Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

vidimo mi stanicu, ali makar se ja pitam gde bi tu realno mogla da se uglavi stanica, taj argument sa prelazenjem ulice bas ne stoji. inace u potpunosti podrzavam takav izgled mosta i na tom mestu, tako da uopste nisam zabrinut :p
 
shmeksi":3nsstecd je napisao(la):
vidimo mi stanicu, ali makar se ja pitam gde bi tu realno mogla da se uglavi stanica, taj argument sa prelazenjem ulice bas ne stoji. inace u potpunosti podrzavam takav izgled mosta i na tom mestu, tako da uopste nisam zabrinut :p
Pa moglo bi lako sa strane da se podignu zvucni zidovi i mozda po 2m širine trotoara za stajanje sa liftovima ili stepenicama na krajevima? pretpostavljam...
 
shmeksi":1f5urmi8 je napisao(la):
vidimo mi stanicu, ali makar se ja pitam ...... tako da uopste nisam zabrinut :p
Pa, normalno! .. što bi ti bio uopšte zabrinut? ... samo opušteno i da prvo sačekamo da se

most izgradi, kao i Prva linija L.Metroa, pa tamo negde za neku god. :) doći će na red to

'Stajalište' kod ade na mostu, a kakvo će biti teh.rešenje nije bi bitno - ima tu raznih varijanti.
 
^^Hm... a zasto? Mislis da ce neko da krene metroom pa onda presedne na zicaru? :)
 
Da li neko ima informaciju kada će početi radovi na topčiderskom tunelu koji treba da poveže most preko ade i autokomandu (autoput).
 
Mislio sam na projekat žičare od bloka 45 do košutnjaka, koja bi opsluživala dobaro deo ljudi koji bi inače koristili tu stanicu metroa na mostu. Naravno, najbolje bi bilo da izgrade i jedno i drugo :)
 
bigvlada":bay02f00 je napisao(la):
Ako izgrade žičaru kao što je predviđeno, u mnogome se gubi potreba za stanicom metroa.
Jel imaš još neku ideju ili predlog u vezi stanice na mostu ( za jedno 15god.) ili

možda za zajedničku stanicu? .. ili za posebnu žičaru samo za bicikliste?
 
A jel imate negde neki link gde mogu da vidim taj projekat zichare?! Pa stanica je dovoljno da se pruga spusti jedno 3 metra u odnosu na put, i tu se sa strane napravi, ili ne mora ni da se spusta, verujem da i ovako ima bar 2 metra razmaka izmedju shina i puta, pa moze da se uglavi, stave lift, pokretne i to je to. U Bechu je isto tako mali razmak, oko 1,5 metara do 2 metara shirina stanica na liniji U6.
 
Pa kabine žičare jesu velike jer su predviđene za bicikliste i kućne ljubimce, što baš ne bi lako išlo metroom. Što bude više alternativa za dolazak na adu, to će biti manje gužvi.

Metro, autobus, vodeni taksi, biciklistička staza, čamac, pešice - i na kraju nema gužve i svi zadovoljni :)
 
bigvlada":1rxuc9uu je napisao(la):
Pa kabine žičare jesu velike jer su predviđene za bicikliste i kućne ljubimce, što baš ne bi lako išlo metroom. Što bude više alternativa za dolazak na adu, to će biti manje gužvi.

Metro, autobus, vodeni taksi, biciklistička staza, čamac, pešice - i na kraju nema gužve i svi zadovoljni :)
Zasto bicikli i kucni ljubimci ne bi isli metroom? Svugde u svetu je tu uobicajno.
A kabine ne bi bile toliko velike - mesto za bicikle bi garant bilo spolja, kao za ski-omre na planinskim zicarama sa kabinama.
 
Ako su na onom PDFu na sajtu konacne dimenzije poprecnog preseka kolovozne konstrukcije, tesko da ce biti stanice na spicu.

