Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ja zaista ne očekujem nikakav zastoj niti probijanje rokova.
Očekujem da će most biti pušten u saobraćaj krajem ove godine - po svaku cenu.
 
Хм, три године касне многи пројекти по Србији због стечаја Винцијевог Интер-моста, тек сад их довршавају пошто су их разделили домаћим фирмама. Тешко да се такви проблеми неће одразити на рокове...
 
U interesu gradske vlasti je da most bude gotov sto pre.I da bude kasnjenja sigurno ce biti pre izbora gotove pristupne saobracajnice i petlje.

Dakle,recimo 3 meseca najvise da mogu okasniti
 
vucko":qdcibnas je napisao(la):
Ovo mislim da nije aktuelno resenje vec da je jedno od konkursnih i cini mi se da smo vec videli ali lepo je potsetiti se. Plan detaljne regulacje ne predvidja ovakvu situaciju i pravljen je na osnovu kompromisa dva "pobednicka" resenja na konkursu.
 
Užasno loše rešenje.
Glavni pravac BB -> NBG ide preko kruznog toka sto znaci da nece imati prednost i automobili iz smera BB moraju da cekaju pred kruznim tokom da bi se ukljucili na most.
Kruzni tok u ovom slucaju seku BB-> NBG, BG->Topcider i NBG-> BG. Opet ista budalastina da se dva suprotna smera ulivaju u istu ulicu kao na autokomandi kad ljudi koji izlaze sa autoputa i idu na konjarnik ili juzni bulevar se ulivaju sa onim koji hoce da izadju na autoput.
Takodje jos grdja greska je rampa ka NBG koja nema pristupni put duzine nn metara nego se uliva direktno u 3. traku iz smera topcidera kao ona koju smo komentarisali kod sava centra koja ulazi na gazelu direktno.

Nadam se da ce biti mozga da se ispravi nesto jerbo cemo imati mnogo lose resenje a mogli smo nesto da ucinimo. :(
 
U pravu si igore.Ovo je resenje koje je iskombinovano sa drugim.

@Pera Betmen Bolje je resenje ovo koje ce se graditi,verujem da ce bar deo problema biti resen
 
Је ли ово трамвајска станица на мосту?
 
Na mostu je nema,ali je ima na petlji radnicka kao sto vidis.

Zao mi je sto ne ubacise i stanicu na petlji jurija gagarina ili negde kod brodogradilista.
 
Pera Betmen":2biy80y0 je napisao(la):
Užasno loše rešenje.
Glavni pravac BB -> NBG ide preko kruznog toka sto znaci da nece imati prednost i automobili iz smera BB moraju da cekaju pred kruznim tokom da bi se ukljucili na most.
K :(
Pero, ja mislim da ce cak vazniji od pravca BB ->NBG biti pravac Rakovica/Topcider->NBG. Plus, iz ovog pravca ce ici 2 trake (plus 1 traka koja nece ni biti iskoriscena jer samo 2 trake iz pravca Topcidera imaju na semaforu dozvoljen smer ka mostu) a sam most ce imati 3. Vozila sa BB (tj iz Radnicke) ce imati sopstvenu traku u koju ce nesmetano uletati.

Napravice se balans u celoj shemi, jer nije svim vozilima sa BB u interesu da idu preko ovog mosta, neki ce ici pravo na Mostar i autoput, Plus, bice dosta i rasterecena Radnicka kada ljudi sa Vidikovca, Petlovog, Labudovog brda i Rakovice krenu Bulevarom Patrijarha Pavla ka NBG. Ne treba zanemariti da svi stanovnici (ili bar 90%) ovih naselja preko Banovog Brda i magistrale traze put do Mostara.
 
Pera Betmen":3cl7dvea je napisao(la):
Užasno loše rešenje.
Glavni pravac BB -> NBG ide preko kruznog toka sto znaci da nece imati prednost i automobili iz smera BB moraju da cekaju pred kruznim tokom da bi se ukljucili na most.:(
Није тачно. С Бановог Брда силазиш Пожешком на петљу (денивелисану раскрсницу) Хиподром, а од ње право избијаш на мост.
 
sizif":1p8d81y6 je napisao(la):
Pera Betmen":1p8d81y6 je napisao(la):
Užasno loše rešenje.
Glavni pravac BB -> NBG ide preko kruznog toka sto znaci da nece imati prednost i automobili iz smera BB moraju da cekaju pred kruznim tokom da bi se ukljucili na most.:(
Није тачно. С Бановог Брда силазиш Пожешком на петљу (денивелисану раскрсницу) Хиподром, а од ње право избијаш на мост.
Tacno, BB ima direktnu vezu.
 
