Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kad se završi 'kompletna slika', bojim se da ne da neće nestati zagušenje kod Konaka i u Drajzerovoj, nego će biti još veće, jer će i priliv biti veći. Čak i kad probiju bul. P.Pavla do Rakovice i dalje će pravac prema Banjici i Zvezdi ostati problem. Čak i ako maksimalno povećaju propustnost raskrsnici kod Konaka uvođenjem kružnog toka, na primer (što je malo verovatno), raskrsnica na vrhu Drajzerove će postati još veći pakao nego što je sad.
Sve u svemu, plašim se da je jedini uslov da sve profunkcioniše putpuno gotov UMP sve do Pančevca, tamo neke 2100 i neke.
 
Samo da podsetim nadležne organe da je već sredina marta, a za mart su nam obećali vrh vrha!
Pod uslovom da čitaju ovo, a ako ne čitaju, trebali bi da počnu. :D
 
Bobb":1lybcn1z je napisao(la):
Kad se završi 'kompletna slika', bojim se da ne da neće nestati zagušenje kod Konaka i u Drajzerovoj, nego će biti još veće, jer će i priliv biti veći. Čak i kad probiju bul. P.Pavla do Rakovice i dalje će pravac prema Banjici i Zvezdi ostati problem. Čak i ako maksimalno povećaju propustnost raskrsnici kod Konaka uvođenjem kružnog toka, na primer (što je malo verovatno), raskrsnica na vrhu Drajzerove će postati još veći pakao nego što je sad.
Sve u svemu, plašim se da je jedini uslov da sve profunkcioniše putpuno gotov UMP sve do Pančevca, tamo neke 2100 i neke.
Onda sada ne zvuci tako lose ideja koju su planirali 1970tih,a to je da se produzi bulevar Aleksandra Karadjordjevica pa preko novog zeleznickog mosta da se spoji na Jurija Gagarina ili Bulevar Milentija Popovica.
 
Naravno, jedini problem je što je taj most jako blizu Gazeli. Bulevar K.Aleksandra mora nekako da se 'zaposli' jer je toliko neiskorišćen da je to tuga gledati. Ranije sam pisao da bi njegovo spajanje sa bul.V.Mišića značajno doprinelo rasterećenju Točidera, uz žrtvovanje nekoliko objekata na Senjaku. Znam, nema šanse za to, ali eto....
 
Izlivena je gornja konstrukcija poslednjeg, petog, segmenta kružnog toka petlje "Radnička", čime su završeni grubi radovi na njemu, a kružni tok spojen:

petljat.jpg
 
Гужва на уласку у Теодора Драјзера у смеру ка Милошевом конаку и петљи Кнеза Милоша је постојала и пре него што су и помислили да граде мост. Са кружног тока долазиш право на семафор након 50 метара. Тај семафор који се налази на врху увек направи гужву јер они који скрећу у Теодора Драјзера морају да пресеку две траке, а трака за скретање није баш дуга. И држи доста дуго црвено за скретање, а кратко зелено.
Одавно је то требало да се среди јер стање које је било пре 20 година је већ након шест година постало превазиђено.
 
blagoje":146i77lz je napisao(la):
Izlivena je gornja konstrukcija poslednjeg, petog, segmenta kružnog toka petlje "Radnička", čime su završeni grubi radovi na njemu, a kružni tok spojen:
I dalje ostaje nejasno gde će da preusmere saobraćaj kad budu rušili tobogan ovog leta, ako pre toga ne spoje kružni tok sa Radničkom? Da nas neće opet sve u podvožnjak... :(
 
Зна ли неко тачно, да ли НИС заиста прави проблем?
 
Bobb":dvrno5un je napisao(la):
Naravno, jedini problem je što je taj most jako blizu Gazeli. Bulevar K.Aleksandra mora nekako da se 'zaposli' jer je toliko neiskorišćen da je to tuga gledati. Ranije sam pisao da bi njegovo spajanje sa bul.V.Mišića značajno doprinelo rasterećenju Točidera, uz žrtvovanje nekoliko objekata na Senjaku. Znam, nema šanse za to, ali eto....

Зато је мост морао да се укључи на Јурија Гагарина а не на овај дупли аутопут посред нбг блокова.

Иначе мост би требало да повеже Брдо и Раковицу (дакле јужно од сењака) са посавским Новим Београдом.

Делијо, тек када се "пробије" Борска до моста у 2+2 и више, онда ће пут од ВМА преко новог моста имати смисла.

Него гледам сад, је л тај 2+2 булевар планиран дуж пруге? Односно тамо где је сад трамвај, па од његове окретнице јужно даље Раковичким путем до Варешке?
 
pa postoji uključenje/isključenje na jurija gagarina. ne znam o čemu ovde zapravo pričamo ako to već postoji, a postojaće i još jedan bulevar pored toga. nije jurija gagarina isključena iz kombinacije.
 
Zasto radi samo 4ta kamera na sajtu mosta?Da nije i dalje hladno vreme? :)
 
Delija":2i2vue49 je napisao(la):
онда добијамо нове булеваре по сред НБГ блокова
zelja87":2i2vue49 je napisao(la):
Зато је мост морао да се укључи на Јурија Гагарина а не на овај дупли аутопут посред нбг блокова. .
По сред чега?
Колико је мени познато УМП је планиран на крају блокова до железничког насипа на месту где је нови булевар било логично ставити, чак и у случају да се није кренуло са изградњом моста и УМП-а.

