Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

gosha":2ekm4xpp je napisao(la):
@Пантограф
Ttako i meni ima smisla, e sad ako je verovati ovom, nisu u planu vijadukti u smeru ka mostu na tom mestu http://www.savabridge.com/images/overview_sb_b.jpg
Zato i pitam, jer mozda je nesto menjano (ili nije) u medjuvremenu.
Za petlju radnicka ima planova, rendera, slika iz pticije, zablje, mravlje i crvlje perspektive, al za NBG jedva nalazim, k`o da grade novi aerodrom `Zeljava` :D


Нема вијадукта, укрштање је у нивоу, са семафорима (написа неко да ће бити три траке ка мосту).
 
aha,znaci promenjeno je, super onda:). jer ovaj plan mi i ne lici na nesto funkcionalno (ne zamerite laiku:) hvala na odgovoru.
 
@Пантограф

Na osnovu postojećih planova nema uključenja iz ulice Španskih boraca (Đorđa Stanojevića) na UMP u smeru mosta. Konstrukcija vijadukta se spušta na zemlju tek posle te ulice. Čak i ako bi se planovi menjali i tu predvidela raskrsnica u nivou, pitanje je koliko bi to bilo bezbedno pošto se tu uključuje nova tramvajska trasa na postojeću mrežu. Prvo uključenje na UMP u smeru mosta posle ulice Antifašističke borbe bi trebalo da bude iz Bulevara Umetnosti po probijanju železničkog nasipa, a dotle će, nažalost, biti veliki pritisak na postojeću rampu iz Bulevara Jurija Gagarina.
 
Priliv vozila UMP-u severno od železničkog nasipa bi trebao da se raspodeli na pristup iz ulica Tošin bunar, Omladinskih brigada i Bulevar umetnosti. Kako će to izgledat u praksi, videćemo.
 
@mekbejn - ta raskrsnica je već sada zrela za jedan kružni tok veličine onog kod opštine.
 
@blagoje
Trebalo bi da se rasporedi, mada još uvek ne znamo detalje oko probijanja železničkog nasipa.
A u praksi, većina vozila će ići na Omladinskih brigada, kao najprotočniju vezu sever - jug

@relja
znam da je zrela za kružni tok, zato i kukam :)
 
Obzirom da se tu očekuje veliki pritisak, možda na ukrštanju ulice Omladinskih brigada i UMP-a ne bi bila loša opcija kružnog toka ispod kog bi bio ukopan bilo UMP, bilo ulica Omladinskih brigada (nešto poput kružnih tokova iznad auto-puta).
 
Ako mogu da se reše i uključenja i isključenja, onda - da.
 
blagoje":2rv0f82f je napisao(la):
@Пантограф

Na osnovu postojećih planova nema uključenja iz ulice Španskih boraca (Đorđa Stanojevića) na UMP u smeru mosta. Konstrukcija vijadukta se spušta na zemlju tek posle te ulice. Čak i ako bi se planovi menjali i tu predvidela raskrsnica u nivou, pitanje je koliko bi to bilo bezbedno pošto se tu uključuje nova tramvajska trasa na postojeću mrežu. Prvo uključenje na UMP u smeru mosta posle ulice Antifašističke borbe bi trebalo da bude iz Bulevara Umetnosti po probijanju železničkog nasipa, a dotle će, nažalost, biti veliki pritisak na postojeću rampu iz Bulevara Jurija Gagarina.


Уххх... Ово нисам знао. Ако је тако, онда је реч о катастрофалном пропусту (не бих неку тежу реч да употребим); ипак, верујем (тј. надам се) да су ствари мало другачије - наиме, вијадукт ће онда бити повезан са Улицом шпанских бораца преко две рампе, као у АФ борбе, зар не? Мислим, ако неће - ако заиста не може да се скрене из Шпанских бораца ка мосту - онда је неко ту стварно на хероину, јер кокаин ни изблиза не разара мозак у тој мери (постоји и ова руска дрога "крокодил"). Требало би онда да буде и скретања из улице улево, ка рампи, па на мост? То не може у АФ борбе, због исувише фреквентног трамваја, али овде би свакако могло.
 
Kao apsolutni laik u ovome verujem da bi Om. brigada i UMP bio dovoljan obican kruzni tok kao kod opstine (bez otkopavanja, zakopavanja i sl.), posto se ionako tesko da ce saobracaj biti veci nego na kruznom toku kod opstine, koji se pokazao kao dovoljan.

Takodje, sa obe strane Om. brigada se dolazi kroz raskrsnice koje jesu semoforizovane (mada bi bio lep kruzni tok sa M. Milankovica), tako da nece biti neprestanog dotoka vozila koji kruzni tok ne bi mogao da prihvati i posalje ka Adi, a iz UMP-a ce veliki broj vozila ionako samo hvatati desno ka MMilankovica i dalje ka NBG-Zemun, posto ce Tosin bunar pre postati usko grlo koje ne moze da se prisiri kao glavni pravac ka Zemunu.
 
A jeste malo bezveze da se iz AFB od pravca Arene ne moze direktno na most nego je Jurija gagarina jedina opcija (i kontra smer od AFB koji je pak totalni visak).
 
@Pantograf
I ja sam do skoro bio ubeđen u isto (iako su skice još odavno bile objavljene), čak mi je i izvedeno na gradilištu sugerisalo da će se "UMP" upravo tu spustiti na tlo.
Možda i deluje logično na prvi pogled, ali tada bi se mnogo toga ukrštalo na jako malom prostoru.
 