Игор је у праву. Ово није актуелно решење, него једно од решења с конкурса. Појављивало се и у овој теми (мрзи ме сад да тражим).
 
Да ли се зна, хоће ли да буде степеница до моста на Ади?
 
Nurko7000":a2pt4pvi je napisao(la):
Хм, три године касне многи пројекти по Србији због стечаја Винцијевог Интер-моста, тек сад их довршавају пошто су их разделили домаћим фирмама. Тешко да се такви проблеми неће одразити на рокове...
Završetak mosta preko Ade je političko pitanje i zato će gradska vlast uložiti sve da bude pušten u saobraćaj u ovoj godini. Pa i jedan od kredita je podignut zbog "ubrzanja radova" (!?)

Arnorian":a2pt4pvi je napisao(la):
Да ли се зна, хоће ли да буде степеница до моста на Ади?
Pešačka staza na mostu, u smeru ka NBG, se nalazi iznad reke - mislim da to sve govori.
 
Prva realna izjava direkcije.Kad kazu petlje,misle na deonicu ump-a.Dakle mozda dobijemo samo 2 rampe jer izgradnja one trece koja ce ici preko pumpe kod buvljaka je planirana tek za 2013.Al imacemo most!Jej!!!Bice fotkanja


Most na Adi grade po planu
N. PANTIĆ - N. V. BRKOVIĆ | 11. januar 2011. 21:48 | Komentara: 0
Problemi slovenačkog SCT neće uticati na spajanje novobeogradske i čukaričke obale. Ukoliko petlja ne bude završena, vozila će rampama silaziti direktno u Jurija Gagarina


Trenutni finansijski problemi SCT nisu usporili radove

SRODNE VESTI

Beograd: Bankrot nije ugrozio most na Adi
Iz gradske kase za mostove
Preko Save u roku
Prilazi sve bliži mostu
Prestonički gorostasi među oblacima
PRVI automobili sa novobeogradske na čukaričku obalu preko novog mosta na Adi Ciganliji će proći krajem 2011. godine. Finansijski problemi slovenačke firme SCT, koja je jedan od izvođača radova na mostu i prilaznim putevima, neće uticati na izgranju nove saobraćajnice preko Save.

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tvrde da se izgradnja mosta ne dovodi u pitanje i da se poslovi odvijaju u skladu sa ugovorom koji je sa izvođačima radova potpisan pre skoro tri godine.

RAZGOVORI
BEOGRAD je sa predstavnicima slovenačke firme SCT svakodnevno na vezi, a narednih dana biće poznati i efekti razgovora. U Direkciji se nadaju da će se pronaći najbezbolnije rešenje i da neće morati da traže novog izvođača radova na petlji u Jurija Gagarina.

- Dokaz da trenutni finansijski problemi SCT nisu usporili radove predstavlja i činjenica da navlačenje bočnog raspona sa novobeogradske strane, za koju su prevashodno zaduženi Slovenci, dobro teče i ovaj deo mosta je premašio stotinak metara - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Saobraćajnica preko Ade Ciganlije biće završena do kraja godine, kada će biti omogućeno puštanje mosta u funkciju. Ukoliko petlja na Novom Beogradu ne bude u potpunosti završena do tog roka, vozila će uz pomoć rampi silaziti direktno na Ulicu Jurija Gagarina.

Bajić dodaje da je petlja u Jurija Gagarina samo deo pristupnih puteva na novobeogradskoj obali.

- Ukupna dužina saobraćajnica koje će biti izgrađene do Tošinog bunara iznosi oko tri kilometra - objašnjava Bajić. - To nije samo pristupni put mostu već on, sa šest raskrsnica uključujući i petlju, predstavlja jedan novi bulevar koji će se uklopiti u postojeću saobraćajnu mrežu u ovom delu grada.

Beograd je sa građevinarima koji su zaduženi za izgradnju novog simbola prestonice potpisao više ugovora. Izgradnja mosta poverena je konzorcijumu, koji čine austrijski "Por" i slovenački SCT. Ove firme gradiće i deo pristupnih puteva, za šta su ugovori potpisani pre dva meseca. Slovenci su za 36 miliona evra dobili da rade petlju u Jurija Gagarina i deonicu do Ulice proleterske solidarnosti. Na desnoj obali Save, "Por" će za 68 miliona evra, po sistemu "projektuj i gradi" uraditi petlju u Radničkoj.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:314681-Most-na-Adi-grade-po-planu
 
Ako SCT ne bude mogao da gradi drugu petlju, neka i nju izgradi PORR i gotova prica...
 
