Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

mekbejn,a jel možeš ovu crvenu linju da pomeriš na susednu raskrsnicu(desno)(ili između dve raskrsnice još bolje ) na Nbg,i spoji sa ovom oznakom (19) :) kod jugopetrola i onda sve ima smisla.. :kafa:
 
mekbejn":25ewcy97 je napisao(la):
Ja sam most preko prevlake doživeo ovako nekako:

mostprevlaka.png


Dakle nema direktnu vezu sa Požeškom, pa petlje nisu skupe.
Ali ima vezu sa Paštrovićevom i Kirovljevom.

A nema ni novi bulevar na NBG (pogotovo ne denivelisani).
A opet petlja koja se uliva u Jurija Gagarina bi bila neka poludetelina ili čak kružni tok na zemlji.

Verujem da cena ovakvog rešenja ne bi bila preko 150 max 200 miliona evra.

edit: naravno, nisam crtao petlje pošto ne umem, pa zamislite sami :)
mekbejn,a jel možeš ovu crvenu linju da pomeriš na susednu raskrsnicu(desno)(ili između dve raskrsnice još bolje ) na Nbg,i spoji sa ovom oznakom (19) :) kod jugopetrola i onda sve ima smisla.. :kafa:
 
ma ja sam to dao onako okvirno.
Što se NBG strane tiče u pravu si, ima više smisla.
A sa donje strane, naravno da bi tu bila petlja da ima spoj sa Radničkom na obe strane, nego nisam crtao petlje.
Mada kako kako si ti rekao ne bi išlo preko prevlake, ali to i nije naročito važno.
 
Ако нађем ових дана неку скицу Моста на Ади на старој локацији, преко превлаке и Аде, коју ми је својевремено дао потоњи саветник Веље Илића Бранимир Ујдур, поставићу слику овде - да видите каква монструозна петља је била планирана.

Е, да - и да цитирам Б. Јовина са конференције за штампу са које сам извештавао 2002. или 2003. године: "Ко је одговоран за ИМБЕЦИЛНУ идеју тунела испод Аде циганлије?? Како ће тај тунел да се повеже са котом Пожешке улице?"

Sapienti sat.
 
Samo dve trake na severnom toboganu?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
2012":1ttwodfy je napisao(la):
mekbejn":1ttwodfy je napisao(la):
Ja sam most preko prevlake doživeo ovako nekako:

mostprevlaka.png


Dakle nema direktnu vezu sa Požeškom, pa petlje nisu skupe.
Ali ima vezu sa Paštrovićevom i Kirovljevom.

A nema ni novi bulevar na NBG (pogotovo ne denivelisani).
A opet petlja koja se uliva u Jurija Gagarina bi bila neka poludetelina ili čak kružni tok na zemlji.

Verujem da cena ovakvog rešenja ne bi bila preko 150 max 200 miliona evra.

edit: naravno, nisam crtao petlje pošto ne umem, pa zamislite sami :)
mekbejn,a jel možeš ovu crvenu linju da pomeriš na susednu raskrsnicu(desno)(ili između dve raskrsnice još bolje ) na Nbg,i spoji sa ovom oznakom (19) :) kod jugopetrola i onda sve ima smisla.. :kafa:


moglo je i ovako...
 
Pa gde ide saobracajnica po sred ade ciganlije? Na sta bi to licilo. To je jedno od mirnijih mesta za odmor i razonodu a to preko sred srede bi i to unistilo.

Jedino da se busio tunel ispod ade tom trasom
 
bojan87":2gvphijp je napisao(la):
Pa gde ide saobracajnica po sred ade ciganlije? Na sta bi to licilo. To je jedno od mirnijih mesta za odmor i razonodu a to preko sred srede bi i to unistilo.

Jedino da se busio tunel ispod ade tom trasom

Slažem se! Sve ideje po kojima se most sa 6 saobraćajnih traka stavlja po sredini Ade je sulud. Meni je to kao da staviš isti takav most preko Kališa, možda saobraćajno ima smisla, ali saobraćaj nije sve.
 
Па о свему овоме и цртање могућих и немогућих положаја моста преко Саве и Аде, па и тунела, је прежвакано још пре пуне две године и сад јово наново.
Игоре кључ у браву и закључај тему и дозволи само Благоју да поставља слике и објашњења. Извињавам се осталим члановима који стварно конструктивно доприносе дискусији, али....
 
Postoji velika verovatnoca da se jednog dana izgradi jos jedan most upravo kao sto je iznad nacrtano preko prevlake.

Moze se racunati od prilike da se u Beogradu gradi jedan mosta na svakih 10 godina.
 
@Gaga-A ne, pa tek smo počeli da se bavimo svim okolnostima..diskusija je veoma posećena, a čuju se i pokajnički glasovi,posipanje pepelom,opravdanja,prebacivanja odgovornosti,po koja napušena jahta ispod mosta i sl..ima i zagubljenog vestibila,krova,prekvalifikovanog agronoma koji vodi tim projketanta i sl..sve u svemu, jako dobra diskusija.. :kafa: Fali nam ona čistačica sa zbora radnih ljudi iz soc-samoupravljanja, koja je trebala da kaže gde je njoj bliže da pređe preko mosta.. :wink:
 
Bez želje da se ulazi u raspravu konstatujem da ne mogu da se načudim, posebno onima što se i dalje drže da je bilo "bolje" izgraditi most da izbija na kirovljevu na B.brdu. Dotični od drveta (jeftinije za izgradnju zbog petlji) ne vide šumu (problema koje bi to prouzrokovalo) pa proizilazi da nisu ni upoznati sa saobraćajnom situacijom na B.brdu, pre svega ujutru kod crkve i propusne moći tih potencijalnih "jeftinih petlji".

