Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Archangel":3qzn1jgc je napisao(la):
e jedva čekam da završe pilon, ovako mi izgleda krš i bez skela i oplate na vrhu i bez poslednjih 25 metara. Ukratko, frulica :D
Isto mislimo :)
 
+1 за фотографе и жал за везом Б.Брдо-Кнежевац, кад погледах слику Великог Врачара.
 
17. 01. 2011
PRESS
SCT gradi samo u Sloveniji
Slovenačko građevinsko preduzeće SCT, koje bi u Srbiji trebalo da gradi petlju u Jurija Gagarina i deonicu do ulice Proleterske solidarnosti, ali i autoput u Libiji i Rusiji, lepe dane iskoristilo je tek za početak radova u Sloveniji
Iako je najveće slovenačko građevinsko preduzeće nedavno saopštilo da će sve svoje obaveze prema inostranstvu izvršiti korektno i na vreme, postavlja se pitanje na čemu su zapravo zasnovane tvrdnje o ispunjavanju obaveza, pita se dopisnik Bete iz Ljubljane, i dodaje da je utešno možda jedino to što je firma ovih dana nastavila radove na objektima u Sloveniji koristeći povoljne vremenske uslove.
Mada su iz ove firme demantovali informacije o bankrotu, slovenački mediji navode da trenutna jedina pouzdana i poznata informacija o ovom preduzeću jeste da vodećim menadžerima firme Ivanu Zidaru, Aleksandru Mezeu i Janezu Jamniku preti sudska zabrana raspolaganja vlasničkim učešćem u „SCT holdingu", preko kojeg imaju u vlasti veći deo matične firme SCT. Dakle, u Srbiji SCT treba da gradi pristupne saobraćajnice novom mostu preko Save u Beogradu, a Nenad Bajić iz Direkcije za izgradnju grada Beograda nedavno je rekao da su u svakodnevnom kontaktu sa predstavnicima te firme i da će se, ukoliko bude bilo potrebe, pronaći odgovarajuće rešenje, ne želeći da precizira da li će zbog nesolventnog stanja firme austrijski PORR ipak preuzeti njihovu ulogu.
SCT je, prema pisanju slovenačke štampe, sklopio i posao vredan oko četiri milijarde evra za izgradnju autoputa od osam traka u Bengaziju u Libiji. Istovremeno, Slovenci su dogovorili i izgradnju autoputa i drugih objekata u Rusiji za potrebe Zimske olimpijade u Sočiju. Ali, o poslovima u Libiji i Rusiji se početkom ove godine sve manje govori, a stranice štampe se pune čestim privođenjem prvog čoveka SCT Ivana Zidara u policiju. Ipak, do sada sudske presude za neispunjavanje obaveza nisu urodile plodom.

http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/147695/SCT+gradi+samo+u+Sloveniji.html
 
Pored Belvila se u petak, kada sam zadnji put prolazio, nije gradilo ništa,a ni danas na potezu od Tošinog bunara do Oml. brigada.
 
Ja sam u subotu u očišćenom i ograđenom prostoru u produžetku platforme za naguravanje sa NBG strane video nekoliko mašina sa Porr oznakama. Možda će oni preuzeti ovaj posao, ako je to zakonski izvodljivo, makar kao podizvođači SCT-u.
 
:bash:
vucko":3j9actmr je napisao(la):
Svasta pise ali nista nije receno.:grand: :bash:

"Severni pristupi mostu predstavljaju blizu tri kilometra dugačku saobraćajnicu duž postojeće železničke pruge, od ulice Tošin bunar do Jurija Gagarina. Za ove pristupnice urađeni su glavni projekti, a izgradnja petlje „Jurija Gagarina" ugovorena je sa firmom SCT iz Slovenije. Vrednost ovih radova je 35,9 miliona evra.

Za izgradnju južnih pristupa potpisan je ugovor sa firmom PORR i do kraja godine trebalo bi da se izgradi saobraćajna veza mosta i petlje „Hipodrom", kao i rampe za silazak u Radničku ulicu. U drugoj i trećoj fazi do 2013".

