Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Djilas i gradski oci nisu iskreni kada iznose detalje o ovom projektu i vesto precutkuju sumarnu cifru za gradnju prve deonice UMP-a?
SA druge strane opozicija vesto maipulise informacijama i govori kako most preko Ade kosta 400 miliona evra svesno precutkujuci da je sam most deo znatno veceg projekta?

I sta je tu cudno. Svako vidi ono sto zeli da vidi.

A sta ostaje nama obicnim gradjanima, to je najbitinije.
 
Homer Jay":cvlx915g je napisao(la):
Znači, most su projektovali deca iz obdaništa, a gradili klinci iz blokova. Oni nisu struka, ako ne misle isto kao mi, zar ne?

Што се тиче оних планера и урбаниста из градских структура они као људи који су званично донели одлуку да се овај мост гради не могу да представљају стручну јавност. Дакле,стручна јавност су сви они инжињери, урбанисти и архитекте који нису учествовали у овом пројекту. Једино ако се слажете са Хајдиновом изјавом - "Стручна јавност то сам ја" :cool:

Већ имамо званичан став удружења архитеката а инжињерска комора ћути из простог разлога што су у њој сви они који су учествовали на пројекту УМП-а.

ПС: Не знам да ли то подстичу ови плусеви или си једноставно такав али видим да у последње време не можеш другачије да пишеш сем подругљивим и мангупским тоном.
 
spatiotecte":1ubztrjj je napisao(la):
Ljudi su jednostavno razlicitih misljenja po pitanju nekih stvari.

Увек било и биће. Било би врло гадно да смо сви истог мишљења, било оно позитивно или негативно. Тако да је то нормално. :) Проблем може бити због овог облика комуникације па веома често долази до препуцавања.

Елем, када је реч о струци архитеката, увек су постојали такозвани кланови. То није ништа ново. Увек су били људи из струке који су били ЗА неко решење или ПРОТИВ неког решења. И у овој причи је сукоб кланова (можда није примерена реч, али некако најбоље илуструје ситуацију). Још када се умеша политика у све то, настаје прави хаос. Архитектура је одувек била инструмент политичке моћи и власти...

Сетите се приче око Опере - да ли треба да буде на Тргу или на Ушћу. Исто је и код моста преко Аде Циганлије. У ком грму лежи зец? У оном грму који се зове јавна расправа. Јавна расправа се врло ретко у нашем друштву може и замислити. Ту је проблем. Око моста није дошло да јавне расправе нажалост. Једноставно је ту направљена грешка. Да је било расправе вероватно бисмо добили боље и ефикасније решење. Овако је био зид ћутања. Или си део система или си изван њега. Зато рецимо данас људи не знају цифру моста, а зато и ми нагађамо... То баца мрљу на цео процес изградње моста...
Такође, гадно ми смета својатање моста од стране политичара. То је последица континуираног дисконтинутета који датира још од 1945. године па до данас. Дакле, нека питања су од велике важности за државу и људе, и она остају без обзира ко је на власти. Код нас се дешава супротно и то је врло лоша пракса... Уколико је интерес изградња моста у Београду (нико не спори) то треба да буде приоритет било које власти у Београду, а не одређене странке.

О урбанизму не знам да ли вреди причати... Погрешан урбанизам се води већ 22 године... У Београду влада урбанистички хаос... Ваљда ћемо некако изаћи из тог хаоса...

Архитекти и урбанисти ће увек гледати правце који повезују тачке у граду. То је најлогичније и најнормалније. Такође има ту још доста ствари и конотација због чега се тако ради. Мост преко Аде, у овом тренутку, нема ни добру подршку из правца Бул. Војводе Мишића а ни са новобеоградске стране где треба правити нови булевар... Али то треба тек направити... Питање се поставља и прављење тог новог булевара, који је паралелан са некадашњим Трећим булеваром, да ли је оправдано (јесте према УМП-у, али да ли је могло да се споји са неким постојећим правцем рецимо). Поготово ако буду раскрснице биће проблема...

Оно што мене брине, као архитекту и као Београђанина, колико ће нас коштати и одржавање тог моста. О томе тек нема речи... Океј, изградња ће коштати толико и толико. Али одржавање? Сваки објекат, па и мост, мора да се одржава. Трошкови се не засутављају изградњом објекта. Ми као друштво нисмо склони да о таквим стварима размишљамо. Сетимо се у задњи час. Тако је био случај са Газелом.
Шта ће бити када буде требало да се мењају сајле на мосту? Нисам нашао ниједну информацију која говори о временском трајању тих сајли... Притом не могу се наћи на сваком кораку...