Пресечен је једино блок где је данас бувљак, што је лоше, али је пресечен надвожњаком, те се простор испод може искористити. Блок није неупотребљив.
 
stf":fw6ffl0f je napisao(la):
Delija":fw6ffl0f je napisao(la):
онда добијамо нове булеваре по сред НБГ блокова
zelja87":fw6ffl0f je napisao(la):
Зато је мост морао да се укључи на Јурија Гагарина а не на овај дупли аутопут посред нбг блокова. .
По сред чега?
Колико је мени познато УМП је планиран на крају блокова до железничког насипа на месту где је нови булевар било логично ставити, чак и у случају да се није кренуло са изградњом моста и УМП-а.

Пресечен је једино блок где је данас бувљак, што је лоше, али је пресечен надвожњаком, те се простор испод може искористити. Блок није неупотребљив.
Čuo sam da se već pravi rang lista za novo karton naselje ispod pruge i puta.... prednost ima ekipa iz neformalnog naselja belvil.... :(
 
Još jedna kolovozna traka kod Miloševog konaka »

14. Mart. 2012 | 14:38, Izvor : Studio B, Komentari: 0

U toku su radovi na proširenju saobraćajnice u Bulevaru Vojvode Mišića kod Miloševog konaka koji obuhavatuju izgradnju još jedne kolovozne trake u dužini od 160 metara u dužini ka Senjaku.


Proširenjem te saobraćajnice trebalo bi da budu smanjene gužve i poboljšana protočnost saobraćaja u tom delu grada, kažu za Studio B u Direkciji za puteve i dodaju da bi radovi trebalo da budu gotovi za nedelju dana.

StudioB
 
Bobb":jn5mvn6l je napisao(la):
blagoje":jn5mvn6l je napisao(la):
Izlivena je gornja konstrukcija poslednjeg, petog, segmenta kružnog toka petlje "Radnička", čime su završeni grubi radovi na njemu, a kružni tok spojen:
I dalje ostaje nejasno gde će da preusmere saobraćaj kad budu rušili tobogan ovog leta, ako pre toga ne spoje kružni tok sa Radničkom? Da nas neće opet sve u podvožnjak... :(

Obzirom da ove godine neće biti gotove rampe koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom, padaju u vodu naša razmišljanja da će prilikom građenja nadvožnjaka preko pruge, saobraćaj iz Radničke ulice prema centru biti preusmeren preko kružnog toka. Malo sam razmišljao kako će rešiti ovaj problem i došao sam do sledećeg scenarija, koji naravno ne mora da bude ispravan, ali koji mi deluje logičan obzirom na razvoj situacije na gradilištu.

Naime, pre ulaska u podvožnjak ispod pruge u toku su radovi na proširenju traka sa strane ulazne kapije gradilišta (žuta boja). To je neophodno kako bi se nesmetano obavilo fundiranje šipova, izrada stubova i gornje konstrukcije nadvožnjaka u smeru centra grada. Ovaj nadvožnjak (crvena boja) će se prostirati duž zelenog ostrva između traka od početka tobogana sa strane Sajma do mosta preko Topčiderske reke. Na zelenom ostrvu su uveliko u toku pripremni radovi za fundiranje šipova za noseće stubove nadvožnjaka (smer ka Sajmu). Za vreme izgradnje ovog nadvožnjaka saobraćaj će se nesmetano odvijati sadašnjim režimom. Po završetku ovog nadvožnjaka, saobraćaj sa tobogana će biti preusmeren na njega preko privremenih pristupnih puteva (plava boja) i moći će da počne njegovo rušenje i gradnja drugog nadvožnjaka (smer ka Radničkoj ulici). Po njegovom završetku (zelena boja), oba nadvožnjaka će se spojiti pristupnim putevima (narandžasta i svetlo zelena boja) na postojeće saobraćajnice, a privremeni će biti ukinuti. Kompletan saobraćaj će se preusmeriti na odgovarajuće nadvožnjake, a podvožnjak ispod pruge će moći da se zatrpa ili iskoristi u neke druge svrhe.

Hr9SVs.gif
 
blagoje":m76q63it je napisao(la):
Po završetku ovog nadvožnjaka, saobraćaj sa tobogana će biti preusmeren na njega preko privremenih pristupnih puteva (plava boja) i moći će da počne njegovo rušenje i gradnja drugog nadvožnjaka (smer ka Radničkoj ulici)
Da, to bi bilo najlogičnije, ali mogu li da završe novi tobogan do Juna-Jula kad su planirali rušenje starog, ako su tek sad i toku primpremni radovi? Ako ga budu radili tempom kao i nadvožnjak ka Požeškoj, nema šanse.... ;)
 
Nadvoznjak ka Pozeskoj je kasnio zbog svima nama dobro poznatih problema kojih u ovom slucaju nema tako da ne vidim razlog da novi tobogan kasni? Koliko sam video danas poceli su sa izgradnjom stubova za novi tobogan ...
 
Da li neko ima informaciju zasto se stalo sa izgradnjom na delu petlje radnicka za tramvaje na cukarickoj strani?!?!
 
cao svima!

nije me odavno bilo, ali sam, naravno, pratio sve vase postove.

jel zna neko do kada ce da zavrse nadvoznjak prema Pozeskoj ulici i koji je intenzitet radova?

tome se radujem koa malo dete, jer to ce biti tek praaaava stvar.

da nahranimo nas novi most za automobilima :D
 
Strpljiv":nkl9gmcv je napisao(la):
Da li neko ima informaciju zasto se stalo sa izgradnjom na delu petlje radnicka za tramvaje na cukarickoj strani?!?!

Nije se stalo. Trenutno se radi na segmentu koji na konzolama ima proširenje za staničnu platformu i otvor za stepenice, pa proširene konzole zahtevaju dodatna ojačanja u vidu betonskih podupirača (rebara), što opet zahteva nešto komplikovaniju tehnologiju gradnje od dosadašnje. I poslednja tri segmenta do spajanja sa mostom će se iz tih razloga graditi sporijim tempom od uobičajenog.
 
Vrh