Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Feanor :kk:

znate sta primecujem? da vise od pola clanova ovoga foruma uopste ne poznaje Beograd.

mrtav sam ozbiljan.

Rakovica, Kanarevo Brdo, Vidikovac, Cerak... za vecinu ovde nepoznata naselja / opstine.
jedino za Banovo Brdo ste nekada i culi.

jer da znate kolika su to naselja i koje skucene saobracajnice trenutno koriste ista, nikada ne biste postavljali pitanje izbora lokacije mosta.

a pored toga, da se primetiti, da ne poznajete ni Topcider. prosto ne poznajete vezu Dedinja i Banjice sa hipodromom.

ja vas ne krivim. jasno je meni da mnogi nisu zalazili u taj kraj, da im nije potpuno jasna cela slika.

ali ja se ne petljam u nesto sto ne razumem!

zar vam nije lakse da kazete ''ne poznajem dovoljno dobro tu Cukaricku stranu'' nego da se pravite pametni i nudite neke alternativn elokacije . (koje su za svakoga koji zivi na Cukarici smesne)

trenutno, dok se ne zavrsi veza hipodrom-Pozeska i dok se ne prosiri ulica Patrijarha Pavla i Teodora Drajzera, potencijal ovoga mosta nije ni 20% iskoriscen. to je istina.

ali kada se ove tri deonice zavrse, tada dolazi GENIJALNOST ove lokacije i ovoga projekta do izrazaja.

Preko prosirene ulice Patrijarha Pavla ce pola juznog Beograda stizati do NBG za 15min.
Preko prosirene ulice Teodora Drajzera ce moci Banjica i Dedinje za 10min do NBG.
Preko veze sa Pozeskom ce Banovo Brdo moci za 5min do NBG.

A sve ostale automobile, koje dolaze iz pravce Zarkova, Ceraka, Padine, Obrenovca i Ibarske magistrale ce primiti petlja Radnicka. (bez guzve u Radnickoj, kod Ade (vidi prethodne tri tacke)).

a kao slag na tortu, Radnicka i Bulevar Vojvode Misica ce ostati rasterecen. a da ne pricam o rasterecenju Gazele, koje ce se i te kako osetiti.

u toj saobracajnoj mrezi prilaznih puteva lezi cela poenta. te nove arterije su bile preko neophodne za juzni Beograd. poceo je da se gusi u tim preuskim, neplanki izgradjenim ulicama.

ovaj most nije samo cuprija koja spaja ova dva dela grada, vec temelj i inicijator izgradnje svih tih prilaznih puteva, koje godinama fale.

sinergija mosta i prilaznih puteva nigde, ni na jednoj drugoj lokaciji, ne bi dosla ovoliko do izrazaja.

i divim se osobi / osobama koji su pored ovoliko pritisaka, od strane osoba koji ne poznaju Beograd, ipak odlucili da se na ovoj lokaciji sagradi most.

hvala vam, najiskrenije!!!
 
Ljudi, kako se prošli jutros na posao preko novog mosta?

Mada su još uvek raspusti i ljudi su na odmorima, tako da nije pravo vreme da se meri efekat rasterećena gužve.
 
Čak i u ovako slabašnom špicu kakav je bio jutros, poduža kolona se pravi na pristupu od šumarskog prema Carevoj Ćupriji. Bojim se da će tu nastati kolaps kad krenu škole. :/
 
KomsijaBg":10ankld8 je napisao(la):
Ljudi, kako se prošli jutros na posao preko novog mosta?

Mada su još uvek raspusti i ljudi su na odmorima, tako da nije pravo vreme da se meri efekat rasterećena gužve.

Koleginica, kojoj sada treba kolima oko 15 minuta da se sa posla iz Airport City-ja vrati kući na Čukaričku padinu - preko novog mosta, je jutros išla na posao preko Gazele :)
 
3772_2.jpg
 
Čudi me kako još nije pao predlog da se kod SA od reke Save napravi kolektor, tj. da se cela Sava prekrije betonskim pločama od Ade do ušća,zatim da se na isti navuče zemlja i posadi trava,a zatim da se po istoj puste ljudi da peške i kolima naprave staze kao slonovi u šumi,te da se iste kasnije asfaltiraju kao najkraći mogući pravci izmedju starog i novog dela grada...
 
Bobb":juaul3lc je napisao(la):
Čak i u ovako slabašnom špicu kakav je bio jutros, poduža kolona se pravi na pristupu od šumarskog prema Carevoj Ćupriji. Bojim se da će tu nastati kolaps kad krenu škole. :/

Mislim da je greška što su nov semafor postavili na uglu Paštrovićeva - Mirosavljeva, baš usporava ljude koji dolaze sa BB.

relja":juaul3lc je napisao(la):
Koleginica, kojoj sada treba kolima oko 15 minuta da se sa posla iz Airport City-ja vrati kući na Čukaričku padinu - preko novog mosta, je jutros išla na posao preko Gazele :)

Relja, išla je na Gazelu zbog gužve na uključenju na novom mostu?

