Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Za toalete se slazem da je neprihvatljivo da ih nema kao sto ih nema ni na mostarskoj petjli gde ni prilikom rekonstrukcije nije ispravljena greska da se izgrade.

Kod mosta na adi je problem sa toaletima i losom higijenskom situacijom vec izrazen kod stepenica koje vode do pilona.
 
Zna li mozda neko cemu sluze ove betonske kocke sto stoje po sredini svakog buduceg koloseka?

Vec sam video slicne kocke koje se postavljaju na mestima gde treba da legne sina ali u tom slucaju bi ih bilo 2 za svaki kolosek dok u nasem slucaju ih ima samo jedna i to po sredini koloseka.
 
Igor":j5b9p8le je napisao(la):
Za toalete se slazem da je neprihvatljivo da ih nema kao sto ih nema ni na mostarskoj petjli gde ni prilikom rekonstrukcije nije ispravljena greska da se izgrade.

Kod mosta na adi je problem sa toaletima i losom higijenskom situacijom vec izrazen kod stepenica koje vode do pilona.
Ovo je tacka o kojoj se potpunosti se slazem.... :kafa: stepeniste kod pilona i ono blize petlji je vec pretvoreno u javni toalet,mislim da bi video nadzor sa jasno istaknutim znakovima na svakom spratu promenilo devastiranje.
Gradnja javnih toaleta na ove dve lokacije je neophodna,na mostaru takodjer.. :kafa:
 
Za toalete ima nade da se postave u podnožiju stajališta. Nije najbolje rešenje ali jeste neko rešenje. I mnogo je jeftinije od drugih varijanti.

Pričalo se već o ovim pločama, radi se o nosačima ako se ne varam, koji su malo drugačiji kada je u pitanju most. evo linka ka jednoj poruci:
viewtopic.php?p=225400#p225400
 
Da se ja pitam, trebalo bi oformiti sluzbu odrzavanja petlje Radnicka... Ono resavanje grafita, liftova, ivicnjaka, ograda, popucalog asfalta... Ovako, predvidjam raspad sistema za 2-3 godine...
 
Ako nešto i teba da se izdvoji iz psotojećih gradski i republičkih preduzeća, to je održavanje mostova u Beogradu,recimo posebno preduzeće koje bi se bavilo samo time od popravki,farbanja,održavanja petlji,higijene i sl.
Evo recimo novi železnički most je zreo za farbanje ,nadam se u belu boju..i treba ga ofarbati u sklopu zavšetka Prokopa,"Beograda na vodi "..
 
Završeno je asfaltiranje na pristupu južnom vijaduktu i iscrtana je nova horizontalna signalizacija.

Takođe, iscrtana je i na vijaduktu kod Buvljaka, a postavljena je i vertikalna signalizacija.

Ko će ovo da svečano otvori? :)
 
Mislio sam na rampe kod buvljaka :) , ali tradicija nalaže i slikanje na petlji "Radnička" u momentu puštanja u njenom punom kapacitetu....a sledeće je "šinski sistem" :)
 
Iscrtan je pešački prelaz na silaznoj rampi kod ulivanja u ulicu Antifašističke borbe. :bash: Nadam se da je privremen, obzirom da su bez velikih ulaganja mogli da odrade prihvatljivije rešenje.
 
Siguran sam da će se to naknadno promeniti, jer mi smo dunsteri u sistematskom planiranju i radu, ali smo zato majstori u iznuđenim improvizacijama.
 
Par scena od danas:

1.jpg


2.jpg
 
A šta je sa farbanjem stubova tj.petlje radnička?,kako je moguće da se farbala cela Nbg strana ,a Čukarička nije?
 
