nostradamus
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 09.06.2011.
- Poruke
- 178
- Pohvaljen
- 13
Feanor :kk:
znate sta primecujem? da vise od pola clanova ovoga foruma uopste ne poznaje Beograd.
mrtav sam ozbiljan.
Rakovica, Kanarevo Brdo, Vidikovac, Cerak... za vecinu ovde nepoznata naselja / opstine.
jedino za Banovo Brdo ste nekada i culi.
jer da znate kolika su to naselja i koje skucene saobracajnice trenutno koriste ista, nikada ne biste postavljali pitanje izbora lokacije mosta.
a pored toga, da se primetiti, da ne poznajete ni Topcider. prosto ne poznajete vezu Dedinja i Banjice sa hipodromom.
ja vas ne krivim. jasno je meni da mnogi nisu zalazili u taj kraj, da im nije potpuno jasna cela slika.
ali ja se ne petljam u nesto sto ne razumem!
zar vam nije lakse da kazete ''ne poznajem dovoljno dobro tu Cukaricku stranu'' nego da se pravite pametni i nudite neke alternativn elokacije . (koje su za svakoga koji zivi na Cukarici smesne)
trenutno, dok se ne zavrsi veza hipodrom-Pozeska i dok se ne prosiri ulica Patrijarha Pavla i Teodora Drajzera, potencijal ovoga mosta nije ni 20% iskoriscen. to je istina.
ali kada se ove tri deonice zavrse, tada dolazi GENIJALNOST ove lokacije i ovoga projekta do izrazaja.
Preko prosirene ulice Patrijarha Pavla ce pola juznog Beograda stizati do NBG za 15min.
Preko prosirene ulice Teodora Drajzera ce moci Banjica i Dedinje za 10min do NBG.
Preko veze sa Pozeskom ce Banovo Brdo moci za 5min do NBG.
A sve ostale automobile, koje dolaze iz pravce Zarkova, Ceraka, Padine, Obrenovca i Ibarske magistrale ce primiti petlja Radnicka. (bez guzve u Radnickoj, kod Ade (vidi prethodne tri tacke)).
a kao slag na tortu, Radnicka i Bulevar Vojvode Misica ce ostati rasterecen. a da ne pricam o rasterecenju Gazele, koje ce se i te kako osetiti.
u toj saobracajnoj mrezi prilaznih puteva lezi cela poenta. te nove arterije su bile preko neophodne za juzni Beograd. poceo je da se gusi u tim preuskim, neplanki izgradjenim ulicama.
ovaj most nije samo cuprija koja spaja ova dva dela grada, vec temelj i inicijator izgradnje svih tih prilaznih puteva, koje godinama fale.
sinergija mosta i prilaznih puteva nigde, ni na jednoj drugoj lokaciji, ne bi dosla ovoliko do izrazaja.
i divim se osobi / osobama koji su pored ovoliko pritisaka, od strane osoba koji ne poznaju Beograd, ipak odlucili da se na ovoj lokaciji sagradi most.
hvala vam, najiskrenije!!!
znate sta primecujem? da vise od pola clanova ovoga foruma uopste ne poznaje Beograd.
mrtav sam ozbiljan.
Rakovica, Kanarevo Brdo, Vidikovac, Cerak... za vecinu ovde nepoznata naselja / opstine.
jedino za Banovo Brdo ste nekada i culi.
jer da znate kolika su to naselja i koje skucene saobracajnice trenutno koriste ista, nikada ne biste postavljali pitanje izbora lokacije mosta.
a pored toga, da se primetiti, da ne poznajete ni Topcider. prosto ne poznajete vezu Dedinja i Banjice sa hipodromom.
ja vas ne krivim. jasno je meni da mnogi nisu zalazili u taj kraj, da im nije potpuno jasna cela slika.
ali ja se ne petljam u nesto sto ne razumem!
zar vam nije lakse da kazete ''ne poznajem dovoljno dobro tu Cukaricku stranu'' nego da se pravite pametni i nudite neke alternativn elokacije . (koje su za svakoga koji zivi na Cukarici smesne)
trenutno, dok se ne zavrsi veza hipodrom-Pozeska i dok se ne prosiri ulica Patrijarha Pavla i Teodora Drajzera, potencijal ovoga mosta nije ni 20% iskoriscen. to je istina.
ali kada se ove tri deonice zavrse, tada dolazi GENIJALNOST ove lokacije i ovoga projekta do izrazaja.
Preko prosirene ulice Patrijarha Pavla ce pola juznog Beograda stizati do NBG za 15min.
Preko prosirene ulice Teodora Drajzera ce moci Banjica i Dedinje za 10min do NBG.
Preko veze sa Pozeskom ce Banovo Brdo moci za 5min do NBG.
A sve ostale automobile, koje dolaze iz pravce Zarkova, Ceraka, Padine, Obrenovca i Ibarske magistrale ce primiti petlja Radnicka. (bez guzve u Radnickoj, kod Ade (vidi prethodne tri tacke)).
a kao slag na tortu, Radnicka i Bulevar Vojvode Misica ce ostati rasterecen. a da ne pricam o rasterecenju Gazele, koje ce se i te kako osetiti.
u toj saobracajnoj mrezi prilaznih puteva lezi cela poenta. te nove arterije su bile preko neophodne za juzni Beograd. poceo je da se gusi u tim preuskim, neplanki izgradjenim ulicama.
ovaj most nije samo cuprija koja spaja ova dva dela grada, vec temelj i inicijator izgradnje svih tih prilaznih puteva, koje godinama fale.
sinergija mosta i prilaznih puteva nigde, ni na jednoj drugoj lokaciji, ne bi dosla ovoliko do izrazaja.
i divim se osobi / osobama koji su pored ovoliko pritisaka, od strane osoba koji ne poznaju Beograd, ipak odlucili da se na ovoj lokaciji sagradi most.
hvala vam, najiskrenije!!!