Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Drage kolege forumaši, video sam da se o ovim liftovima na Mostu na Adi već pisalo. Od Beolanda smo dobili odgovor da se čeka upotrebna dozvola za ceo most da bi onda liftovi mogli da se predaju Gradu (vrv. Direkciji za puteve) na upravljanje.

Sve bi bilo ok, da liftovi nisu van funkcije već ČETIRI godine i da se u odgovoru ni ne nazire kad bi to moglo da bude. Neformalno, prošle godine smo dobili odgovor da "zatežu požarci", ali smo proverili i MUP je dao sve potrebne saglasnosti. I ako može pojašnjenje, kako nedostatak upotrebne dozvole za most može da bude izgovor za stajanje liftova, ali je saobraćaj zato pušten (automobili, pešaci, biciklisti)??? Hvala unapred
 
Cekaju da urade tramvaje ljenost bezobrazluk javasluk .
Treba zaposliti nekog najavili su kamere
Treba ih prozvati preko medija
 
Pre dve nedelje sam pisao direkciji za izgradnju i beokom servisu o zapusenim slivnicima na mostu i kako voda tokom kisa tece ka Jurija Gagarina i Radnickoj ulici, kao i da se sliva kroz diletacione spojnice i niz stubove mosta i petlji. Nisu mi odgovorili nista!
 
Браћо, другови, хришћани, ... зашто... зашто је оно издвајање са моста ка Сава Центру са онолицним полупречником кривине и онако слепљен са издвајањем ка блоковима. Одмах сам приметио и као "ма навићи ћу се, није то страшно", али ми сваким даном све више смета. Непрегледно је и глупаво, није морало тако. Ух, гррр, аргх ... ујешћу некога, макар и Сергеја Трифуновића....

Успут, ко је прексиноћ возио туда сећа се гужве. Не знам да ли је свако вече тако.
 
Beobuild.rs

Nastavak radova na UMP-u
Lot1%20tender.jpg

Na jesen prošle godine raspisan je tender za nastavak izgradnje severnih pristupa novom mostu preko Ade. Nakon usaglašavanja dokumentacije i pribavljanja potrebnih saglasnosti stranih kreditora počelo je prikupljanje ponuda, a najpovoljniju ponudu dala je španska kompanija “Construcciones Rubau S.A”. Danas je sa izabranim ponuđaćem potpisan izvođački ugovor, a u ovoj fazi biće kompletirana deonica LOT1, od Ulice Antifašističke borbe do Tošinog bunara, u dužini od skoro 2 kilometra.

Izgradnjom deonice LOT1 biće završeni celokupni severni pristupi novom mostu, uključujući i svih šest raskrsnica na ukrštanjima sa okolnom saobraćajnom mrežom. Gotovo pola dužine ove tri kilometra duge saobraćajnice je denivelisana konstrukcija, koja se kod Bulevara Crvene armije spušta na zemlju i ostatak trase nastavlja u nivou. Od šest ukrštanja na severnim pristupima, završena su denivelisana isključenja kod Ulice Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, dok će raskrsnice sa Ulicom Đorđa Stanojevića, Bulevarom Crvene armije, Ulicom Omladinskih bridgada i Tošinim bunarom biti građene u ovoj fazi. Ukrštanje sa Ulicom Đorđa Stanojevića je takođe denivelisana raskrsnica, dok se preostale planiraju kao pune četvorokrake raskrsnice u nivou.

Za kompletnu realizaciju LOT-a 1 vezana su još dva projekta, radovi na proširenju Tošinog bunara i rekonstrukciji raskrsnice sa Ulicom Nikole Dobrovića, kao i probijanje pružnog nasipa i povezivanje Bulevara Crvene armije i Bulevara umetnosti. Radovi na Tošinom bunaru su počeli i sve će biti spremno za povezivanje sa LOT1 deonicom, međutim tender za probijanje nasipa još uvek nema epilog. Trenutno je proces javne nabavke za ovaj projekat obustavljen i nije poznato kada će biti završena veza ova dva bulevara. U sklopu izgradnje LOT-a 1 iseljeno je i neformalno naselje na trasi nove saobraćajnice, a porodice koje su tu živele preseljene su u objekte socijalnog stanovanja u Jabučkom ritu.

