Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Šta mislite, kad će ovo konačno da spoje?

sava20b.jpg
 
Završeno snimanje dokumentarca o građevini na Adi
Šef TV ekipe „Diskaverija“ u Beogradu otkrio i ćevapčiće

Na gradilištu mosta preko Ade Ciganlije reporteri „Blica“ zatekli su i ekipu “Diskaveri kanala” kojoj je juče bio poslednji dan snimanja emisije „Gradimo veće i bolje“. Oni danas napuštaju prestonicu sa, ako je suditi po njihovim izjavama, sjajnim utiscima.

Deni Forster (drugi sleva) oduševljen je kako je ekipa primljena u Beogradu

- Imao sam vremena i da obiđem vaš grad. Vi izlazite svako veče, do kasnih sati. Ovo je zapravo grad za zabavu! Ja sam iz Njujorka, mislio sam da znam šta su žurke, ali sam ovde shvatio da tek učim kako se luduje - priča kroz smeh Deni Forster, voditelj emisije “Gradimo veće i bolje”.


On kaže da je Beograd zaista divan, da je hrana odlična, da su Beograđani sjajni domaćini, kao i da bi ćevape (izgovara na srpskom) mogao da jede po ceo dan.


- Kada smo dolazili u Beograd razmišljali smo da su nam potrebne tri stvari: dobro vreme, sreća i podrška. Prva dva ne možeš da kontrolišeš, ali podršku možeš i zaista smo prezadovoljni jer smo dobili sjajnu pomoć ljudi odavde. Takođe, pogodilo se da smo ovde kada se radovi na betonskom delu pilona završavaju, što je sjajno - kaže Forster.


On i njegova ekipa provodili su svaki dan sa radnicima na gradilištu mosta preko Ade, dolazili i odlazili kada i oni. Kažu da će most preko Ade doprineti da se imidž Beograda i Srbije zauvek promeni, kao i da će njegova izgradnja radikalno uticati na život u gradu.


- Ovo je prvi mega-projekat koji se dešava u Beogradu, i to je jako značajno jer jer je komplikovan, skup, zahtevan, a eksperti sa svih strana sveta rade na njemu. To se mora primetiti. On će sigurno biti i dobra reklama za Srbiju jer se radi o dobroj arhitekturi i dizajnu - kaže Forster istakavši da bi jedan od zaštitnih znakova glavnog grada mogli da budu i beogradski mostovi.


Emisija o izgradnji mosta preko Ade Ciganlije u Srbiji će biti prikazana u martu, a u Americi u aprilu naredne godine.
 
cgmiki":2sron5o1 je napisao(la):
Какве везе има то што су се сликали? И то што се често сликају.
Што се чешће сликају значи да радови иду предвиђеним темпом, а не да испада да се слика сада, па се сликају поново за 10 година када се наставе радови као на обилазници и сл.
Samo zakljucismo relja,wille i ja da malo previse idu na iglu da se fotkaju gradski celnici.Nemoj ici u drugu krajnost i govoriti da je bolje da se uopste ne slikaju nikad,da se ne radi most i.t.d. Samo bi trebalo malo vise umerenosti od njih,ali posto oni znaju bolje psihologiju gradjana(glasaca) ovog grada rade to tacno kako je najbolje za njih.Sasvim legitimno pravo je da se slikaju i svaki dan na mostu ako treba,nije nezakonito.

Jedino mi se javlja zal sto ljudi nisu svesniji oko tolikog slikanja.

Inace,otvara se raskrsnica careva cuprija sledece nedelje,ali nedovrsena.Zovu je sada u Politici raskrsnica,bravo wille :vops:

Приступна раскрсница „Царева ћуприја” биће завршена и отворена за саобраћај у току следеће недеље.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Zavrsen-betonski-pilon-iznad-Ade.sr.html
 
Hehe, malo su im petlje, malo raskrsnice....

Petlja je narodni a ne inženjerski termin, tako da je donekle opravdano koristiti ga za najšire narodne mase.
Mi ovde stručnjaci, jel‚te....kažemo denivelisana raskrsnica.

E sad kod Careve Ćuprije je pipava stvar to je površinska raskrsnica na objektu, jedan deo je u nivou a jedan deo van nivoa (u zavisnosti ko se sa kim ukršta), tako da.....nisam pametan, ajd dajte predloge.
 
