Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ludilo drugari ali Deni sa Discoveryja na dve fotke neverovatno lici na naseg Stevu doduse Steva ne nosi naocare :)
 
direktor":3sjfd5wb je napisao(la):
Ovaka sta sam ja cuo a propo mosta od par arhitekata koji su bili da pogledaju rijesenja za narodni muzej .Posto kupio po to prodajem pa nemojte mene da hejtujete ovako Resenje profesora gradjavinskog faksa bilo je mnogo jeftinije jednostavnije sa stanicom na adi diskvalifikovano zbog nekog neplacenog poreza to je bilo obrazlozenje.Hajdin je glaso za ovo rijesenje i dozvolio da ga iskoriste tako da kazem za odbranu rijrsenja jer njegov sin radi na projektu a ovo je jedna njegova neostvarena zelja.Posto se most uveliko gradi narodna kaz da za prosutim mlijekom netreba plakati .Vazno je da se projekat sad zavrsi da nestane na pola kako sto se zna desiti u Srbiji
aj sad sve ovo prevedi i stavi neki zarez i tacku,molim te
 
Eh,i ja sam gresio za direktora,ali covek je puno doprineo gradu,podnosio je prijave protiv raznoraznih gluposti nadleznih,recimo u vezi poplocavanja Knez Mihajlove.Inace,on nije direktor vec pravnik,nick nema veze sa pravim zivotom kao i vecini nas :)

Evo da ja prevedem sta rece ovaj dobri covek koji mrzi da koristi znakove interpunkcije:

"Cuo je od par arhitekata u vezi mosta dok je gledao resenja za narodni muzej.Kaze da kako je cuo tako prenosi,pa da ga ne hejtujemo zato.

Resenje profesora sa gradjevinskog fakulteta je bilo mnogo jednostavnije i jeftinije,sa stanicom na adi za sinski saobracaj(dakle tramvaj,lrt,metro sta god bude bilo).Diskvalifikovano je zbog neplacenog poreza,to je bilo obrazlozenje.

Hajdin je glasao za ovo resenje(misli na pilon po kome se gradi most),i dozvolio je da ga iskoriste za odbranu ovog resenja jer njegov sin radi na projektu,a i ovo je njegova(senior Hajdina) neostvarena ideja.

Posto se most uveliko gradi narod kaze da za prosutim mlijekom ne treba plakati.Vazno je da se projekat sada zavrsi a ne stane na pola,kao sto se zna desiti u Srbiji."

A evo i tog glasanja,zanimljivo je da trenutna verzija mosta koja se gradi nije ni postojala na glasanju.Vecina ljudi je glasala za zirafu

http://www.beoland.com/ADAMOST/rezultat.html

A taj most sa stanicom je verovatno Lasta 1 ako dobro razumeh?
 
zirafa je ovaj isi most samo kad uzmes LSD, a i kostao bi duplo, krivi pilon cetiri noge ... :bash:
 
mradulovic":2iquqym9 je napisao(la):
autobusi nisu republicki, fasade nisu republicke..imash gomilu stvari koje se osete u svakodnevnom zivotu a koje finansira grad, odnosno koje bi trebalo da finansira grad a nece moci
Pa da, upravo to i kažem. Gradski projekti će da trpe, jer gradski budžet ode na most.
stf":2iquqym9 je napisao(la):
Tacno je da je cena preterana, ali ovakvi konstanstni ‚‚centarsutevi‚‚ mogu da prouzrokuju namerno naduvavanje cene Kineskog mosta, ciji bi cilj bio opravdanje za cenu Igle. Razmislite o tome, sta prevelika kritika moze da uradi.
Vidiš, to je i meni kao i Relji palo na pamet, ali nisam smeo da pišem o tome, jer bi me verovatno neko, po običaju, popljuvao.
Михаило":2iquqym9 je napisao(la):
subotica tzv "Y" krak u punom profilu
Nisam siguran da li je na kraju ostalo da se gradi pun profil ili će biti poluprofil. Uostalom, i taj Y krak se gradi 20 godina.
vucko":2iquqym9 je napisao(la):
Niko nije ni zucnuo o petljama,da se pravi greda kao kinez,opet bi bile takve petlje jer su najbolje resenje.
Nisam baš siguran da je petlja sa Jurija Gagarina dobro zamišljena.
vucko":2iquqym9 je napisao(la):
I ova prica o vizurama urbanstickog zavoda sto ne daju da se prave visoke zgrade a ne smeta im betonski pilon od 200 metara na Adi Ciganliji?
To je priča za sebe.
Veliki Vracar":2iquqym9 je napisao(la):
Čovek je već krenuo da radi, za njega očito nema nikakve dileme :kk: (danas popodne na +1 C uz ledeni vetar):
+1 za izveštaj from the face of the place.
 
