ovde spominješ rušenje a svi drugi govore o izgradnji.
 
Španci grade prilaze do Mosta na Adi
N. VUKIĆ | 06. februar 2016. 23:45 | Komentara: 0
Do kraja aprila biće konačno završeno proširenje saobraćajnice u Ulici Tošin bunar. Firma "Rubau" povezaće "Buvljak" i Tošin bunar

obgd-pristupnica_620x0.jpg

Radovi kod Tošinog bunara / Foto P. Mitić

RADOVI u Ulici Tošin bunar, gde je u toku proširenje saobraćajnice, biće gotovi do kraja aprila, a zatim će se pristupiti završetku pristupnih puteva Mostu na Adi, od "Buvljaka" prema Tošinom bunaru. Ove radove izvodiće španska firma "Rubau" koja je, kako saznajemo, pobedila na tenderu u konkurenciji kompanija iz Italije, Austrije, Kine, BiH i Srbije!

Gradonačelnik Siniša Mali očekuje da radnici izađu na teren odmah po potpisivanju ugovora sa izabranim izvođačem.

- Kada za godinu i po dana završimo, imaćemo potpuno funkcionalan Most na Adi i proširen deo Tošinog bunara, a samim tim i znatno efikasniji saobraćaj - istakao je Mali.

Na severnim pristupima preostalo je da se izgradi skoro dva kilometra, od Ulice antifašističke borbe do Tošinog bunara, čime će biti kompletirani severni pristupi, ukupne dužine tri kilometra. Posao je vredan 30,5 miliona evra.

Prethodno, završiće se proširenje na Tošinom bunaru koje je dugo odlagano zbog nerešenih imovinsko-pravnih problema.

- Po završetku radova Tošin bunar će imati tri trake u oba smera, nove drvorede, javnu rasvetu - rekao je Mali.

Proširenje u dužini od oko 200 metara omogućiće nesmetano funkcionisanje buduće raskrsnice na ukrštanju Tošinog bunara i UMP. Radovi podrazumevaju i kompletnu obnovu infrastrukture i podzemnih i nadzemnih instalacija. Ugovorena vrednost je 107.504.390 dinara.

PET MESECI ZA PROŠIRENjE

Na proširenju Tošinog bunara angažovano je preduzeće "AR gradnja". Radove su započeli u decembru, a, prema ugovoru, rok za završetak radova je 149 dana od ulaska izvođača u posao.

I TREĆI POSAO U SRBIJI

Firma "Rubau" je već dobila dva posla u Srbiji, ali bi joj ovo bio prvi u Beogradu. Prvi je bio 2013. godine deonica Čiflik - Pirot, a 2015. Dolina - Vladičin Han.

Izvor: Večernje novosti
 
znači, praviće se tramvajska petlja sa vezama na sve 4 strane...

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370520#p370520:uon82d3i je napisao(la):
RioBL » 07 Feb 2016 05:13 pm[/url]":uon82d3i]znači, praviće se tramvajska petlja sa vezama na sve 4 strane...


file.php

Pravice se tramvajska petlja sa vezama na 5 strana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370497#p370497:3eu9ow3l je napisao(la):
Homer Jay » 07 Feb 2016 01:50 pm[/url]":3eu9ow3l]^^^

Trenutno je pruga u ovoj fazi - javni poziv za kontrolu tehničke dokumentacije otvoren je do 7. marta

Stručna kontrola tehničke dokumentacije za Tramvajsku prugu preko Mosta na Adi sa vezama na postojeće pruge na Novom Beogradu i Banovom brdu (OP-8/16)


Strana 58

Пројекат реконструкције трамвајског надвожњака преко железничке пруге и
Булевара војводе Mишића


Постојећи вијадукт преко Булевара војводе Мишића се задржава и прилагођава новом положају трамвајске пруге у основи и по нивелети. На страни према Раковици додаје се нови део вијадукта са скретницом за везу према Раковици.

Ja sam prezadovoljan!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370570#p370570:2fxp5hdz je napisao(la):
spatiotecte » Sun Feb 07, 2016 11:19 pm[/url]":2fxp5hdz]
Pravice se tramvajska petlja sa vezama na 5 strana.

Kako ti izbroja 5?

-prema Sajmu
-prema Banovom Brdu
-prema Rakovici
-prema Novom Beogradu
 
Заборављаш да и на НБГ имају два правца, један према Јурија Гагарина и блоку 45 и други према Милутина Миланковића, Ушћу и даље старом граду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370036#p370036:ihfrd28t je napisao(la):
RioBL » 03 Feb 2016 03:54 pm[/url]":ihfrd28t]@Mekbejn, Pantograf

Koja "moja teorija"?

