Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Tačno, bila sad na Studiu B vest da je M8 konačno podignut i da su krenuli da ga vare. Međutim kašnjenje od mesec i po dana nije spomenuto...
 
SCT proglasio nesolventnost
31. decembar 2010. | 08:45 | Izvor: B92
Ljubljana -- Najveće slovenačko građevinsko preduzeće, SCT koje radi i u Beogradu, proglasilo je platežnu nesposobnost i uložilo zahtev za prisilno poravnanje.

SCT u Beogradu radi na poslu gradnje mosta preko Ade Ciganlije i gradnji prilaznih ulica, a jedno je od najvećih slovenačkih građevinskih preduzeća.

To preduzeće je već duže vreme negiralo pisanja medija da je u velikim dugovima i "da neće izdržati 2011. godinu".

Pored brojnih dugova, SCT samo Novoj Ljubljanskoj banci duguje više od 100 miliona evra, dok je "Petrol" nedavno blokirao platne kartice SCT, zbog dugova za benzin, koji su se, prema pisanju slovenačkih medija, kretali od 12 do 15 miliona evra.

Zbog toga SCT već neko vreme nema mogućnosti da nabavlja benzin.

Inače, slovenačka državna tužiteljka je nedavno slovenačkim medijima saopštila da je Ivan Zidar, predsednik uprave SCT, u oktobru osuđen u Nemačkoj zbog poslovne korupcije, na godinu i po dana zatvora, sa mogućnošću da se kazna preinači u uslovnu ako pristane da plati milion evra.

Pored toga, protiv Ivana Zidara i još par predsednika uprava najvećih slovenačkih građevinskih firmi vodi se sudski postupak zbog kartelnog dogovaranja, a ekipa državnih tužilaca je nedavno protiv Zidara i par njegovih najbližih saradnika podigla optužnicu i zbog sumnje pranja novca i zloupotrebe službenog položaja.

SCT saopštava da je ključno da ima poslove, a pored 64 gradilišta u Sloveniji, SCT ima projekte i u BiH, Srbiji, Albaniji i na Kosovu, dok se nada poslovima u Rusiji i Libiji.

Mežutim, šanse SCT da dobije posao u Libiji su male, jer Libija od SCT traži bankarske garancije, koje SCT zbog svoje prezaduženosti ne može da dobije, a prema pisanju slovenačkih medija i Rusija postavlja zahteve koje SCT neće moći da ispuni.

Radio Slovenija javlja da SCT, nakon proglašavanja insolventnosti, ima dva scenarija. Prvi da proba da odobravanjem prisilnog poravnavanja dobije mogućnost isplate trećine dugova poverenicima u roku od pet godina ili drugi, da predloži isplatu polovine svojih dugova poverenicima u roku od deset godina.

SCT proglasio nesolventnost
31. decembar 2010. | 08:45 | Izvor: B92
Ljubljana -- Najveće slovenačko građevinsko preduzeće, SCT koje radi i u Beogradu, proglasilo je platežnu nesposobnost i uložilo zahtev za prisilno poravnanje.

SCT u Beogradu radi na poslu gradnje mosta preko Ade Ciganlije i gradnji prilaznih ulica, a jedno je od najvećih slovenačkih građevinskih preduzeća.

To preduzeće je već duže vreme negiralo pisanja medija da je u velikim dugovima i "da neće izdržati 2011. godinu".

Pored brojnih dugova, SCT samo Novoj Ljubljanskoj banci duguje više od 100 miliona evra, dok je "Petrol" nedavno blokirao platne kartice SCT, zbog dugova za benzin, koji su se, prema pisanju slovenačkih medija, kretali od 12 do 15 miliona evra.

Zbog toga SCT već neko vreme nema mogućnosti da nabavlja benzin.

Inače, slovenačka državna tužiteljka je nedavno slovenačkim medijima saopštila da je Ivan Zidar, predsednik uprave SCT, u oktobru osuđen u Nemačkoj zbog poslovne korupcije, na godinu i po dana zatvora, sa mogućnošću da se kazna preinači u uslovnu ako pristane da plati milion evra.

Pored toga, protiv Ivana Zidara i još par predsednika uprava najvećih slovenačkih građevinskih firmi vodi se sudski postupak zbog kartelnog dogovaranja, a ekipa državnih tužilaca je nedavno protiv Zidara i par njegovih najbližih saradnika podigla optužnicu i zbog sumnje pranja novca i zloupotrebe službenog položaja.

SCT saopštava da je ključno da ima poslove, a pored 64 gradilišta u Sloveniji, SCT ima projekte i u BiH, Srbiji, Albaniji i na Kosovu, dok se nada poslovima u Rusiji i Libiji.

Mežutim, šanse SCT da dobije posao u Libiji su male, jer Libija od SCT traži bankarske garancije, koje SCT zbog svoje prezaduženosti ne može da dobije, a prema pisanju slovenačkih medija i Rusija postavlja zahteve koje SCT neće moći da ispuni.