Vrednost ugovora sa španskim izvođacem iznosi 13.5 miliona evra, dok je rok za završetak cele deonice 365 dana od uvođenja u posao početkom aprila.

UMP%20lot1.jpg
 
И наравно, последња рупа на свирали - једина смислена и приоритетна ствар на целом пројекту, трамвајска мрежа.
 
RTS, 03.03.2016.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B8.html

Изградња северних приступница мосту на Ади

У Београду је потписан уговор о изградњи северних приступних саобраћајница мосту на Ади, од Тошиног бунара до Улице Ђорђа Станојевића, а како је речено, радови би требало да почну првог априла и коштаће 13,5 милиона евра.

Потписивању уговора присуствовао је градски менаџер Горан Весић који је рекао да је рок за извођење радова 365 дана, а да је на међународном тендеру који је расписао Град Београд, победила шпанска компанија "Рубау", која је, како је рекао, дала најбољу понуду.

"Драго ми је што ће овај посао коначно бити завршен. Овај посао траје од 2010. године, а приступне саобраћајнице није било могуће реализовати, јер су се на траси тих саобраћајница налазила неформална ромска насеља", рекао је Весић након потписивања уговора у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Наводећи да је Град током 2014. и 2015. године раселио више од 50 таквих породица, он је подсетио да су оне расељене на две локације, у Орловско насеље и Јабучки рит.

"Сви они су добили новоизграђене станове и то смо урадили заједно са ЕУ. На тај начин смо на један европски и цивилизован начин решили та нехигијенска насеља, односно ти људи су добили станове у којима могу нормално да живе, а са друге стране, омогућили смо да се реализује тај посао", рекао је Весић.

Он је нагласио да изградња поменутих приступних саобраћајница кошта 13, 5 милиона евра и додао да очекује да ће извођач веома брзо почети са радом.

Градски менаџер је рекао да је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу мотор развоја Београда и најважнија компанија од које Београд "живи".

"Колико ова комапнија покрене радова, од тога ми добијамо накнаду и изграђујемо инфраструктуру", додао је Весић.

Уговор о изградњи приступних саобраћајница мосту на Ади потписали су директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Бранислав Поповић и директор за Источну Европу шпанске компаније Конструсионес Рубау С.А. Маркос Руиз Белтран који је рекао да би радови требало да почну првог априла.

"Од тог тренутка уложићемо све наше напоре како бисмо изашли у сусрет и задовољили очекивања", истакао је Белтран.
 
Najzad!Jel i prokopavanje nasipa iza GSP garaže takođeno u sklopu ovog ugovora?
 
Aleluja, najzad nešto pametno i od ove vlasti. Izgleda da za tramvajsku mrežu nemaju plan, nažalost
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374272#p374272:1w088qs2 je napisao(la):
vucko » 03 Mar 2016 02:22 pm[/url]":1w088qs2]Najzad!Jel i prokopavanje nasipa iza GSP garaže takođeno u sklopu ovog ugovora?


Nije, nažalost.
 
Jel moguce da su cekali skoro 4 godine da nastave ovaj posao od pisljivih 13m eura samo da suprotna strana ne bi dobila politicke poene na mostu? Ili je samo nesposobnost i nezainteresovanost u pitanju.
 
A zasto je prokopavanje nasipa poseban posao - tender?
Zar to nije moglo da bude objedinjeno u jedan posao - tender?
 
Можда су схватили да је једноставније и безболније да се то одради у склопу проширења капацитета пруге од станице Нови Београд до Тошиног бунара?
 
@došljak
Nije to razlog. Nepotrebno je proširenje pruge sa dva na četiri koloseka, to smo već pisali i ako vi tvrdite da treba.


Već je rušenje nasipa poseban organizacioni projekat i više se tiče železnice nego UMP-a i ako ima veliki značaj za povezivanje UMP-a sa Zemunom preko Bulevara umetnosti ka bulevaru Nikole Tesle i rasterećenju ulice Omladinskih brigada.