Elem, da li je neko primetio problem pešačke nepovezanosti autobuske stanice na južnom vijaduktu sa gospodarskom mehanom (zbog ljudi sa senjaka koji su ranije koristili autobusku stanicu "gospodarska mehana") odnosno ne postoji makar mali pešački prelaz preko te jedne trake (gde svejedno mora da se uspori zbog ulivanja u glavni tok od 3 trake Juzni Vijadukt - BVM?

Mada moram primetiti i da su sve bandere nabudžili posred pešačkih stazica vijadukta (i raskrpetlje i kružnog toka) pa u tom smislu mostarska petlja (tj njene bandere) daleko bolje projektovana. A ako su mislili da svi pešaci treba da uglavnom koriste neke buduće staze u nivou zemlje, voleo bih da vidim ta rešenja pešačkih koridora preko žel. pruge (koja je u nepreglednoj krivini).

Poz pozitivcima kojih je većina kao i spec.poz Blagoju našem revnosnom izveštaču (uz čiju pomoć redovno pratim gradilište i kad sam van BGDa)
 
Igor":4j4thozf je napisao(la):
To vazi za sestar urbaniste ;)
Јел се ја можда спрдам са твојом струком и измишљам неке квалификације које постоје само овде и нигде више?

Управо је УМП тај који се "понаша" као да је друмски саобраћај све.
 
Pušten severni vijadukt, južni je zatvoren.

Kad će već jednom da asfaltiraju trotoar u Radničkoj, šta ih je koštalo da odmah prekriju onaj tucanik?
 
pedja76

Разлози за твоје чуђење леже у ставу да најоштрији критичари бране старе планере без критичког осврта, који су поставили као својеврсан табу. Нико не спори да је тадашња екипа планера неупоредиво квалитетнија и стручнија од данашње, али и они су имали мење и веће грешке, као што данашњи могу да "убоду понеко зрно", као у случају Моста на Ади.

Могао бих рећи да је заправо позиција Моста на Ади фактички једино урбанистички паметно решење од 2000.-их. Све остало су упропастили.


За обе позиције постоје предности, и још већи низови проблема, што су обе стране већ више пута исписале. Проблема на обе локације је толико да је заиста нијансе одлучују шта је боље.

Могу у потпуности да се сложим да је изграђена позиција скупља /не компликованија, само скупља/, можемо лицитирати колико, али је у хуманистичком смислу далеко квалитетније решење, тј. далеко мање зло за становнике и природну средину, амбијенталне целине града и томе слично. Да ли је очување Аде циганлије и стамбених блокова око Кировљеве вредно мало скупљег решењеа? Свакако.
 
Северни вијадукт у употреби:
2013-10-31-958.png


Припреме за асфалтирање моста преко топчидерке, скида се привремени асфалт:
2013-10-31-957.png


Изгледа је и саобраћаница која води од БВМ ка раскрпетљи спремна за асфалтирање:
2013-10-31-959.png
 
Михаило":2trnxec4 je napisao(la):
.....
Припреме за асфалтирање моста преко топчидерке, скида се привремени асфалт:
2013-10-31-957.png

....

Ali - zašto ga pobogu skidaju?

Sasvim sigurno ćemo u budućnosti ponovo imati situacije kada će jedan od vijadukta biti zatvoren a saobraćaj preusmeren na onaj drugi (za početak, redovna zamena asfalta) i tada će biti potrebno to parče asfalta.
 
Стф,то ти је круцијални спин који гура добар део форума.

Лупите неку глупост или лаж у вези Јовина, метро пројекта,заслуга...А онда вас ја исправим и ви ме прогласите Јовинистом или слепим следбеником и тако већ годинама.

Мука ми је од тога,онако баш и због тога сам благо разочаран у овај форум који сам сматрао уточиштем након деградације ССЦ-а.

А за тебе имам један задатак.Мемориши ово што си сад написао а онда иди на хистори па погледај шта си мени писао.

А ако је за тебе ово генијална локација ти онда не знадеш много о урбанизму.Срећа па ће то одговарајући мастер исправити осим ако и тамо нема аутомобилских лобиста.Дакле:

1. Усмеравање саобраћаја из свих јужних насеља ка центру како би се центар растеретио - незабележено нигде у свету

2. Градња денивелисаних булевара кроз центар или шири центар града - Аутомобилски урбанизам северне америке из средине 20. века као и давно напуштени и нигде у Европи у великој мери изведени концепт.

3. Прва велика инвестиција након распада СФРЈ у јединој европској милионској престоници која нема високо капацитетни шински систем у 3км булевара - Незабележена бахатост аутомобилста и иживљавање над 60-70% грађана Београда који користе ЈГП
 
Vrh