Radio Slovenija javlja da SCT, nakon proglašavanja insolventnosti, ima dva scenarija. Prvi da proba da odobravanjem prisilnog poravnavanja dobije mogućnost isplate trećine dugova poverenicima u roku od pet godina ili drugi, da predloži isplatu polovine svojih dugova poverenicima u roku od deset godina.

http://b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=12&dd=31&nav_category=167&nav_id=482999
 
Надам се да се то неће одразити на динамику изградње моста и прилазних путева (не дај Боже да оду у стечај и да градња стане).
 
komenta sa b92

Ja sam iz Slovenije i mogu vam reci da je SCT kod nas sinonim za visoku cenu i nekvalitetno obavljen posao. Kad SCT nesto gradi, bilo da ide za bolnicu ili autoput, sve visestruko poskupljuje i stalno se mora obnavljati, korigirati. Primer je tunel Sentvid u Ljubljani cija cena je iz 50 miliona evra narasla na 160 miliona da bi ga odmah nakon otvaranja zatvorili jer nije bio bezbedan. Primer su i bolnice koje su se gradile neverovatno dugo i kostale milione evra previse da bi se stalno nesto popravljalo, menjalo i doplacivalo iz drzavnog proracuna.

Prosto je neverovatno kako nesposoban covek vodi ovu firmu, dobija sve drzavne poslove, nekvaliteno gradi da bi uzimao jos vise para, nakon "pobede" na konkursu cenu dize za nekoliko puta, ne placa podizvodjace i radnu snagu i nakon toga jos je firma u minusu.

Prema poslednjim izracunima Slovenija je preplatila gradjevinare za nekoliko miljardi evra kad je gradila svoje autoputeve.

A na vrhu toga, ovaj nesposobni Zidar, bivsi komunist sad u svojoj kancelariji drzi fotografiju gde se on slika sa papom. Da o drugim firmama i ne govorim.
 
@vucko
Prosto je neverovatno kako.... :laugh: :lool: :laugh:

Za koje delo nedavno ono bese osuđen tamo preko ... toga nema u Srbistanu ... sto bi narod reko svaki lonac nađe poklopac ...
:laugh: :lool: :laugh:
U odnosu na Davinica on je mala beba... samo da nam ne ukaki i most...
 
STC банкротирао ... па требали су Ђиласа питати још 100 милиона дао би он то. Београд је ионако мало задужен град тако да тих сто мелеона није ништа нарочито откад је гријање отишло 30% а градски превоз 20%. Кад се сјетим да су наши европски кредитори бирали извођаче нисам очекивао да ће то бити фирме пред банкрот јер је банкрот био резервисан само за наше грађевинаре.. додуше ми имамо други израз.. пропаст.

Е да и сретна нова година :)
 
Још нисам чуо за јединицу мелеон, али најбоље је да нам напаљени радикали који не знају шта је разлика у курсу у току године и који су прекјуче први пут дошли у Београд воде политику константне цене грејања, да не кажем гријања, и превоза.
 
Drugari tatatatirci, srecna vam Nova godina! Uz dobro zdravlje i srecu, neka nas ove godine obraduje i zavrsetak Mosta na Adi!
I, naravno, da bude vise pozitivnih nego negativnih komentara na ovom forumu, a i da Archangel i Veliki Vracar, na srecu i na radost, nastave sa ulepsavanjem ovog foruma slikama! :vops: :vops: :vops:
 
o toj firmi su se mogle čuti takve priče još pre početka izgradnje mosta ako se sećate.. još tada su bili primeri iz slovenije

naravno, vreme za bankrot je došao baš sad :mad:
 
Trebali su dati sve kinezima, da odrade.... Sigurno bi bilo jeftinije. Ne bih sumljao u njihov kvalitet gradnje...
 
Antic u danasnjem intervjuu novostima kaze da razmisljaju da uzmu kredit za taj bulevar Patrijarha od careve cuprije do Rakovice.
 
Dobar dan i svima srećna Nova Godina.

Malopre sam prošao bezimenom ulicom koja spaja Belvil i 3 bulevar.
Postavljena je ograda (žičana) i raseljeni su Romi na potezu od te ulice pa prema Buvljaku.


SCT je jedna od mutnijih firmi. To se znalo i o tome sam i ja ovde pisao.... poodavno.
Kako su ovde dobili posao i pored svih afera kod kuće, otvorene istrage i hapšenja Ivana Zidara? - Odgovor se nameće sam po sebi... :rolleyes:
U Srbiji je registrovano više firmi čiji je osnivač ili delimični SCT iz Slovenije, i, po nekoj logici, formalno bi te fime te firme trebale da budu izvođači. E sad, da li će centrala u Sloveniji da krene da "davi" ćerke firme u Srbiji u sred realizacije velikog posla (i priliva novca) - teško je zamislivo, ali - oko ovog posla još nisam video grama logike....
 