Koliko vidim na forumu sve stoji oko Bellvila i od TBunara, ja ne znam nisam "prisutan" ali sam i ja cuo da niko nista "ne kopa". Poceli su da pisu za severnu stranu, a zavrsise, opet, sa Radnickom i petljom. Koliko citam Radnicka napreduje, a NBGD ce biti, bukvalno kao NIN-ova karikatura. Neverovatno, nigde prave informacije, ali ni to nista nije novo. Bice kad bude!:bash:
 
relja":k8hx8yy1 je napisao(la):
Pored Belvila se u petak, kada sam zadnji put prolazio, nije gradilo ništa,a ni danas na potezu od Tošinog bunara do Oml. brigada.
Nego interesantno, kad se setim pre par godina kad sam "tumacio" crteze koje sam nasao sve je zaista izgledalo prelepo i vrlo lagano da se uradi. Donesose zakone, usvojise projekte pocese da kopaju i da dizu i grade. A sad mi nije jasno gde se zaglavilo sa Novog Beograda? Jos sam negde i procitao da i ako se nema para da ce samo da se spuste na J Gagairina - za sada?!! I to je to! A kasnije ce da nastave kad budu imali mogucnosti. Ma nije nego! Procitah sve Sluzbene listove, svi zakoni usvojeni, promene i dopune itd, sve to lepo izgledalo, dobismo lovu (kredite) od Evrope i opet nema nista. Neverovatno!

Uh, mnogo sam dugo napolju pa zaboravih na neke stvari!:bash:
 
Nemoj tako lucas-e da budes negativan.

Najgori scenario je da dobijemo 2 rampe to jest okrnjenu pristupnu petlju do jurija gagarina bez zavrsenog ump-a na nbg.

Opet ce biti nesto uradjeno ali ni priblizno koliko treba.Tu opciju je pomenula i direkcija za gradjevinsko zemljiste.
 
vucko":1z24efzy je napisao(la):
Nemoj tako lucas-e da budes negativan.

Najgori scenario je da dobijemo 2 rampe to jest okrnjenu pristupnu petlju do jurija gagarina bez zavrsenog ump-a na nbg.

Opet ce biti nesto uradjeno ali ni priblizno koliko treba.Tu opciju je pomenula i direkcija za gradjevinsko zemljiste.
Ja trazim to na njihovom sajtu ali ne mogu da nadjem. Ali ako i urade to okrnjeno, koja je uopste svrha svega zanima me? Imas most, spustis se do J Gagarina i prvac blokovi, nista levo, nista pravo. Malo pogledas TBunar i opet gomila mrtvih zbog suzenja na tom delu. Daklem, sve u svemu ako ce tako biti onda karastrofa!:bash::grand::blah::notok:
 
Па због недостатка рампи на будућој петљи са Јурија Гагарина ће и кад се изгради у великом броју случајева бити правац Блокови. Цртао сам својевремено две модификације, али шта то било кога што одлучује боли уво што ми овде дрвимо. :rant:
 
Može li neko da mi objasni zašto je ulica Vojvode Mišiča ukopana ispod petlje i ako se ne varam dato joj je samo po dve trake u jednom smeru. Da li će to da zadovolji potrebe saobraćaja kroz na primer 1- 5-10 godina ?
 
bice po tri trake po smeru nemojte se brinuti,postavio je pre stranu ili dve igor plan

SCT ostao bez posla u Sarajevu
19. januar 2011. | 08:35 | Izvor: B92
Ljubljana -- Slovenačkom građevinskom preduzeću SCT je zbog bankrota i višemesečnog prekida radova otkazan posao gradnje obilaznice u Sarajevu.




Slovenački list Finance prenosi i da je Direkcija za puteve BiH odustala od ugovora sa SCT o gradnji prvog odseka obilaznice u Sarajevu, sa namerom da potraži novog izvođača.

Pored toga se u BiH pojavio i veliki broj podizvođača u ovom poslu, koje će naručilac posla sam neposredno isplatiti.

"Pored 7,6 miliona evra garancije, imamo još 1,6 miliona evra koje nismo platili za već izvedene radove. Dakle, još uvek imamo novac u rukama, a SCT ćemo verovatno zaračunati ugovorne kazne", rekao je ovim povodom ministar za saobraćaj BiH Nail Šećkanović.

http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2011&mm=01&dd=19&nav_id=486794
 
vucko":30jnoc8j je napisao(la):
bice po tri trake po smeru nemojte se brinuti,postavio je pre stranu ili dve igor plan

SCT ostao bez posla u Sarajevu
19. januar 2011. | 08:35 | Izvor: B92
Ljubljana -- Slovenačkom građevinskom preduzeću SCT je zbog bankrota i višemesečnog prekida radova otkazan posao gradnje obilaznice u Sarajevu.




Slovenački list Finance prenosi i da je Direkcija za puteve BiH odustala od ugovora sa SCT o gradnji prvog odseka obilaznice u Sarajevu, sa namerom da potraži novog izvođača.

Pored toga se u BiH pojavio i veliki broj podizvođača u ovom poslu, koje će naručilac posla sam neposredno isplatiti.

