Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Crkvi se nece svideti jer ce u blizini na spicu ade praviti crkvu-brod :)
 
vucko":gw338wdx je napisao(la):
Crkvi se nece svideti jer ce u blizini na spicu ade praviti crkvu-brod :)
A da pilon iskoriste kao zvonik ?
Hm..... najviši zvonik na svetu :D
 
Не дирајте пилон. Када постанемо православна џамахирија на врх ће да се поставе камере којима ће морална полиција да гледа како се људи понашају у становима на Новом Београду. Наравно, камере неће да буду окренуте према Дедињу и Сењаку.
 
Arnorian":3ej189y3 je napisao(la):
Наравно, камере неће да буду окренуте према Дедињу и Сењаку.
A šta misliš zašto se svuda po gradu secka drveće, a tamo ne?
 
Gradonacelnik o mostu

Most

Most košta isto koliko je koštao na početku. Pitajte Nikolu Hajdina, predsednika SANU, da li je skuplji most ili pristupne saobraćajnice. Uvek su skuplje pristupne saobraćajnice zato što pravite nove magistrale, petlje, bulevare. Morate da kupite neko zemljište, srušili smo toliko objekata da bi izgradili taj most. Samo što je tada budžet grada bio 200 miliona evra godišnje veći nego što je danas, a trebalo bi da se radi ostatak mosta od tih para kojih nema, kriza je, dinar je pao. Ako počnete da gradite i stanete, dobijete most na koji ne može da se popne i sa njega siđe. Normalno je da ćemo da gradimo. Budalaštine su da treba da se zadužimo samo toliko koliko može za vreme mandata ove vlasti da se vrati. Kao kada bi rekli ‘ne može stan na 25 godina, nego na dve’, pa šta mi vredi dve godine? Svi kupuju najskuplje stvari na kredit od 20 godina, tako i mi gradimo most na kredit od 20 godina.
Uvek ću da saslušam kritike, ja sam čovek koji je pravio B92 sa nekim drugim ljudima i naučio sam da slušam tuđe mišljenje. Spreman sam da promenim svoj stav, mislim da samo glup čovek uvek misli da je samo njegovo mišljenje ispravno. Ali kada donesem neku odluku, ako sam dobro promislio o njoj, onda stojim iza nje, ne mogu da je menjam, posebno kada znam da sam u pravu.

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=971116
 
Poceli su da postavljaju 9. par kablova sa cukaricke strane, a sa NBG jos uvek nisu postavili 8. par. Samo da ga ne pretegnu... :D
 
110109-RAPET-12.jpg

Prema najavama iz kompanije PORR, izvođača na izgradnji pristupne petlje “Radnička”, zvanični početak radova određen je za 10. januar 2011. Tom prilikom obišli smo gradilište na čukaričkoj strani sačinivši reportažu o izgradnji ovog značajnog projekta. Tokom našeg obilaska priprema terena za dalju izgradnju bila je u toku, iako nije uočena povećana aktivnost na samom gradilištu sobzirom na zvaničnu najavu početka radova.
Kompletnu vest i fotografije mosta i prvu reportazu sa gradilista Petlje Radnicka mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/458.html
 
medjutim":2oikkf71 je napisao(la):
Arnorian":2oikkf71 je napisao(la):
Наравно, камере неће да буду окренуте према Дедињу и Сењаку.
A šta misliš zašto se svuda po gradu secka drveće, a tamo ne?
А шта мислите зашто је саграђена раскрпетља?
Igor":2oikkf71 je napisao(la):
Kompletnu vest i fotografije mosta i prvu reportazu sa gradilista Petlje Radnicka mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/458.html
Е па, +1 за прву репортажу :kk:
 
as seen from Avala Tower :)

2ywij5s.jpg


Evo, ko ne zna, ima sjajnih virtuelnih tura oko tornja i sa vidikovca, super su ovo odradili (kvalitetna oprema, a i dobre vremenske prilike): www.avalskitoranj.rs