Или нека је дају кинезима, кад већ граде мост, нека доведу још мало људи па успут да ураде и петљу.
 
JohnnyLee":gotygibf je napisao(la):
kol'ko ja znam neće. niko nije blesav da se tol'ko pentra
Tu bi mogao i neki lift da se ugradi... zasto bi neko ko dolazi peske ili bajsom sa NBGD morao da kruži i ide na nasip umesto da je odmah na Adi ?
 
tzoran":2seox9na je napisao(la):
JohnnyLee":2seox9na je napisao(la):
kol'ko ja znam neće. niko nije blesav da se tol'ko pentra
Tu bi mogao i neki lift da se ugradi... zasto bi neko ko dolazi peske ili bajsom sa NBGD morao da kruži i ide na nasip umesto da je odmah na Adi ?
Zbog toga što je izabrano rešenje koje ne predviđa silazak pešaka na špic Ade.

Pričali smo o tome, odavno.
 
relja":a419krnk je napisao(la):
tzoran":a419krnk je napisao(la):
JohnnyLee":a419krnk je napisao(la):
kol'ko ja znam neće. niko nije blesav da se tol'ko pentra
Tu bi mogao i neki lift da se ugradi... zasto bi neko ko dolazi peske ili bajsom sa NBGD morao da kruži i ide na nasip umesto da je odmah na Adi ?
Zbog toga što je izabrano rešenje koje ne predviđa silazak pešaka na špic Ade.

Pričali smo o tome, odavno.
Znam, ali nije most sveto pismo pa da ne može naknadno da se promeni prvobitno rešenje... nekada nekom treba jako duuuuuuuuuuugo vremena da nešto shvati:lol:
 
Pogledaj gde se u odnosu na reku nalazi pešačka staza na nizvodnoj strani mosta.
Podnožje pilona je na koti koja se povremeno nalazi pod vodom.

Bilo kakva konstrukcija stepeništa/lifta bi narušila izgled mosta (koji je, Bože, bio najbitniji agrument za ovo rešenje), i zahtevala bi nasipanje terena na špicu i na prilazu špica u visini od nekoliko metara.

To se neće desiti.
 
relja":2ymkh9z0 je napisao(la):
Pogledaj gde se u odnosu na reku nalazi pešačka staza na nizvodnoj strani mosta.
Podnožje pilona je na koti koja se povremeno nalazi pod vodom.

Bilo kakva konstrukcija stepeništa/lifta bi narušila izgled mosta (koji je, Bože, bio najbitniji agrument za ovo rešenje), i zahtevala bi nasipanje terena na špicu i na prilazu špica u visini od nekoliko metara.

To se neće desiti.
Valjda se mostovi prave da ljudi prelaze preko njega a ne da mu se dive i svrš... na njegovom "umetničkom dojmu"... ako ja treba da pešačim još par stotina metara okolo naokolo da bih stigao na Adu ili otišao sa nje, onda je po meni ovaj segment upotrebne vrednosti mosta čist promašaj. Može da se ispod konstrukcije mosta doda gondola koja će olmogićiti komunikaciju sa nosećim stubom gde bi već moga da postoji taj lift... pa betonska pasatela do početka njasipa na Adi....
 
tzoran":2wddrg3n je napisao(la):
Valjda se mostovi prave da ljudi prelaze preko njega a ne da mu se dive i svrš... na njegovom "umetničkom dojmu"... ako ja treba da pešačim još par stotina metara okolo naokolo da bih stigao na Adu ili otišao sa nje, onda je po meni ovaj segment upotrebne vrednosti mosta čist promašaj.
Slažem se.


tzoran":2wddrg3n je napisao(la):
Može da se ispod konstrukcije mosta doda gondola koja će olmogićiti komunikaciju sa nosećim stubom gde bi već moga da postoji taj lift... pa betonska pasatela do početka njasipa na Adi....
Da li misliš da je takva skarabuževina realan izbor? :)

Estetku na stranu, koliko bi bila bezbedno kretanje po takvoj konstrukciji, ako se uzme u obzir broj ljudi - pešaka, biciklista, roleraša, bebi-kolica - koji bi se tuda kretao u kupačkoj sezoni?
Kako god da ga zamišljaš, mora da bude i široko i dugačko i pod blagim padom sa visine od nekih 18m...
Svakako, tako nešto može da se osmisli i napravi, ali narušava estetiku 356-tog "novog simbola" Beograda.
A i koštalo bi, jer nije bilo predviđeno projektom.
 
Vrh