Ocekivao sam da ce ispod stanice kod pilona biti platforma koja ce povezivati oba kolovoza i stanicu, i da ce platforma biti liftom i stepenicama povezana sa Adom, a stepenicama sa stanicom. Izmedju pragova i kolovoza je 3 metra, malo usko za stanicu na mostu, izmedju kolovoznih traka.
Koliko je rastojanje izmedju stuba i prvog kabla? Da li ima mesta za kompoziciju, kolika je planirana duzina kompozicije famoznog LRT-a?
 
relja, a i tih tri metra u stvari zauzima pilon koji prolazi sa obe strane :cool:
 
Tri metra je apsolutno dovoljno za stanicu za metro. Kazem ti da su tolike sirine (ako ne i manje) skoro sve stanice za U6 u Bechu. Tako da stanica moze da stane odma pored pilona, u produzetku.
 
3 Мост Шпиц
- мост ЛРТ
- конструкција моста
- мост
- навозне рампе

4 Петља Радничка
- петља
- навозне рампе
sava21.jpg


Stanica može da bude ispred ili iza pilona ! .. ima dovoljno mesta.

I ako me budete još nervirali sa tom stanicom koja će se graditi za 10-15god.
sam ću na nacrtam par mogućih rešenja. ... možda i sa nekom pasarelom.
 
Ocigledno niste pogledali sliku o kojoj pricam.

http://www.savabridge.com/drawings.pdf

Ja sam napisao tri metra, okruglo.

poprecnipresekmosta.jpg


Na skici je rastojanje izmedju ivice krajnje leve kolovozne trake i spoljne ivice “LRT-a” (kao “žuta linija” kod stanice Vukov spomenik) je 2.96m. U stvari, sam prostor na kome je stajalište za putnike je još i uže za debljinu zidića kolovozne trake. Na tom prostoru, koji je uži od 2.96m, treba da stoje putnici koji čekaju da uđu u vagone dok drugi putnici izlaze iz njih I kreću se ili ka stepenistu koje ih vodi ispod kolovozne konstukcije ka platformi koja povezuje obe pesacke staze I stajalista, ili ka nekom od prelaza preko kolovoza (a budimo iskreni ni jedno ni drugo ne postoji na renderinzima ni skicama – možemo jedino da nagadjamo kako bi trebalo da putnici LRT-a, ili običnog tramvaja, siđu sa mosta na Adu ).
Ne znam kako to vama izgleda, meni je to uže nego autobuska stanica na Mostarskoj petlji. Pa šire su pešačke staze na ivicama kolovozne konstrukcije nego stajališta za putnike.

Ili ove skice na zvanicnom sajtu nemaju veze sa konačnim rešenjem, ili se neko malo z*****o.

Samo da se zna, zbog koliko duboke prirodne prepreke se podiže pilon od 204m – grandiozna građevina će se graditi, ali ne iznad Dunava, Volge, Jangcea, Nila, Inda ili Konga, već preko ovog prcvoljka od reke Save.

PresekSave.jpg


Eto, to smo mi.
 
Na nekim stanicama prve linije metroa u BP, kao i nekim delovima prigradske zeleznice, platforme su manje od 3m sirine.

A sto se reke tice, jeste Sava mala, ali kako si stavio tu sliku, svaka reka bi mala bila. :)
 
Nisam to ja crtao, to je iz http://www.savabridge.com/drawings.pdf

Grandiozan je k'o Golden Gejt, samo sto ispod naseg ne mogu da prodju nosači aviona :)
Kolika je to prirodna prepreka :)

Na tih circa 2,5m sirine treba da se smeste ljudi koje izlaze, koji cekaju da udju, oni koji odlaze sa stanice i oni koje dolaze.
A odmah iza ledja im piči automobilski saobracaj, kako li ce to da izgleda? Neka barijera će morati da se postavi, ako uopste bude stanice.
I jos jedna stvar - na renderinzima su izostavljene bandere za osvetljenje kolovoza i signalizaciju (onaj ko je pravio maketu mosta je znao sta radi pa ih je stavio).
 
Vrh