Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Delija,

Не желим да се расправљам али једноставно не могу, нити ћу моћи да прихватим став да за све проблеме постоји само један једини исправан начин - "јовинов". (Да не буде забуне, наводници означавају целокупну тадашњу екипу.) У том светлу очигледно свако ко не размишља дословно на тај начин "не знаде много о урбанизму".

Ајде да те пецнем за сваку од 3 тачке:

1. Да је мост постављен преко превлаке, онда би становници јужних насеља на мост ишли јужно? Становници сада не морају да иду на границу ширег центра града, што значи да је добар део саобраћај преусмерен са ширег центра града. Нема ту неке филозофије, чиста просторна физика.

2. Када треба критиковати УМП одједном блок 42 постаје шири па чак и ужи центар града, а када сам ја говорио да је он одлична локација за кластер ти га називаш вукојебином. Једна у дугачком низу недоследности у ставовима.

3. Као што је и превише пута речено, БГ сем недостатска кичме јавног превоза - метроа, пати и од недостатака основне друмске инфраструктуре. Када све саберемо Београд је комплетно закржљао град. Рекли сте да је УМП са мостом појео грађевински део прве фазе прве линије. Фино, али исто тако је чињеница да се ни УМП неће даље градити јер нема пара, па вас питам, ако пара нема како мислите да би та грађевинска прва линија била у функцији? Пустили би Соларисе кроз тунеле?
 
Dobro ako je i Jovinov predlog bio "loš" svi smo videli na predhodnoj slici da je najlogičnije da se most pozicionira na pravcu između toplane i brodogradilišta,na na suprotnoj obali na sredini jugopetrola,da li je iko do ovih ump/ovaca uopšte razmatrao takvu opciju i koji su razlozi da se ona odbaci? :kafa:
1.zemljište nije sigurno, jer na tom potezu je sve državna zemlja i firme,
2.most bi bio dosta daleko od prevlake da bi smetao adi,požeškoj a petlje i rampe bi se razvile na fenomenalnom delu na obe strane na nižoj koti i super stanicama za šinski prevoz i sl.
3.baš me zanima,zašto je odabrana najskuplja, najteža opcija za gradnju s petljom u tri nivoa iznad pruge i lakat krivinom na Nbg??? :wink:
 
Ajde samo da uskočim. Da li neko ima informaciju kada će biti pušten i južni vijadkut? Pokušavam da dođem do tog podatka, ali nigde ga nema. Znam da je most preko Topčiderke gotov, ali spajanje sa nadvožnjakom i sve ostalo?
 
kiza_BB":y7tsobcj je napisao(la):
Ajde samo da uskočim. Da li neko ima informaciju kada će biti pušten i južni vijadkut? Pokušavam da dođem do tog podatka, ali nigde ga nema. Znam da je most preko Topčiderke gotov, ali spajanje sa nadvožnjakom i sve ostalo?

Ne znam kakvi su im planovi, ali što se tiče samog spajanja nadvožnjaka sa mostom preko Topčiderske reke i sređivanja veze nadvožnjaka sa Bulevarom vojvode Mišića, to može da bude završeno veoma brzo, verovatno u narednih nedelju dana. Problem je što su najavili da južni vijadukt neće biti pušten u saobraćaj sve dok se ne završe radovi na proširenju za autobusko stajalište. Trenutno se privode kraju radovi na postavljanju armature, a neophodno je nakon betoniranja izliti platformu stajališta i zaštitnu ogradu. Zavisno od tempa rada to, grubo rečeno, može potrajati dve do tri nedelje.
 
Опет ти о Јовину? Ајде онда и ја опет да се цитираам:
Стф,то ти је круцијални спин који гура добар део форума.

Лупите неку глупост или лаж у вези Јовина, метро пројекта,заслуга...А онда вас ја исправим и ви ме прогласите Јовинистом или слепим следбеником и тако већ годинама.

Мука ми је од тога,онако баш и због тога сам благо разочаран у овај форум који сам сматрао уточиштем након деградације ССЦ-а.

А што се осталог тиче. Ниси ме ни мало пецнуо јер си опет искриво мој став. Све што си написао би имало неку тежину да ја искључиво заговарам локацију из 70их као једино решење. Сетићеш се да сам много више причао о другом шпицу аде тј наставку,добрим делом већ изграђене кружнице око НБГ блокова што би се врло лако могло наставити на СМТ,потом и војвођанску чиме бисмо за много мање паре добили 2/3 готов прстен,од Панчевачког "аутопута" до јужних чукаричких насеља. И опет да се оградим,то што су вама одмах у глави 3+3 булеварчине на стубовима без семафора је потпуно ваша ствар која везе са реалним потребама и финансијским могућностима немају за шта је круцијални доказ управо овај фртаљ умп-а после којег је дошло до одустајања од пројекта и његовог сакаћења без да је и ова прва фаза завршена.