U ostalom i zahtevi tendera za spajanje ta dva bulevara ispod podvožnjaka bili su takvi da su skoro zadirali čak i u privatnu odeću radnika koji će izvoditi radove, pa im se niko nije javio na poziv. Način gradnje to tek da ne komentarišem, zahtevali su pod železničkim saobraćajem na mestu gde se to ne može izvesti, ali taj čudan projekat datira od pre ove vlasti.
 
Moze pod saobracajem i sev da ispane kako treba a jos 2 kolosjeka su itekako potrebna
 
Ne može već smo pisali o tome, suviše je nisko i tlo je peskovito da bi bilo pod železničkim saobraćajem iznad tokom gradnje. Ne radi se ukopavanje već spajanje dva veoma važna površinska bulevara, a ne dva podzemna bulevara.
 
Маир, подвожњак на Новом Београду, на месту данашњег Ју бизнис центра, направљен је испод двоколосечне пруге под саобраћајем - 1938. године.
Јасно је да то може да се уради, али претпостављам да није јефтино.
 
@Pantograf
To je bio gledajući fotografije ukopan tunel sa dve saobraćajne trake koji je usled prosečnih padavina bio pod vodom, a trolejbuski saobraćaj bi tada bio u prekidu i naravno bile su saobraćajne gužve.

Nadam se da si me razumeo da se ne može praviti ukopana saobraćajnica ovde jer bi time dobili veoma nebezbednu i nepouzdanu gradsku saobraćajnicu u tom veoma važnom Bulevaru umetnosti. Bilo bi lošije nego nekada kod Sajma pre izgradnje Mosta na Adi.
 
Техника је напредовала. Мала разлика у коти би била прихватљива, бар мени. А велика је и немогућа, јер је близу раскрсница са УМП.
 
Сада ми је пала на памет још један идеја како би могао да се пробије булевар испод насипа - прво се затвори један колосек, склоне се шине и доњи строј, ископају се темељи за стубове који би носили мостовну конструкцију, шалују се и излију од бетона, онда се постави мостовна конструкција и преко ње пруга, па се тај колосек пусти у саобраћај док се уради следећи и онда се испод мостовне конструкције само уклони земља.

Кад већ сматрате да је проширивање пруге са 2 на 4 колосека беспотребно.
 
To tako baš i neće ići, pošto su koloseci na samo par metara razmaka, treba obezbediti nasip od urušavanja, a i taj stub bi morao da ima temelje malo šire, pa bi se opet kopalo i ispod drugog koloseka.

Može ovo da se napravi i bez zaustavljanja železničkog saobraćaja, samo je pitanje koliko para želi da se potroši.
A i nije baš politički mudro platiti iz budžeta neku privremenu ali solidnu konstrukciju za koloseke koja će se rušiti kada se posao završi.
 
Pa za most na Adi su postojali oni stubovi u rukavcu pa su porušeni.

Ipak je glavna stvar ovo što si napisao - koliko para želi da se potroši. U principu, ovo nije toliko vidljiv projekat, pa bi moglo da se na taj deo potroši više novca, a opozicija ne bi baš tako lako mogla da kritikuje toliki trošak jer je posao zaista pipav i vlast se lako može odbraniti činjenicom da nije mogao da se prekine železnički saobraćaj za vreme radova i slično...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374343#p374343:3st5jkl0 je napisao(la):
astrodule » 03 Mar 2016 10:47 pm[/url]":3st5jkl0]Pa za most na Adi su postojali oni stubovi u rukavcu pa su porušeni.
....

Tačno. Ali ti privremeni stubovi su bili sitni u odnosu na ceo most i pritupne puteve.
Ova privremena konstrukcija bi bila prilično gabaritna u odnosu na ovo što će da ostane kada se posao završi.
I svi će da se pitaju koliko košta to što će da se na kraju ruši, nemoguće je uveriti narod da to tako mora, jer se ne podstiče prosvećenost i učenje, nego je narod zasipan i zalupljivan trivijalnim sadržajima.
 
Tako je, ali i dalje mislim da je zicer opravdati to rušenje.

"Nijedna domaća firma to nije mogla da izvede"

"Nismo smeli da prekidamo železnički saobraćaj"

"Nasip nije stabilan"
 
Energoprohekt to moze za veceru da odradi samo je pitanje para
 
Vrh