Треба рећи да фактор времена игра значајну улогу. Мост је отворен осам дана само. То није довољно. Видећемо да ли ће тај мост који је изграђен оправдати се у практичном смислу. Уколико се покаже да неће, онда се наравно може тврдити да решење није добро, као и обрнуто. Чињеница је да скупо коштало и да ће нас скупо коштати, али да видимо да ли ће нам се то исплатити и вратити или ће нам се обити о главу.
Тако је у архитектури. Дешавало се да су неки пројекти били нападани до те мере, а да су после извесног времена показали одређене резултате или обрнуто... Време ће показати у сваком случају...

Оно што се исто не помиње јесте пешачки приступ који није адекватан. Није завршено, разуме се... Али је скроз компликован. Потребни су лифтови, али овде ће их бити можда и превише. Сетите се рецимо петље код Арене где треба да се спустите, па да се попнете, обиђете круг, па се опет спустите и поново попнете. Побогу... То је доказ о непромишљености неких ствари. Надам се да то неће бити и са мостом, али нешто ми мирише да може да се деси... Ево пар фотки како бисте видели на шта конкретно мислим:

382914_10150472520502998_770107997_8660241_1137180429_n.jpg

375378_10150472522727998_770107997_8660257_1374088248_n.jpg


Мало је апсурдно... Или мост није баш планиран за пешаке...

Имам једно питање. Није стручно. Да ли је неко видео 1. јануара (или за ових осам дана) особу са инвалидитетом на новом мосту? Интересује ме да ли су рецимо и они могли да приступе мосту. Зашто би били ускраћени за тај тренутак? Ја сам био три сата тог дана и нисам видео ниједну такву особу. Ово наводи на помисао да није баш о свим детаљима размишљано... О димензијама на приступним рампама нећу ни да говорим (слике горе). Види се јасно да човек може једва да се провуче... Компликован је пешачки приступ у сваком случају...

Дизајн ограде између цесте и пешачке стазе је исто дискутабилан. Размислите како изгледа на Бранковом, Старом Савкском мосту и Газели. Чему прављење толике баријере између улице и стазе? Мало је предимензионисано... Спољна ограда је још океј, штавише и боља од ограде према цести... Мени она више прија него унутрашња...
374581_10150472406612998_770107997_8659842_834585365_n.jpg


Све су то ситнице, али оне играју исто значајну улогу. Али и о томе се мора водити рачуна и размишљати приликом пројектовања.

У естетском смислу, мост ће можда постати нови симбол Београда. Јако је изражајана градација мостова са Београдске тврђаве (Газела, Нови железнички мост и мост преко Аде). То низање је интересантно. Да ли је случајно или је промишљено, не бих знао, али даје добар утисак са тврђаве и даје нови визуелни идентитет са тог места. Ту се види да је штета што је врх од челика. Много би боље било да је цео пилон од једног материјала то јест од бетона...

У функционалном и саобраћајном смислу ћемо видети кроз неко време од пар година... За сада је тешко тврдити... Може се само претпостављати или сумњати...

У финансијском смислу могло је вероватно рационалније да се искористе средства, али ко зна ко је све ту учествовао... На крају крајева, ниједан архитектонски конкурс није поштен. Мање више су сви намештени...
 
I mene izludjuje aljkavost projektovanja pesackih staza i kod ovog i kod mnogih drugih projekata. I ona kruzna raskrsnica kod Arene je projektovana za automobile a pesaci i njihove potrebe su odradjeni preko "one stvari". Kad sidjes sa busa sa jedne strane te raskrsnice i treba da predjes peske na drugu to je bas nezgodno i cak neprijatno.

I ovde je ovo suludo suzenje SKANDALOZNO. OK ako ima lift ranije ali to je slabo opravdanje, ZASTO je bilo toliko tesko i da ovaj (alternativni) pristup bude odradjen ljudski? Da li u dodatnu cenu ubrzanja radova (pored velikih para) spada i to da su mnogi ovakvi VAZNI detalji trajno uprskani?