Блок 42 са бувљаком јесте шири центар града али фактички и јесте вукојебина гледајући шта се тамо сада налази и колико интересовање инвеститора влада за ту локацију које сигурно неће порасти новим појасом забетонираног неба. Већ знам где ће се дивља пијаца преместити ако се неким чудом крене у реализацију оног аустријског хотела и пословног простора преко пута "неотеразијске" дивље градње.

То ме подсети. УМП је пао на два кључна испита:

1. Настао је као последица давно одбаченог концепта
2. Пошто је то давно одбачен концепт између осталог и зато ште је тешко применљив у градском ткиву узета је локација мимо сви токова у сред ничега,кроз махом празне блокове (или оне који су и до сада инфраструктурно били одрживи) или кроз топчидерску долину која понављам - Има око 0 (нула) становника и 0 (нула) грађевинских парцела.

Практични доказ промашаја: (блок 72 који се гради знамо већ где,степа која се гради знамо већ где)

УМП - Недовољан (1)
 
Neko ih je malopre zumirao kamerom, nadam se da je pauza za ručak:)

1.jpg
 
relja":24ckcyf7 je napisao(la):
Михаило":24ckcyf7 je napisao(la):
.....
Припреме за асфалтирање моста преко топчидерке, скида се привремени асфалт:
http://www.dodaj.rs/f/22/TS/1BRcpIdQ/2013-10-31-957.png[/img]
....

Ali - zašto ga pobogu skidaju?

Sasvim sigurno ćemo u budućnosti ponovo imati situacije kada će jedan od vijadukta biti zatvoren a saobraćaj preusmeren na onaj drugi (za početak, redovna zamena asfalta) i tada će biti potrebno to parče asfalta.

Moraju da se postave ivičnjaci, a u slučaju zatvaranja nekog od vijadukta tu je kružni tok.
 
Mogli bi da puste oba nadvoznjaka sa po dve trake odmah kada urade povezivanje sa mosticem na Topciderki za par dana, a da stanice za autobus, ograde, svetlo i ostalo rade tako sto odvoje jednu traku za to. Osim ako ne planiraju svečano pustanje :)
 
I meni to izgleda logično, ali dali su ovakvo saopštenje:

Северни вијадукт петље „Радничка” отворен је за саобраћај од синоћ у 22 сата, и то у две траке за возила ка Обреновцу, а саобраћај ка граду наставиће да се одвија у две траке преко кружног тока, саопштила је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Истовремено, јужни вијадукт ће бити затворен до завршетка преосталих радова на изградњи стајалишта јавног превоза, као и насипа који га спаја са мостом преко Топчидерке.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1573413
 
blagoje":27vqug0k je napisao(la):
relja":27vqug0k je napisao(la):
Михаило":27vqug0k je napisao(la):
.....
Припреме за асфалтирање моста преко топчидерке, скида се привремени асфалт:
http://www.dodaj.rs/f/22/TS/1BRcpIdQ/2013-10-31-957.png[/img]
....

Ali - zašto ga pobogu skidaju?

Sasvim sigurno ćemo u budućnosti ponovo imati situacije kada će jedan od vijadukta biti zatvoren a saobraćaj preusmeren na onaj drugi (za početak, redovna zamena asfalta) i tada će biti potrebno to parče asfalta.

Moraju da se postave ivičnjaci, a u slučaju zatvaranja nekog od vijadukta tu je kružni tok.

OK, ali meni je logičnije da, zbor raznih budućih situacija sa popravkom i održavanjem vijadukta i ulica ostane mogućnost prebacivanja saobraćaja na vijadukt/ili ulicu za suprotan smer, a da tu budu postavljene ili jersey barijere ili metalne bankine koje bi mogle da se po potrebi sklone. To parče asfalta je jako sitno, a moglo je da posluži, ako bi zatrebalo...
 
Odradiće se to nešto niže (posle mosta preko Topčiderske reke), kod stuba rampe koja se sa kružnog toka spušta u Radničku ulicu. Na slici se vidi obrađen završetak zelenog ostrva:

5qc3.jpg

slikao Veliki Vračar
 
2013-10-31-959.png

Zakrpiše onu rupu oko šahta na pravcu koji ide od hipodroma.
E tako se radi. Krpi se novo kad se odmah ne uradi kako treba ili je bila frka da se što pre pusti.
Važno je da je sanirano a mogli bi i da puste to uskoro.


Puštanje u promet severnog vijadukta.