Edit: image link
 
na kameri 2 na sajtu od jutros se jasno vidi da je postavljen osmi par kablova na strani okrenutoj ka NBGD.. sada tu krece zatezanje, pa ce odmah i deveti par ka cukarici .. :kk: brzo ce tu da se podize M9, ako budu radili udarnicki mozda vec naredni vikend :gobb:
 
Bez veze, ne vide ti se šrafovi na skelama :p

Super slike, WOW
 
Kumkat fantasticne fotke steta malo kvalitet sto je losiji ali vidi se vise nego dovoljno. Mislim da je sada jos ociglednije ono sto je relja skoro fotkao i konstatovao a to je da je naizgled nedovoljna visina konstrukcije na nbg strani ipak opticka varka zbog konfiguracije terena.


Takodje samo da spomenem da je u sekciji projects otvoren projekat Radnicka Petlja (Radnicka Interchange).

Kao prvu uporednu tacku postavio sam sledecu fotku da se prisetimo kako je prostor na kome ce se nalaziti radnicka petlja nekada (jul 2010) izgledao

100727-RAPET-01.jpg
 
Igore mislim da ce nova tema (petlja Radnicka) biti puna novosti i iznenadjenja.. Mislim da je pocelo ozbiljno da se radi.. Onu crvenu sljaku su poceli da stavljaju i kod "tobogana" gde je iskopano i nekoliko rupa. postavljena armatura... Ceka nas uzbudljivo i radno prolece :kk:
 
Aha borise video sam u prolazu da su krenuli da rade i kod tobogana :) Bice ovo uzbudljiva godina kada su most i petlje u pitanju :)
 
Samo da utvrdimo buduci tobogan to jest tunel ce biti 2+2 ili 3+3?
 
vucko":221g6kgy je napisao(la):
Samo da utvrdimo buduci tobogan to jest tunel ce biti 2+2 ili 3+3?
Probacu da dam nadam se konacni odgovor iseckom iz plana koji bi trebao da bude usvojen i u koji su ugradjene izmene radnicke petlje. Izmene sa stare gitare kako je nazvasmo do kruznog toka kao i jos par detalja. Uglavnom kao sto mozete videti makar je planom predvidjeno da budu po tri trake od 3m.
profilbr.jpg


Klik za veci prikaz http://img824.imageshack.us/img824/7719/profilbr.jpg

Iz opisa plana: . Naime, denivelisana petlja sadrži kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom iznad i Radničkom ulicom i Bul. Vojvode Mišića ispod nje. Rampe imaju širinu zavisno od broja planiranih traka : sa jednom trakom širina kolovoza je 4.5m , sa dve trake 6m i sa tri trake 9.0m. Pored kolovoza sve rampe planirane su sa ivičnim trakama širine 0.6m i trotoarima širine 1.47m odnosno 1.0 m.
Moram da skrenem paznju da je kod nas kao i dosada sve moguce i da se u sistemu projektuj i gradi ili u naknadnoj pameti promeni nesto pa da se onda plan detaljne regulacije prilagodjava projektu izvodjackom a ne da plan bude osnova kao sto bi trebalo, sto cesto nije bio slucaj.
 
Hvala igore.Pohvala za slike ljudi.

Igore,nadam se da ce doci stvari na svoje mesto i da ce plan detaljne regulacije biti polazna tacka a ne obratno kao sto je do sada.Jos jedan dokaz da je sistem projektuj i gradi osim sto je skuplji(koliko tacno znacemo kada se zavrsi most i petlje) da je i nelogican.

Sad bih zeleo znati koja je situacija oko severnih pristupnih saobracajnica i petlje,pre skoro godinu dana je bio ovaj naslov u blicu,a sada stvarno izgleda da postoji mogucnost da se ostvari samo sa severnim saobracajnicama nezavrsenim

26116_391586022783_732527783_5030574_4891999_n.jpg
 
e jedva čekam da završe pilon, ovako mi izgleda krš i bez skela i oplate na vrhu i bez poslednjih 25 metara. Ukratko, frulica :D
 
Vrh