Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Na osnovu do sada izgrađenog okna lifta na špicu Ade, nazire se da će i ovaj lift imati međusprat na pola puta od zemlje do pešačko-biciklističke staze na mostu. E sad, ili planiraju da i pešačko-biciklističku stazu na nizvodnoj strani mosta povežu sa špicem Ade stazom neposredno ispod sandučastog nosača, ili će ovaj otvor na oknu lifta imati neku sasvim drugu funkciju.
 
JT mi stalno nesto nagadjamo. Da li je stvarno TOLIKI napor gradjanstvo obavestavati i sta se desava i sta se planira? Mogli bi da organizuju redovni nedeljni "chat" na savabridge-u da neko ko zna sta se desava odgovara na pitanja, recimo svaki petak od 4 do 5, na kraju radne nedelje. Toliko o transparentnosti.
 
Dzoni,nije to na izvodjacu radova vec gradu i direkciji za gradjevinsko zemljiste jer oni odgovaraju nama,gradjanima ovog grada.Porr samo radi kako im je receno.
 
A valjda će da naprave i stepeništa oko tih liftova?
 
U SCG Route 2.6 ubačen novi most:

n50g9g.jpg
 
blagoje":1liy0yc2 je napisao(la):
Na osnovu do sada izgrađenog okna lifta na špicu Ade, nazire se da će i ovaj lift imati međusprat na pola puta od zemlje do pešačko-biciklističke staze na mostu. E sad, ili planiraju da i pešačko-biciklističku stazu na nizvodnoj strani mosta povežu sa špicem Ade stazom neposredno ispod sandučastog nosača, ili će ovaj otvor na oknu lifta imati neku sasvim drugu funkciju.

U nedelju sam bio u setnji na "putu kojim se redje ide", a to bi u ovom slucaju bilo nizvodno setaliste mosta, uglavnom zato sto je tamo za sad malo teze stici. Evo par fotografija.

Nedeljni izgleda lifta na Adi. Sada se lepo se vidi otvor u sredini:

2yxgr69.jpg


Temelji lifta sa Novo Beogradske strane. Vidi se nesto zanimljivo. Dve naspramne betonske stranice sva tri lifta iz nekog razloga imaju trapezoidni oblik. Ovo drugo su valjda temelji stepenista.

lcz7c.jpg


Pogled sa reke na lift sa Cukaricke strane:

ezn8zc.jpg


Prednji pogled na lift sa Cukaricke strane. Postoje tri otvora na tri nivoa, prizemlje, sredina i nivo setalista. Ovde takodje postoji zanimljiv momenat. Podrazumevao sam da ce liftovi otprilike liciti na onaj na Brankovom mostu, dakle sa vratima na dve strane paralelne setalistu. Zbog toga mi je vise licilo da je ovo sa strane prozor. Bilo bi previse imati i treca vrata na liftu i to jos na bocnoj strani? Medjutim sada se vidi da lift uopste nema vrata kao onaj na Brankovom mostu, ni do setalista, a ni naspram njega. Vrata su samo jedna i to na bocnoj strani u odnosu na setaliste. Na svim drugim stranama se vidi armatura za beton. Pretpostavljam da je takvo pozicioniranje vrata u vezi sa stepenistem i, nadajmo se, nekom vrstom polaza do setalista sa druge strane.

16j4spd.jpg


2pritdd.jpg


Bilo bi bolje da je tako, posto se sa sledecih slika vidi da se na nizvodno setaliste uopste i ne moze doci na drugi nacin sem liftovima ili stepenistem. Setaliste se na obe strane jednostavno zavrsava kod lifta. Dalje postoji samo neki pola metra sirok tehnicki prolaz, koji ce mozda na kraju biti i zagradjen, bas kao ovde:

10f2hhi.jpg


I ovde postoji drvena pregrada koja brani dalji prolaz, odmah posle privremenog stepenista do gradilista.