Potpuno mi je jasno da su zurili da otvore most da bi rasteretili saobracaj ali ako je to bio cilj (sto bi imalo smisla) mogao se most otvoriti za vozila cim su otvorene te rampe i asfaltirali vozne trake a na pesackim stazama su mogli da nastave da rade paralelno. Ovako ispada da smo to zbudzili samo radi jedne velike novogodisnje zurke na mostu, sta je uradjeno - uradjeno je, a pesaci ce da se provlace izmedju bandera a posle preko blata (svaki put kad pada kisa) jos ko zna koliko jer ja ne vidim da na ovome neko radi. O aljkavosti pri prisrafljivanju raznih srafova i znakova je govoreno i dokumentovano ranije tako da o tome necu sada.

Iskreno se nadam da je ko god je ovako pokusao da nekakvim "feel good" predizbornim trikom da gol na kraju postigao autogol. Imali su sansu i prokockali je, ne navijam za povratak starih koji su nas ojadili ranije, ali sto jes' jes' ni ovakav pristup ne mogu da podrzim. Place mi se kad vidim ovakve gluposti i aljkavost i pomislim pare koje su potrosene.
 
Giorano Angelo":3f90jqe7 je napisao(la):
Оно што мене брине, као архитекту и као Београђанина, колико ће нас коштати и одржавање тог моста. О томе тек нема речи... Океј, изградња ће коштати толико и толико. Али одржавање? Сваки објекат, па и мост, мора да се одржава. Трошкови се не засутављају изградњом објекта. Ми као друштво нисмо склони да о таквим стварима размишљамо. Сетимо се у задњи час. Тако је био случај са Газелом.
Шта ће бити када буде требало да се мењају сајле на мосту? Нисам нашао ниједну информацију која говори о временском трајању тих сајли... Притом не могу се наћи на сваком кораку...
Davno je bilo reči o održavanju, mislim da je čak i napomenuto na Discoveriju proletos. Navodno je most tako rađen da ne zahteva obimnije održavanje, tako da ta stavka ne bi trebala da bude velika. Ne sećam se gde sam to pročitao, možda na samom sajtu mosta, da se prva ozbiljija rekonstukcija mosta ne planira u prvih 100 godina, navodno je toliko trajan.
Što se kablova tiče, oni su praktično ručne izrade, pleteni na licu mesta, materijal je iz Japana ali domaće firme su u potpunosti u stanju da izvrše bilo kakvu popravku ili zamenu kablova...
 
razgradjevinar":35fb2sby je napisao(la):
hvala na brzom odgovoru.

razumem da trasa metroa diktira poziciju mosta ali trasa metroa upravo zavisi od potreba i razvojnih planova grada. metro se ne pravi samo da zakrpi rupe vec i kao nesto sto ce da nam omoguci dalji razvoj. i francuzi i ovi nasi moraju uzeti u obzir da ono sto je danas ogroman parking raspalih vagona vrlo brzo moze i mora postati pravi i logican centar grada.. makar tu napravili jedan veliki park, da se ne zanosimo nekakvim novim menhetnom, cim taj prostor oslobodimo od zeleznice an jednoj strani a od kaludjerice na drugoj ljudi ce pohrliti na reku.. ukratko, metro moramo iskoristiti kao zamajac razvoja savskog amfiteatra sa obe strane reke. bojim se da ako se odluce da prva linija ide tu negde pored brankovog, da smo se oprostili od uredjenja amfiteatra za sledecih 50 godina

Uz dodatni momenat da oslobadjanje tog prostora za gradnju zapravo moze da bude IZVOR FINANSIRANJA gradnje metroa. Plasim se da je ova pat pozicija zato sto bi mnogi u nasoj "eliti" najradje da se metro finansira iz jos jednog preskupog kredita koji cemo svi da vracamo a da se oko tog prostora oblizuju kako da ga cape, po oprobanom sistemu "Usca", luke, ili "neprofitnih stanova".

Samo molim Boga da na taj most u produzetku Nemanjine koji i dalje TREBA iako je sagradjen most na Adi ne cekamo decenijama kao sto smo cekali na ovaj. Ako ista, ovaj slucaj nam ilustruje kako se mostovi moraju pocinjati PRE nego sto ti zivot postane apsurdan zbog nedostatka istih. Jer si onda prinudjen da budzis i zbrzavas a o milionima sati cekanja i nerviranja u saobracaju da ne govorim.
 
