Prva realna izjava direkcije.Kad kazu petlje,misle na deonicu ump-a.Dakle mozda dobijemo samo 2 rampe jer izgradnja one trece koja ce ici preko pumpe kod buvljaka je planirana tek za 2013.Al imacemo most!Jej!!!Bice fotkanja
Most na Adi grade po planu
N. PANTIĆ - N. V. BRKOVIĆ | 11. januar 2011. 21:48 | Komentara: 0
Problemi slovenačkog SCT neće uticati na spajanje novobeogradske i čukaričke obale.
Ukoliko petlja ne bude završena, vozila će rampama silaziti direktno u Jurija Gagarina
Trenutni finansijski problemi SCT nisu usporili radove
SRODNE VESTI
Beograd: Bankrot nije ugrozio most na Adi
Iz gradske kase za mostove
Preko Save u roku
Prilazi sve bliži mostu
Prestonički gorostasi među oblacima
PRVI automobili sa novobeogradske na čukaričku obalu preko novog mosta na Adi Ciganliji će proći krajem 2011. godine. Finansijski problemi slovenačke firme SCT, koja je jedan od izvođača radova na mostu i prilaznim putevima, neće uticati na izgranju nove saobraćajnice preko Save.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tvrde da se izgradnja mosta ne dovodi u pitanje i da se poslovi odvijaju u skladu sa ugovorom koji je sa izvođačima radova potpisan pre skoro tri godine.
RAZGOVORI
BEOGRAD je sa predstavnicima slovenačke firme SCT svakodnevno na vezi, a narednih dana biće poznati i efekti razgovora. U Direkciji se nadaju da će se pronaći najbezbolnije rešenje i da neće morati da traže novog izvođača radova na petlji u Jurija Gagarina.
- Dokaz da trenutni finansijski problemi SCT nisu usporili radove predstavlja i činjenica da navlačenje bočnog raspona sa novobeogradske strane, za koju su prevashodno zaduženi Slovenci, dobro teče i ovaj deo mosta je premašio stotinak metara - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Saobraćajnica preko Ade Ciganlije biće završena do kraja godine, kada će biti omogućeno puštanje mosta u funkciju. Ukoliko petlja na Novom Beogradu ne bude u potpunosti završena do tog roka, vozila će uz pomoć rampi silaziti direktno na Ulicu Jurija Gagarina.
Bajić dodaje da je petlja u Jurija Gagarina samo deo pristupnih puteva na novobeogradskoj obali.
- Ukupna dužina saobraćajnica koje će biti izgrađene do Tošinog bunara iznosi oko tri kilometra - objašnjava Bajić. - To nije samo pristupni put mostu već on, sa šest raskrsnica uključujući i petlju, predstavlja jedan novi bulevar koji će se uklopiti u postojeću saobraćajnu mrežu u ovom delu grada.
Beograd je sa građevinarima koji su zaduženi za izgradnju novog simbola prestonice potpisao više ugovora. Izgradnja mosta poverena je konzorcijumu, koji čine austrijski "Por" i slovenački SCT. Ove firme gradiće i deo pristupnih puteva, za šta su ugovori potpisani pre dva meseca. Slovenci su za 36 miliona evra dobili da rade petlju u Jurija Gagarina i deonicu do Ulice proleterske solidarnosti. Na desnoj obali Save, "Por" će za 68 miliona evra, po sistemu "projektuj i gradi" uraditi petlju u Radničkoj.
http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:314681-Most-na-Adi-grade-po-planu