Lepe vesti Relja. :kk: Svaki dan tuda prolazim ali ne videh ništa, možda zato što se vraćam kući po mraku a na tom potezu ne radi javna rasveta (verovatno je namerno isključena da cigojneri ne bi krali struju sa bandera).
Inače segment M8 se radi i u ove dane praznika (sve pršti od varova) prošao danas BG vozom u 11.30. Betonski deo je u zastoju, pretpostavljam da se čekaju da prođu ove niske temperature.
 
Zaboravih da dodam - ograđen je prostor na kojem će se graditi ulica/navoz/stubovi - šta god več bilo, ali Romi još uvek žive u oko tog ograđenog prostora.

Ograda se slabo primećuje zato što je žičana, a ne od limenih tabli, svetle je boje, teren je pod snegom, a i kao što si rekao - ulična rasveta ne radi na tom delu - prilično nezgodno kada se vozi noću. Sreća je što do sada neko nije nastradao.
 
vladanc":2n6s60jp je napisao(la):
Још нисам чуо за јединицу мелеон, али најбоље је да нам напаљени радикали који не знају шта је разлика у курсу у току године и који су прекјуче први пут дошли у Београд воде политику константне цене грејања, да не кажем гријања, и превоза.
Evo kako se to radi, samo da podsetim, ovo su kapitalalci, pilićare koji pokupe par "meleona" ne spominjem, a ne tamo neki napaljeni .... doduše i tata bi sine...
"Bratija,Kostić( Šećerko)košta zbog lažnog poturanja srpskih papira za brazilski šećer 500 miliona eura,Davinić,za snimanje Albanaca na kosovu,27,800 milona evra,Vlada srbije,Koštunica poklonio Rusima 500 miliona dolara kroz cenu za NIS.Dinkić zabašurio prema sopstvenom priznanju 14 milijardi dolara srpskih para na Kipru,Vlahović prodajom cementara postao jedan od 10 najbogatiji ljudi u srbijiMišković i Beko se svrstavaju u 100 najbogatijih ljudi u evropi,Đelić inkasirao samo 11 miliona od Železare,Smederevo,o sićama Kolesara 2,5 miliona eur-a od uvoza struje,Kori Udovički 5 miliona prilikom vraćanja dugova Austriji do Velikog boksera koji je prebio triput slabijeg čoveka što državu košta siću 1 milion dolara,a da se ne obaziremo na KOFER u kojemu je učestvovao i Dačić,Kerteza koji je od carine uzeo 38 miliona pa tako redom, muka me hvata, a ovaj što ga zovu premijer nije ni glup kad kaže, da će se boljitak u Srbiji osetiti 2020 godine pod uslovom da do tada izdržimo".(preneto sa jednog foruma)

Ali nema to veze..... skupa ova demokratija... šta ćeš....izdržaćemo... bitno je da se most nastavi da gradi.. a i šargarepa da bude visoka.
Srećna vam Nova Godina dragi sugrađanji :vops:
 
648 000 eura je dobio gradjevinski fakultet za nadzor radova na mostu,tu informaciju necete naci nigde zvanicno na internetu ;)
 
vladanc":ow61royr je napisao(la):
Још нисам чуо за јединицу мелеон, али најбоље је да нам напаљени радикали који не знају шта је разлика у курсу у току године и који су прекјуче први пут дошли у Београд воде политику константне цене грејања, да не кажем гријања, и превоза.
a ti si neki mnogo pametan covek? sta od svega toga cemu se podsmevas nije tacno? samo se glup covek ponosi svojim neznanjem. ako nemas nista pametno da napises onda nas postedi svog misljenja.
P.S. izvinjvavam se svima za OFF
 
Ama ljudi dajte informaciju jer se radi ili stoji most (ne prilazi) ako se i dalje gradi u kojoj meri uticu događaji sa SCT na završetak , na TVu i novinama tajac oko mosta,a to bas ne umiruje.... Kako bilo započeto se mora završiti
 
PIGLET":1jxy4l0n je napisao(la):
Lepe vesti Relja. :kk: Svaki dan tuda prolazim ali ne videh ništa, možda zato što se vraćam kući po mraku a na tom potezu ne radi javna rasveta (verovatno je namerno isključena da cigojneri ne bi krali struju sa bandera).
На жалост Цигојнери и даље краду струју са свих шест бандера, од улаза-излаза у Бувљак из Булевара Јурија Гагарина до оног првог семафора код Белвила. Са сваке бандере је провучено по три жице по земљи, а на тротоару су ископали мале канале и ту "затрпали" те жице !!!
Такође и преко пута Белвила, а између Топлане и Булевара Јурија Гагарина има једно мало цигојнерско насеље, и са две бандере исто краду струју. Наравно о крађи воде из хидраната да и не говоримо !
 
Problem nije u romima koji maznjavaju struju vec u nadleznim institucijama.
 
U pravu je reljo,ogradise deo ali samo do jurija gagarina.Nista ne videh novo sa strane kod buvljaka osim sto ne postoji vise ulaz na buvljak kod zeleznicke stanice,vec samo onaj glavni gde i kola ulaze koji se nalazi blize jurija gagarina.

Radi se na mostu,to se vidi jasno iz bg voza :kk:
 
Vrh