aj sad sve ovo prevedi i stavi neki zarez i tacku,molim tedirektor":3sjfd5wb je napisao(la):Ovaka sta sam ja cuo a propo mosta od par arhitekata koji su bili da pogledaju rijesenja za narodni muzej .Posto kupio po to prodajem pa nemojte mene da hejtujete ovako Resenje profesora gradjavinskog faksa bilo je mnogo jeftinije jednostavnije sa stanicom na adi diskvalifikovano zbog nekog neplacenog poreza to je bilo obrazlozenje.Hajdin je glaso za ovo rijesenje i dozvolio da ga iskoriste tako da kazem za odbranu rijrsenja jer njegov sin radi na projektu a ovo je jedna njegova neostvarena zelja.Posto se most uveliko gradi narodna kaz da za prosutim mlijekom netreba plakati .Vazno je da se projekat sad zavrsi da nestane na pola kako sto se zna desiti u Srbiji
Pa da, upravo to i kažem. Gradski projekti će da trpe, jer gradski budžet ode na most.mradulovic":2iquqym9 je napisao(la):autobusi nisu republicki, fasade nisu republicke..imash gomilu stvari koje se osete u svakodnevnom zivotu a koje finansira grad, odnosno koje bi trebalo da finansira grad a nece moci
Vidiš, to je i meni kao i Relji palo na pamet, ali nisam smeo da pišem o tome, jer bi me verovatno neko, po običaju, popljuvao.stf":2iquqym9 je napisao(la):Tacno je da je cena preterana, ali ovakvi konstanstni ‚‚centarsutevi‚‚ mogu da prouzrokuju namerno naduvavanje cene Kineskog mosta, ciji bi cilj bio opravdanje za cenu Igle. Razmislite o tome, sta prevelika kritika moze da uradi.
Nisam siguran da li je na kraju ostalo da se gradi pun profil ili će biti poluprofil. Uostalom, i taj Y krak se gradi 20 godina.Михаило":2iquqym9 je napisao(la):subotica tzv "Y" krak u punom profilu
Nisam baš siguran da je petlja sa Jurija Gagarina dobro zamišljena.vucko":2iquqym9 je napisao(la):Niko nije ni zucnuo o petljama,da se pravi greda kao kinez,opet bi bile takve petlje jer su najbolje resenje.
To je priča za sebe.vucko":2iquqym9 je napisao(la):I ova prica o vizurama urbanstickog zavoda sto ne daju da se prave visoke zgrade a ne smeta im betonski pilon od 200 metara na Adi Ciganliji?
+1 za izveštaj from the face of the place.Veliki Vracar":2iquqym9 je napisao(la):Čovek je već krenuo da radi, za njega očito nema nikakve dileme :kk: (danas popodne na +1 C uz ledeni vetar):
Predviđeno je da budući most bude odmah pored Brankovog sa nizvodne, a ne uzvodne strane. Posle stanice "Varoš kapija", voz bi izlazio na površinu i i sa nizvodne strane od Brankovog mosta prelazio Savu mostom sličnog izgleda kao i sadašnji Brankov most. S obzirom da je današnji Brankov most spoj dva mosta sagrađenih 1956. i 1979. godine, ovaj treći bio bi verovatno samo sledeći u nizu jedan do drugog. Posle mosta, a pre bulevara Nikole Tesle , voz bi ponovo ulazio ispod površine zemlje, išao paralelno sa bulevarom Mihajla Pupina, prolazio ispod raskrsnice Milentija Popovića i bulevara Mihajla Pupina i pre bulevara Zorana Đinđića izlazio na površinu. Između bulevara M. Pupina i TC Ušće postoji prostor predviđen za budući šinski sistem. Jedina smetanj je lift za bicikliste koji je očigledno izgrađen sa "pogrešne" strane mosta. Neko vreme je na sajtu Direkcije za gradsko građevinsko zemljište bila i video animacija postojeće linije. Sada postoji ovaj plan:relja":yw39yb6g je napisao(la):LRT ili Belam (nije šija nego vrat) - to bi bila nova konstrukcija uz Brankov most, sa uzvodne strane, tj one okrenute ka ušću Save i Kalemegdanu.vucko":yw39yb6g je napisao(la):Hajdin o mostu i ostalim mostovima.Moze li neko rastumaciti da kada kaze metro most jel misli na budzenje brankovog ili jovinov most?
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/221631/Nikola-Hajdin-Most-na-Adi-bice--simbol-Beograda
Skeptičan sam prema ovoj ideji - zbog kopanja tunela tako plitko ispod zgrada i njegovog ulaza kod samog mosta - kako, gde, pobogu? Uostalom, trasa udara u TC Ušće.
Metro most izmedju Brankovog i Tramvajskog bi imao skoro nemoguć prilaz sa starobeogradske strane, a na NBG bi tada metro išao preko Starog sajmišta - koje je "pod zaštitom države"
Tačno - moja greška - napisao sam greškom uzvodno, a onda opisao položaj koji je - nizvodno.Simba":9ohoh277 je napisao(la):Predviđeno je da budući most bude odmah pored Brankovog sa nizvodne, a ne uzvodne strane.
Zašto kada ova deluje daleko funkcionalnija i bolja nego ona sa kružnim tokom?Kartograf":2e6ygqjt je napisao(la):Nadajmo se da nije. Ipak je to verovatno samo neki stari plan koji je iskoriscen za drugu namenu.
Evo gaWile E. Coyote":3b86ddmt je napisao(la):Било је негде у теми раније приче о овој петљи. Да ли је неко, беше, из Војводине то предлагао, па се, не знам због чега, од овог одустало и почела да протура "гитара".
Sve moze u fazama da se gradi, ali verovatno 1 faza ove petlje ni bi bila dovoljno funkcionalna.Delija":5ravph03 je napisao(la):Mozda zato sto ne bi mogli u fazama da je grade kao sto je slicaj sa kruznim tokom.
Na to sam i mislio.stf":24vr88wn je napisao(la):ali verovatno 1 faza ove petlje ni bi bila dovoljno funkcionalna.