nek pricaju ovi slepci sta hoce, al petlja radnicka i petlja na nbg, sa produzetkom do bezanije, meni sve to zajedno izgleda odlicno. Kad bismo uradili kost benefit analizu celog ovog projekta, uz premestanje odredjenih linija gsp-a, ustede u gorivu, minimizaciji vremena dolaska od tacke A do tacke B, dobili bismo ogromnu drustvenu korist, koja na dugi rok prelazi i famoznih 450 miliona evra...samo pogledajte broj ljudi i vozila koji svakodnevno prodju tim putem u smeru jug-sever, ranije bi se svi slivali u centar,zbog mostarske petlje, da predju na drugu stranu. A jedini nacin, osim vijugavog puta kroz kosutnjak i topcider, je bas ovaj put kroz radnicku i bvm. E sad, da bi se te drustvene koristi aktivirale u potpunosti, potrebno je minimizovati sve potencijalne probleme koji bi mogli da naprave nove troskove i nova cekanja. Zato je zaista neophodno napraviti veci broj penjanja na most na nbg strani ( sto ce valjda ostatak lotova ump-a da resi, da se ne bih ja sa bezanijske kose peo na ump i most tek kod buvljaka, nego mnooogo ranije, na tosinom bunaru), a petlja radnicka mora da ima svoj produzetak u topcider, na bilo koji od prethodno opisivanih nacina...E sad da li ce stubovi biti ofarbani, stajalista pokrivena, stepenista betonska il metalna, liftovi uredni i odrzavani, to su sve stvari koje znace da smo se pomerili s mrtve tacke i da trazimo vise od svakog novog projekta u gradu. Setimo se mostarske petlje i na sta je to licilo ranije ( trebalo je da slikam tada odredjene jezive prizore, pa da ih sad ovde nabacim da uporedjujemo s petljom radnicka), ali nas opet to nije sprecavalo da koristimo petlju i most i po vise puta dnevno...zato malo vise strpljenja je potrebno, znate kako kaze J. Statham: "Patience is a virtue".