Tabela govori o mostovima koji su u gradskim centrima. Ne govori o svim mostovima na cijeloj administrativnoj regiji ovih velikih gradova. To bi bile desetine mostova i tunela i bilo bi naporno sve to pregledati. Osim toga, mene je zanimalo da uporedim gradske centre a ne citave gradove.

Vi bi sad htjeli da pokazem da ovi gradovi imaju vise automobilskih saobracajnica nego Beograd. Naravno da imaju. To niko ne spori. Imaju i vise automobila i autobusa, ali te saobracajnice nisu pruzene centralno kroz gradove vec izvucene na periferiju. onako kako i treba.


e DAAAAAAAAAAAAJJ bre, pretera ga!
Uhvacen si u lazi i manipulaciji covece! :notok:

Ako se neces izviniti , makar (bre) cuti.... :evil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370485#p370485:aep8lkab je napisao(la):
direktor » 07 Feb 2016 11:32 am[/url]":aep8lkab]A sta je sa sinama to niko ne spominje
Polako, ne žurimo nigde. TO malo dok se utaba most, ipak je nov :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370712#p370712:1w966a7d je napisao(la):
Дошљак » Mon Feb 08, 2016 10:42 pm[/url]":1w966a7d]Заборављаш да и на НБГ имају два правца, један према Јурија Гагарина и блоку 45 и други према Милутина Миланковића, Ушћу и даље старом граду.

Nisam zaboravio. Mislio sam na petlju "Radnicka". Ono na NBG je obicna rasputnica kakvih ima mnogo u Beogradu.
Petlja "Radnicka" omogucava povezivanje 4 pravca "bilo koji - na bilo koji".

Po meni, to je trosenje para na skupu infrastrukturu za jeftin sistem.

Ovu petlju, zbog stepena uspona i radijusa krivina, nikad nece moci koristiti neki ozbiljniji metro sistem, sto onda ogranicava i eksploataciju skupog mosta na Adi a zauzima i putni pravac koji se ne moze nicim nadoknaditi.

Mislim da su i most i pristupne saobracajnice, mogle i morale da budu izvedene bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370761#p370761:3bd31sn9 je napisao(la):
RioBL » 09 Feb 2016 08:13 am[/url]":3bd31sn9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370712#p370712:3bd31sn9 je napisao(la):
Дошљак » Mon Feb 08, 2016 10:42 pm[/url]":3bd31sn9]Заборављаш да и на НБГ имају два правца, један према Јурија Гагарина и блоку 45 и други према Милутина Миланковића, Ушћу и даље старом граду.

Nisam zaboravio. Mislio sam na petlju "Radnicka". Ono na NBG je obicna rasputnica kakvih ima mnogo u Beogradu.
Petlja "Radnicka" omogucava povezivanje 4 pravca "bilo koji - na bilo koji".

Lupaš. Po običaju. Priča se o tramvajima, a ne o petlji Radnička, koja je za motorna vozila.
Uostalom, OVO si mislio

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370584#p370584:3bd31sn9 je napisao(la):
RioBL » 08 Feb 2016 08:16 am[/url]":3bd31sn9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370570#p370570:3bd31sn9 je napisao(la):
spatiotecte » Sun Feb 07, 2016 11:19 pm[/url]":3bd31sn9]
Pravice se tramvajska petlja sa vezama na 5 strana.

Kako ti izbroja 5?

-prema Sajmu
-prema Banovom Brdu
-prema Rakovici
-prema Novom Beogradu


Po meni, to je trosenje para na skupu infrastrukturu za jeftin sistem.
Ovo je, uz petlju Radnička, najpraktičniji i najracionalniji deo celog "UMP"-a.

Ovu petlju, zbog stepena uspona i radijusa krivina, nikad nece moci koristiti neki ozbiljniji metro sistem, sto onda ogranicava i eksploataciju skupog mosta na Adi a zauzima i putni pravac koji se ne moze nicim nadoknaditi.
To je bilo poznato od početka, zato što je planirana, u najesktemnijem slučaju, za LRT.
Dobro jutro.
A ni pravac i položaj mosta u gradu se i ovako ne mogu iskoristiti za išta bolje od tramvaja.

Mislim da su i most i pristupne saobracajnice, mogle i morale da budu izvedene bolje.
zašto, ti imaš informacije da su odstupili od izvođačkog projekta?
 
Vrh