p64qc.jpg
 
Pre nekoliko dana sam peške prelazio preko mosta i došao sam i sam do zaključka da je šteta ako ne postoji pešačka veza čukaričke strane sa špicem Ade koja nije preko rampe prema Radničkoj. Da postoje stepenice, vrlo brzo bi se moglo preći sa šetališta kod sajma na Adu, ovako treba praktično preći dvostruku dužinu rampe, a to je valjda 3-4 puta više od širine samog rukavca. Ako bi lift bio preskup, bilo bi dobro da na uzvodnoj strani bar postoje stepenice jer većini onih koji bi tu pešačili neće smetati malo penjanja. Ako bude postojala veza ispod mosta, to će biti dobro, jedino ne znam kako će uticati na izgled mosta (ako ovo bude kod pilona). Most će učiniti da deo oko donjeg špica Ade prestane da bude slepo crevo. Čini mi se da je prošlog leta u nekoj vesti bilo pominjano da će biti raspisan konkurs za projekat uređenja tog dela Ade, sad ne mogu ništa da nađem o tome. Zanima me kako će biti rešene pešačke veze na petlji Radnička, to se ne vidi na renderima. Nadam se da će biti moguće prolaziti bez mnogo pentranja i silaženja. Jedan razlog zbog koga bi bilo dobro da postoji veza sa uzvodnom stranom mosta je da bi se moglo sa autobuskog stajališta na UMP (a kasnije i tramvaja/LRT-a/metroa) ići pravo na Adu. Nadam se da će od petlje postojati pešačko-biciklistička staza do Topčiderskog parka jer dva glavna beogradska izletišta treba povezati (sad se peške može ići samo tramvajskim šinama). Tu mi izgleda da je najveći problem kako to uglaviti uz prugu, a bio bi potreban bar jedan prelaz iznad pruge da bi se povezala Ada, Topčider i Požeška. Za liftove mi izgleda da neće imati veliki kapacitet, a može biti dosta veliki pešačko-biciklistički promet, pogotovo između NBG i Ade.
Nego, skoro je kraj marta a nema govora o onih dodatnih 7 metara na vrhu pilona. Meni u izgledu mosta najviše smeta šarenilo betona na pilonu, jer ako je most toliko koštao i treba da bude simbol Beograda, onda bi trebalo da se uradi neka završna obrada, a ne da izgleda ovako.
 
Možda je ta međusprat rupa rupa za balkon koji će služiti za posmatranje ptica? ;D :laugh:
 
Sad se vec vidi oblik novog spica Ade. Nisam siguran da li ce donji nivo biti uredjen ili se smatra da ce to uglavnom biti pod vodom. U svakom slucaju, i donji nivo ima veoma pravilan oblik.

2lxf9z7.jpg


ajlddy.jpg


Na strani Cukarickog rukavca postoji nesto sto lici na privremeni put za mehanizaciju za istovarivanje sa slepova. To ce valjda biti uklonjeno.

4lhqwx.jpg


Ovo ce sigurno biti jedno od najpopularnijih mesta za provodjenje vremena. Na nasu sramotu, dva druga Beogradska vidikovca u obliku rta koji ulazi u reku, su efektivno privatizovani i sadrze svaki po kafanu. Ovo je jedino mesto gde se moze lako doci, sesti na uredjenu obalu, i besplatno uzivati u pogledu tako da sa tri strane budete okruzeni rekom. Mozemo da racunamo i na turiste, kao mesto za slikanje, i na mnostvo vecernjih zabava mladjeg dela Beograda.

28hctg8.jpg


A ovo je spektakularan pogled sa mosta na suprotnu, uzvodnu stranu:

jf7z8h.jpg
 
lynx":k8s2dp1u je napisao(la):
Pre nekoliko dana sam peške prelazio preko mosta i došao sam i sam do zaključka da je šteta ako ne postoji pešačka veza čukaričke strane sa špicem Ade koja nije preko rampe prema Radničkoj.

