vidimo mi stanicu, ali makar se ja pitam gde bi tu realno mogla da se uglavi stanica, taj argument sa prelazenjem ulice bas ne stoji. inace u potpunosti podrzavam takav izgled mosta i na tom mestu, tako da uopste nisam zabrinut
Pa moglo bi lako sa strane da se podignu zvucni zidovi i mozda po 2m širine trotoara za stajanje sa liftovima ili stepenicama na krajevima? pretpostavljam...shmeksi":3nsstecd je napisao(la):vidimo mi stanicu, ali makar se ja pitam gde bi tu realno mogla da se uglavi stanica, taj argument sa prelazenjem ulice bas ne stoji. inace u potpunosti podrzavam takav izgled mosta i na tom mestu, tako da uopste nisam zabrinut
Pa, normalno! .. što bi ti bio uopšte zabrinut? ... samo opušteno i da prvo sačekamo da seshmeksi":1f5urmi8 je napisao(la):vidimo mi stanicu, ali makar se ja pitam ...... tako da uopste nisam zabrinut
Žičara će biti na drugom kraju Ade, zar ne?bigvlada":2up3y05n je napisao(la):Ako izgrade žičaru kao što je predviđeno, u mnogome se gubi potreba za stanicom metroa.
Jel imaš još neku ideju ili predlog u vezi stanice na mostu ( za jedno 15god.) ilibigvlada":bay02f00 je napisao(la):Ako izgrade žičaru kao što je predviđeno, u mnogome se gubi potreba za stanicom metroa.
Zasto bicikli i kucni ljubimci ne bi isli metroom? Svugde u svetu je tu uobicajno.bigvlada":1rxuc9uu je napisao(la):Pa kabine žičare jesu velike jer su predviđene za bicikliste i kućne ljubimce, što baš ne bi lako išlo metroom. Što bude više alternativa za dolazak na adu, to će biti manje gužvi.
Metro, autobus, vodeni taksi, biciklistička staza, čamac, pešice - i na kraju nema gužve i svi zadovoljni
3 Мост Шпиц
- мост ЛРТ
- конструкција моста
- мост
- навозне рампе
4 Петља Радничка
- петља
- навозне рампе