Bobb":2vho73wy je napisao(la):
Giorano Angelo":2vho73wy je napisao(la):
Оно што мене брине, као архитекту и као Београђанина, колико ће нас коштати и одржавање тог моста. О томе тек нема речи... Океј, изградња ће коштати толико и толико. Али одржавање? Сваки објекат, па и мост, мора да се одржава. Трошкови се не засутављају изградњом објекта. Ми као друштво нисмо склони да о таквим стварима размишљамо. Сетимо се у задњи час. Тако је био случај са Газелом.
Шта ће бити када буде требало да се мењају сајле на мосту? Нисам нашао ниједну информацију која говори о временском трајању тих сајли... Притом не могу се наћи на сваком кораку...
Davno je bilo reči o održavanju, mislim da je čak i napomenuto na Discoveriju proletos. Navodno je most tako rađen da ne zahteva obimnije održavanje, tako da ta stavka ne bi trebala da bude velika. Ne sećam se gde sam to pročitao, možda na samom sajtu mosta, da se prva ozbiljija rekonstukcija mosta ne planira u prvih 100 godina, navodno je toliko trajan.
Što se kablova tiče, oni su praktično ručne izrade, pleteni na licu mesta, materijal je iz Japana ali domaće firme su u potpunosti u stanju da izvrše bilo kakvu popravku ili zamenu kablova...

Aко је тако онда је и океј. Хвала на одговору. :)
 
Delija":2acxr2ei je napisao(la):
GOJE":2acxr2ei je napisao(la):
Sa druge strane da je zaista napravljen taj Jovinov drumski most sa metro koridorom, i dalje bi bio neophodan most na Adi kao prvi prioritet.

Нечији приотитет је свакако био,за Београђане свакако није.Поготово не на оном месту.Лепо што помињеш проценте пошто сумњам да ће овај 130% и више преплаћени мост са приступницама икада прећи 50% капацитета из простог разлога што је за то потребно још око 2 милијарде евра да би се УМП завршио.

Ван памети је градити само метро мост за једва нешто мање паре од моста са 6 саобраћајних трака у логичном продужетку булевара на НБГ који је ту планиран 30-40 година. У осталом,нико нам не гарантује да не добијамо само нови трамвајски мост и то опет на најгорем могућем месту 50м низводно од Бранковог.

Ne osporavam činjenicu da će se još prilično dugo vremena ovaj most na Adi korisiti sa 50% kapaciteta, međutim i tako on realno odvlači saobraćaj iz grada i otčepljuje neka uska grla, i vrši priličnu uštedu vremena na pravcu NBG-Čukarica.

Drumski most u Nemanjinoj ne bi praktično rešio nijedan saobraćajni problem, jer sav taj saobraćaj nema gde nego opet na iste pravce kao i bez njega.

Ne treba zaboraviti ni da petlja Radnička uključuje i trajno rešenje privremenih rešenja (Tobogan+podvožnjak). Nadam se da će barem Bulevar p. Pavla i NBG deo UMP-a biti uskoro na dnevnom redu, i da će se pre toga završiti i kapacitativni priključak na Požešku. Onda bismo imali opipljivu koristi od mosta.
 
Delija":3w06a08f je napisao(la):
Мешаш бабе и жабе.Као прво једина по мени исправна замена за мост на Ади је био тунел испод средине Аде.
Брате, Делијо, сад си се стварно закопао покушавајући да напљујеш мост. Па тај тунел би коштао много више од моста а функционалност би му била 3 пута мања, а тек о могућностима укључивања/искључивања на исти не вреди трошити речи. Једноставно, позиција на доњем шпицу аде је саобраћајно најбоља позиција јер повезује НБГ са Бановим и осталим брдима, Обреновачким путем, Раковицом и свим осталим насељима у продужетку Раковичког пута, Дедињем, Бањицом итд. Уколико би мост/тунел био на доњем шпицу или средини аде, бар пола горе наведених конецкија би и даље ишло преко Газеле. То је толико очигледно, само треба мало да се погледа мапа.

Delija":3w06a08f je napisao(la):
Са друге стране свакако је потребан и оправдан још један друмски саобраћајни мост у савском амфитеатру па је сасвим логично убити две муве једним ударцем.
По мени друмски мост у СА има најмањи могући приоритет од свих осталих потенцијалних београдских мостова. Једноставно, џабе ту мост, кад околне улице не могу да приме саобраћај. И од старог савског је довољно велика гужва. Упумпавање још саобраћаја овде не треба. Зна се шта треба центру - мрежа независног шинског превоза, мостова за аутомобиле има сасвим довољно.
 