Ja sam jutros brzo stigao na NBG sa BB, ali sam išao preko Brankovog.
 
relja":1v22j1ne je napisao(la):
KomsijaBg":1v22j1ne je napisao(la):
Ljudi, kako se prošli jutros na posao preko novog mosta?

Mada su još uvek raspusti i ljudi su na odmorima, tako da nije pravo vreme da se meri efekat rasterećena gužve.

Koleginica, kojoj sada treba kolima oko 15 minuta da se sa posla iz Airport City-ja vrati kući na Čukaričku padinu - preko novog mosta, je jutros išla na posao preko Gazele :)

Zadnjih par dana Vidikovac - Arena ~15-20 min preko Rakovice i košutnjaka, ali predviđam kolaps kad krenu svi da rade i prođe raspust... dok se ne završe kompletno saobraćajnice
 
KomsijaBg":mr9k2a8l je napisao(la):
Mislim da je greška što su nov semafor postavili na uglu Paštrovićeva - Mirosavljeva, baš usporava ljude koji dolaze sa BB.
Predpostavljam da su ga uveli zbog očekivanog priliva saobraćaja od šećerane prema hipodromu kao jedinom pristupu mostu sa te strane. Možda je to nužno zlo, možda greška, ali definitivno ko ne mora preko novog mosta, nek izbegava tu deonicu, do daljeg.
 
KomsijaBg":1g4l2g2v je napisao(la):
.....
relja":1g4l2g2v je napisao(la):
Koleginica, kojoj sada treba kolima oko 15 minuta da se sa posla iz Airport City-ja vrati kući na Čukaričku padinu - preko novog mosta, je jutros išla na posao preko Gazele :)

Relja, išla je na Gazelu zbog gužve na uključenju na novom mostu?

Ja sam jutros brzo stigao na NBG sa BB, ali sam išao preko Brankovog.

Kaže da je gužva od Šećerane do uključenja za Adu, pa je produžila pravo i glat prešla preko Gazele.
 
Nema guzve sve je bilo glat bez ikakvih problema kod secerane i prema sajmu :kk:
 
Нека поставе камере које покривају обе стране моста са раскрсницом код Хиподрома, па нека Студио Б приказује стање ујутру.
Као што су они који познају тај део града и рекли. Растерећење БВМ и већи избор куда ићи.
 
cgmiki":3stvzbvj je napisao(la):
Нека поставе камере које покривају обе стране моста са раскрсницом код Хиподрома, па нека Студио Б приказује стање ујутру.
Као што су они који познају тај део града и рекли. Растерећење БВМ и већи избор куда ићи.

A mogli bi i na savabridge sajtu da stave i na srpskom i na engleskom da je most gotov jer nema nikakvih informacija da je tako.Stvarno bez veze.
 
vucko":1w11dzh3 je napisao(la):
A mogli bi i na savabridge sajtu da stave i na srpskom i na engleskom da je most gotov jer nema nikakvih informacija da je tako.

Mislim da je dovoljno samo na engleskom :p
 
@vucko
Када је у питању ажурирање сајтова ту смо спори. Не могу да верујем да небитно шта је у питању, може проћи и пар седмица пре него што неко ко одржава сајт са информацијама реагује и ажурира стање на сајту.
У некој другој земљи би за отварање поставили камере које боље покривају мост и ставили сат да одбројава до отварања, а с обзиром да је то била новогодишња ноћ било би екстра.
 
nostradamus":347shfzd je napisao(la):
Feanor :kk:

znate sta primecujem? da vise od pola clanova ovoga foruma uopste ne poznaje Beograd.

mrtav sam ozbiljan.

Rakovica, Kanarevo Brdo, Vidikovac, Cerak... za vecinu ovde nepoznata naselja / opstine.
jedino za Banovo Brdo ste nekada i culi.

jer da znate kolika su to naselja i koje skucene saobracajnice trenutno koriste ista, nikada ne biste postavljali pitanje izbora lokacije mosta.

a pored toga, da se primetiti, da ne poznajete ni Topcider. prosto ne poznajete vezu Dedinja i Banjice sa hipodromom.

ja vas ne krivim. jasno je meni da mnogi nisu zalazili u taj kraj, da im nije potpuno jasna cela slika.

ali ja se ne petljam u nesto sto ne razumem!

zar vam nije lakse da kazete ''ne poznajem dovoljno dobro tu Cukaricku stranu'' nego da se pravite pametni i nudite neke alternativn elokacije . (koje su za svakoga koji zivi na Cukarici smesne)

trenutno, dok se ne zavrsi veza hipodrom-Pozeska i dok se ne prosiri ulica Patrijarha Pavla i Teodora Drajzera, potencijal ovoga mosta nije ni 20% iskoriscen. to je istina.

ali kada se ove tri deonice zavrse, tada dolazi GENIJALNOST ove lokacije i ovoga projekta do izrazaja.