"Pored 7,6 miliona evra garancije, imamo još 1,6 miliona evra koje nismo platili za već izvedene radove. Dakle, još uvek imamo novac u rukama, a SCT ćemo verovatno zaračunati ugovorne kazne", rekao je ovim povodom ministar za saobraćaj BiH Nail Šećkanović.

http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2011&mm=01&dd=19&nav_id=486794
(uzdah)
 
tzoran":5nkfpzef je napisao(la):
Može li neko da mi objasni zašto je ulica Vojvode Mišiča ukopana ispod petlje i ako se ne varam dato joj je samo po dve trake u jednom smeru. Da li će to da zadovolji potrebe saobraćaja kroz na primer 1- 5-10 godina ?
Ukopana je zbog pruge, a bice 3+3 kao sto rece Vucko.
 
O kom ukopavanju pricate. Ici ce preko a ne ispod.
 
Pardon bice iznad,zaboravih i to pomenuti.

Bio je prilog na vestima u 7 Studia B o juznoj pristupnoj petlji i intervjuisan je neko iz direkcije za gradjevinsko zemljiste.Rok izgradnje 2 godine vec rasciscavaju teren i zavrsavaju ispitivanje zemljista.

Nisu ni zucnuli o severnoj petlji apsolutno nista.
 
Intervjuisan je pr direkcije Nenad Bajic koji interesantno ima za tu poziciju neocekivano malo televizijskih pojavljivanja
 
Slazem se, radno mesto PR-a iziskuje vise pojavljivanja u medijima.

Takodje im je(direkciji za gradjevinsko zemljiste) neazurirana stranica o aktuelnostima,zadnji unos je pre skoro godinu dana 9.2.2010. godine.

Mogli su makar postaviti plan direkcije za 2011. godinu a ne ovako recimo oko petlji i Mirijevskog Bulevara da "lovimo" informacije

http://beoland.com/aktuelnosti/
 
9.2.2010. - PR :lool: :) :laugh: :bash: :bash: :bash:
to u narodu se zove ,, lenčuge,, koga to sve mi plačamo....
pa neki klinci sa Beobuilda a i šire, za mnogo manje para to ažurirali na dnevnom nivou
 
Wile E. Coyote":3b63fns9 je napisao(la):
Ма они и даље држе првобитни план за Хиподром, шта рећи... :bash:
Promenice te rendere cim zavrse kanalizaciju u malom zbegu :lol:
 
Почетак радова на јужним приступним путевима

Понедељак 10. јануар је обележио почетак радова на новој петљи у Радничкој улици у три нивоа која ће повезивати нови мост преко реке Саве, нову петљу Хиподром (која је у функцији од 15. децембра), Радничку улицу, бул. Војводе Мишића и постојећу трамвајску мрежу и представљати главни део 1км дугог јужног приступног пута за мост. Градилиште горенаведене петље окружено је са западне стране индустријским комплексом <Југопетрола> и комплексом <Хиподрома>, а са источне стране се налази стамбена зона Сењака.

Као део УМП-а, ова петља ће обухватити 380м дуге денивелисане вијадукте УМП-а са 2 x 2 траке, 375м будућег издигнутог двоколосечног београдског метроа укључујући и нову станицу; издигнути кружни ток са 2 траке; надвожњак са 2 x 3 траке, дуг 381м изнад постојеће петоколосечне железничке пруге и Топчидерске реке као и неколико денивелисаних улазних/излазних рампи, са укупно површином од 36.000м2 издигнутих контрукција и 23.000м2 пута у нивоу. Веза УМП-а, бул. Војводе Мишића и Радничке улице биће остварена преко 8 издигнутих рампи и денивелисаног двотрачног кружног тока радијуса Р=40,0м. Петља такође треба да обезбеди и одвијање пешачког и бициклистичког саобраћаја помоћу лифтова, степеништа, тротоара и стаза.

Радови су подељени у 3 деонице, с тим што су приоритети постављени у складу са завршетком радова на мосту преко Аде. Прва деоница треба да буде завршена за 400, а последња за 750 дана.

У току претходна два месеца, колико је прошло од потписивања Уговора за пројектовање и изградњу ове петље, Извођач PORR TECHNOBAU UND UMWELT AG из Аустрије, је радио детаљна геомеханичка истраживања и снимање терена за потребе израде Главног пројекта. Тренутно су у току припремни радови на градилишту, рашчишћавање, ограђивање, доношење грађевинског материјала, и изградња канцеларија.

Главни пројекат који ради Извођач ће бити у потпуној сагласности са Идејним пројектом петље који је израдио ХПС Београд.


news33.jpg



www.savabridge.com

Тренутно је у току подизање челичног сегмента М9.
 
Vrh