Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Dve trake su pustili, u pola 9 u Radničkoj do skoro nezamisliva slika, samo par vozila u smeru ka gradu!
 
Deluje mi nestvarno da danas bukvalno ni najmanje guzve nema, cak mi deluje protok saobracaja kao da je praznik ili nedelja u letnjem periodu!

Josh samo da se otvore 2 rampe kod buvljaka pa da malo i deo mosta kod NBG prodishe, jel se zna kada ce njih pustiti?
 
Urke":1qhtnc2n je napisao(la):
Dve trake su pustili, u pola 9 u Radničkoj do skoro nezamisliva slika, samo par vozila u smeru ka gradu!

Ima li sanse da uskoro bude u fulu pusteno sa sve trecom trakom? Ili se ceka autobuska stanica?
 
Da vam smanjim doživljaj..jedan prigodan info,predsednik opštine Rakovica gostujući na info Pink kanalu,prikazao studiju gde se trasa ump tj.nova saobraćajnica završava sa priključkom na obilaznicu,pored koje će nići nova privredna zona. Izgleda da nema tunela ispod dedinja..ha ..šta kažete,splaslo raspoloženje? ili.. :kafa:
 
Ni najmanje nije spllaslo raspolozenje.
Tunel je, barem meni licno, potpuno nebitan.
Sta vise, nikada mi nije bila ni jasna potreba za tim tunelom, ne na toj lokaciji.

Most, zajedno sa petljom, je resio dovoljno problema.
Preporodio je ceo taj potez i rasteretio Gazelu.

A jos nije rekonstruisana Drajzerova, niti Patrijarha Pavla, niti UMP nije spojen sa Tosinim bunarom.

I bez tunela je ceo projekat 10ka
 
ja ne kontam kako UMP i gde to u rakovici može da se priključi na obilaznicu.

I da li je tu uopšte bilo reči o UMP ili o SMT?
 
Pa preko Bulevara Patrijarha Pavla će se pretpostavljam zakačiti za obilaznicu i ne vidim tu ništa loše.

Faktički, UMP će postati 4 longitudinala i prostor oko njega je fenomenalan za privrednu zonu, budući da njegov potez prati i pruga, tj. budući BG:voz.
 
i ja nešto kontam kao STF.
Bulevar Partijarha Pavla + druga linija BG:Voza će učiniti baš dosta za taj kraj.
U toj meri da bih ja izbiljno razmislio da se preselim u taj kraj. Još neka dobra bus feeder linija do Ceraka...
 
Objasnite vi meni gde postoji mogućnost da se bulevar patrijarha pavla spoji sa obilaznicom...


i druga stvar bulevar patrijarha pavla je zapravo deonica SMT-a.
 
stf":r98dlakl je napisao(la):
Pa preko Bulevara Patrijarha Pavla će se pretpostavljam zakačiti za obilaznicu i ne vidim tu ništa loše.

Faktički, UMP će postati 4 longitudinala i prostor oko njega je fenomenalan za privrednu zonu, budući da njegov potez prati i pruga, tj. budući BG:voz.

Који је то простор око УМП-а феноменалан за привредну зону?
 
@nostradamus

И ја сам од тих који стално говоре да је тунел до Аутокоманде - небитан.
Данас ме је, међутим, друг који живи на Вождовцу убеђивао да је веома потребан; каже, у јутарњем шпицу се ствара страшан чеп на Аутокоманди и пасје су муке укључити се на Аутопут. То су махом запослени у разним новобеоградским "Ерпорт ситијима" и осталим офис парковима, који иду на посао. Ако би се направио тунел, Аутопут и Газела би постали проходни и са те стране, као што су изградњом Моста на Ади "отчепљени" из смера Новог Београда.
Мада, мени тај тунел и даље није никакав приоритет - има важнијих послова.
 
2012":2cz6f29o je napisao(la):
Da vam smanjim doživljaj..jedan prigodan info,predsednik opštine Rakovica gostujući na info Pink kanalu,prikazao studiju gde se trasa ump tj.nova saobraćajnica završava sa priključkom na obilaznicu,pored koje će nići nova privredna zona. Izgleda da nema tunela ispod dedinja..ha ..šta kažete,splaslo raspoloženje? ili.. :kafa:

:roll: :kafa: :blah:
 
Meni lično ni lot 1 nije prioritet. Ja bih pre dovrđio infrastrukturu ka banjici. Ima dovoljno mesta da se prošire putevi i da se onaj semafor modernizuje konačno u nešto što ima malo "pameti" u sebi.

Tunel... sigurno da je koristan, ali još jedan prelaz preko auto puta mislim da bi bio korisniji.
 
Delija":1qa57502 je napisao(la):
stf":1qa57502 je napisao(la):
Pa preko Bulevara Patrijarha Pavla će se pretpostavljam zakačiti za obilaznicu i ne vidim tu ništa loše.

Faktički, UMP će postati 4 longitudinala i prostor oko njega je fenomenalan za privrednu zonu, budući da njegov potez prati i pruga, tj. budući BG:voz.