Михајло

Nemanja":1yxwrv3g je napisao(la):

Овде је раније и планиран тунел или мост.Исто важи и за други шпиц.

А о цени можемо само да нагађамо а ти си лупио само тако за саобраћајно најбољу локацију.То је толико очигледно и о томе смо баш много причали да не желим да се враћам на то.

Што се тиче моста у СА погледај само шта је природни центар града и саобраћајнице на обе стране Саве и видећеш да нешто фали.
Да не помињем да је такав мост једноставно неопходан ако икада кренемо у бар делимично урбанизовање тог природног центра града.

Гоје,бојим се да мост неће радити ни на 50% пошто једноставно не постоји саобраћајна мрежа на коју би се наставио нити се планира њено даље развијање у скорије време.

То су врло чудни и скупи пројекти где се праве такве везе малтене потпуно игноришући постојећу саобраћајну мрежу па тако имамо случај да се овај мост после 500 метара са 6 трака сужава на 1+1 уз 2 семафора у подножју топчидерске шуме.

Да су бар то кавалитетно повезали на НБГ страни...
 
Са овим мостом је омогућено да скоро сав јужни Београд закључно са Миљаковцем уколико жели у НБ ићи ће преко новог моста. Тиме је растерећен БВМ, Газела, и сва укључења од Плавог моста до Мостарске петље од оних који би користили ауто-пут за долазак у НБ.
Једино око чега може да се расправља су финансије. Све остало пада у воду. Што пре да се заврши петља Радничка и правац ка Пожешкој од Хиподрома, па да почну радови у НБ и Булевару Патријарха Павла. Ако не живиш или ниси живео у овом делу града не можеш да имаш представу колико је ово олакшање.
 
da li na onom suzenom delu za pesake uopste moze da prodje neko sa biciklom, kolicima za bebe ili u inv. kolicima? nesto ne deluje da moze, ali to bi onda bio skandal...
 
Delija":3lqlv908 je napisao(la):
Михајло

Nemanja":3lqlv908 je napisao(la):

Овде је раније и планиран тунел или мост.Исто важи и за други шпиц.

А о цени можемо само да нагађамо а ти си лупио само тако за саобраћајно најбољу локацију.То је толико очигледно и о томе смо баш много причали да не желим да се враћам на то.
Наравно, кад останеш без аргумената више нећеш да се враћаш на то, други лупају, то што ти кажеш је аксиом, догма... :violina: Ајд сад лепо узми мапу, па погледај куда иде Трговачка улица, па онда размисли да ли би ико из Раковице, Миљаковца, Дедиња, Бањице, Јајинаца, па чак и доњег дела Бановог брда, користио мост на тој позицији за долазак на НБГ. Једноставно, не постоји веза која Трговачку спаја са источним насељима. Једино решење би био тунел испод Бановог брда и Кошутњака, али о чему ми онда причамо?!

Delija":3lqlv908 je napisao(la):
Што се тиче моста у СА погледај само шта је природни центар града и саобраћајнице на обе стране Саве и видећеш да нешто фали.
Да не помињем да је такав мост једноставно неопходан ако икада кренемо у бар делимично урбанизовање тог природног центра града.
"Природан центар" не постоји као дефиниција било чега. Ако си мислио на Савски амфитеатар, у праву си, ако икад кренемо у урбанизовање тог дела, требаће нам и мост - можда. Пре тога нам никако не треба...

Delija":3lqlv908 je napisao(la):
Гоје,бојим се да мост неће радити ни на 50% пошто једноставно не постоји саобраћајна мрежа на коју би се наставио нити се планира њено даље развијање у скорије време.

То су врло чудни и скупи пројекти где се праве такве везе малтене потпуно игноришући постојећу саобраћајну мрежу па тако имамо случај да се овај мост после 500 метара са 6 трака сужава на 1+1 уз 2 семафора у подножју топчидерске шуме.