Sve sam ovo vec vise puta spominjao, ali bez nekog vidljivog uspeha. I vezu sa Topciderom u okviru velike rekreativne zone, setaliste pored Topciderske reke, aktiviranje dela Ade od prevlake do spica, mnostvo razloga zbog kojih ce ljudi sada zeleti da dodju na taj deo Ade i do novog simbola Beograda, problem koji imaju svi iz pravca starog Beograda i svi koji silaze na toj stanici, pa i cinjenicu da je put preko rampe i dugacak i previse uzak, a Radnickom i duzi i jos ruzniji. Na kraju sam napravio i par slika kao ilustracije, ali mi je dosadilo da dalje smaram ljude sa time. Evo ipak i njih, cisto da ne propadne trud.

I da, naravno, onaj srednji otvor i dalje moze biti obican prozor. Ne za promatranje ptica nego recimo zbog bezbednosti. Betonski kanal za lift je suvise dugacak i zatvoren sa svih strana, pa je mozda potrebno da u slucaju havarijskog iskljucenja struje postoji prirodno svetlo u njemu. Ili kad je visok vodostaj. Ili zbog tehnickog odrzavanja lifta, izvlacenja zaglavljenih ljudi, itd. Nista nam ne garantuje da ce uopste postojati ta veza. Tim pre sto bi se morao rusiti deo ograde na uzvodnom setalistu, a tu nema cak ni oznaka kredom na betonu, kao sto ih ima za gornji ulaz na lift na Adi. I najvaznije, sta ce srednji otvor na liftu na Adi? Tamo nema veze sa drugom stranom, bilo bi suvise ruzno. Svi su izgledi da od svega toga nema nista.

Tacne distance od Cukarickog lifta od same Ade, po tri putanje:

efq53o.jpg


Narandzasta: 256 m
Plava: 788 m
Crvena: 1081 m

Plava je duza za citavih pola kilometra (532m). Crvena je duza za skoro kilometar (852m). Sta bi ljudi pre izabrali: da posle 256 metara budu na Adi, ili da voze jedan kilometar po Radnickoj ulici? Varjanta po rampi je ne samo vise od pola kilometra duza, nego i iritantna zbog guzvi koje se stvaraju zbog male sirine za promet koji ocekujem. Blagoje kaze da je to standardna sirina. Evo kako to izgleda u praksi:

14cr679.jpg

vrq1yd.jpg
 
Zuma":2ypk8vh3 je napisao(la):
Blagoje kaze da je to standardna sirina. Evo kako to izgleda u praksi:

http://i41.tinypic.com/14cr679.jpg

http://i42.tinypic.com/vrq1yd.jpg

Evo šta sam ja rekao:
[box]Uzvodne rampe za pristup mostu nisu rampe projektovane isključivo za automobilski saobraćaj, već rampe sa korektnim pešačko-biciklističkim stazama širine 2.5 metara, istom onom širinom kao i na mostu.[/box]http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=173271#p173271

Mislim da postoji razlika između standardne i korektne širine, posebno ako je u pitanju most širine 45 metara.
 
lynx":3qdydj35 je napisao(la):
Pre nekoliko dana sam peške prelazio preko mosta i došao sam i sam do zaključka da je šteta ako ne postoji pešačka veza čukaričke strane sa špicem Ade koja nije preko rampe prema Radničkoj. Da postoje stepenice, vrlo brzo bi se moglo preći sa šetališta kod sajma na Adu, ovako treba praktično preći dvostruku dužinu rampe, a to je valjda 3-4 puta više od širine samog rukavca. Ako bi lift bio preskup, bilo bi dobro da na uzvodnoj strani bar postoje stepenice jer većini onih koji bi tu pešačili neće smetati malo penjanja. Ako bude postojala veza ispod mosta, to će biti dobro, jedino ne znam kako će uticati na izgled mosta (ako ovo bude kod pilona). .........

Šta zapravo znači "veza čukaričke strane do špica Ade"?
Ako je to od šetališta kod "Stenke" do špica, zar nije i malo nelogično predviđati da će pešaci i biciklisti čekati u redu kod jednog lifta, preći čitavih 250 metara da bi čekali na drugi lift?

