Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

E ako je raseljavanje dvadesetočlanih porodica u kontejnere od 9 kvadrata i pakovanje razlike u džep najveći uspeh ovog gadonačelnika, onda alal mu kačamak!
 
Nista nije skupo sto parama moze da se plati, a radi posao.

Danas sam oko 15:30 h bio na gazeli i nije bilo guzve uopste. Gotovo nadrealna slika.

Ako ne znas sta je u prodavnici dobro pitaj sta je skupo.
Obrni, okreni sta god da jevtino kupis raspadne se brzo. Treba se drzati ovih Austrijanaca i Nemaca. To su pametni i vredni ljudi koji dobro rade posao. Trebalo bi da cutimo, gledamo i ucimo.
 
@jovanovm

da se ne lažemo - postojala je opasnost da se Gazela sruši zbog potpunog odsustva delovanja države.
Neko je morao da preseče i donese odluku. Daleko od toga da mi je simpatičan, ali da se on nije umešao most bi otišao u tri lepe, a mi bi se vratili u 1956 godinu.
 
LUCAS":xlts5xyc je napisao(la):
I ja htedoh da mu "slozim" par nasty words, ali k'o velim da nepocinjem glupavu raspravu. No, pazi njega koji kritikuje, a koji, izmedju Avatara i imena ima dve negativne stvari. On pripada onima kojima se nista ne svidja. Ocigledno mu se nesvidja EU zato sto je Barbarian. Bar tako shvatih iz imena. :blah:

Ни мени се нешто не свиђа ЕУ, зато што сам њен грађанин и очекивао сам више, па? Нека има став, аватар и ранк какав хоће, увек пише субјективно, али и аргументовано. А став може имати свако какав хоће, када га изнесе без личних увреда, ја немам проблем са разновршношћу мишљења. И на крај, срећан сам што не пишем много на овој теми јер господин Реља увек каже оно што ја мислим, исто као и друг Њиле, пре него што се десило то што се десило...
 
Rocker-u, ti tamo, a ja ovde, a obojica nismo tamo gde bi trebali. Ali. Slazem se da treba i bez uvreda, ali brate ubise ga sa tim ne svidja mi se pa ne svidja mi se i koje maznuo lovu. Pa koje maznuo lovu? Pa deca onih koji su krali i pre pedeste godina, zato si ti tamo gde si, a ja ovde gde sam!

Ovaj gore pise da ga zanima cena i efikasnost?! Cuj. Pa sto se efikasnosti tice, svakako da je efikasan, koliko vidim ljudi pisu da je saobracajna slika neverovatna i da se grad rasteretio na pojedinim pravcima. Pa malo li je? Zar nije to bila ideja? Pa sta bi jos trebao da radi jedan most u Beogradu? Da daje mleko i da na njemu rastu Krmenadle?
A sto se cene tice? Pa mogu ja sada da ulazim u debatu i da dokazem i pokazem da to nikoga ne interesuje niti da ce ikog interesovati jer nije ni bitno. Samo nemojte da mi udarate melodrame, kako cemo (cete) Vi i Vasa deca to da placate. Cime? Od poreza koji srpski gradjanin placa? Koji porez? 100 Eura godisnje? Jel to? A odakle porez da se plati? Od posla i ekonomije koje nema? Porez na imovinu? Znaci 100 Eura godisnje. (A sto se tice poreza na LD, nemojte mesati babe i zabe jer odatle novac ne ide za infrastrukturu!) Pa u celom svetu ljudi placaju hiljade godisnje zarad EFIKASNOSTI. OK mi nismo bogati pa da placamo hiljade, eto mi placamo samo 100 Eura mozda koja kap vise. Jel tako? Tako je. A jel to mnogo za jedan ovakav most i projekat koji jos nije ni zavrsen i zbog toga sto nije zavrsen ne mogu da ocenim njegovu efikasnost? Pa ja mislim da nije.

Uh umorih se.

Ma necu vise da pisem. Od sad, nadalje i ubuduce samo CE kibicujem.
 