Prođoh danas pred gradilišta u Jurija Gagarina.
Kuće pode mosta su porušena i iz te jaruge više ne vire nikakve građevine, i postavljena je ograda.

Sa ulice mi je delovalo da je konstrukcija mosta jako nisko, u stvari da se nalazi vrlo malo iznad ulice, ne više od vrha prikolice nekog velikog šlepera. Setio sam se Goldija i njegovog zapažanja od pre nekoiko meseci.

Da li će to pristupni put sa NBG da bude neki novi "tobogan" - da se nakon prelaska preko Jurija Gagarina - spušta na most?



I ne dirajte nam direktora, čovek zna sistem i prilično se angažovao, i to u stvarnom životu, za razliku od većine.
 
@njilo Slazem se,petlja u jurija gagarina ima manjkavost jer iz pravca Vladislava Popovica ka Jurija Gagrina ne moze da se udje na most vec se mora u krug oko bloka.

@reljo

Bice zanimljivo,ja se uvek setim rendera sa sajta beolanda,ali ocigledno je da je i ta pristupna petlja pretrpela izmene.Videcemo kad se bude gradilo.

Da dopunim onaj post direktora,o porezu kome se radi je ustvari neki za delatnost ili sta,a to imaju samo komercijalne firme a ne i fakulteti.
 
Vucko,Relja hvala na odbrani i pojasnjenju mog posta .Trudim se da koristim znakove interpunkcije ,ali kad se mnogo iznerviram pojedem ih oprostite jos jednom. :kafa: Ps Igore da li bi mogao da dodas jos novih smajlija
 
malopre sam prošao od Sajma ka BB... uveliko se rade stubovi za rampu od mosta ka Radničkoj i dosta toga je za vikend i danas porušeno na parceli BPI na mesu gde će biti petlja Radnička...

fino je videti da se radi :)
 
relja":yw39yb6g je napisao(la):
vucko":yw39yb6g je napisao(la):
Hajdin o mostu i ostalim mostovima.Moze li neko rastumaciti da kada kaze metro most jel misli na budzenje brankovog ili jovinov most?

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/221631/Nikola-Hajdin-Most-na-Adi-bice--simbol-Beograda
LRT ili Belam (nije šija nego vrat) - to bi bila nova konstrukcija uz Brankov most, sa uzvodne strane, tj one okrenute ka ušću Save i Kalemegdanu.
Skeptičan sam prema ovoj ideji - zbog kopanja tunela tako plitko ispod zgrada i njegovog ulaza kod samog mosta - kako, gde, pobogu? Uostalom, trasa udara u TC Ušće.