Što se tiče lokacije za lift kod mesta gde se rampa sa mosta odvaja sa mesta za isključenje za Radničku, da li je iko pogledao kao izgleda teren tačno ispod tog odvajanja?

Špic nije destinacija, to je samo prolazna tačka do jezera i šetališta na Adi.
Treba takođe imati u vidu kakav je put od špica do prevlake i jezera.
Tuda je dozvoljen prolaz automobilima - zbog marine, sportskih klubova, restorana...mora da postoji.
Nije to neki potez kojim će prolaziti reka ljudi, kao što je prevlaka, već jedan od alternativnih puteva, pre svega za bicikliste sa NBG.

A iskreno, mislim da će čamci iz savskih blokova i dalje biti popularni. Za 130 din se 2 puta provozaš dva puta preko reke umesto da pedaliraš kroz Jurija Gagarina, pa onda čekanje na lift ili uspon, pa opet lift...
Prošlog vikenda sam dva puta svratio do Ade preko Brankovog, a vratio se čamcem. Mnogo lepše nego preko mosta, sa ili bez lifta.
 
Postovanje svima

od skoro sam na forumu a tema se vec debelo razvukla pa ne mogu da dodjem do informacija koje mi trebaju pa bi zamolio nekog od vas da mi pomogne.

ja sam diplomac na gradjevinskom fakultetu i tema diplomskog mi je kruzni podeonik iznad ulice vojvode misica u pravcu ruske ulice!! sa kruznog podeonika je predvidjen i silazak u centralni deo sajma preko hale 2,ne pitajte kako:)

za pocetak mi treba poprecni profil ulica vojvode misica i ruske,saobracajno opterecenje za ove ulice
takodje bi mi znacili poprecni profili rampi na kruznom podeoniku kod mosta preko ade

da li neko ima geodetski snimak terena oko sajma i dela senjaka oko ruske ulice

ja sam neku podlogu dobio ali ne mogu da podignem tacke na odgovarajucu visinu, a rucno ce mi trebati mesec dana

za pocetak toliko:)

svaka pomoc dobrodosla
 
relja":2qyy8zck je napisao(la):
Šta zapravo znači "veza čukaričke strane do špica Ade"?
Ako je to od šetališta kod "Stenke" do špica, zar nije i malo nelogično predviđati da će pešaci i biciklisti čekati u redu kod jednog lifta, preći čitavih 250 metara da bi čekali na drugi lift?

Ako gledamo samo one koji zele na spic, mozemo otpisati opciju da pesace kilometar do prevlake i kilometar nazad do spica. To ostavlja samo dve druge opcije, penjanje liftom ili rampom, a kod obe ljudi posle penjanja moraju pesaciti jos 256 metara po mostu i zatim ici na lift na Adi. Posto im je to zajednicko, taj deo mozemo u poredjenju zaboraviti. Uporedi samo razliku dve preostale putanje. Ili imas jedno cekanje lifta da bi se popeo na most, ili se na most popnes tako sto pesacis dodatnih pola kilometra, prvo ispod rampe, a zatim po njoj. Dodatno pesacenje od 532 metra naspram jednog cekanja lifta - to je jedina razlika. Kad se uzme u obzir da se mozes jednostavno popeti stepenicama ako je ispred lifta red, a uci u njega ako nije, onda je izbor trivijalan. A stepenice za silazak imas i na Adi. Ko nece da ceka ne mora, a obaveznih 250 metara po mostu je i lepo i kratko, za razliku od rampe.

Što se tiče lokacije za lift kod mesta gde se rampa sa mosta odvaja sa mesta za isključenje za Radničku, da li je iko pogledao kao izgleda teren tačno ispod tog odvajanja?