Pa recimo da narod ovako gleda-petlja je nesto bez semafora na glavnom pravcu ako je vise u nivoa.

Raskrsnica-ima semafore na glavnom pravcu ako je na vise nivoa.

Verujem da je njile po toj logici to i rekao,slazem se da je malo gruba klasifikacija,ali bolje je nego narodno zvati sve petlja.
 
Da li se zna kada će kompletno biti gotov pilon i da li je tih preostalih 25m od nerđajućeg čelika iz jednog komada ili iz segmenata?
 
Jedno vozacko pitanje. Koliko vidim na ulasku u tunel kod Careve cuprije predvidjen je semafor?!!! Dali je neko razmisljao o ljudima koji u guzvi stoje u tunelu na tom semaforu da bi otisli ka Pozeskoj ulici? Mislim da nije ili nikada nije stajao u tunelu 10tak minuta uz izduvne gasove (iskustvo iz Terazijskog tunela i drugih u svetu). Na zalost nisam siguran da sa vec izgradjenim ima drugog izlaza, ali vredi razmisliti. Pozdrav M.Popovic :grand:
 
Amater":1u13sdq7 je napisao(la):
Jedno vozacko pitanje. Koliko vidim na ulasku u tunel kod Careve cuprije predvidjen je semafor?!!! Dali je neko razmisljao o ljudima koji u guzvi stoje u tunelu na tom semaforu da bi otisli ka Pozeskoj ulici? Mislim da nije ili nikada nije stajao u tunelu 10tak minuta uz izduvne gasove (iskustvo iz Terazijskog tunela i drugih u svetu). Na zalost nisam siguran da sa vec izgradjenim ima drugog izlaza, ali vredi razmisliti. Pozdrav M.Popovic :grand:
Dobrodosao na forum.

O tome smo pricali,da je lose resenje raskrsnica iz vise razloga,legao bi kruzni tok tu.Ako je za utehu tunel nece biti sigurno jos nekoliko godina,pa ce mozda i promeniti plan ulaska u tunel.Ako se pravi po sadasnjim planovima ovako ce izgledati

petlja%20hipodrom.gif
 
Milan86":uyi7gvbi je napisao(la):
Šta mislite, kad će ovo konačno da spoje?
Ostalo je da postave čelične segmente M8-M20. Znači 13 segmenata. Do sada je dinamika postavljanja bila 15 dana po segmentu. Uzimajući u obzir eventuale probleme (poput ovog oko postavljanja M8 koji kasni 9 dana) i vremenske uslove, cenim da će spajanje biti u julu ili avgustu mesecu.
 
cgmiki":37tivzqc je napisao(la):
Какве везе има то што су се сликали? И то што се често сликају.
Што се чешће сликају значи да радови иду предвиђеним темпом, а не да испада да се слика сада, па се сликају поново за 10 година када се наставе радови као на обилазници и сл.
Не мора да значи. Сликаће се они ако треба на истом месту неколико пута. :kafa:
vucko":37tivzqc je napisao(la):
Inace,otvara se raskrsnica careva cuprija sledece nedelje,ali nedovrsena.Zovu je sada u Politici raskrsnica,bravo wille :vops:
Да не будем нескроман, можда се ипак неко информисао.
vucko":37tivzqc je napisao(la):
Pa recimo da narod ovako gleda-petlja je nesto bez semafora na glavnom pravcu ako je vise u nivoa.

Raskrsnica-ima semafore na glavnom pravcu ako je na vise nivoa.

Verujem da je njile po toj logici to i rekao,slazem se da je malo gruba klasifikacija,ali bolje je nego narodno zvati sve petlja.
То је отприлике америчка дефиниција, а тако некако и ја видим ствари.
 
