arapski investitor
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 07.02.2015.
- Poruke
- 738
- Pohvaljen
- 674
"Sedam metara visoki vrh pilona nikada neće biti postavljen jer bi to bilo protivzakonito, rekli su nadležni ovim dnevnim novinama."
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370049#p370049:1iqjopov je napisao(la):mekbejn » Wed Feb 03, 2016 5:33 pm[/url]":1iqjopov]
Da li neko na ovom forumu tvrdi da nam metro nije potreban? Jok.
Ali metro NE ISKLJUCUJE razvoj drumske infrastrukture, jer je ista zakrzljala. Da treba metro da ima prioritet treba, ali da treba da imamo jos drumskih mostova, i to treba.
Španci grade prilaze do Mosta na Adi
N. VUKIĆ | 06. februar 2016. 23:45 | Komentara: 0
Do kraja aprila biće konačno završeno proširenje saobraćajnice u Ulici Tošin bunar. Firma "Rubau" povezaće "Buvljak" i Tošin bunar
Radovi kod Tošinog bunara / Foto P. Mitić
RADOVI u Ulici Tošin bunar, gde je u toku proširenje saobraćajnice, biće gotovi do kraja aprila, a zatim će se pristupiti završetku pristupnih puteva Mostu na Adi, od "Buvljaka" prema Tošinom bunaru. Ove radove izvodiće španska firma "Rubau" koja je, kako saznajemo, pobedila na tenderu u konkurenciji kompanija iz Italije, Austrije, Kine, BiH i Srbije!
Gradonačelnik Siniša Mali očekuje da radnici izađu na teren odmah po potpisivanju ugovora sa izabranim izvođačem.
- Kada za godinu i po dana završimo, imaćemo potpuno funkcionalan Most na Adi i proširen deo Tošinog bunara, a samim tim i znatno efikasniji saobraćaj - istakao je Mali.
Na severnim pristupima preostalo je da se izgradi skoro dva kilometra, od Ulice antifašističke borbe do Tošinog bunara, čime će biti kompletirani severni pristupi, ukupne dužine tri kilometra. Posao je vredan 30,5 miliona evra.
Prethodno, završiće se proširenje na Tošinom bunaru koje je dugo odlagano zbog nerešenih imovinsko-pravnih problema.
- Po završetku radova Tošin bunar će imati tri trake u oba smera, nove drvorede, javnu rasvetu - rekao je Mali.
Proširenje u dužini od oko 200 metara omogućiće nesmetano funkcionisanje buduće raskrsnice na ukrštanju Tošinog bunara i UMP. Radovi podrazumevaju i kompletnu obnovu infrastrukture i podzemnih i nadzemnih instalacija. Ugovorena vrednost je 107.504.390 dinara.
PET MESECI ZA PROŠIRENjE
Na proširenju Tošinog bunara angažovano je preduzeće "AR gradnja". Radove su započeli u decembru, a, prema ugovoru, rok za završetak radova je 149 dana od ulaska izvođača u posao.
I TREĆI POSAO U SRBIJI
Firma "Rubau" je već dobila dva posla u Srbiji, ali bi joj ovo bio prvi u Beogradu. Prvi je bio 2013. godine deonica Čiflik - Pirot, a 2015. Dolina - Vladičin Han.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370520#p370520:uon82d3i je napisao(la):RioBL » 07 Feb 2016 05:13 pm[/url]":uon82d3i]znači, praviće se tramvajska petlja sa vezama na sve 4 strane...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370497#p370497:3eu9ow3l je napisao(la):Homer Jay » 07 Feb 2016 01:50 pm[/url]":3eu9ow3l]^^^
Trenutno je pruga u ovoj fazi - javni poziv za kontrolu tehničke dokumentacije otvoren je do 7. marta
Stručna kontrola tehničke dokumentacije za Tramvajsku prugu preko Mosta na Adi sa vezama na postojeće pruge na Novom Beogradu i Banovom brdu (OP-8/16)
Пројекат реконструкције трамвајског надвожњака преко железничке пруге и
Булевара војводе Mишића
Постојећи вијадукт преко Булевара војводе Мишића се задржава и прилагођава новом положају трамвајске пруге у основи и по нивелети. На страни према Раковици додаје се нови део вијадукта са скретницом за везу према Раковици.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370570#p370570:2fxp5hdz je napisao(la):spatiotecte » Sun Feb 07, 2016 11:19 pm[/url]":2fxp5hdz]
Pravice se tramvajska petlja sa vezama na 5 strana.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370036#p370036:ihfrd28t je napisao(la):RioBL » 03 Feb 2016 03:54 pm[/url]":ihfrd28t]@Mekbejn, Pantograf
Koja "moja teorija"?
