Bobb
Higher intermediate
Ja predlažem da se napravi vodeni tobogan sa mosta pa direktno u jezero. To bi bila vožnja za pamćenje, a mogli bi i da dobro naplaćuju.
MOLIM?vucko":eobcwnlk je napisao(la):Crkvi se nece svideti jer ce u blizini na spicu ade praviti crkvu-brod
A da pilon iskoriste kao zvonik ?vucko":gw338wdx je napisao(la):Crkvi se nece svideti jer ce u blizini na spicu ade praviti crkvu-brod
A šta misliš zašto se svuda po gradu secka drveće, a tamo ne?Arnorian":3ej189y3 je napisao(la):Наравно, камере неће да буду окренуте према Дедињу и Сењаку.
Kompletnu vest i fotografije mosta i prvu reportazu sa gradilista Petlje Radnicka mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/458.html
Prema najavama iz kompanije PORR, izvođača na izgradnji pristupne petlje “Radnička”, zvanični početak radova određen je za 10. januar 2011. Tom prilikom obišli smo gradilište na čukaričkoj strani sačinivši reportažu o izgradnji ovog značajnog projekta. Tokom našeg obilaska priprema terena za dalju izgradnju bila je u toku, iako nije uočena povećana aktivnost na samom gradilištu sobzirom na zvaničnu najavu početka radova.
А шта мислите зашто је саграђена раскрпетља?medjutim":2oikkf71 je napisao(la):A šta misliš zašto se svuda po gradu secka drveće, a tamo ne?Arnorian":2oikkf71 je napisao(la):Наравно, камере неће да буду окренуте према Дедињу и Сењаку.
Е па, +1 за прву репортажу :kk:Igor":2oikkf71 je napisao(la):Kompletnu vest i fotografije mosta i prvu reportazu sa gradilista Petlje Radnicka mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/458.html
Probacu da dam nadam se konacni odgovor iseckom iz plana koji bi trebao da bude usvojen i u koji su ugradjene izmene radnicke petlje. Izmene sa stare gitare kako je nazvasmo do kruznog toka kao i jos par detalja. Uglavnom kao sto mozete videti makar je planom predvidjeno da budu po tri trake od 3m.vucko":221g6kgy je napisao(la):Samo da utvrdimo buduci tobogan to jest tunel ce biti 2+2 ili 3+3?
Moram da skrenem paznju da je kod nas kao i dosada sve moguce i da se u sistemu projektuj i gradi ili u naknadnoj pameti promeni nesto pa da se onda plan detaljne regulacije prilagodjava projektu izvodjackom a ne da plan bude osnova kao sto bi trebalo, sto cesto nije bio slucaj.Iz opisa plana: . Naime, denivelisana petlja sadrži kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom iznad i Radničkom ulicom i Bul. Vojvode Mišića ispod nje. Rampe imaju širinu zavisno od broja planiranih traka : sa jednom trakom širina kolovoza je 4.5m , sa dve trake 6m i sa tri trake 9.0m. Pored kolovoza sve rampe planirane su sa ivičnim trakama širine 0.6m i trotoarima širine 1.47m odnosno 1.0 m.