Metro most izmedju Brankovog i Tramvajskog bi imao skoro nemoguć prilaz sa starobeogradske strane, a na NBG bi tada metro išao preko Starog sajmišta - koje je "pod zaštitom države" :rolleyes:
Predviđeno je da budući most bude odmah pored Brankovog sa nizvodne, a ne uzvodne strane. Posle stanice "Varoš kapija", voz bi izlazio na površinu i i sa nizvodne strane od Brankovog mosta prelazio Savu mostom sličnog izgleda kao i sadašnji Brankov most. S obzirom da je današnji Brankov most spoj dva mosta sagrađenih 1956. i 1979. godine, ovaj treći bio bi verovatno samo sledeći u nizu jedan do drugog. Posle mosta, a pre bulevara Nikole Tesle , voz bi ponovo ulazio ispod površine zemlje, išao paralelno sa bulevarom Mihajla Pupina, prolazio ispod raskrsnice Milentija Popovića i bulevara Mihajla Pupina i pre bulevara Zorana Đinđića izlazio na površinu. Između bulevara M. Pupina i TC Ušće postoji prostor predviđen za budući šinski sistem. Jedina smetanj je lift za bicikliste koji je očigledno izgrađen sa "pogrešne" strane mosta. Neko vreme je na sajtu Direkcije za gradsko građevinsko zemljište bila i video animacija postojeće linije. Sada postoji ovaj plan:

http://www.beoland.com/izgradnja/lrt-trasa01.pdf

Postojala je i druga opcija o izgradnji mosta između današnjeg Brankovog i tramvajskog mosta, ali je ta opcija napuštena jer bi tada tunel morao da bude znatno dublji, a verovatno samim tim i nagib izlaznog dela tunela ka mostu bi bio prevelik. Iz sličnog razloga je napuštena ideja tunela ispod Save jer bi u starom delu grada tunel morao da bude izuzetno dubok s obzirom na visinsku razliku terena. Tako sam davno bio čitao u štampi :)
 
Simba":9ohoh277 je napisao(la):
Predviđeno je da budući most bude odmah pored Brankovog sa nizvodne, a ne uzvodne strane.
Tačno - moja greška - napisao sam greškom uzvodno, a onda opisao položaj koji je - nizvodno.
 
Dakle Hajdin uopste ne pominje metro most Jovina vec LRT balavurdiju od budzenja brankovog mosta?

Inace,evo novog dela na sajtu mosta

http://www.savabridge.com/bird_sb.htm

bird_clip_image002_sb.jpg


http://www.savabridge.com/images/bird/bird_clip_image002_sb.jpg
 
Mora da sam nešto propustio. Da li je ovo novo rešenje za petlju u Radničkoj?

bird_clip_image002_sb.jpg
 
Nadajmo se da nije. Ipak je to verovatno samo neki stari plan koji je iskoriscen za drugu namenu.
 
To je plan lokacija za postavljanja limenih tabli koje će da zaštite ptičice :)
 
Kartograf":2e6ygqjt je napisao(la):
Nadajmo se da nije. Ipak je to verovatno samo neki stari plan koji je iskoriscen za drugu namenu.
Zašto kada ova deluje daleko funkcionalnija i bolja nego ona sa kružnim tokom?
 
Било је негде у теми раније приче о овој петљи. Да ли је неко, беше, из Војводине то предлагао, па се, не знам због чега, од овог одустало и почела да протура "гитара".
 
au, što bi ovo bilo zamršeno. ako će već takvu petlju, daj da je grade Ameri ili Kinezi. oni su ionako iskusni sa takvim zapetljancijama
 
Wile E. Coyote":3b86ddmt je napisao(la):
Било је негде у теми раније приче о овој петљи. Да ли је неко, беше, из Војводине то предлагао, па се, не знам због чега, од овог одустало и почела да протура "гитара".
Evo ga

http://i42.tinypic.com/25fsyl4.jpg
Baš bih voleo da neko objasni zbog čega nije prihvaćeno ovo rešenje.

Šta je tu zamršenije i komplikovanije od onog kružnog toka i tih gitara, tambura ili čega već???
 
Mozda zato sto ne bi mogli u fazama da je grade kao sto je slicaj sa kruznim tokom.
 
Delija":5ravph03 je napisao(la):
Mozda zato sto ne bi mogli u fazama da je grade kao sto je slicaj sa kruznim tokom.
Sve moze u fazama da se gradi, ali verovatno 1 faza ove petlje ni bi bila dovoljno funkcionalna.
 
Vrh