Да су бар то кавалитетно повезали на НБГ страни...
Сад си опет сам себе закопао. Зар си толико малициозан да потпуно игноришеш све што се одавно зна и све изврћеш како би био у праву? Не мрзи ме да те разуверим.
1. У току следеће године ће улица Николе Добровића, која се спушта са бежаније, да се споји директно са мостом, булеваром са 6 трака. Имаће 3 семафора. Замисли, улица дужине 3 километра у центру града, која има 3 семафора, па то само наши могу да направе!
2. Завршиће се петља радничка. Да видимо у колико трака ће да се разлива тих 6 трака моста - 6 ка обреновцу, 6 ка сајму, 4 ка пожешкој и 2 ка булевару Патријарха Павла. То му дође око 18. Дакле биће одакле да дође и где да оде саобраћај без проблема. А осим тога:
3. Недавно је усвојен ПДР за проширење булевара Патријарха Павла на 2+2.

Узгред, пошто си пљувао по семафорима, а тврдиш да је мост/тунел на средини аде бољи - беше Трговачка нема семафоре? А колико се сећам, ни Гандијева нема семафоре?
 
Moze jedna osoba sa povremenim poskakivanjem ali to je samo privremeno dok stave liftove,onda niko nece imati potrebu da ide tim rampama vec samo liftovima.A pitanje je sta ce neko raditi kada ne bude bilo radno vreme lifta?

Sa druge strane je jos gora situacija,takodje je zanimljivo da su zablokirali tu stazu kod petlje radnicka jer su stavili stepenice za radnike koje blokiraju taj prolaz od metar i koliko je.Cak imaju u radnici koji su zaduzeni da brane ljudima da ulecu na tramvajsku basticu na sredini mosta(gde je sljunak) a i istovremeno da vas prebacuju sa te nizdne staze jer nije za pesake? na onu uzvodnu.

Ja sam u razgovoru sa radnikom rekao da je most otvoren i da ako poginem porr ima da plati mojoj udovici i da su trebali o tome da razmisljaju pre postavljanja tih stepenica za radnike koje blokiraju takozvanu pesacko-biciklisticku stazu.

Ali to naravno nije vazno,jer je ovo most za automobile a da ne za tamo neke pesake i bicikliste.

P.S.Ako je neko slikao ulaz za pesake na rampi od sajma ka mostu molio bih da postavi sliku jer je uzasna.Sa jedne strane je pad sa nasipa od 2-3 metra a sa druge strane je silazak u bulevar Vojvode misica.Nema trotoara makar od metra za slusaj da se desi neka nesreca i da mora da se koristi ta staza.
 
vucko":2pjafbi7 je napisao(la):
Moze jedna osoba sa povremenim poskakivanjem ali to je samo privremeno dok stave liftove,onda niko nece imati potrebu da ide tim rampama vec samo liftovima.A pitanje je sta ce neko raditi kada ne bude bilo radno vreme lifta?

Sa druge strane je jos gora situacija,takodje je zanimljivo da su zablokirali tu stazu kod petlje radnicka jer su stavili stepenice za radnike koje blokiraju taj prolaz od metar i koliko je.Cak imaju u radnici koji su zaduzeni da brane ljudima da ulecu na tramvajsku basticu na sredini mosta(gde je sljunak) a i istovremeno da vas prebacuju sa te nizdne staze jer nije za pesake? na onu uzvodnu.

Ja sam u razgovoru sa radnikom rekao da je most otvoren i da ako poginem porr ima da plati mojoj udovici i da su trebali o tome da razmisljaju pre postavljanja tih stepenica za radnike koje blokiraju takozvanu pesacko-biciklisticku stazu.

Ali to naravno nije vazno,jer je ovo most za automobile a da ne za tamo neke pesake i bicikliste.

P.S.Ako je neko slikao ulaz za pesake na rampi od sajma ka mostu molio bih da postavi sliku jer je uzasna.Sa jedne strane je pad sa nasipa od 2-3 metra a sa druge strane je silazak u bulevar Vojvode misica.Nema trotoara makar od metra za slusaj da se desi neka nesreca i da mora da se koristi ta staza.


Ово је забрињавајуће... xD
 
Diogen":1a8v0s9c je napisao(la):
Jeste jos samo da pustimo usi i krenemo da njacemo, pa ce da vredi i 80. Pusti ti te price, slusamo ih preko kradonacelnikovih glasila svaki dan. Bice prilike da se pregledaju racuni za ovaj most, pa cemo videti. Ne zna se ko je gori, lopovi koji kradu ili ovcice koje im i dalje veruju posle svega....

A na cemu ti baziras procenu da je most kostao 400 miliona? Na Vucicevim i Mladenovicevim izjavama?
 