nek pricaju ovi slepci sta hoce, al petlja radnicka i petlja na nbg, sa produzetkom do bezanije, meni sve to zajedno izgleda odlicno. Kad bismo uradili kost benefit analizu celog ovog projekta, uz premestanje odredjenih linija gsp-a, ustede u gorivu, minimizaciji vremena dolaska od tacke A do tacke B, dobili bismo ogromnu drustvenu korist, koja na dugi rok prelazi i famoznih 450 miliona evra...samo pogledajte broj ljudi i vozila koji svakodnevno prodju tim putem u smeru jug-sever, ranije bi se svi slivali u centar,zbog mostarske petlje, da predju na drugu stranu. A jedini nacin, osim vijugavog puta kroz kosutnjak i topcider, je bas ovaj put kroz radnicku i bvm. E sad, da bi se te drustvene koristi aktivirale u potpunosti, potrebno je minimizovati sve potencijalne probleme koji bi mogli da naprave nove troskove i nova cekanja. Zato je zaista neophodno napraviti veci broj penjanja na most na nbg strani ( sto ce valjda ostatak lotova ump-a da resi, da se ne bih ja sa bezanijske kose peo na ump i most tek kod buvljaka, nego mnooogo ranije, na tosinom bunaru), a petlja radnicka mora da ima svoj produzetak u topcider, na bilo koji od prethodno opisivanih nacina...E sad da li ce stubovi biti ofarbani, stajalista pokrivena, stepenista betonska il metalna, liftovi uredni i odrzavani, to su sve stvari koje znace da smo se pomerili s mrtve tacke i da trazimo vise od svakog novog projekta u gradu. Setimo se mostarske petlje i na sta je to licilo ranije ( trebalo je da slikam tada odredjene jezive prizore, pa da ih sad ovde nabacim da uporedjujemo s petljom radnicka), ali nas opet to nije sprecavalo da koristimo petlju i most i po vise puta dnevno...zato malo vise strpljenja je potrebno, znate kako kaze J. Statham: "Patience is a virtue".
 
Уз то, мораћемо да доцртамо још једну рампу, јер директан приступ на вијадукт из централних новобеоградских блокова, оних око Арене, благодарећи нечијој генијалности, није планиран.
 
mi iz bloka 28, 29 i 30 cemo preko raskrsnice kod Bulevara umetnosti kada se probije nasip ispod pruge sto je u sklopu LOT1

@arso + za ovo dole
arsa.arsa":lo0ugi3g je napisao(la):
znate kako kaze J. Statham: "Patience is a virtue".
 
Juce sam u Torontu video pikapa sa prikolicom koji skida grafite sa zidova I stubova. Odmah sam se setio na sta ce da izgledaju radnicka I hipodrom po zavrsetku. bag** ce da unisti sve za mesec dana. Dali kod nas postoji zakon za kaznjavanje ti nevaspitanih olosa za unistavanje zidova , tranvaja, stubova I ostalog?
 
Krivični, ako se ne varam ne. Prekršajni vrlo verovatno. A naknada štete i te kako postoji kao nešto što je zakonski uređeno.

Ono što je naš problem jeste sprovođenje toga na ovom primeru. Koliko ti policajaca treba da čuči tu i čeka nekoga ko će doći na 2 minuta da ižvrlja nešto? 1 svakako nije dovoljan jer nema šanse da stigne svuda. Kamere su isto polovično uspešne a policija neće ni sa ozbiljnijim stvarima da se bavi a kamo li da sprovede istragu o tome ko je taj neki (ubaci nadimak ovde sa grafita). Policija nam je malobrojna.

Ono što je bitno, imamo i mi te ljude koji čiste grafite i za sad će biti tako, dok se neki mnogo veći problemi ne reše.
 
Postoji mnoštvo vrlo jednostavnih i pristupačnih rešenja u vidu antigrafitnh boja i premaza (providni su, tako da beton zadrzava prirodni izgled). A uklanjanje je mnogo lakše, praktično sa sundjerom i vodom.

498542.jpeg
 
Malopre na jednoj drugoj temi napisah da je recimo uklanjanje oko četiri rečenice sa Turbeta Šejh Mustafe metodom peskiranja ako se ne varam koštalo 50 000 dinara.

Sa ovako visokom cenom čišćenja plašim se da će budući grafiti na stubovima nažalost dugo stajati.

Mislim da je možda jedino rešenje formiranje neke vrste čuvara, koji bi 24/7 pratili situaciju na terenu.
 
Pa ako toliko kosta,onda grad treba da kupi opremu koja zapravo kosta, koliko oni traze za jedno skidanje..i eto resenja.. :kafa:
 
Sad sam malo pogledao po netu, dobra takva zaštita košta oko 1000 dolara na 70 kvadrata. (možda više kvadrata, mada beton nije baš zahvalan (dosta porozan, možda bi bilo dobro da se prvo izgletuje ili pređe nekim drugim materijalom pa bi moglo da bude i 100 kvadrata za te pare. A ne mora da se premaže cela konstrukcija već samo oni delovi koji mogu da se dohvate, znači jedno 5m u visinu, dok klinci ne provale motke i sl stvari :D
 
Vrh