Odgovor od "ovoga gore":
ista efekat na saobraćaj je mogao da se dobije rešenjem koje je manje koštalo. Efikasnost se svodi na prostu geometriju: broj traka, konfiguracija pristupnih puteva, veza sa okolnim ulicama. Ne zavisi od toga šta drži gornju konstrukciju mosta.
Nije bitno koliko je most rasteretio saobraćaj prvog radnog dana nakon Božića, već koji će efekat imati za 5,10,15,20 i više godina, da li će se tada vratiti uloženo i da li će otplaćivanje ugroziti druge infratsukturne, socijalne, kulturne i druge potrebe.
A što se tiče punjenja budžeta - gledaš potpuno pogrešno. Otplaćivaće se iz budžeta koji će se puniti porezom i taksama koji će se naplaćivati od firmi, preduzetnika i investitora. Pre nego što je otplata kredita i počela, imamo brdo nekih besmislenih taksi koje teraju preduzetnike da zatvaraju firme i prelaze u sivu zoni, da zapošljavaju manje ljudi - manje Beogradjana. Pa hotel "Moskva" je morao da skine natpis koji je stajao od kad hotel postoji (skinut samo tokom okupacije) zato što su mu razrezali taksu na isticanje firme (?!) . Zašto su to uradili - zbog "principa" ili zbog toga što treba popuniti rupe u budžetu? A gde su tek "mali" koji umesto da zaposle bar jednog radnika, zatvaraju firme ili rade na crno?
Ovo što su uradili nije odgovorno upravljanje, ovo je diletantizam.

Nisu sve naše potrebe zadovoljene da novac može a se tek tako troši na "simbole". Koliko je stanova za raseljavanje moglo da se sagradi za razilku? Da li je moglo da se raseli i očisti Staro sajmiše i povežu Vladimira Popovića i Nikole Tesle, npr? Da se uloži u uređenje krezave Karađorđeve, samo kao primer?
 
spatiotecte":3gqy9rc7 je napisao(la):
Nudili su nam Besix tower, najvisa zgrada na balkanu, nismo nista videli od toga

Nudili su nam Vega City, najveci trzni centar u istocnoj evropi, nista dalje od 3D nismo videli.

Nudili su nam razne kule, gradove, ultra giga mega markete!!! I opet nista!

Svasta su nam pricali, da ce beograd da dobije landmark objekte, da ce da se vrati na velika vrata.




Onda se pojavio ovaj most, najveci na svetu u svojoj vrsti, za koji bi u ono vreme svi rekli da se nece nikad izgraditi, da ce da bude odbijen kao i ovi ostali projekti, da je to nemoguce u srbiji.


Ali eto izgradili su ga, da smo 2005te videli ove slike osvetljenog mosta ne bi verovali da je to moguce u nasem malom beogradu da dobijemo most o kome cak New York moze da sanja! :pob:

Mozemo da pricamo kolko hocemo, da je skup, da su mogli 3 mosta da urade.

Sustina cele price i moja zadnja rec u vezi mosta: THEY DID IT!

Prvi put čujem za taj "Vega City"...jel' možeš da staviš neki link za taj projekat? Nisam uspeo ništa da nađem na google-u.

Što se tiče mosta...šta je tu je. Ne vredi da se raspravljamo jer ništa nećemo postići time, a daleko od toga da će onaj ko podržava most ubediti onog koji ga ne podržava da promeni mišljenje i obrnuto. Ono što možemo da uradimo, jeste da dignemo bunu, da se uradi revizija studije visokih objekata u Beogradu, koja je ovakva kakva je trenutno, neviđena glupost...Citiraću zaključak ove studije..."U Beogradu ne treba planirati ekstremno visoke objekte, više od 150m"...
I za kraj, stavljam klip koji su napravile kolege sa SSC foruma.

http://www.youtube.com/watch?v=xWPJekUgeUM
 
@stf
Mislim da je obnova Gazele odlicno uradjena u svakom drugom pogledu, ali treba napomenuti da je Djilas sam odugovlacio sa njom, a ne obrnuto. Ono sto je nama predstavljeno kao "zaje*******avanje" od strane kreditora je bila cinjenica da gradske vlasti nisu htele da postuju ugovor koji je potpisan (nije u pitanju samo ta cuvena fraza "social housing", vec i cinjenica da su hteli da preraspodele neka druga sredstva). Krediti EBRD su niskokamatni, tj. nisu komercijalni, pa i zato imaju toliko uslova - oni su alat politike, a ne direktno finansijskih interesa.

Da se razumemo, nije EBRD cista, oni su vrlo pokvarena, korumpirana organizacija. Ali smatrati celu tu pokvarenost na sve strane nekim uspehom je po meni vrhunski odraz mulja kroz koji se nase drustvo provlaci.
 
Људи, баталите политику.

Ја ову расправу видим као препуцавање између два табора. Али, не опозиције и власти, већ реалних и тенденциозних критичара.

