Da se malo osvrnem na trenutne radove na mostu i na pristupnoj petlji sa čukaričke strane:
Na mostu je u toku sređivanje pešačko-biciklističkih staza i postavljanje završnog gazećeg sloja (nizvodna strana mosta). Pri kraju je postavljanje led osvetljenja sa uzvodne strane mosta, kako duž konstrukcije mosta, tako i na ogradi. Okno lifta na čukaričkoj strani
(1) je premašilo nivo pešačko - biciklističke staze i radovi na njemu su pri kraju, dok je okno lifta na špicu Ade došlo do nivoa gornje konstrukcije mosta. Srušen je i poslednji (treći) pomoćni stub u čikaričkom rukavcu.
Radovi na konstrukciji denivelisanog kružnog toka su završeni i trenutno se radi na skidanju skela i izradi ivičnih venaca. Na silaznoj rampi sa mosta prema denivelisanom kružnom toku
(2) izvode se radovi na armiranju poslednjeg (petog) segmenta gornje konstrukcije. Spajanje ove rampe sa mostom se može očekivati početkom aprila. Za rampu koja se sa denivelisanog kružnog toka penje na most
(3) je urađeno svih pet nosećih stubova i počelo je postavljanje skela za izgradnju gornje konstrukcije ove rampe. Izvode se i radovi na rampama koje će povezati Bulevar vojvode Mišića sa kružnim tokom
(4). Završena su tri noseća stuba za ove dve rampe, a za preostala tri je u toku fundiranje šipova. Za rampe koje kružni tok petlje "Radnička" povezuju sa nadvožnjakom kod Hipodroma, u potpunosti je završeno sedam (od osam) nosećih stubova
(5).
U toku su i radovi na oknu lifta i stepeništu koje povezuje autobusko stajalište na vijaduktu iznad kružnog toka sa zemljom (smer ka mostu). Došlo se do polovine neophodne visine. Na autobuskom stajalištu je u toku izrada zaštitne betonske ograde
(6):
Počeli su radovi na nadvožnjaku preko železničke pruge, koji će u profilu 2 x 3 trake povezati Bulevar vojvode Mišića i Radničku ulicu. Na razdelnom ostrvu između postojećih traka bliže Sajmu
(7) se vrši fundiranje šipova za buduće noseće stubove nadvožnjaka (smer ka Sajmu):
Za suprotni smer se radi na izradi nosećih stubova nadvožnjaka na obe obale Topčiderske reke
(8). Stub na desnoj obali Topčideske reke je gotovo završen, dok je za onaj sa leve strane urađeno fundiranje šipova. U neposrednoj blizini je u toku izrada kalupa za prefabrikovane betonske grede kojima će se premostiti Topčiderska reka.
Na vijaduktu za šinski saobraćaj u toku je izgradnja prvog (od četiri) segmenta gornje konstrukcije metro stanice sa stajalištem neposredno pre mosta
(9). Zbog kompleksnosti, radovi se odvijaju nešto sporije. Ostalo je da se uradi još tri segmenta. Završetkom radova, vijadukt će se spojiti sa mostom. Na suprotnoj strani (bliže hipodromu) uveliko se radi na nosećim stubovima preko kojih će vijadukt biti povezan na postojeću tramvajsku mrežu
(10).
Za kraj, evo i par interesantnih slika sa vrha pilona: