Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Mislim da treba da postoji neki zakon za sve infrastrukturne projekte Srbije, da se na tenderu mogu prihvatiti samo ona projektna resenja koja mogu da se koriste nakon sto je ceo projekat gotov - tj., petlja je neupotrebljiva posle faze 1, 2, 3, 4 i moze samo da se koristi nakon poslednje faze 5.

Mozda bi to doprinelo tome da imamo manje polu-resenja, "prelaznih resenja", i slicno...
 
Goldstein":3gs837i5 je napisao(la):
Kartograf":3gs837i5 je napisao(la):
Nadajmo se da nije. Ipak je to verovatno samo neki stari plan koji je iskoriscen za drugu namenu.
Zašto kada ova deluje daleko funkcionalnija i bolja nego ona sa kružnim tokom?
Ubedljivo najfunkcionalnija petlja.
 
Meni je kruzni tok najfunkcionalniji,ova slika koju sam postavio je sigurno iz 2008me,od tada su resenja i ti planovi.

@reljo upravo tako table,koje brane pticice,i dobro pokrice je sto uzese ove ljude iz orintoloske akcije srbije da potpisu da most nece smetati pticicama :D
 
hazard":3qxzoywn je napisao(la):
Mislim da treba da postoji neki zakon za sve infrastrukturne projekte Srbije, da se na tenderu mogu prihvatiti samo ona projektna resenja koja mogu da se koriste nakon sto je ceo projekat gotov - tj., petlja je neupotrebljiva posle faze 1, 2, 3, 4 i moze samo da se koristi nakon poslednje faze 5.

Mozda bi to doprinelo tome da imamo manje polu-resenja, "prelaznih resenja", i slicno...
Потписујем. + не знам колико, али може само 1.
 
Da li je još neko primetio da su nešto počeli da ograđuju uz železničku prugu na NBGDu kod železničke stanice? Mislim, tamo gde je predviđena trasa rampe... ;)
U miru i tišini su, izgleda, najurili jedan lep deo Romvila. :)
 
shumar":a3wahvbp je napisao(la):
Vučo da nisi pomešao funkcionalnost i lepotu? :)
Pa ne znam,meni je zaista funkcionalniji kruzni tok,ipak je ova petlja komplikovanija nego ova iz prvog plana.

@nenad78
Ja rekoh da ce ih ceraju do nove god makar gde je trasa ump-a pa ce na prolece il kasnije i tamo kuda ne ide ump.Tada ce zbog vremena da ne bi vlast ispala nehumana.I ovu akciju u potpunosti podrzavam bez ikakve kritike i sarkazma.
 
nenad78":3g9xm32h je napisao(la):
Da li je još neko primetio da su nešto počeli da ograđuju uz železničku prugu na NBGDu kod železničke stanice? Mislim, tamo gde je predviđena trasa rampe... ;)
U miru i tišini su, izgleda, najurili jedan lep deo Romvila. :)
Da li možeš da potvrdiš ovo? U medijima se ništa ne spominje.
 
direktor":cd30mnuz je napisao(la):
Vucko,Relja hvala na odbrani i pojasnjenju mog posta .Trudim se da koristim znakove interpunkcije ,ali kad se mnogo iznerviram pojedem ih oprostite jos jednom. :kafa: Ps Igore da li bi mogao da dodas jos novih smajlija
ok,direktore. sve je oprosteno :)
 
relja":2hgtq7lw je napisao(la):
nenad78":2hgtq7lw je napisao(la):
Da li je još neko primetio da su nešto počeli da ograđuju uz železničku prugu na NBGDu kod železničke stanice? Mislim, tamo gde je predviđena trasa rampe... ;)
U miru i tišini su, izgleda, najurili jedan lep deo Romvila. :)
Da li možeš da potvrdiš ovo? U medijima se ništa ne spominje.
Prođoh i jutros... Postavljena ograda, nema nekih kartonsko-sintetičkodrvenih građevina koje su postojale. Nemam hrabrosti da izađem iz kola i zavirim dokle se pruža ograda koja je vidljiva sa ulice. :)
 
nenad78":3mgmyloo je napisao(la):
Prođoh i jutros... Postavljena ograda, nema nekih kartonsko-sintetičkodrvenih građevina koje su postojale. Nemam hrabrosti da izađem iz kola i zavirim dokle se pruža ograda koja je vidljiva sa ulice. :)
Jasno :) Videćemo u nekoliko narednih dana - ako su mislili da završe prilaz iz tog pravca do otvaranja samog mosta, rok za početak radova je bio ne juče, već pre nekoliko meseci....
 
Juče sam iz tranbelaja 12 video da su rušili zadnji deo pekare pored Topčiderke
valjda tu treba da ide neki od nosećih stubova za priključne saobraćajnice
 
Ruse celu tu pekaru , vise od pola su zavrsili. Ako stignem slikacu malo....
 
danas ce biti cela svita na mostu,videh u novinama.Zavrsava se zadnji segment danas
 
Đilas: Most preko Save do kraja 2011. godine

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je danas da će do kraja iduće godine biti završen most preko reke Save, iznad Ade Ciganlije
Đilas koji je danas posetio gradilište i popeo se na pilon (stub) visine 175 metara, kazao je da vreme ide na ruku graditeljima i dodao da su počeli pripremni radovi za petlju na desnoj, beogradskoj obali Save, u Radničkoj ulici.
Danas je na pilon postavljen poslednji 39. betonski segment čime je dostignuta visina od 175 metara. Poslednjih 25 metara pilona biće konstrukcija od nerđajućeg čelika.
Uoči penjanja na pilon, upitan da li se plaši, gradonačelnik je odgovori: "Ne, ne razmišljam o tome, ali ne gledam previše dole".
"Sjajno je što (američki dokumentarni Tv-kanal) 'Diskaveri' (Discovery) snima film o našem mostu, sjajno je što je ovo most kojim ćemo moći da se ponosimo u Evropi, a najbolje je što će...
smanjiti gužvu na ostalim mostovima", kazao je Đlilas.
Predsednik Skupštine Grada Aleksandar Antić je kazao da je most uspeh svih, te i predstavnika opozicije koji su ga "nekada i kritikovali, i to bez ikakve argumentacije".
Antić je pozvao sve da podrže ovaj projekat jer njime treba, kako je kazao, da se ponose "svi Beograđani - vlast ali i opozicija koja je u nekim delovima bila deo projekta".
Most će biti ukupne dužine 969 metara i širine 45 metara, sa šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saopbraćaj i dve pešačko-biciklističke staze.
Govoreći o mostu preko Dunava, Borča-Zemun, gradonačelnik Đilas je kazao da je završen idejni projekat i da predstoje pripremni radovi na gradalištima i eksproprijacija, a iseljavanje stanovnika u tim zonama treba da počne naredne godine.
Đilas je kazao da je realno da izgradnja tog mosta počne na proleće, najverovatnije u maju iduće godine.
"Ako sve bude išlo kako treba, taj most će biti završen do 2014. godine", kazao je Đilas i dodao da bi do tada trebalo da bude završen i most preko Save u Obrenovcu, čija je izgradnja počela pre dvadesetak godina.

http://www.pressonline.rs
 
hgm.jpg
 
A onda kada su spojili zadnji raspon sa pilonom ja se bio zezao kada sam napisao da će mudonje da se slikaju na gradilištu kada se postavi prvi kabl, izlije ceo pilon, postavi poslednji kabl, montira poslednji segment, montira špic na pilon, izlije prvi kvadrat asfalta...a to je u stvari tako normalno...
 
relja":19lr5jp7 je napisao(la):
A onda kada su spojili zadnji raspon sa pilonom ja se bio zezao kada sam napisao da će mudonje da se slikaju na gradilištu kada se postavi prvi kabl, izlije ceo pilon, postavi poslednji kabl, montira poslednji segment, montira špic na pilon, izlije prvi kvadrat asfalta...a to je u stvari tako normalno...
И тако предвидиво...
 
Какве везе има то што су се сликали? И то што се често сликају.
Што се чешће сликају значи да радови иду предвиђеним темпом, а не да испада да се слика сада, па се сликају поново за 10 година када се наставе радови као на обилазници и сл.
 
Vrh