Jel se zna kako to prosirenje bulevara Patrijarha Pavla treba da izgleda? Ja dosta tuda setam i cesto prolazim kolima. Meni ta akcija deluje apstraktno ( misli se na potez od skretanja za Kosutnjak preko raskrsnice Teodora Drajzera do mosta ). Sustinski ako se i Teodora Drajzera ne resi, ja ne vidim sebe kao banjicanina preterano cesto na tom mostu. Sta vise znajuci da je jedina veza sa tim mostom za citavo Kanarevo i Banjicu preko Pere Velimirovica ili Teodora Drajzera, ja cak sumnjam da ce izbor bilo koga iz ovih naselja biti most preko Ade. Pored svega to prosirenje mi nekako deluje skakljivo, bar na tom potezu, bez ozbiljnog unistavanja Topcidera. Sto bi za mene bilo ne dopustivo. Da se razumemo ja smatram da je most na najboljoj mogucoj poziciji od svih odabranih u ovom trenutku, ali me ovaj deo kroz Topcider ipak brine...
 
Ovo je neverovatno, na bar 5 pitanja sa ove strane ima odgovora na 10tak prethodnih.

Ljudi, ne spammujte temu, odvojite po minut-dva za search...
 
Stvar je vrlo jednostavna, kad budu razumeli ljudi da sve ima svoju cenu, onda ce biti mnogo manje rasprava na forumu.

Hoces UMP? Izvoli iskesiraj 2 miliarde evra
Hoces jednu liniju metro-a? Izvoli iskesiraj 1 miliardu evra.

A sve ostalo, sta bi bilo kad bi bilo mogu ljudi da okace macku o rep...
 
Михајло,промашио си мало поенту. Са толико приступних рампи и траса на стубовима су могли да направе мост било где. Већ смо констатовали неке недостатке онога што је планирано на НБГ-у а то је још и мање спорна страна овог фртаља УМП-а од чијег се даљег продужавања одустало,барем у наредних 10 годин
 
Koliko mogu da sumiram utiske sa teme, preovladjuje misljenje da je bilo bolje da se pruga izmesti zajedno sa Glavnom i izgradnjom Prokopa...

Onda petlja ne bi bila komplikovana i skupa...

Sve je to super, ali koliko bi to trajalo i koliko bi kostalo?
Podseticu samo da je Beograd kolabirao u nedostatku novog mosta i da je izgradnja novog bila prioritet prioriteta...

Takodje, moje misljenje je da je ovo bila idealna lokacija za most. Povezuje NBG sa Banovim brdom, Zeleznikom, Vidikovcem, ali takodje i sa Banjicom, Miljakovcem, Kanarevim brdom...

Ideja o tunelu mi deluje suludo i nista sto bi bilo van pravca NBG - Hipodrom mi nema logiku... Danas... Tunel treba da bude u buducim planovima sa cime se slazem...

Izlazak mosta na bilo koji deo nizvodno od sadasnje lokacije je ludacka pomisao jer prosto ne postoji prostor koji bi mogao da prihvati tolike petlje i koji bi mogao da se iskoristi kao danas...

Po meni, jedina dilema treba da bude estetska, tj. da li placati ekstravagantnost tog pilona toliko? Da li praviti jedan ogromni umesto 2 manja pilona ili jednostavno ici sa prostom gredom...

I naravno stara srpska posla - javasluk i lopovluk koje treba napadati bez obzira na sve...
 
Delija, ne znam zašto uporno pokušavaš da prebaciš raspravu na lični nivo. Ne vidim zašto svako neslaganje sa tvojim mišljenjem shvataš kao bezobrazluk. Oduvek sam tako pisao i volim da se zezam na forumu, ako neko misli da ponekad preterujem slobodno neka me upozori da skratim jezik, a tu naročito mislim na Vučka i Igora - nemojte se ustučavati da mi izričite vaspitne mere ako cenite da je potrebno :D

Inače prešao noćas mostom - sa Dedinja do FDU-a stigoh za desetak minuta. Skroz nova perspektiva na Beograd. Most u nekim detaljima deluje nezavršeno, a nedovršene pristupnice mogu malo da zbune (možda zato što je bila noć i jaka kiša).
 
Delija (bez uvrede) kad te neko cita stekne utisak da si popio svu pamet ovog foruma.
Cemu takvo ponasanje? :|
 
Vrh