Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Delija":160fmq9a je napisao(la):
Михаило":160fmq9a je napisao(la):
Интересантно, сад кад се испоставља да мост и "фртаљ" много значе, многима решавају проблеме, крећу да се измишљају нови "аргументи": мост треба, УМП не и слично. Баш ме занима докле ће машта да иде... Сад се сетих оног да ће авиони да ударају у пилон на слетању, то је тај рад :mrgreen:
Интересантна је количина лажи и перфидних спинова која ти се провлачи кроз сваки пасус овог поста и то у тренутку када су баш умп бранитељи ухваћени у измишљању.
Дакле,ја одавно причам да би мост као такав био користан где год да је изграђен. Свако ко није злонамеран попут тебе или селективног сећања је веома свестан тога.

Михаило":160fmq9a je napisao(la):
Delija":160fmq9a je napisao(la):
Мост је и те како требао.Фртаљ умп-а и те како није. Сви позитивни помаци које си навео су заслуга моста и само моста који ба на сличан начин утицао где год да је изграђен из простог разлога што нам фали још једно 5 мостпва.
Ово је просто небулоза. Мост без одговарајућих приступа не би служио апсолутно ничему, само би генерисао још веће гужве него што су постојале у Радничкој. Управо петља Радничка вероватно и јесте најскупљи део целог "фртаља" и врло ефикасно решава укрштања важних саобраћајних коридора. Овамо се пљује по раскрпетљи (која по мени јесте једини озбиљан пропуст целе приче) што има семафор, а кука се што је Радничка комплетно денивелисана. Мост без те и такве петље би био неупотребљив, и зато је твоја изјава небулоза.
Још један спин са твоје стране. Фртаљ умп-а ≠ приступне саобраћајнице моста.

А ако пак мислиш да јесте онда је једино небулозно оправдати мост,његову локацију и решење петљи које је учинило приступне путеве скупљим од иначе папрено скупог моста. Још једна уникатност овог пројекта на светском нивоу.

ПС: По стоти пут,то што је вама семафор на новим саобраћајницама у центру града негативна појава а гомила денивелисаних булеварчина једино исправно решење је трагикомично стање свести и последица заблуда насталим гурањем и подваљивањем умп-а обманутим грађанима Београда.
Михаило":160fmq9a je napisao(la):
Смисленија локација не постоји и стварно не могу да верујем да човек који седне и размисли не може то да види. Алтернативна локација о којој причаш, преко превлаке, је толико проблематична (пресецање аде, много експроприација и рушења, лоша веза са раковицом, укрштање са трамвајима одмах по спуштању на НБГ, креирање чепа у ЈГ и АФБ, итд итд) и прежвакана да нема смисла да се опет покреће та прича.

Да оборим и ову лаж за крај. (није ти први пут да ми ово подмећеш)
У више наврата током више година писао сам о томе да ми је далеко смисленија локација на другом шпицу аде и исто тако су је овде неки побијали што ми не смета. Но нека се ти људи запитају који се блок тренутно гради,72 или 42? ;) А и локација преко превлаке ми је такође мање зло од ове изабранне.

ПС: Џаба ти сво ово писаније.Све вас демантује реалност у којој су УМП плановима сахранили његови творци. То је његова најјача критика коју нису изнели ни Реља,ни Делија,ни Јовин већ управо творци умп-а: Деполо,Рубињони,Вукан,Ференчак... који су нас тим урбанистичким отпадком скратили за 450 милиона евра and counting.
Posle Delijinog posta šta još da se doda :wink:
 
Delija":1py54egh je napisao(la):
Интересантна је количина лажи и перфидних спинова која ти се провлачи кроз сваки пасус овог поста и то у тренутку када су баш умп бранитељи ухваћени у измишљању.
О чему ти, човече, причаш? Човек је управо изјавио колико му мост олакшава живот. Ако си прескочио није ми тешко да цитирам:
kiza_BB2":1py54egh je napisao(la):
Mozemo da pricamo o tome da li je most/petlja Radnicka i cela ta prica preskupa, mozemo da pricamo o tome da li je most trebao da bude negde drugde, ali jedno je cinjenica. Kako se blizi kraj izgradnje Radnicke+most, a pri kraju je bar ovaj deo, zivot ljudi na Banovom brdu i uopste Cukarici, a dobrim delom i NBG se menja iz korena. Do pre nekoliko godina mi smo bili slepo crevo, svaki odlazak u grad i na Novi Beograd je bio agonija. Sada se to promenilo! Sada ako treba da radim na NBG, a zivim na Brdu ili obratno ne predstavlja veci problem. Dakle, ovo je itekako trebalo. A cena, lokacija i slicno, nisam strucan da o tome ocenjujem

Delija":1py54egh je napisao(la):
Дакле,ја одавно причам да би мост као такав био користан где год да је изграђен.
Није тачно. Мост нам није био потребан било где него тамо где је био најпотребнији јер смо били у колапсу.