Ljudi skidaju oplatu sa vrha pivona
a i skroz su srušili staru pekaru u radničkoj
ovi se bre nešale ovi će stvarno da naprave most :grand: :grand: :grand:
 
ovi se bre nešale ovi će stvarno da naprave most

You bet your sweet ass richard gere,they mean buisness :)
 
Ronche":30mw3bqa je napisao(la):
Da li se zna kada će kompletno biti gotov pilon i da li je tih preostalih 25m od nerđajućeg čelika iz jednog komada ili iz segmenata?
Izgleda da sam ja kolektivno iskuliran hahaha :D
 
Na beobuildu ne odgovaramo onima koji imaju manje od 10 postova,to je tako jer smo elitisti :p

Neko rece da ce odmah raditi pilon dok drugi koji je pricao sa radnicima na mostu da ce ga staviti tek sledece godine,ne zure sa njime.

A verujem i da ovakvu stvar tempiraju,sad ce glavna prica biti za PR u vezi pristupnih petlji,pa onda malo spic,malo kablovi i tako.

Ne znam da li ce biti iz jednog ili vise delova,mada ako se secam bice iz jednog?
 
@ Ronche

Bice iz segmenata naravno, kao sto rekoh, ide celicna podkonstrukcija od obicnog, crnog celika, i na nju se stavlja oplata od nerdjajucih.. Dimenzije tabli stvarno ne bih da licitiram obzirom na kupu koja treba da se napravi (zarubljenu kupu).

Dobrodosao..

@Vucko u principu sve si lepo rekao
 
У дневном листу „Прес“ почетком августа месеца (2. и 3. августа) су објављена два текста о изградњи моста преко Аде Циганлије, а такође и 16. новембра. Сва три текста су још на сајту Преса, малопре проверио, а поента није у текстовима него у коментарима извесних особа (или једне особе !) са надимцима „инуну“ и „џуџа“. Тип једноставно толико мрзи овај мост, каже да се лаже око конструкције моста, саме изградње, привремених бетонских стубова у Сави, итд. Држи предавања на Машинском факултету о томе, а навео је и термин од кад, који амфитеатар, спрат, чак је написао и своју електронску адресу да му се јаве заинтересовани!!!
Текстове ће те прочитати, а ево само његових коментара на посту, па ме интересује, да ли неко нешто зна о овоме или је то само нека „патка“, „провокација“ или је можда овај озлојеђен што можда неки његов пројекат није прошао око моста, па сад пљује !!!

Ево страница из Преса:

Текст од 02.08.2010., „Спајање Савског моста са пилоном“:
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/127816/Spajanje+Savskog+mosta+sa+pilonom.html

Коментар „Инунуа“:

komentari (1)

inunu [neregistrovani] (02. 08. 2010, 09:36:23)

dajte

već jednom prestanite sa tim "poduhvatom veka" da meljete.
Ovako nestabilan, netipičan, na pogrešnom mestu niti je bilo ko gradio niti će graditi.
Narod kaže:"Ono čega se pametan stidi, bu****/e se ponosi/e."
Najsporije trake u kojima treba da se kreću najteža vozila su na konzolama, prilaznice najsluplje i "najgluplje" (Topčiderska reka, železnica, pekara, jugopetrol, hipodrom, brodogradilište,...) visina mosta iznad vode nepotrebno podignuta bar za 2-4m, zbog navedenog u zagradi,stubovi građeni kao "lego" kockice umesto monoblok, prvobitno projektovan bez stubova u vodi, a sada sa nekoliko samo preko rukavca Save, o novobeogradskoj strani ne znam dovoljno, o čukaričkoj mogu držati predavanja u 2 semestra svim gradskim arhitektama, aman shvatite koliko vas lažu....

Текст од 03.08.2010., „Мост стигао до пилона“:
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/127816/Spajanje+Savskog+mosta+sa+pilonom.html

Коментар „Џуџе“

komentari (1)

džudža [neregistrovani] (03. 08. 2010, 11:46:45)

i opet ovi

bambusi.
koliko je potrebno da se plati redakciji da ne pišu o ovoj gluposti od konstrukcije, o ovim us.... golubovima koji se šepure, koji tek raspisuju tendere itd.
Svim gradskim odbornicima, svim arhitektama koji su pomalo upoznati sa konstrukcijom ovog nazovi mosta, držim predavanje u trajanju od 1 semestra - skraćeno, počev od 10.okt.2010 u amfiteatru 208, II sprat, Mašinski fakultet, Kraljice Marije 16.
Zainteresovani da se jave na mail ........

