Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Evo malo i novosti sa NBGD strane, dok se radovi u Radnickoj na petlji odvijaju punom parom nista manje intenzivno nije ni na Novom Beogradu.

Mali pogled s'mosta

ada1924.jpg




RADOVI NA PRVOM REDU STUBOVA DOBRO NAPREDUJU :

ada1926.jpg



ada1927.jpg



ada1928.jpg



ada1929.jpg


Busilica za stubove :

ada1930.jpg


ada1933.jpg


ada1935.jpg


ada1936.jpg


ada1943.jpg



Pogled sa zel. stanice Novi Beograd :

ada1954.jpg


ada1958.jpg


ada1960.jpg



J. Gagarina :

ada1972.jpg


busilica na radnom zadatku

ada1973.jpg


ada1977.jpg


ada1978.jpg


ispod petlje Novi Beograd

ada1981.jpg


ada1982.jpg


ada1983.jpg


ada1990.jpg
 
Небојша, укљижен плусићћћ :kk: .
А јесу ли поправљени они каблови, ту код петље у Јурија гагарина, које су их они дрндоши из Дежеле покидали ?
 
Danas sam ponovio brojanje vozila na istom mestu i na isti način kao i 10. 01. 2012.

Prvo ću ponoviti post iz prvog brojanja pa onda slede nove cifre.


Prvo brojanje 10.01.2012.

vrlenija":2rovmyp2 je napisao(la):
Danas oko 17h sam imao višak vremena pa sam iz lične radoznalosti, a i dokolice brojao vozila koja prelaze most.

Brojao sam vozila koja su se kretala iz smera NBG ka hipodromu u vreme trenutno najvećeg intenziteta saobraćaja.

Trenutni maksimalni broj vozila koja prelaze most u jednom smeru je oko 1500/h.



Brojao sam sva vozila u dva intervala po 10 min ( bez prekida svih 20 min )

16:55 - 17.05 > 231 vozilo
17:05 - 17:15 > 264 vozila

-----------------------------------------------------------------
Tj. oko 500 vozila za 20 min > 1500 vozila za 1 h u jednom smeru


Ponavljam da se radi o vozilima koja su se kretali u istom smeru
Nešto veći broj vozila u drugom intervalu je verovatno posledica radnog vremena do 17.00h

Ovaj podatak treba prihvatiti samo kao približan broj dobijen iz malog uzorka ( 20 min brojanja neprekidno ) u vreme najvećeg intenziteta saobraćaja ( iz ranijeg iskustva ).


Ako budem imao vremena brojanje ću ponoviti u više intervala tokom dana s obzirom da ga vršim gledajući kroz prozor stana.






Današnje cifre 16.03.2012.
Isto mesto, doba dana i način brojanja.


16:55 - 17.05 > 326 vozila
17:05 - 17:15 > 333 vozila

-----------------------------------------------------------------
Tj. oko 660 vozila za 20 min > približno oko 2000 vozila za 1 h u jednom smeru
 
Meni je još uvek užasna ona linija neonki duž celog mosta. Barem da svetle belo ili barem malo manjim intenzitetom... Baš je neprijatno
 
Jel se mani cini ili su stubovi za sinski sistem dosta masivniji na nbg strani?
 
Ako je to istina to je verovatno zbog zemljista.A mozda je i opticka varka jer nema drugih stubova trenutno na NBG osim ovih za sinski sistem.
 
JohnyBgood":2vmgcxkx je napisao(la):
nombre":2vmgcxkx je napisao(la):
Zasto most uvek svetli samo plave boje?

Da li bi ti vise voleo lajt-sou kao u kupoli skupstine?
Ноћна расвета бела+плава се показала као једина пристојна комбинација на било којем објекту, те се надам да ће само та опција и остати.

Све остало је Лас Вегас кичерица.
 
misHic":1efwfgh7 je napisao(la):
Jel se mani cini ili su stubovi za sinski sistem dosta masivniji na nbg strani?

Dobro si primetio. Stubovi na čukaričkoj strani i na NBG strani od mosta do ulice Jurija Gagarina izgledaju ovako:

february01.jpg


Urađeni stubovi od ulice Jurija Gagarina bliže železničkoj stanici su dosta masivniji:

ada1927.jpg
 
Гага":1kuvgxof je napisao(la):
Небојша, укљижен плусићћћ :kk: .
А јесу ли поправљени они каблови, ту код петље у Јурија гагарина, које су их они дрндоши из Дежеле покидали ?