Тренутно браним овај мост, али гле чуда, противник сам ДС-а. И гле чуда, противник сам ЕУ!!! ПА да ли је то могуће? Па, јесте. Јер, овај мост гледам својим очима, а не очима Ђиласа, Вучића, Тодоровића, Дачића, Динкића и осталих паразита овог народа.

Толико о пристрасности.
 
Шта би ово требало да значи? Да сви они који замерају доста тога овом пројекту гледају очима Ђиласа,Вучића и осталих? Који су то тенденциозни критичари?

Ево и ја ћу мало о свом угу гледања.

Имате овде на форуму доказ да сам ја до пре,рецимо пола године дизао овај мост у небеса.Чак сам се редовно и расправљао са Рељом али онда сам погледао мало ширу слику, сазнао и прихватио неке чињенице. Прво ми је сметало само што ће урнисати локацију где сам одрастао.Онда ми је сметало то што су и дефинитивно одустали од потпуног уклањања пруге.Онда сам сазнао да је зарад овог моста било чистки како у градским структурама тако,чак и у странкама. Онда сам сазнао да за 400 до 500 милиона евра добијамо фртаљ УМП-а,дугог 3км и то семафорисаног. Е тад сам променио мишљење у вези овог пројекта.

И једино што је тенденциозно је ваше игнорисање свих аргумената и поготово мишљења струке,између осталог и декларације удружења архитеката Србије.
 
што би се рекло на енглеском: who cares? битно је да тај мост функционише. а то што ће га и моји унуци отплаћивати, нема везе, јер ће отплаћивати још много тога у овој земљи
 
JohnnyLee":13w3c5t7 je napisao(la):
што би се рекло на енглеском: who cares? битно је да тај мост функционише. а то што ће га и моји унуци отплаћивати, нема везе, јер ће отплаћивати још много тога у овој земљи

Ovde bar znam šta ću da otplaćujem. Još kad bi mi neko rekao šta sam otplaćivao prethodnih 35 i više godina dok nije bilo korupcije i lopova? :rolleyes:
 
е то мораш да питаш старије људе. ја ово тек крећем да отплаћујем
 
stf":2vdwcxi8 je napisao(la):
Људи, баталите политику.

Ја ову расправу видим као препуцавање између два табора. Али, не опозиције и власти, већ реалних и тенденциозних критичара.

Тренутно браним овај мост, али гле чуда, противник сам ДС-а. И гле чуда, противник сам ЕУ!!! ПА да ли је то могуће? Па, јесте. Јер, овај мост гледам својим очима, а не очима Ђиласа, Вучића, Тодоровића, Дачића, Динкића и осталих паразита овог народа.

Толико о пристрасности.

Zasto mislis da ostali isto gledaju tudjim ocima?

Ako izostavimo politicki deo price, ja ne mislim da je dobro sto je most sa saobracajnicama kostao 400, 500 + ili kolko vec, a zavrsni radovi su odradjeni tako preko one stvari da nemam reci.
Negativan stav mi je prema prostoru za pesake, izgledu bandera, izgledu stubova za dekorativno osvetljenje, stazama za bicikle, nezavrnutim srafovima....
Negativan stav mi je bio i taj sto se ovim projektom stavlja akcenat na automobilski saobracaj
Negativan stav iskazujem prema mostu i time sto mislim da se sam most stavio iznad zeleznickog cvora i samim tim sebi nabio vecu cenu, a da se iole normalno radilo prvo bi z. cvor bio gotov pa se tek onda radio most.
Negativan sam i prema velicini mosta jer praviti nesto glomazno samo da bi bilo "najvece" mi je apsurd i ako je moglo da se napravi za manje para a da bude sa dva pilona tu po mom misljenju ne treba razmisljati.
Licno mi most nije lep, jel i tako gledam tudjim ocima? Ne volim mostove ovakvog izgleda i sta sad?
Ne svidja mi se sto od Ade, Hipodroma i Topcidera napravise veliku autokomandu a to takodje spada u vizuelni dozivljaj.
Sto se vracanja para tice da se to radi samo za ovaj most onda i nije tolko strasno ali kada se to sve doda na sve sto vracamo, pa mislim da cemo osetiti.
Sve sto sam do sada napomenuo su stvari koje nisu politicke i ne mislim da gledam bilo cijim ocima. Necu na silu da volim nesto sto je radjeno van svake logike. Mada kakvom se logikom kod nas radi mogli su da naprave most pa tek onda da provlace reku ispod, tako da smo dobro i prosli.
 