Reportaža sa Studia B
 
Svi predlozi da most prelezi preko Ade su mi suludi. Ada je sigurno najposecenije mesto u celoj drzavi. Preko leta se tamo okupi i preko 200 000 ljudi, toliko ih cesto nema na celom crnogorskom primorju. Mnogi od onih koji ne placaju drzavi porez jer zive u sivoj zoni, (rade na crnno, kupuju robu na koju nije placen porez) ali i ostali tamo trose novac. Mi dajemo subvencije kada neka strana firma zaposli radnika, a Ada sama to radi, i dobro joj ide. Umesto da vodimo racuna o svakom kamenu, drvetu, zbunu da ne dozvolimo da neko nelegalnim gradnjom ili slicnim postupcima to unisti mi razmisljamo da ga sami oskrnavimo mostom, kojim tutnjaju automobili.
Ada moze da bude i bolja nego sto je danas, ukoliko se ukloni divlje nasleje, pametno urede staze, tereni, kafici, uvedu dodatni prikladni sadrzaji, verujem da bi imali jos vise ne samo domacih nego i stranih turista.
 
Ada i kalemegdan su dva najlepša mesta u gradu.Ada će se i dalje razvijati,kao što se i razvija.Svake godine sve je lepša i lepša.Jedna od dve stvari koju bih promenio je pojedino drveće.Umesto topola koje su bliže plaži,posadio bih borovu šumu,koja leti jako lepo miriše.Prolazeći adom leti,osetio sam par puta miris borovine,koji je vetar doneo od negde,i tada mi pade ova ideja na pamet.Mogao bi da se postavi i red palmi u povećim sanducima,koje bi viljuškari mogli da vade pred zimu i smeštaju u obižnji staklenik da prezimi.Ovo sa palmama je čisto moja maštarija i mislim da je neizvodljiva,ali čisto da pustim mašti po volji.Drugu stvar koju bih promenio je parkiranje na adi,ali to drugom prilikom,da ne kvarim miris borovine i palme.
Edit:
Ne mogu da odolim a da ne dodam,da bi taj izmaštani staklenik mogao biti opremljen sa raznim sadržajima(klupama,stolovima,kafićima,restoranima,pešačkim stazama,itd),i mogao da se koristi kao svojevrsna zimska bašta.Ako bi staklenik bio veći,mogli bi čak da se voze roleri i bicikli.Ukoliko bi tu bilo puno ljudi,ne bi ni bilo puno hladno,pa palme ne bi trebalo puno ni zagrevati.Izvinjavam se što sam skrenuo sa teme.
 
Svako ima pravo na svoje laičko i stručno mišljenje.
Ja ostajem pri svom, laičkom, stavu da u Beogradu ne postoji idealna lokacija za most na Savi, samo više ili manje optimalnije.
Na ovoj poziciji je bilo - najlakše u datom trenutku. Mislim da će vreme pokazati sve mane.

Bez obzira na već izabranu poziciju, način na koji je ideja realizovana ozbiljno umanjuje vrednost celog projekta:
- raskspetlja kod Hipodroma
- mala širina samog nadvožnjaka kod Hipodroma, bez razdelnog ostrva, čak i bez mesta za razdelno ostrvo ili barijeru.
- izlaz na NBG bulevare
No dobro, tako je kako je.
Ne zaslužuje ni preterene pohvale, a pošto je stvar već završena, teško da može da se nešto promeni.
Iza ovih žučnih diskusija se, na kraju krajeva, kriju lične netrpeljivosti...


@Leković Đorđije -
u vezi palmi: postoje vrste koje mogu da prežive u beogradskoj klimi, čak su i sađene pre rata (2. svetskog), pričano je o njima na nekoj od drugih tema.
 
Deluje da se situacija u Radničkoj prilično normalizovala. Kakva je situacija na raskrsnici kod Hipodroma?
 
Od jutros, kamera se mrdala pa se može videti da je veoma radno na kljucnim mestima Radničke:

1.jpg


2.jpg


A na nbg strani se asfaltira:

3.jpg


4.jpg
 
relja":2sr7cq1i je napisao(la):
Iza ovih žučnih diskusija se, na kraju krajeva, kriju lične netrpeljivosti...
Није тачно,ја сам у одличним односима са Стф-ом а о Благоју немам неки посебан став осим што је један од бољих форумаша са репортажама на нивоу оних званичних беобилдовских.

Али примећујем благу хистерију према 2012-ици због које се он по логици ствари још више отуђује од осталих и додатно радикализује своје ставове.
 
Потврђујем. Два форумаша са којима имам најчешће расправе (Делија и Реља) изузетно поштујем, и приватно смо у одличним односима.
 
