У дневном листу „Прес“ почетком августа месеца (2. и 3. августа) су објављена два текста о изградњи моста преко Аде Циганлије, а такође и 16. новембра. Сва три текста су још на сајту Преса, малопре проверио, а поента није у текстовима него у коментарима извесних особа (или једне особе !) са надимцима „инуну“ и „џуџа“. Тип једноставно толико мрзи овај мост, каже да се лаже око конструкције моста, саме изградње, привремених бетонских стубова у Сави, итд. Држи предавања на Машинском факултету о томе, а навео је и термин од кад, који амфитеатар, спрат, чак је написао и своју електронску адресу да му се јаве заинтересовани!!!
Текстове ће те прочитати, а ево само његових коментара на посту, па ме интересује, да ли неко нешто зна о овоме или је то само нека „патка“, „провокација“ или је можда овај озлојеђен што можда неки његов пројекат није прошао око моста, па сад пљује !!!
Ево страница из Преса:
Текст од 02.08.2010., „Спајање Савског моста са пилоном“:
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/127816/Spajanje+Savskog+mosta+sa+pilonom.html
Коментар „Инунуа“:
komentari (1)
inunu [neregistrovani] (02. 08. 2010, 09:36:23)
dajte
već jednom prestanite sa tim "poduhvatom veka" da meljete.
Ovako nestabilan, netipičan, na pogrešnom mestu niti je bilo ko gradio niti će graditi.
Narod kaže:"Ono čega se pametan stidi, bu****/e se ponosi/e."
Najsporije trake u kojima treba da se kreću najteža vozila su na konzolama, prilaznice najsluplje i "najgluplje" (Topčiderska reka, železnica, pekara, jugopetrol, hipodrom, brodogradilište,...) visina mosta iznad vode nepotrebno podignuta bar za 2-4m, zbog navedenog u zagradi,stubovi građeni kao "lego" kockice umesto monoblok, prvobitno projektovan bez stubova u vodi, a sada sa nekoliko samo preko rukavca Save, o novobeogradskoj strani ne znam dovoljno, o čukaričkoj mogu držati predavanja u 2 semestra svim gradskim arhitektama, aman shvatite koliko vas lažu....
Текст од 03.08.2010., „Мост стигао до пилона“:
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/127816/Spajanje+Savskog+mosta+sa+pilonom.html
Коментар „Џуџе“
komentari (1)
džudža [neregistrovani] (03. 08. 2010, 11:46:45)
i opet ovi
bambusi.
koliko je potrebno da se plati redakciji da ne pišu o ovoj gluposti od konstrukcije, o ovim us.... golubovima koji se šepure, koji tek raspisuju tendere itd.
Svim gradskim odbornicima, svim arhitektama koji su pomalo upoznati sa konstrukcijom ovog nazovi mosta, držim predavanje u trajanju od 1 semestra - skraćeno, počev od 10.okt.2010 u amfiteatru 208, II sprat, Mašinski fakultet, Kraljice Marije 16.
Zainteresovani da se jave na mail ........
Текст од 16.11.2010., „Мост дужи за 36 метара“:
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/140687/Most+duži+za+36+metara.html
Коментар „Инунуа“:
komentari (8)
inunu [neregistrovani] (16. 11. 2010, 08:56:25)
e pa hajde
Gradnja mosta, stubova iz segmenata je "novokasapski" pristup gradnji zbog nedovoljne stabilnosti konstrukcije,
-sa slike se vidi da most prelazi 3 (tri) vode rukavac kod secerane, Savu i novobeogradski rukavac, bas divno,
-preko 900m mosta blizu centra grada je rasipanje betona, samo u cukarickom rukavcu ima koliko stubova u vodi, pa posaljite nekog da izbroji, ne pisite kojestarije prepisane iz direkcije,
-teretna traka mosta na konzolama, e to je vidjeno jos, ali gde???
-firme koje grade most SCT i PORR su sestrinske isti je izvor kapitala, aman
Uglavnom, ostaje otvoren poziv djilasu i bratiji da drzim dvosemestralni predmet (za njih je to kurs) Gradnja mosta (preko Save na Cukarici) i ako i kada budu spremni za tu obuku drzim nastavu u holu Skupstine grada, Trg Nikole Pasica 5.
Prestanite sa "impresijama" i napisite fakte vec jednom.
Обавезно прочитајте и задњи коментар, извесне „Тање“ која каже да ће мост тј. пилон угрозити ваздушни простор Београда !!!!!!!!
Мислим да људским глупостима стварно нема краја и чему све то води !