relja
Professional
- Učlanjen(a)
- 13.12.2006.
- Poruke
- 16.953
- Pohvaljen
- 19.353
VelikiVlado, Posto ne komuniciramo u 4 oka
- sustina je - od cega je korito Tafoa na uscu, tu gde je most? Malo mi je neverovatno da reka koja se spusta sa planina moze da nosi toliko mulja i peska pa da ima dno kao Sava kod Ade...Ne znam ni gde bih to mogao da proverim. I bas cu da pratim kako ce da postavljaju temelje.
Ja sve vreme tvdim da te slicice nisu realne, i da ce taj most biti mnogo veci nego sto ga prikazuju "u marketingu". Sto se tice izbora gradjana po tome kako im se nesto svidja - secam se nekih bakica koje su bile odusevljene kako ce da "srede" trotoare na Bulevaru, po slikama, pa sad vidimo sta je krajnji rezultat toga "sredjivanja"...jedno je kada ti nekoga pitas da li ti se svidja slika neke buduce gradjevine, a drugo kada predocis detalje...kao npr celu finansijsku konstukciju, ranjivost na sabotaze, redovno odrzavanje...
Za most - kod zeleznicke stanice - mislim da sam prvi koji je na jednoj od ranijih verzija ovog foruma pricao o tome, pravio sam i skice na aero-foto snimcima, pa su me taga govorili da pricam gluposti. Ista stvar i sa ovim mostom iza blokova. Naravno nisam ni mislio da mu je mesto odmah iza poslednjih zgrada, vec jos vise uzvodno, pre spica Ade. Grad ce se siriti, planovi ce silom prilika morati da se menjaju (i sada se menjaju kada se pojavi neko sa koferom kesa), pa ce sa obe strane nici naselja. Samo, treba prvo graditi infrastrukturu, pa onda naselja oko nje, a ne kako se radi sad (tipican primer - bas most preko Ade, na tom mestu je ladno mogao da se sagradi most pre 20 godina, a to su vec prezvakane price).
Sad, ko je za a ko protiv - ono sto sam ja razgovarao sa ljudima iz struke, privatno i opusteno, i to sa ljudima koji nemaju veze sa gradnjom mosta, velika vecina se slaze sa mnom da je sve ovo suprotno sustini inzenjerske logike, a o finansijskom aranzmanu sve najgore. Hajdin? Covek je nas najveci zivi mostograditelj, predsednik SANU (vrlo diskutabilna cast, mislim na funkciju, ne na coveka) odkolovao generacije inzenjera.... drugi ce pricati o njemu jednog dana, ja se ne bih petljao u to.
i Da - Ono je bio post 588, ne 558.
Ja sve vreme tvdim da te slicice nisu realne, i da ce taj most biti mnogo veci nego sto ga prikazuju "u marketingu". Sto se tice izbora gradjana po tome kako im se nesto svidja - secam se nekih bakica koje su bile odusevljene kako ce da "srede" trotoare na Bulevaru, po slikama, pa sad vidimo sta je krajnji rezultat toga "sredjivanja"...jedno je kada ti nekoga pitas da li ti se svidja slika neke buduce gradjevine, a drugo kada predocis detalje...kao npr celu finansijsku konstukciju, ranjivost na sabotaze, redovno odrzavanje...
Za most - kod zeleznicke stanice - mislim da sam prvi koji je na jednoj od ranijih verzija ovog foruma pricao o tome, pravio sam i skice na aero-foto snimcima, pa su me taga govorili da pricam gluposti. Ista stvar i sa ovim mostom iza blokova. Naravno nisam ni mislio da mu je mesto odmah iza poslednjih zgrada, vec jos vise uzvodno, pre spica Ade. Grad ce se siriti, planovi ce silom prilika morati da se menjaju (i sada se menjaju kada se pojavi neko sa koferom kesa), pa ce sa obe strane nici naselja. Samo, treba prvo graditi infrastrukturu, pa onda naselja oko nje, a ne kako se radi sad (tipican primer - bas most preko Ade, na tom mestu je ladno mogao da se sagradi most pre 20 godina, a to su vec prezvakane price).
Sad, ko je za a ko protiv - ono sto sam ja razgovarao sa ljudima iz struke, privatno i opusteno, i to sa ljudima koji nemaju veze sa gradnjom mosta, velika vecina se slaze sa mnom da je sve ovo suprotno sustini inzenjerske logike, a o finansijskom aranzmanu sve najgore. Hajdin? Covek je nas najveci zivi mostograditelj, predsednik SANU (vrlo diskutabilna cast, mislim na funkciju, ne na coveka) odkolovao generacije inzenjera.... drugi ce pricati o njemu jednog dana, ja se ne bih petljao u to.
i Da - Ono je bio post 588, ne 558.