Који је то простор око УМП-а феноменалан за привредну зону?
Rakovicki basen i ako nije fakticni deo projekta UMP je itekako pogodan za industrijsku i privednu zonu sto je prakticno i bio dok nas 90-te na ovamo nisu uzele pod svoje. Namena objekata i prostora se svakako moze promeniti ali izuzetna infratruktura koja okruzuje ceo prostor sa sve zeleznicom i vezom za obilaznicu kao i novim bulevarom P. Pavla ka mostu na adi i nbg i dalje mostu zemun borca je velika prednost. Ump je svojim makar za sada i delimicnim postojanjem napravio dodatnu infrastrukturnu privrednu i industrijsku vrednost u oba dela grada.
 
@Gorstak89
A, nemoj tako. Lot 1 jeste prioritet, jer dok se ne spoji sa Omladinskih brigada, prilaz mostu sa novobeogradsko/zemunske strane neće biti uopšte lak.
 
Pa ja bih dodao još 2 rampe iz BCA/ĐS i za sad mislim da je dovoljno, ne znam koliko su semafori u JG sinhronizovani ali mislim i da taj bulevar zahteva pametne semafore.
A ja ne otpisujem dalji rad na umpu kao neki, samo mislim da sada to nije toliko nužno. Opet, vrlo moguće i da nisam u pravu.
Postoje li neke detaljnije skice rešenja trase od tunela preko auto puta?

Deliji predlažem da sedne u tramvaj No. 3 i da se provoza od mosta do rakovice i nazad. Tuga!

EDIT: Na kraju krajeva, koliko sam shvatio LOT1 se svakako gradi. Jedina zamerka bi bile te rampe bez obzira na produžetak. A skice i ideje se već nalaze na prethodnim postovima.
 
Игоре,хвала на посту али ја нисам добио одговор на питање који је то простор око умп-а феноменалан за привредну зону?

А после вашег писања морам и да питам где је тај нови булевар патријарха Павла и у склопу чега и са којим средствима је он планиран (или изведен пошто пишете као да је већ ту) ?

ПС: Раковичка индустријска зона је мртва као и индустрија генерално у овом граду. Ти врло добро знаш где могу нићи нове фабрике и да је једина могућа сламка спаса за ту раковичку долину некаква сабурбанизација (на основама железничког транспорта тј БГ:воза) или у најбољем случају рестаурација једног или два занимљива објекта у тој зони који би нашли неку јавну намену.Но тако нешто немамо ни у далекосежном плану:

Ево га и исечак из цењеног ГУП-а 2013 који је управо прошао последњу препреку за усвајање

gg.jpg


Светло зелено - зелене површине
Розикасто - Јавне службе
Љубичасто - привредне површине
Оно мало црвеног десно од пруге - комерцијална зона

Из приложеног се види да ће нешто од те пропале привредне зоне остати но исто тако се и види да основна инфраструктура,пре свега железничка, која је опслужује ту,поодавно пропали индустријску зону одавно постоји и да фртаљ умп-а има утицај на исту колико и ја на стање економије у Бурундију.

То ме подсети,Стф је пре само месец дана писао о урбанизацији те зоне а сада прича о феноменалној привредној зони.
 
To je to sto je Delija prikazao a svaka mu je na mestu,..a drago mi je procitah da su posle ove info.mnogi forumasi iz procitanih postova digli ruke od ump i tunela senjak..a izvesno je da ce se ako se i jednom bude radio novi bulevar prema Rakovici tramvaj okretati u topciderskom parku a Gradska zeleznica postati glavni motor razvoja Rakovice..sto ce stvoriti uslove za jos jedan centar u ovom policentricnom gradu,ako ljudi iz drugih delova grada mogu brzo i udobno da stignu do centra Rakovice Gradskom zeleznicom i;i brzo prikljuce na obilaznicu, onda ce se neka ulaganja u novi soping centar,izgradnju stanova ili neke pogone brze ostvariti.
 
Privreda kao takva u ovoj zemlji se neće razviti šta god uradili na saobraćajnoj infrastrukturi. Ni vozovi od 400kmh, ni 20 metroa niti šta slično. Kisela smo sredina za privredu. Neće niko da provodi mesece ovde jureći dozvole da bi posle plaćao visoke poreze i razne kazne za svakojake sitnice (u zavisnosti od toga kakav je sa inspektorima koji jure reket).

A da bi se to rešilo morali bi da progutamo onu žabu o kojoj je ZĐ davno nekada pričao. E, kada bi to uradili onda od metroa i nastavka umpa i bulevara PP i ostalo ne bi bilo ništa bar jedno 10 godina. Jer bi imali strašan minus u budžetu.
 
Bez razvoja infrastrukture nam razvoja ni grada ni zemlje,infrastruktura je temelj bilo kavih investicija ...a Gorstak zaboravlja da bi gradnja i metroa i brzih pruga,mostova uposlila celu gradjevinu Srbije,proizvodnju materijala itd...,ovo za dozvole stoji i to je ono sto hitno mora da se menja,pa je ocekivani zakon izlaz iz sadasnje mucne situacije visegodisnjeg cekanja dozvola i korupcije,kojih smo se nagledali.
A zaba za koju pricas je pogresna, jer bi se izgradnjom ovih mega projekata ostvario rast u svim sektorima i uposlili ljudi.
 
Delija,

Nema potrebe da se opet raspravljamo, nećemo se složiti.
 
Па нема шта да се не слажемо.Прво ти сложи свој став у вези садржаја у раковичкој индустријској зони или ми одговори где је тај феноменални простор за привредну зону око умп-а па онда да дискутујемо.
 
Vrh