Delija":26p55lhd je napisao(la):Поред тога,Милау има 7 пилона који су већи од овог нашег а тај мост је барем део неког аутопута који ће се исплатити брзо кроз плаћање путарине. А мени и даље није најјасније шта то повезује овај фртаљ УМП-а? Које делове града од великог значаја? На које важне саобраћајне токове се надовезује?До почетка градње су се вадили на неки транзит међутим сами испројектоваше а потом и изградише овај део УМП-а тако да им ни од тога ништа није остало. А сада могу да потврдим да се растерећење Газеле није десило или се десило у малој мери.У последњих недељу дана пет пута сам прешао Газелу и ни једном се није десило да није било колоне преко целог моста. Гужве су исте као и пре реконструкције моста. И по стоти пут,ако је мост на правом месту зашто одокативно 70-80% возила која се нађу на том мосту заврше на десном скретању на царевој ћуприји? Где имамо такав пример у свету где је најоптерећенији правац након моста десно скретање?
Неки ће рећи да умп још није готов а реално је очекивати да никада ни неће бити близу реализације. А данашњица нам говори да пара више нема нити ће их бити у догледно време управо због овога што је сада изграђено.Цела замисао се урушила сама у себе.
Ok, sasvim prihvatam da ima problema u svemu ovome, ja sam samo hteo da procenu cene mosta stavim u realne okvire po dostupnim podacima. Sami mostovi su po svojoj nameni teško uporedivi - Mileau vijadukt je deo auto puta, i iza njega je stajao interes cele Francuske (ili bar šire regije) da se auto put provuče optimalnim pravcem i time izbegnu serpentine pri spuštanju i izlasku iz doline i taj most nije i nema potrebu da na svojim pristupima ima vrlo razuđene pristupne puteve (ima vrlo jednostavnu petlju na jednoj strani, ali je ona rađena klasično, nije deo mostne konstrukcije). I ok na njemu se naplaćuje mostarina, što za most na Adi prosto ne bi bilo normalno. Osim toga vijadukt Mileau je širok 32 m, most na Adi je 45,5 m. Naravno razlog za to je što na Mileau nije postojala apsolutno nikakva potreba da se predvidi šinski koridor, a i zaustavne trake auto puta su uže od normalnih voznih traka. Samim tim je taj most celih 30% UŽI od mosta na Adi, i da ne zaboravite statika mosta koji je predviđen i za šinski saobraćaj mora se proračunati sa mnogo većim opterećenjima i vibracijama. Tako da ne sporim da je Mileau vijadukt definitivno građevinsko čudo mnogo višeg reda nego most na Adi, ali za poređenje cene moraju se uzeti u obzir i tehnički detalji koje diktira namena mosta. Pri tome glavni raspon mosta na Adi je veći od najvećeg raspona Mileau mosta (da li je morao biti je druga stvar). Visina pilona na Mileau mostu je veća, ali opet imate i efekt da svaki od tih pilona nosi manji teret, pa i to utiče na njegovu izvedbu i ukupnu cenu.Delija":v4h3u4wn je napisao(la):Поред тога,Милау има 7 пилона који су већи од овог нашег а тај мост је барем део неког аутопута који ће се исплатити брзо кроз плаћање путарине...
I treba uraditi reviziju. To nam neće vratiti besno potrošene pare, ne verujem da će iko odgovarati, ali je važno da ostane zapisano kako smo se sami ukopali bez ikakvog logičnog razloga. Važno je da ostane kao loš primer nekim dolazećim generacijama.Uraditi reviziju troškova, kako je tražila Verica Barać
Kako je Kurir već pisao, pokojna Verica Barać, predsednica Saveta za borbu protiv korupcije, tražila je reviziju troškova za gradnju mosta na Adi:
- Na zahtev Verice Barać, dostavio sam joj informacije o mostu i ukazao da će, osim cene i pogrešne pozicije, problematičan biti i otkup građevinskog zemljišta, koje je kapitalni resurs grada. Verujem da će se, kako je Verica tražila, uraditi revizija troškova - kaže Jovin.
Јако битан "детаљ".relja":3bt9tq9b je napisao(la):I da, za Millau - svteko čudo - jeste uži, jeste i viši, ima i više raspona, ali svaki od tih raspona je okačen o dva stuba...
Необориве чињенице.relja":3bt9tq9b je napisao(la):A za "landmark", odnosno "obeležje", odnosno "novi simbol Beograda" tj. ko zna koji pokušaj po redu:
- naš grad je star preko 2000 godina
- na ulazu u centar imamo ruglo u obliku Karađorđeve koji se ne može zaseniti mostom koji povezuje dva predgrađa (o tome malo ispod), a za horor Starog sajmišta se pare skupljaju teškom mukom
- ideja arhitekte nije do kraja sprovedena, zato što tako zamišljen izgled pilona nije bilo moguće izvesti... a projekat je i mogao da se malo doradi (mislim na metalni šiljak koji "lomi" linije pilona i završava se kao zasečena kupa, stepenište i lift...)
- kako su izveli betoniranje, pilon je ispao musav i kao takav ne može biti nikakvo obeležje grada - osim u mraku kada se upali lajt-šou, ali to je isto kada lice Marije Šerifović mora da okruži 6-7 pevačica u toaletama (ne zbog pratećih vokala)
- imati kao obeležje grada veliki most preko male i plitke reke, premštene već nekoliko puta, most koji povezuje dva predgrađa i koji u nekoj perspektivi treba da izađe na ulicu koja će se opet u perspektivi graditi paralelno sa postojećim autoputem a uključenje na taj auto put se nalazi 800 metara niz ulicu je... suludo, da ne napišem nešto što će uvrediti nekoga ko se ne slaže