Preko prosirene ulice Patrijarha Pavla ce pola juznog Beograda stizati do NBG za 15min.
Preko prosirene ulice Teodora Drajzera ce moci Banjica i Dedinje za 10min do NBG.
Preko veze sa Pozeskom ce Banovo Brdo moci za 5min do NBG.

A sve ostale automobile, koje dolaze iz pravce Zarkova, Ceraka, Padine, Obrenovca i Ibarske magistrale ce primiti petlja Radnicka. (bez guzve u Radnickoj, kod Ade (vidi prethodne tri tacke)).

a kao slag na tortu, Radnicka i Bulevar Vojvode Misica ce ostati rasterecen. a da ne pricam o rasterecenju Gazele, koje ce se i te kako osetiti.

u toj saobracajnoj mrezi prilaznih puteva lezi cela poenta. te nove arterije su bile preko neophodne za juzni Beograd. poceo je da se gusi u tim preuskim, neplanki izgradjenim ulicama.

ovaj most nije samo cuprija koja spaja ova dva dela grada, vec temelj i inicijator izgradnje svih tih prilaznih puteva, koje godinama fale.

sinergija mosta i prilaznih puteva nigde, ni na jednoj drugoj lokaciji, ne bi dosla ovoliko do izrazaja.

i divim se osobi / osobama koji su pored ovoliko pritisaka, od strane osoba koji ne poznaju Beograd, ipak odlucili da se na ovoj lokaciji sagradi most.

hvala vam, najiskrenije!!!

Fantastičan post i citiram ga u celosti, jer SJAJNO objašnjava razlog za izbor lokacije mosta na špicu Ade. Prosto želim da tu argumentaciju još jednom istaknem dobronamernom posetiocu ovog (sjajnog) Foruma.

Saobraćajno gledano, verujem da će ove naše današnje dileme i sumnje već za 2-3 godine svima delovati smešno.

Lično, mogu da kažem sledeće: vožnja NBGD blokovi (gde živim) - Pionirski grad sada traje 14min vrata na vrata. To je činjenica (a probijanjem pravca ka Požeškoj očekujem još nekih 3-4 min skraćenja). Preko Gazele je trajala 21 min (kada nije gužva na uključenjima i preko topčiderske zvezde).

Već nekoliko godina običavao sam sa ženom da nedeljom ujutro popijemo kafu na ski stazi, gledajući novi most i pristupne saobraćajnice kako rastu. Odatle je pogled kao na dlanu i najlepši. Već u nedelju ujutro (juče) jako lepo i kao na dlanu se vidi koliko se most već danas koristi. Sa kompletnim pristupnim petljama to će samo biti sve bolje i bolje.

Siguran sam da ovaj most, bar saobraćajno, ima veliki, veliki značaj za naš grad.

PS: EDIT=typos :)
 
Ja ću sad da parafraziram Tegeltiju, kad ga pitaju da li je protiv Jadranske lige, on naglašava kako nije protiv Jadranske lige nego protiv OVAKVE Jadranske lige :D

Tako da nisam protiv mosta nego protiv OVAKVOG mosta :D
Da budem precizniji, iako je lep, smatram da je skup odnosno da je mogao biti drugačije rešen i jeftiniji.
Generalno nemam zamerke na lokaciju, ali smatram da su prioritetniji mostovi morali biti Zemun - Borča i pogotovo Vinča. Rešavanjem toga moglo se pokrenuti i pitanje izmeštanja Ž. Stanice pa pitanje SA i onda nekog novog mosta.
Takođe, smatram da je "UMP Bulevar" na NBG nepotreban odnosno da je bolj eda su ta sredstva uložili na reševanje drugih pitanja na NBG
 
Delija":30zqgn4l je napisao(la):
једина по мени исправна замена за мост на Ади је био тунел испод средине Аде
Верујем да би толики тунел био баш много јефтинији од овог моста? :| Дај, човече.....
А тек уливне петље? За тунел? На тако малом простору? Па на шта би то личило? На копове Колубаре?

Мислим да постоји консензус на форуму око ужаса који ће бити код улива тунела Аутокомада-Хиподром, код самог Хиподрома. Зар би било ишта боље код тунела испод Аде?
 