Galeks":2ubd9pk6 je napisao(la):
Negativan stav iskazujem prema mostu i time sto mislim da se sam most stavio iznad zeleznickog cvora i samim tim sebi nabio vecu cenu, a da se iole normalno radilo prvo bi z. cvor bio gotov pa se tek onda radio most.

Da zanemarimo činjenicu da koloseci svakako ostaju tu i kad se završi Prokop, šta je tačno grad trebalo da uradi da bi se završio projekat za koji se ništa ne pita, koji (ne) sprovodi republička vlast već koliko godina, i kome se još uvek ne vidi kraj?

Lepo je u teoriji prvo završiti železnički čvor pa onda sve ostalo, ali koliko godina još treba da se čeka na čvor da bi se rešavali drugi problemi?
 
medjutim":3dejls2d je napisao(la):
Galeks":3dejls2d je napisao(la):
Negativan stav iskazujem prema mostu i time sto mislim da se sam most stavio iznad zeleznickog cvora i samim tim sebi nabio vecu cenu, a da se iole normalno radilo prvo bi z. cvor bio gotov pa se tek onda radio most.

Da zanemarimo činjenicu da koloseci svakako ostaju tu i kad se završi Prokop, šta je tačno grad trebalo da uradi da bi se završio projekat za koji se ništa ne pita, koji (ne) sprovodi republička vlast već koliko godina, i kome se još uvek ne vidi kraj?

Lepo je u teoriji prvo završiti železnički čvor pa onda sve ostalo, ali koliko godina još treba da se čeka na čvor da bi se rešavali drugi problemi?

Da ne bi skretali mnogo sa teme, koliko sam ja upucen po prvobitnom planu koloseci nisu tu trebali uopste da ostanu. Zasto bi se ostavile trase? Ne mislim zato sto je tako negde napisano, nego logicki zasto bi tu bile trase zeleznice?
Trebalo je raditi odma most zemun - borca, a i ovo resavati pa tek onda graditi. Da ne ulazimo u politiku ali isti ti koji su u gradu su i na vlasti u republici. Ako oni to ne mogu da rese moraju da sidju sa vlasti i prepuste nekom drugom, pa da vidimo dal ti drugi hoce da se pozabave tim pitanjima.
 
Možda po nekom prvobitnom planu, ali iz istog razloga iz kog nema sklanjanja pruge oko Kalemegdana, nema ni sklanjanja pruge kroz Topčider, niti se planira..
 
Михаило":c7h0ggdy je napisao(la):
Delija":c7h0ggdy je napisao(la):
Михајло

Nemanja":c7h0ggdy je napisao(la):
Untitled-4.png

Овде је раније и планиран тунел или мост.Исто важи и за други шпиц.

А о цени можемо само да нагађамо а ти си лупио само тако за саобраћајно најбољу локацију.То је толико очигледно и о томе смо баш много причали да не желим да се враћам на то.
Наравно, кад останеш без аргумената више нећеш да се враћаш на то, други лупају, то што ти кажеш је аксиом, догма... :violina: Ајд сад лепо узми мапу, па погледај куда иде Трговачка улица, па онда размисли да ли би ико из Раковице, Миљаковца, Дедиња, Бањице, Јајинаца, па чак и доњег дела Бановог брда, користио мост на тој позицији за долазак на НБГ. Једноставно, не постоји веза која Трговачку спаја са источним насељима. Једино решење би био тунел испод Бановог брда и Кошутњака, али о чему ми онда причамо?!

Delija":c7h0ggdy je napisao(la):
Што се тиче моста у СА погледај само шта је природни центар града и саобраћајнице на обе стране Саве и видећеш да нешто фали.
Да не помињем да је такав мост једноставно неопходан ако икада кренемо у бар делимично урбанизовање тог природног центра града.
"Природан центар" не постоји као дефиниција било чега. Ако си мислио на Савски амфитеатар, у праву си, ако икад кренемо у урбанизовање тог дела, требаће нам и мост - можда. Пре тога нам никако не треба...

Delija":c7h0ggdy je napisao(la):
Гоје,бојим се да мост неће радити ни на 50% пошто једноставно не постоји саобраћајна мрежа на коју би се наставио нити се планира њено даље развијање у скорије време.

То су врло чудни и скупи пројекти где се праве такве везе малтене потпуно игноришући постојећу саобраћајну мрежу па тако имамо случај да се овај мост после 500 метара са 6 трака сужава на 1+1 уз 2 семафора у подножју топчидерске шуме.