Jeste. Evo:

2ivuyc.jpg


Lift, stepenice ili samo viseci prolaz ispod mosta, bi bio nesto malo dalje od plavog kontejnera u odnosu na stub. Tacno nasuprot njemu se vidi delic lifta sa druge strane. Ako se i ovde napravi lift sa stepenicama, sve ce biti simetricno, vizuelno "uredno", i ne preterano uocljivo buduci da su oba lifta vrlo blizu noseceg stuba. Alternativno, ne mora se praviti ni lift ni stepenice, vec samo viseci prolaz ispod mosta. On se moze privezati za unutrasnju stranu stuba koji se ovde vidi. Nije prikacen za most vec za stub, a ispod mosta je, pa se jedva vidi. A ako je problem pokretne konzole i odrzavanja malog preostalog dela mosta toliko veliki, moze se napraviti jos jedna pokretna konzola, samo za taj deo, koja ce istovremeno sluziti i kao prolaz ispod mosta sa jedne na drugu stranu. Ili je prolaz ipak pricvrscen na stub, a mi prosto dodamo potreban broj poduznih servisnih prolaza prikacena izmedju dva stuba, samo za odrzavanje tog dela. Sve ovo nije ni tesko ni skupo.

Špic nije destinacija, to je samo prolazna tačka do jezera i šetališta na Adi.

Ispravka, nije BILA, ali ce biti. I to vrlo popularna destinacija.

Treba takođe imati u vidu kakav je put od špica do prevlake i jezera.
Tuda je dozvoljen prolaz automobilima - zbog marine, sportskih klubova, restorana...mora da postoji.
Nije to neki potez kojim će prolaziti reka ljudi, kao što je prevlaka, već jedan od alternativnih puteva, pre svega za bicikliste sa NBG.

Ne slazem se. Mene nervira seoski vasar u koji ce se Ada pretvoriti ako se nastavi krcenje drveca da bi se dodalo jos kafana pored kupalista, ili napravio jos veci golf teren sa jos vecim ragbi terenom u susedstvu. Sa svim putevima, uredjenim stazama, kruznim raskrsnicama i restoranima sa pola hektara ljuljaski, citav srednji deo Ade bi uskoro lako mogao da sve manje lici na uredjeni deo prirode, a sve vise na posebno los kosmarni san nekog planera. Otprilike, kako napraviti nesto gde ima puno simbola prirode, ali bez same prirode, tako da ne smeta puno, a da se "maksimizuje upotrebljiv prostor". Za sve koji se osecaju slicno, deo Ade prema spicu je idealan. Jos poneka staza kroz srednji, posumljeni deo, pa ne brini za broj ljudi koji ce tuda ici. Do sada ih je bilo malo samo zato sto su od spica morali da se vracaju citav kilometar nazad, po istom putu kojim su dosli. Otvaranje BILO KAKVOG izlaza sa Ade na spicu (a pogotovo pored stanica SVIH GSP linija ukljucujuci i tramvaj), radikalno ce promenti raspolozive opcije. Meni je uvek bilo zao sto na prevlaci moram da izadjem i vratim se u zagadjeni i bucni deo grada. I to bas na najgore mesto, na Radnicku ulicu. Potpuni antiklimaks lepog dana. Mnogi ce zato sa jezera nastaviti peske do spica Ade, mozda zavrsiti dan sedeci na keju i gledajuci lepse lice Beograda, pa direktno preci na stanicu GSP-a na petlji. Zbogom Radnicka ulico, to je za automobile, a ne za ljude.

Vi drasticno podcenjujete privlacnost ovakvog mesta, a time i broj ljudi za koje treba obezbediti lak i udoban prolaz. Kej na spicu Ade (i most iznad njega) ima potencijala da bude neki cudan spoj lepog i mirnog mesta, prirode i tehnologije, "izlaska na reku", mogucnosti da ti se pogled pruzi bez ogranicenja i prepreka, tehnickog savrsenstva koje je dizajnirano da ostavi utisak svojom ogromnoscu delujuci i dalje lako i prozirno, uz jos niz suptilnih psiholoskih nijansi vezanih za simbol Beograda, iracionalnu nadu da su stvari pocele da se krecu nabolje, ili prosto za pogled navise jer izgleda kao da ste dobili ogromna, osvetljena krila. Nismo mi izmislili monumentalnu arhitekturu, to je delovalo uvek i na sve ljude, pogotovo na mestu kao sto je rt, koje je posebno i samo za sebe. Posle svega sto smo proziveli, neko je zakljucio da je bar jedna takva stvar nesto sto nam sada treba vise od jos malo novca potrosenog za postizanje takvog utiska, a ja se potpuno slazem sa takvim zakljuckom.
 