A za skretanje u tunel pod 90 stepeni postoji jedno resenje, jednostavno da umesto da UMP skrene levo u brdo kod raskpetlje sa semaforom, da ne skrene tu, da nastavi pravo, predje preko tramvajske pruge koja skrece za rakovicu, nastavi paralelno sa Vojvodom misicem jedno 100-200 metara i laganim lukom u levo skrene u brdo gde bi poceo tunel.

Na taj nacin ne bi bilo naglog skretanja jedne velike saobracajnice i ne bi se stvarale guzve na ulaz u tunel zbog semafora posto ga ne bi bilo.
 
spatiotecte":1bpnas2v je napisao(la):
A za skretanje u tunel pod 90 stepeni postoji jedno resenje, jednostavno da umesto da UMP skrene levo u brdo kod raskpetlje sa semaforom, da ne skrene tu, da nastavi pravo, predje preko tramvajske pruge koja skrece za rakovicu, nastavi paralelno sa Vojvodom misicem jedno 100-200 metara i laganim lukom u levo skrene u brdo gde bi poceo tunel.
Mislim da to ne bi bilo moguće jer je vodovod baš na toj krivini o kojoj pričaš. O uništavanju tog dela parka da i ne govorim.
 
Most je izgrađen i sad je tu a sutra već će se videti opravdanost izgradnje mosta.Kako ja sada vidim dosta ga koriste za odlazak na Banjicu .Sada je nastalo zagušenje u Drajzerovoj i to pod hitno treba rešiti.Stanovnici Rakovice i tog dela manje će koristiti jer ih mnogo manje radi na Novom Beogradu.
 
Ja nikako da svarim da je pola ovog foruma zapravo srecno oko celog Most na Adi projekta. Ok, kapiram da ste svi zaljubljenici u struk(e)u i da ste zbog toga gladni velikih projekata u svojoj okolini, itd, sve je to razumnjivo. Ali u kom balonu morate biti kad vas nije briga kolko kosta? Od cijih para se to gradi? Mislim ono, to su najosnovnije stvari, a polovini ovde je to nevazno.

Ja se inace raspravljam sa ljudima i kao donekle branim taj most jer ce makar NESTO ostati iza ovih kleptokrata, ali sama cinjenica da se radi o kleptokratama koji na javni interes nisu pomislili u zivotu bi trebala da nam kaze ponesto i o ovom mostu. Modus operandi takvih "menadzera" je isti kojim god poslom ili projektom da se bave, kostao on pet ili petsto miliona. Ne znam odakle vera da je bas u ovom projektu koji kosta petsto miliona sacuvan javni interes? Pa ovde je najvise ostecen, a kako to obicno biva sa tim najvecim lazima koje se najbezobraznije brane, materijalna vrednost te stete je samo deo cene.

Ne bih ulazio u strucne rasprave o tome dal je u pravu Jovin ili Hajdin, sta je koji plan nalagao od infrastrukture na Savi, od usca do obilaznice, jer se od toga izgleda pravi cisto akademska rasprava. Ali zdrav razum, koji verujem da jos uvek imam, mi govori da su sanse da je ova ekipa politicara (bezobzirnih kleptokrata i demagoga, pardon maj french) ispostovala javni i interes struke i pri samom projektu, ako vec nisu kod izvodjenja, ravne nuli. A kad udjemo u pojedinosti pa poslusamo sta pricaju jedni i drugi (kako Hajdin bezobzirno govori o ceni mosta kao da je sitnica, samo sto se ne naljuti kad ga o tome pitaju. O djilasu da ne pricam), kako to pricaju, koji im je predjasnji MO bio, uporedimo motive, itd... trebalo bi da je svima jasno da smo osteceni u ovom celom projektu. Ono, kao kad u epizodi Serloka Holmsa na osnovu svih informacija dedukujete zlocin. Relativno prosto ako filtrirate propagandi sum Kradonacelnika i njegovih medija.

Most je izgradjen i tu nema nazad, nazalost. Da ga rusimo, bilo bi suludo. Ali mislim da bi bilo pametno da ga prihvatimo kao prevaru, da prihvatimo da smo prevareni zapravo, da bismo nesto naucili. A to je da nam grad nikad vise ne vode lopovi po struci koji vecu stetu prave zbog toga sto biraju projekte na osnovu potencijala za kradju. To je kao kad neki ministar napravi milijardu evra direktne i indirektne stete, jer je on u nekoj kombinaciji "zaradio" milion. Dakle, jos jednom, nije poenta u tome sto su ukrali KO ZNA KOLIKO na ovom projektu, vec sto je javni interes dugorocno ostecen i sto trasira put za dalje stecenje istog.
 
Vrh