Delija":3h1rqqf2 je napisao(la):
Па то је само твоје мишљење на које имаш право као лаик.
Ово је врло ниско, после толико побијених "аргумената", оповргнутих и лажних информација које си пласирао покушавајући да нешто докажеш, прешао си на омаловажавање оних који се не слажу са тобом... Изгубио си сваки кредибилитет, контрадикторан си и недоследан. А то што сматраш да је твоје мишљење бог и батина само погоршава ствари...
Узгред, Игорово "лаичко" мишљење вреди 1000 пута више од твог задртог, политички обојеног мишљења, за мене, а сигуран сам и за већину форумаша.
Delija":3h1rqqf2 je napisao(la):
Већ смо прошли ову причу.Ти гледаш и остатак ове замисли тј УМП који је дебилан у свакој па и овој варијанти. Позиција моста је урбанистички и саобраћајно далеко боља и логичнија од онога што је сада изведено.
Да, прошли смо ову причу више пута, ал ако си ти закључио да си победио, благо теби :roll: Тренутна позиција моста се природно намеће, надовезује се на долину као везу ка Раковици, омогућава све могуће везе северно и јужно и потребно је минимално експроприације и рушења. Узводно и низводно су брда, начичкана кућама. Ово место код превлаке је далеко лошије од тренутног. Ту би наставак моста могао или у тунел или би захтевао рушење стотину објеката, вијадукт којим се пење на ББ, а веза са Радничком улицом би била мисаона именица - узми лепо мапу и погледај колико ту нема места. И опет би морала да се врши денивелација код хиподрома и преко пруге итд итд. И пошто си више пута потезао да је сава најшира на шпицу, зар не видиш да је овде још шира? Или би можда спустио пут на аду директно?
Моја једина замерка у целој причи је што раскрпетља није боље решена. УМП није дебилан, Београду очајно треба веза север-југ и УМП како је оригинално замишљен је био јако добра ствар. Јесте то аутомобилски концепт, али Београд је тренутно, на жалост, аутомобилски град. Сада су за промену тога у метро-град потребна средства за неколико редова величина већа од целог УМП-а, и бар 20-30 година. То једноставно није могло да чека. Овај мост је већ решио огромне саобраћајне проблеме.
На претходној страни си изјавио (поново лажне информације) да су гужве исте као и пре - да те подсетим: пре изградње овог моста и пре радова на газели, од YUBC-a до Бранковог моста и од Генекса до Газеле се путовало по 45 минута. Сад се путује 10. Другар је са Церака до мене на НБГ-у путовао сат и по. Сада путује пола сата.
И још једна ствар која се потеже овде - што није грађена греда него "симбол од 200м". Да, могло је, и вероватно би се уштедело неких 20-30%. Ал' онда то можемо да кажемо и да је Скупштина Србије могла да буде обична коцкаста зграда, да је Кнез Михаилова могла да буде асфалтирана, да је хала 1 београдског сајма могла да има унутра стубове уместо највеће бетонске куполе на свету итд. Уосталом, свма би нам вршила посао нокиа 3310 па опет већина има разне фенси моћне телефоне који често превазилазе стварне потребе. Поента је да није све у новцу, и да некад треба одвојити неку своту и зарад неког ужитка и лепоте, поготово код ствари које се граде једном у 30 година. Људи смо, нисмо роботи. Ал' ок, у реду је да неко сматра да је могло јефтиније, у реду је да неко сматра је овако ок. Валидно је и једно и друго. Оно што није валидно је да се представља да је због тога мост скупљи стотине милиона, што није случај.