Tabela govori o mostovima koji su u gradskim centrima. Ne govori o svim mostovima na cijeloj administrativnoj regiji ovih velikih gradova. To bi bile desetine mostova i tunela i bilo bi naporno sve to pregledati. Osim toga, mene je zanimalo da uporedim gradske centre a ne citave gradove.
Vi bi sad htjeli da pokazem da ovi gradovi imaju vise automobilskih saobracajnica nego Beograd. Naravno da imaju. To niko ne spori. Imaju i vise automobila i autobusa, ali te saobracajnice nisu pruzene centralno kroz gradove vec izvucene na periferiju. onako kako i treba.
Polako, ne žurimo nigde. TO malo dok se utaba most, ipak je nov :kafa:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370485#p370485:aep8lkab je napisao(la):direktor » 07 Feb 2016 11:32 am[/url]":aep8lkab]A sta je sa sinama to niko ne spominje
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370712#p370712:1w966a7d je napisao(la):Дошљак » Mon Feb 08, 2016 10:42 pm[/url]":1w966a7d]Заборављаш да и на НБГ имају два правца, један према Јурија Гагарина и блоку 45 и други према Милутина Миланковића, Ушћу и даље старом граду.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370761#p370761:3bd31sn9 je napisao(la):RioBL » 09 Feb 2016 08:13 am[/url]":3bd31sn9][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370712#p370712:3bd31sn9 je napisao(la):Дошљак » Mon Feb 08, 2016 10:42 pm[/url]":3bd31sn9]Заборављаш да и на НБГ имају два правца, један према Јурија Гагарина и блоку 45 и други према Милутина Миланковића, Ушћу и даље старом граду.
Nisam zaboravio. Mislio sam na petlju "Radnicka". Ono na NBG je obicna rasputnica kakvih ima mnogo u Beogradu.
Petlja "Radnicka" omogucava povezivanje 4 pravca "bilo koji - na bilo koji".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370584#p370584:3bd31sn9 je napisao(la):RioBL » 08 Feb 2016 08:16 am[/url]":3bd31sn9][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370570#p370570:3bd31sn9 je napisao(la):spatiotecte » Sun Feb 07, 2016 11:19 pm[/url]":3bd31sn9]
Pravice se tramvajska petlja sa vezama na 5 strana.
Kako ti izbroja 5?
-prema Sajmu
-prema Banovom Brdu
-prema Rakovici
-prema Novom Beogradu
Ovo je, uz petlju Radnička, najpraktičniji i najracionalniji deo celog "UMP"-a.Po meni, to je trosenje para na skupu infrastrukturu za jeftin sistem.
To je bilo poznato od početka, zato što je planirana, u najesktemnijem slučaju, za LRT.Ovu petlju, zbog stepena uspona i radijusa krivina, nikad nece moci koristiti neki ozbiljniji metro sistem, sto onda ogranicava i eksploataciju skupog mosta na Adi a zauzima i putni pravac koji se ne moze nicim nadoknaditi.
zašto, ti imaš informacije da su odstupili od izvođačkog projekta?Mislim da su i most i pristupne saobracajnice, mogle i morale da budu izvedene bolje.