blagoje":1dqwp3nn je napisao(la):
Evo šta sam ja rekao:[box]Uzvodne rampe za pristup mostu nisu rampe projektovane isključivo za automobilski saobraćaj, već rampe sa korektnim pešačko-biciklističkim stazama širine 2.5 metara, istom onom širinom kao i na mostu.[/box]Mislim da postoji razlika između standardne i korektne širine, posebno ako je u pitanju most širine 45 metara.

U redu, ne standardna nego korektna. Ali ja nisam ni napadao projektante mosta. Oni su resavali problem automobilskog saobracaja i to su dobro uradili. Da potsetim, pricamo o opravdanosti ulaganja jos malo novca da bi se upotrebljivost naknadno dodatih liftova poboljsala i bolje resio pesacki i biciklisticki saobracaj sa Adom (za slucaj da to vec nije u projektu). Mostu je naknadno dodata potpuno nova funkcija veze sa Adom za pesacki i biciklisticki saobracaj. Moja teza je da je i buduci obim i znacaj tog saobracaja podcenjen, a da se za malo para sve moze bitno poboljsati. Ti kazes da je ulaz rampom dovoljno dobar (ili nesto slicno, nemoj me terati da trazim citat). Ja smatram da nije kad se uzme u obzir broj ljudi, reprezentativnost ovog mesta, bolja iskoriscenost ovog dela Ade, i cinjenica da ruzan zaobilazni put po rampi uopste nije neophodan. Kad kazem i slikama dokumentujem da je deo za pesake na rampi uzak, to ne znaci da smatram da su projektanti setalista trebali da ga naprave jos sirim, nego da ljudi uopste i ne treba da se penju rampom, ako se vec neko resio na dodavanje stepenista i liftova. Ako je vec TO izabrani pristup, onda takvo dodavanje treba uraditi do kraja i kako treba, a ne ostaviti na pola. Na svakoj od tri pristupne tacke mosta lift samo sa jedne strane, bez povezivanja sa drugom? Zasto tako? Zar je posle toliko utrosenih para bas to optimalna tacka u kojoj treba stedeti? A pri tome smo se slozili da je ustvari potreban samo jos jedan, na Cukarickoj strani.

Tacno je da je sirina staze na mostu ista kao i na rampi, ali to je nuzno zlo na koje ne mozemo uticati i koje ima manji znacaj od problema na rampi. Taj deo puta je cak duplo kraci od dela po rampi, a sam vidik je izuzetno lep pa ce ljudima tu manje smetati zadrzavanje zbog guzvi koje ce ionako krace trajati. Most je i sam po sebi odrediste a rampa je tek put za neko drugo mesto. Cinjenica da je setaliste na mostu iste sirine ne znaci da se ne treba resiti bar penjanja po rampi ako ono vec nije neophodno.
 
Nasao sam sliku gde se vidi veci deo okoline mesta gde bi trebao da bude pristup uzvodnom setalistu. Iz ovog ugla je teze oceniti odakle bi tacno polazio novi lift, ali pretpostavljam negde malo levo od plavog kontejnera. Naravno, ako se ne ide na prolaz ispod mosta.

eba7pf.jpg
 
Zuma":2dygkfpi je napisao(la):
Nasao sam sliku gde se vidi veci deo okoline mesta gde bi trebao da bude pristup uzvodnom setalistu. Iz ovog ugla je teze oceniti odakle bi tacno polazio novi lift, ali pretpostavljam negde malo levo od plavog kontejnera. Naravno, ako se ne ide na prolaz ispod mosta.

eba7pf.jpg


E, super fotografija.
Za građenje bilo kakvog stuba - okna do visine od 20 metara treba iskopati temelje, što znači da treba pobiti talpe da bi se obezbedili temelji, kao što je urađeno za stub mosta.
Klanje - ne vola, nego farme volova za kilo mesa.

