od 30.10.2013
Северни вијадукт петље „Радничка” од сутра навече отворен за саобраћај
Северни вијадукт петље „Радничка” биће отворен за саобраћај од сутра у 22 сата, и то у две траке за возила ка Обреновцу, а саобраћај ка граду наставиће да се одвија у две траке преко кружног тока, саопштила је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Истовремено, јужни вијадукт ће бити затворен до завршетка преосталих радова на изградњи стајалишта јавног превоза, као и насипа који га спаја са мостом преко Топчидерке.
Последњих неколико дана завршено је асфалтирање и испитивање конструкције северног вијадукта, његово уклапање са Булеваром војводе Мишића, као и асфалтирање насипа за рампу која води ка Мосту на Ади. Тако су се стекли услови за пуштање у рад две траке северног вијадукта, док ће трећа бити затворена до завршетка радова на постављању јавне расвете и пратећих инсталација. Северни вијадукт је изграђен на месту некадашњег „Тобогана” и премошћава петоколосечну железничку пругу Београд–Ниш. Као и досадшњи радови на петљи „Радничка”, и северни вијадукт грађен је уз стално одвијање друмског и железничког саобраћаја, што је додатно отежавало организацију и координацију радова. Ипак, радови се успешно завршавају захваљујући залагању свих градских и републичких служби, као и уз велико стрпљење и сарадњу возача који последње две године пролазе кроз зону радова.
Саобраћај ће на кратко бити измењен и током предстојећег викенда, и то од суботе до понедељка, када ће сва возила користити само северни вијадукт. У првом делу измене, од суботе у 14 сати до недеље у 18 сати, возила ка Обреновцу ће користити две траке, док ће ка граду бити отворена једна трака. Од недеље у 18 сати до понедељка пре подне, режим ће бити обрнут, те ће две траке бити на располагању возилима ка граду, а ка Обреновцу ће бити отворена једна трака. Ова измена током викенда је неопходна за завршне радове на рампи која са кружног тока саобраћај уводи у Булевар војводе Мишића. Током понедељка саобраћај ка граду ће се вратити у две траке преко кружног тока. Преостали радови који ће се изводити у новембру обухватају радове на правцу преко паркинга код Београдског сајма ка кружном току, као и повезивање јужног вијадукта са мостом преко Топчидерке.
Користећи кружни ток и рампе, саобраћај ће се преко Радничке улице и Булевара војводе Мишића развијати у сва четири правца – ка Обреновцу, Новом Београду, Бановом брду и ка центру града. За слободно одвијање пешачког и бициклистичког саобраћаја изграђен је довољан број лифтова, степеништа, тротоара и стаза.
Петља „Радничка” у три нивоа повезује Мост на Ади, петљу „Хиподром” и Радничку улицу од Београдског сајма до комплекса „Југопетрола”, као и трасу београдског метроа. Она представља главни део јужног приступног пута мосту, а градилиште је са једне стране окружено индустријским комплексом „Југопетрола” и комплексом „Хиподрома”, а са друге се налази стамбена зона Сењака, наводи се у саопштењу.