Да су бар то кавалитетно повезали на НБГ страни...
Сад си опет сам себе закопао. Зар си толико малициозан да потпуно игноришеш све што се одавно зна и све изврћеш како би био у праву? Не мрзи ме да те разуверим.
1. У току следеће године ће улица Николе Добровића, која се спушта са бежаније, да се споји директно са мостом, булеваром са 6 трака. Имаће 3 семафора. Замисли, улица дужине 3 километра у центру града, која има 3 семафора, па то само наши могу да направе!
2. Завршиће се петља радничка. Да видимо у колико трака ће да се разлива тих 6 трака моста - 6 ка обреновцу, 6 ка сајму, 4 ка пожешкој и 2 ка булевару Патријарха Павла. То му дође око 18. Дакле биће одакле да дође и где да оде саобраћај без проблема. А осим тога:
3. Недавно је усвојен ПДР за проширење булевара Патријарха Павла на 2+2.

Узгред, пошто си пљувао по семафорима, а тврдиш да је мост/тунел на средини аде бољи - беше Трговачка нема семафоре? А колико се сећам, ни Гандијева нема семафоре?

Ja bih da se samo malo umešam u vezi sa gornjim postovima:

I sam sam razmišljao o (ne)srećno izabranol lokaciji za Most na Adi, i sve više sam ubeđen da je lokacija loša, upravo zbog toga što nedostaju saobraćajnice da bi bio funkcionalan. O gužvama na novobeogradskoj strani koje će se stvarati kad se bude ulovio saobraćaj sa čukaričke strane pričaćemo kasnije. Kao i o gužvama na uplivu u smeru ka Adi, kad se siđe sa mosta, kad se bude uključivalo na Radničku ulicu preko žute linije.

Gore na ilustraciji je lokacija koju bih podržao, zato što bi tako bio pokupljen sav saobraćaj koji dolazi sa čukaričke strane (Čukarička padina, Žarkovo, Cerak, saobraćaj sa Ibarske magistrale i Obrenovačkog puta). Ovaj saobraćaj je trenutno usmeren gotovo isključivo na Gazelu (za one koji žele ka Novom Beogradu) - otud nema gužve na Mostu na Adi.

Da je most na ovoj lokaciji njega bi, dakle, koristili mahom građani gore pomenutih naselja i pravaca, dok bi svi iz pravca Topčidera nastavili da sa manjim gužvama koriste Gazelu.

I projekat bi bio nemerljivo jeftiniji.
 
A kad bi sad digli most u vazduh zajedno sa svim petljama, jel bi vam bilo srce na mestu?
 
...ali zašto... :| ..ne sviđaš mi se pa ću da te roknem.... Jel mozak na mestu kada se postavlja ovakvo pitanje ?!
 
nova":2d8t4d1a je napisao(la):
...ali zašto... :| ..ne sviđaš mi se pa ću da te roknem.... Jel mozak na mestu kada se postavlja ovakvo pitanje ?!

Mozak je na mestu ali glava zaboli kad procitas silne kritike...
 
Imaš apsolutno pravo izbora da ignorišeš...

PS kritika je legitimna stvar
 
@nova
Nije problem u kritici, postoje ovde razni clanovi kojima se ne dopada most i sa kojim rado diskutujem.
Eto sa Reljom na primer koji nije pristalica ovog mosta, volim da pricam jer covek iznosi racionalne argumente strucne prirode.

Mene (a i mnoge druge) iritira kritika osnovana na mrznju prema necem sto ce u mnogo sto sta pomoci i olaksati nas zivot.
Konstantni napadi s'obrazlozenjem da je moglo da se izgradi 3 mosta za te pare, da je jedino bolje resenje tebalo da bude tunel, da su politicari krali pare.
Dakle ta prica koja se samo vrti i vrti i opet isti argumenti koji se ponavljaju.
Hajde da pricamo o necemu konkretnog u vezi ovog mosta, sta je moglo da se poboljsa, kako da se popravi stanje, gde bi ste dodali liftove na primer, a ne hejt, troll, rusite most, nije na dobroj lokaciji, bla bla

Most je tu pa je tu, cemu ova rasprava sad kad je zavrsen? Zato sam i rekao da bi neki bili srecni kad bi ga sad srusili.
 
Mislim da ste svi otišli u krajnost i da ste svi zaboravili dane kada je rekonstrukcija jedne ulice u gradu bila kapitalni projekat :rolleyes:
Da sam ja birao mesto za most i ja bi ga malo drugačije postavio ali je jedna stvar sigurna,neka ga tu gde je pa nije ovo poslednji most koji će biti napravljen opustite se ljudi, mnogima će značiti tu gde je.
 
Vrh