Sa postom 14639 se, ukratko, ne slažem.
 
relja":1c4zd19k je napisao(la):
E, super fotografija.
Za građenje bilo kakvog stuba - okna do visine od 20 metara treba iskopati temelje, što znači da treba pobiti talpe da bi se obezbedili temelji, kao što je urađeno za stub mosta.
Klanje - ne vola, nego farme volova za kilo mesa.

Sad ga bas pretera. Kakva farma volova? Temelji lifta ne nose nista sem tankih zidova lifta, koji opet ne nose nista drugo sem samih sebe, za razliku od temelja mosta. Nizvodni lift je takodje maltene u vodi. Kad se bude radila konacna obaloutvrda, ova, sada stepenicasto nazubljena ivica Cukarickog rukavca, ce ionako morati da se izravna nasipanjem. U poredjenju sa nasipanjem koje su vec uradili, ovo je zanemarljivo. To je neophodno da temelji stuba mosta ne bi ostali toliko izlozeni reci kao sto su sad. U blizini je usce Topciderske reke. Kad se to ne bi uradilo, ona bi ovde ionako navukla gomile peska i svakakvog djubreta, posto trenutna ivica nasute zemlje pod isuvise ostrim uglom ulazi u rukavac. Posto ce se dakle ovaj deo ionako jos nasuti, temelji lifta ce biti na suvom, pa nikakva posebna obezbedjenja nisu potrebna. Naravno, pod pretpostavkom da vec nisu na suvom i nasutom delu sto se iz slike ne vidi dobro.

A ako je i to zbog nekog razloga problem (a siguran sam da nije), niko nas ne prisiljava da novi lift bude bas na mestu koje je postavljeno simetricno u odnosu na osu mosta i lift na nizvodnoj strani. Ta osa ionako ne sece Cukaricki rukavac pod pravim uglom. Uzvodni lift se u tom slucaju moze povuci malo u kopno, i biti na bilo kom mestu duz ivice setalista mosta i rampe ka Radnickoj ulici. Pa biraj gde god ti odgovara. Ukratko, dodatna cena se svodi na cenu izgradnje jednog lifta ili jednog montaznog prolaza do druge strane. Pitanje je ustvari skoro smesno: Da li je to stvarno preveliki zahtev za investiciju ovakvog obima i znacaja? To je jedino sto mi nije jasno u celoj prici.
 
Sudeci po svemu sto sam slikao, pocinjem da razvijam afinitet ka ovim industrijskim pejsazima prividnog haosa. Evo dakle i izgleda tog terena slikanog iz suprotnog smera. Mesta za lift koliko god hoces. A ako pogledate sliku na Gogle Maps videcete da bi podnozije lifta vec sada bilo na suvom cak i da je na delu koji je prikazan na prethodnoj slici.

dpwmqt.jpg


Ovde se lepo vidi i pola kilometra dug put sumnjive lepote koji vi predlazete onima koji bi jedino zeleli da se nadju 20 metara vise. Sto sugerise i pitanje kako ce oni da predju Tocidersku reku da bi stigli do ulaska na rampu, i kako ce da izgledaju staze na nivou zemlje? Ako je biciklisticka staza iz pravca Stenke za Adu uopste na tom nivou, a ne na buducem nadvoznjaku. Postoji li neki render gde se to vidi?
 
Zuma":2ed9gsaj je napisao(la):
dpwmqt.jpg


Ovde se lepo vidi i pola kilometra dug put sumnjive lepote koji vi predlazete onima koji bi jedino zeleli da se nadju 20 metara vise.