Текст од 16.11.2010., „Мост дужи за 36 метара“:
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/140687/Most+duži+za+36+metara.html

Коментар „Инунуа“:

komentari (8)

inunu [neregistrovani] (16. 11. 2010, 08:56:25)

e pa hajde

Gradnja mosta, stubova iz segmenata je "novokasapski" pristup gradnji zbog nedovoljne stabilnosti konstrukcije,
-sa slike se vidi da most prelazi 3 (tri) vode rukavac kod secerane, Savu i novobeogradski rukavac, bas divno,
-preko 900m mosta blizu centra grada je rasipanje betona, samo u cukarickom rukavcu ima koliko stubova u vodi, pa posaljite nekog da izbroji, ne pisite kojestarije prepisane iz direkcije,
-teretna traka mosta na konzolama, e to je vidjeno jos, ali gde???
-firme koje grade most SCT i PORR su sestrinske isti je izvor kapitala, aman
Uglavnom, ostaje otvoren poziv djilasu i bratiji da drzim dvosemestralni predmet (za njih je to kurs) Gradnja mosta (preko Save na Cukarici) i ako i kada budu spremni za tu obuku drzim nastavu u holu Skupstine grada, Trg Nikole Pasica 5.
Prestanite sa "impresijama" i napisite fakte vec jednom.

Обавезно прочитајте и задњи коментар, извесне „Тање“ која каже да ће мост тј. пилон угрозити ваздушни простор Београда !!!!!!!!

Мислим да људским глупостима стварно нема краја и чему све то води !
 
Relativno dugo ne procitah vecu glupost sa nedostatkom argumenata i pozivanjem na struku a strucnog objasnjenja nigde.
 
Nemojte se nervirati na takve tipove,oni ocigledno mrze ceo svet.Kao sto igor i rece nigde strucnog objasnjenja.

A to za predavanja na masinskom fakultetu amfiteatre i mail mi prosledi na privatnu poruku.student sam tamo i ne cuh niti videh nista o tome.Kad su konferencije i predavanja van nastavnog programa onda se objavljuje na sajtu.A toga nije bilo zadnjih 4 godine.
 
Wile E. Coyote":32m7nvp2 je napisao(la):
dragan44":32m7nvp2 je napisao(la):
Ljudi skidaju oplatu sa vrha pivona
a i skroz su srušili staru pekaru u radničkoj
ovi se bre nešale ovi će stvarno da naprave most :grand: :grand: :grand:
:laugh::lool::lol: Драгане, +1 за ову опаску!
Samo se plašim da nebude kao što je Bata Stojković rekao a znate u koje filmi
" Ako se ja pitam ovaj most je siguran"
 
Обожавам ову земљу и слободу говора.
Количина глупости коју неко може да изговори или напише је понекад немерљива.
 
visina mosta iznad vode nepotrebno podignuta bar za 2-4m, zbog navedenog u zagradi,stubovi građeni kao "lego" kockice umesto monoblok, prvobitno projektovan bez stubova u vodi, a sada sa nekoliko samo preko rukavca Save, o novobeogradskoj strani ne znam dovoljno, o čukaričkoj mogu držati predavanja u 2 semestra svim gradskim arhitektama, aman shvatite koliko vas lažu....
Iskoristio bih priliku da se ogradim od komentara na sajtu Pressa, i nemo' da me je neko ni slučajno dovodio u vezu sa ovom osobom :p

Lik priča, ali ne kapira jednu veoma prostu stvar - za ovakvu konstrukciju sa ovako dugačkim "slobodno okačenim" glavnim rasponom je kudi kamo povoljnije da se raspon nalazi što više iznad reke - jer jak vetar, iste brzine, će praviti više problema ako je naspon bliže vodi, nego dalje...ali dobro, nije ni shvatio da su stubovi u rukavcu privremeni.

Ko zna, možda je i namerno ubačeni provokator :D , pa i Đilas uporno potencira tri mosta... ne zaboravite da je naš gradonačelnik istovremeno i najjači marketinški krokodil u ovoj bari :)
 
U najgorem slučaju, biće pešačko-biciklistički most. U hitnim situacijama puštaće se i vozila sa rotacijom, ali ne dva istovremeno. :lol:
Onda će ga opteretiti MrKonjić i otkloniti svaku sumnju. :cool:
 
Vrh