stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.281
- Pohvaljen
- 13.106
Delija,
Не желим да се расправљам али једноставно не могу, нити ћу моћи да прихватим став да за све проблеме постоји само један једини исправан начин - "јовинов". (Да не буде забуне, наводници означавају целокупну тадашњу екипу.) У том светлу очигледно свако ко не размишља дословно на тај начин "не знаде много о урбанизму".
Ајде да те пецнем за сваку од 3 тачке:
1. Да је мост постављен преко превлаке, онда би становници јужних насеља на мост ишли јужно? Становници сада не морају да иду на границу ширег центра града, што значи да је добар део саобраћај преусмерен са ширег центра града. Нема ту неке филозофије, чиста просторна физика.
2. Када треба критиковати УМП одједном блок 42 постаје шири па чак и ужи центар града, а када сам ја говорио да је он одлична локација за кластер ти га називаш вукојебином. Једна у дугачком низу недоследности у ставовима.
3. Као што је и превише пута речено, БГ сем недостатска кичме јавног превоза - метроа, пати и од недостатака основне друмске инфраструктуре. Када све саберемо Београд је комплетно закржљао град. Рекли сте да је УМП са мостом појео грађевински део прве фазе прве линије. Фино, али исто тако је чињеница да се ни УМП неће даље градити јер нема пара, па вас питам, ако пара нема како мислите да би та грађевинска прва линија била у функцији? Пустили би Соларисе кроз тунеле?
Не желим да се расправљам али једноставно не могу, нити ћу моћи да прихватим став да за све проблеме постоји само један једини исправан начин - "јовинов". (Да не буде забуне, наводници означавају целокупну тадашњу екипу.) У том светлу очигледно свако ко не размишља дословно на тај начин "не знаде много о урбанизму".
Ајде да те пецнем за сваку од 3 тачке:
1. Да је мост постављен преко превлаке, онда би становници јужних насеља на мост ишли јужно? Становници сада не морају да иду на границу ширег центра града, што значи да је добар део саобраћај преусмерен са ширег центра града. Нема ту неке филозофије, чиста просторна физика.
2. Када треба критиковати УМП одједном блок 42 постаје шири па чак и ужи центар града, а када сам ја говорио да је он одлична локација за кластер ти га називаш вукојебином. Једна у дугачком низу недоследности у ставовима.
3. Као што је и превише пута речено, БГ сем недостатска кичме јавног превоза - метроа, пати и од недостатака основне друмске инфраструктуре. Када све саберемо Београд је комплетно закржљао град. Рекли сте да је УМП са мостом појео грађевински део прве фазе прве линије. Фино, али исто тако је чињеница да се ни УМП неће даље градити јер нема пара, па вас питам, ако пара нема како мислите да би та грађевинска прва линија била у функцији? Пустили би Соларисе кроз тунеле?