Postovani forumasi, nisam strucan u ovoj temi, ali imam jedno zapazanje, pa bih voleo ako mozete da mi razjasnite (znate vise a mozaa je nesto menjano u medjuvremenu).
Radi se oko pristupnih rampi kod buvljaka, odnosno ko ce njih da koristi? SIlazna (iz pravca B.Brda jos i nekako), ali ova ulazna (koja je skoro gotova) mi nije jasna, jer svako ko dolazi severno od pruge (iz pravca arene), ima samo 2 mogucnosti za ukljucenje na most, na sadasnjoj u J.Gagarina i ovoj novoj. Rekoste da je polukruzno okretanje iz pravca V.Popovica privremeno (eventualno oni koji dolaze odatle ce praviti `krug` oko buvljaka nakon otvaranja). Ako neko ide iz pravca arene, verujem da ce pre skrenuti u J. Gagarina nego da pravi polukruzno. Renderi i slike koje nadjoh pokazuju naredno ukljucenje na smer ka mostu tek na planiranoj raskrnici Agostina Neta i UMP-a, (sve ida ne probijaju zeleznicki nasip,do tad ce dosta vode proteci Savom), a cini mi se, da ce ovo napraviti guzve kod buljvaka, tj. vec su pocele da se prave, jer svi gravitiraju ka rampi u J.Gagarina (blokovi prirodno, a svi serevno od pruge su naterani tuda, ili polukruzno, priznajem nisam vozac, ali priodnije mi je da kad sam vec tu, skrenem u J.Gagarina).
Moj, laicki utisak, je da bi situacija bila rasterecenija da su ove dve rampe napravljenje na raskrsnici sa ulicom Spanskih boraca, gde su i planirane simetricne rampe za smer ka Bezanijskoj kosi.
Kao sto rekoh,nisam strucan,ovo samo moje zapazanje, pa bih voleo da mi neko malo pojasni (mozda mi je greh sto nisam vozac,vec biciklista, pa ne sagledavam situaciju u pravom svetlu :)
 
Delija":2g3o27vn je napisao(la):
relja":2g3o27vn je napisao(la):
Iza ovih žučnih diskusija se, na kraju krajeva, kriju lične netrpeljivosti...
Није тачно,ја сам у одличним односима са Стф-ом а о Благоју немам неки посебан став осим што је један од бољих форумаша са репортажама на нивоу оних званичних беобилдовских.

Али примећујем благу хистерију према 2012-ици због које се он по логици ствари још више отуђује од осталих и додатно радикализује своје ставове.
Drzim se dobro,Hvala.. :wink: A ovo za licne netrpeljivosti je smesno,radi se o virtuelnom forumu gde su suprostavljene koncepcije razvoja i vizije ,licna netrpeljivost je ako sa nekim radite u istoj firmi pa se ne podnosite ili imate razlicite interese,uz to podrazumeva da licno pozanjete kolegu.Misim da je ovo samo pokušaj kako da se stvari relativizuju.Pa ako vam se ne svidja koncept koji neko zastupa onda vas kao lično mrzi,ili zeli vam sve najgore,veoma nezrelo razmišljanje.Prvo su neki forumaši sto voljno sto nevoljno učlanjeni u neke stranke od strane drugih forumaša,pa onda kao tako učlanjeni dodatno radikalizuju stavove,veoma providno.A u suštini foum se prvi kretao još odavno da stvari se izvode na čistac ,kako se planiralo,stručnost ,promašaji,interesi.A o tome se ovde raspravljalo i za vreme Đilasa ,kada niko to nije ni smeo da pomene, od Lrt do mosta,kao da su neki zaboravili niŠta manje zučne nisu bile rasrave nego sada,samo što sada treba neki drugi da odlučuju pa nekima to smeta:kafa:
 
@gosha
Арена - Шпанских бораца - "УМП" - Мост.
Кад се направи вијадукт до Шпанских бораца, наравно.
 
@Пантограф
Ttako i meni ima smisla, e sad ako je verovati ovom, nisu u planu vijadukti u smeru ka mostu na tom mestu http://www.savabridge.com/images/overview_sb_b.jpg
Zato i pitam, jer mozda je nesto menjano (ili nije) u medjuvremenu.
Za petlju radnicka ima planova, rendera, slika iz pticije, zablje, mravlje i crvlje perspektive, al za NBG jedva nalazim, k`o da grade novi aerodrom `Zeljava` :D
 
Delija":3vy653hh je napisao(la):
Али примећујем благу хистерију према 2012-ици због које се он по логици ствари још више отуђује од осталих и додатно радикализује своје ставове.

Ne ulazim često u rasprave, na postove 2012 sam možda ukupno odgovorio manje od desetak puta, ali ukaži mi na bar jedan moj post kroz koji provejava histerija i ja ću se korigovati.
 
Vrh