Gago nije mi to palo na pamet, ali s'obzirom da nema nikakvih novih saopstenja u vezi sa tim sigurno je sve ok, steta sanirana tj kablovi zamenjeni!



PS na pojedinim snimcima sa reportaze vidi se diskretna mrlja, tek nakon prvog dana snimanja primetio sam da mi je objektiv zaprljan :D , steta jer sam morao da izbrisem dosta dobrih snimaka, ali i ovako sustina je prikazana.
 
Posle duže vremena, nova vest na www.savabridge.com:

[box]

Завршен денивелисани прстен у Радничкој

У уторак 13. марта изведено је највеће бетонирање на јужним приступним саобраћајницама изливањем 1206м3 бетона у 5. и последњи сегмент издигнуте конструкције кружног тока. Процесом који је трајао 20 сати у континуитету завршена је ова кључна конструкција састављена од 8 узлазних/ силазних рампи. Радови на првој, силазној рампи са моста (1б) су у току као и монтажа оплате за последњи сегмент горњег строја. Конструкција метроа је 2. марта продужена за још једно поље бетонирањем 8. од укупно 11 поља, након чега је уследило преднапрезање. Завршетак свих 11 поља метроа почетком априла обезбедиће везу са конструкцијом моста. Радови на окнима за лифт и степениште на аутобуској станици УМП-а у правцу ка Новом Београду су такође у току.

На северним приступима, након отварања рампе 6, која саобраћај са моста води у ул. Јурија Гагарина, напредују радови на УМП вијадуктима са три траке и двоколосечној метро конструкцији. Сви темељи и стубови за метро конструкцију у близини железничке станице Нови Београд су завршени док су код Отвореног тржног центра остала да се изграде још два стуба. Монтажа скеле за метро конструкцију код Бродоградилишта је започела 8. марта.

Преостали радови на мосту на одводњавању, дамперима за косе каблове, оградама, уређивању терена, лифтовима и степеништима, завршној обради пешачких и бициклистичких стаза као и уклањању привремених конструкција, настављају се на свим градилиштима. У току је монтажа окна за лифтове у осама 6 и 7.

news51.jpg

[/box]
 
slika1133.jpg


slika1135.jpg


slika1138.jpg


Okno za lift na uzvodnoj strani, desna obala, je već dostiglo visinu pešačke staze.

Inače, na pešačkoj stazi (to su krajnje tačke preseka) glavnog raspona, na mestima sa kojih sam fotografisao se može osetiti prilično ljuljanje u trenucima kada saobraćaj ide samo u jednom smeru. Iznenadio sam se, obzirom nablizinu pilona, ali, ovde je to valjda tako i zbog širine mosta i položaja kablova koji su sa unutrašnje strane...
 
Kada sam danas prelazio preko mosta na nizvodnoj pešačkoj stazi su obavljani radovi na završnom sloju (košuljici). Na NBG strani su počeli da ruše benzinsku pumpu u Jurija Gagarina.
 
од "раскрпетље" ка бановом иде колико трака? видим да пожешка има две?? а од кировљеве до царичиног града колико има? не видим лепо на гуглмепсу

можда је ово погрешна тема, окачићу на петљу хиподром.
 
sve je 2+2, uz nekoliko ograničenja:

prvo je da je Požeška zapravo cela 1+1, obzirom na žute trake

drugo, pitanje je kako će rešiti tu raskrsnicu gde se odvajaju tramvaji

treće, vrlo je bitna i raskrsnica Kirovljeve i Požeške, i tamo su nužne modifikacije ako se želi bolja protočnost ka novoj saobraćajnici (tu tramvaj i automobili dele samo 1 traku!)

Znaćemo sve za par nedelja, biće zanimljivo videti da li će i ovde uprskati stvar.
 
@Relja ili neko drugi: Neka ideja šta i mogla da predstavlja neobično visoka skela kod Buvljaka koja se može videti na fotkama 1 i 3?

P.S. Da li ima još neko osim mene ko nikako ne može da prežali to što neće biti panoramski liftovi na mostu, već "ozidani" :D
 
Kartografe,kao i uvek tramvaji ce ispastati.

Kao jedini spas za tramvaje tuda vidim denivelaciju te raskrsnice za njih.
 
&& Mislim da ni Houdini ne može da deniveliše tu raskrsnicu.
 
Ronche":1g77pxvz je napisao(la):
@Relja ili neko drugi: Neka ideja šta i mogla da predstavlja neobično visoka skela kod Buvljaka koja se može videti na fotkama 1 i 3?

Možda će da prave kopiju Sahat kule pored Buvljaka? :p
 
Vrh