Па онда је требало предвидети "лакат" рампу за укључење удесно без укрштања из Шпанских бораца ка мосту. То би поскупело пројекат за једно милион евра. Овако остаде аутопут готово неповезан с "УМП"-ом. Још се надам да то неће бити баш тако. Лепо ја рекох да никакве петље ни вијадукте на Новом Београду не треба правити.
 
Ali - zašto bi auto put bio povezan sa "UMP"om?
Da samog sebe citiram:

viewtopic.php?p=252005#p252005
relja":2mdnqfga je napisao(la):
MilisaV":2mdnqfga je napisao(la):
........
odličan predlog karlo. ne postoji dobra veza auto put-UMP. sa ovakvom vezom to bi bilo mnogo bolje.
.......

To je malo "neobična" težnja.
Autoput i "UMP" su gotovo paraleleni pravci, s tim što je autoput protočniji, brži i tek treba da bude rasterećen famoznom Obilaznicom, tako da će uvek biti povoljnija varijanta.
OK da se kaže da se sa autoputa iz zone NBG želi na Banovo brdo, Žarkovo, Rakovicu (ili obrnuto), a to će kružni tokovi kod Arene i već predviđene rampe na "UMPu" i da omoguće.

Iz ugla vozača koji dolazi u Beograd iz pravca Šida i hoće na Banovo brdo i sl, možda je i čak i lakše ići "postojećom" trasom preko Gazele, pa na Sajam, do petje "Radnička", jer ima samo jedan znak prvenstva prolaza (silazak sa Gazele) i jedan kratak semafor (u bulevaru Vojvode Mišića kod Ruske ulice), dok na NBG će uvek morati da se kruži ulicama i čeka na mnimum dva/tri semafora na velikim raskrsnicama...Kako ko voli, ali postojaće dve opcije.
 
Ех, Реља.

1) Путовање Нова галеника (Алтина, Францстал, Бежанијска коса, Радиофар насеље, Аеродром...) - Баново брдо (Видиковац, Раковица, Церак...): Аутопутем, па...? Да, преко Газеле и Сајма има 1 семафор, али преко Шпанских бораца и Моста на Ади је краће 1,1 км и има такође 1 семафор, ако се прикључење на "УМП" денивелише (ако не, онда два).

2) Баш зато што су у релативном смислу паралелни, тј. донекле алтернативни правци: постави се дисплеј изнад аутопута, пре Арене, и кад буде судар на Газели, изађе обавештење: "ЗАГУШЕЊЕ - 1 КМ, ОБИЛАЗАК - МОСТ НА АДИ!); и преко петље Радничка и Мостара вратиш се на Аутопут. Мислим, ја не знам земљу у којој не би такав дисплеј био постављен...
 
@Pantograf

Za taj semafor (kod Ruske) me je Milisav osmah demantovao - on se ukida.
Da, put je na karti kraći, ali ide kroz ulice, saobraćaj je usporeniji, tu je semafor, zaustavljanje pri isključenju sa autoputa...a autputem, ukoliko nema začepljenja, sa 60 na sat se 1 km prelazi za jedan minut (a autoputem se ide sa 80).

Narano, nisam izričit.
Suština je da će se sa Gazele premetiti saobraćaj NBG-Banovo brdo na novi most, da će kod sajma biti prohodnije, i postojaće alternative.
Mislim, sve su to procene koje će se uskoro i proveriti u praksi.

I slažem se, ekrani sa obaveštenjima su neophodni, vozači moraju imati informaciju, inače džaba sve.
 
Put za B.BRdo i Rakovicu tj.Most na Adi i UMP je samo 1km kraci od onoga preko Gazele...a kostalo je 1 milijardu eur.to sve govori...Hvala! :shok:
 
2012":3onrpoff je napisao(la):
Put za B.BRdo i Rakovicu tj.Most na Adi i UMP je samo 1km kraci od onoga preko Gazele...a kostalo je 1 milijardu eur.to sve govori...Hvala! :shok:
Ti si klasičan provokator uostalom sam znaš da to nije tačna cena niti da se tako vrednuje neki infrastrukturni projekat.
 
Mislim da na NBG nece biti problema , kakvo god da bude resenje ukljucenja na UMP do Tosinog bunara , ali iza petlje Radnicka prema Teodora Drajzera i Rakovickom putu , guzve ce biti jos vece . A tunel za autokomandu tesko da ce se praviti u skorije vreme .

Zanima me , ako neko zna , da li na semaforu gde se ukrsta tramvajska pruga sa saobracajnicom koja se spusta sa petlje prema Milosevom konaku , postoji automatsko ukljucivanje semafora , kada naidje tramvaj . Sobzirom da tuda ide samo jedna linija tramvaja koja i nije tako cesta .
 
2012
ako tako nastaviš, možeš da dobiješ čir, srčane probleme ili ne daj bože nešto gore, a onda ćeš umesto beogradskog urbanizma da se nerviraš zbog srpskog zdravstva.

Neki su ovde ranije pisali "rodilo se, treba ga ljuljati".
Sad ga ljuljamo.
 
Igore,tvoj post nije vredan komentara..
Relja,pretnje?"službeno zabeleženo",biće prosleđeno kome treba.
 
Ljudi nemojte tako, ovo vec poprima hejterske izglede... resavajte probleme preko PP-a.
 
Vrh