Da, špic Ade će srediti, ekspresno će skloniti Veslačke klubove Partizan i Crvena Zvezda, naselje "Partizan" srušiti i raseliti 300 domaćinstava, a prostor popuniti atraktivnim sadržajima kako bi imalo smisla dolaziti na Adu preko mosta sa čukaričke strane. Sa druge strane je zato nesumnjivo da će šetalište duž čukaričkog rukavca ostati trajno ruglo. :kafa:

Oni koji žele "da se nađu 20 metara više" mogu to da uradi liftom sa nizvodne strane. I onako je sa te strane kud i kamo zanimljiviji pogled na grad sa mosta (nešto nisam video da su se posle otvaranja mosta kola parkirala sa uzvodne strane mosta). Oni koji hoće da dođu na Adu, neka idu preko prevlake, tim pre što je velika većina sadržaja ili oko nje, ili na suprotnoj strani od špica Ade, a put je kraći za 300 metara u odnosu na trasu preko mosta. Naravno, Novobeograđanima je logičniji dolazak na Adu preko špica i to im je i omogućeno. Omogućeno je i onima sa čukaričke strane, ali im nije "na izvolte", baš zbog logičnijeg izbora za većinu posetilaca Ade.
Naravno, nije isključeno da će napraviti i dodatne pristupe mostu i nemam ništa protiv, pod uslovom da ne iziskuje velika ulaganja i ne narušavaju elegantnost mosta.
 
Zuma":1udyaj2n je napisao(la):
.... Ako je biciklisticka staza iz pravca Stenke za Adu uopste na tom nivou, a ne na buducem nadvoznjaku. Postoji li neki render gde se to vidi?


Toliko napisanih reči, a da li si uopšte ikada prošao stazom?

Zuma, od početka gradnje mosta biciklistima i pešacima je bilo dozvoljeno da prolaze kroz gradilište.
Prolazili smo, i još uvek prolazimo preko neravnog terena nasutog tucanikom, kroz prašinu, ponekad i blato, dok ma sve strane tutnji mehainzacija i alati, prolaze kamioni.

Ako sada ljudima ovo ne smeta, onda im sigurno neće smetati prolaze asfaltiranom stazom kada se izgradnja završi. I, ne, od Stenke postoji blagi uspon dužine nekoliko desetina metara.

Uostalom ako je neko dovoljno blesav da čeka jedan lift da bi prešao 200 metara i onda čekao drugi lift, to ne znači da je grad dužan da to finansira. Put postoji, pogled sa špica jeste lep jer zaista puca širok pogled na reku, ali nije prelep jer Beograd nije ni Pariz ni Barselona, a deo grada koji se vidi sa tog mesta se teško može nazvati najlepšim u Beogradu.
 
@Zuma

sadasnja postavka liftova je skroz optimalna i daje mogucnost pre svega biciklistima da preko mosta dodju do postojece biciklisticke staze i na nizvodnoj i na uzvodnoj strani mosta. Dodata je i mogucnost da se biciklisti ali i pesaci spuste na spic ade. Citao sam pazljivo tvoje postove ali nikako nisam shvatio sta je problem?
 
Nova kolovozna kod Miloševog konaka »
24. Mart. 2012 | (15:21 -> 15:26), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Puštena u saobraćaj treća kolovozna traka kod Miloševog konaka u dužini od 150 metara.

Treća kolovozna traka će znatno smanjiti gužve koje se stvaraju na raskrsnici s Drajzerovom ulicom.

Vozači kazu da je to ovog trenutka najbolje moguće rešenje dok ne budu završene sve pristupnice koje s mosta vode ka Banovom brdu.
 
^^ hehe, a zavrsetak svih pristupnih puteva ka BB nema apsolutno nikakve veze sa manjim ili vecim guzvama na raskrsnici Milosev konak.

Nema tu srece dok se ne uradi 2+2 bulevar uz prugu.
 
Vrh