Delija":1py54egh je napisao(la):
Михаило":1py54egh je napisao(la):
Delija":1py54egh je napisao(la):
Мост је и те како требао.Фртаљ умп-а и те како није. Сви позитивни помаци које си навео су заслуга моста и само моста који ба на сличан начин утицао где год да је изграђен из простог разлога што нам фали још једно 5 мостпва.
Ово је просто небулоза. Мост без одговарајућих приступа не би служио апсолутно ничему, само би генерисао још веће гужве него што су постојале у Радничкој. Управо петља Радничка вероватно и јесте најскупљи део целог "фртаља" и врло ефикасно решава укрштања важних саобраћајних коридора. Овамо се пљује по раскрпетљи (која по мени јесте једини озбиљан пропуст целе приче) што има семафор, а кука се што је Радничка комплетно денивелисана. Мост без те и такве петље би био неупотребљив, и зато је твоја изјава небулоза.
Још један спин са твоје стране. Фртаљ умп-а ≠ приступне саобраћајнице моста.
Који спин? Ја сам лепо написао зашто твоја изјава нема смисла, и све што умеш да кажеш је да правим спин? Прво кажеш мост нам је требао, а фртаљ умп-а не. Шта је то фртаљ умп-а онда? Мост без петље у Радничкој и везама са новобеоградским булеварима не би могао да се користи и то је поента.

Delija":1py54egh je napisao(la):
А ако пак мислиш да јесте онда је једино небулозно оправдати мост,његову локацију и решење петљи које је учинило приступне путеве скупљим од иначе папрено скупог моста. Још једна уникатност овог пројекта на светском нивоу.
За приступне петље није крив мост него огромна инфраструктурна рупа у целом подручју! Мост јесте могао да се изгради јефтиније, то стоји, али то је већ ствар животне филозофије. Сви мостови у граду су могли да се изграде јефтиније на овај или онај начин, скупштина је могла да се изгради јефтиније, Кнез Михаилова је могла да се асфалитра уместо да се поплоча гранитом итд. Ти као архитекта би требало да схваташ да естетика често кошта доста...

Михаило":1py54egh je napisao(la):
ПС: По стоти пут,то што је вама семафор на новим саобраћајницама у центру града негативна појава а гомила денивелисаних булеварчина једино исправно решење је трагикомично стање свести и последица заблуда насталим гурањем и подваљивањем умп-а обманутим грађанима Београда.
Денивелисани УМП на НБГ-у пролази поред денивелисане пруге. Штета је заиста огромна. Остатак УМПа би требало добрим делом да иде подземно, али то је нека друга тема.

Delija":1py54egh je napisao(la):
Михаило":1py54egh je napisao(la):
Смисленија локација не постоји и стварно не могу да верујем да човек који седне и размисли не може то да види. Алтернативна локација о којој причаш, преко превлаке, је толико проблематична (пресецање аде, много експроприација и рушења, лоша веза са раковицом, укрштање са трамвајима одмах по спуштању на НБГ, креирање чепа у ЈГ и АФБ, итд итд) и прежвакана да нема смисла да се опет покреће та прича.

Да оборим и ову лаж за крај. (није ти први пут да ми ово подмећеш)
У више наврата током више година писао сам о томе да ми је далеко смисленија локација на другом шпицу аде и исто тако су је овде неки побијали што ми не смета. Но нека се ти људи запитају који се блок тренутно гради,72 или 42? ;) А и локација преко превлаке ми је такође мање зло од ове изабранне.
Крехун да се извиним што сам те помешао са неким, али ме ипак није мрзело да потражим и уверим себе да ипак нисам излапео:
Delija":1py54egh je napisao(la):
Е па Рељо то је и било планирано по оригиналном гупу 2021 из 2003е године али се неко онда определио за далеко горе решење.

gup.jpg


^^Далеко боље,рационалније и безболније решење.А мост би био колико-толико интегрисан у постојеће саобраћајнице на обе обале и без УМП-а.Овако је идеја умп-а умрла тамо негде,код Милошевог Конака после дуге и скупе болести.

А што се тиче другог шпица аде или средине аде, у овом тренутку је то још бесмисленија локација, горући проблем је био растетити газелу, а то мост на другом шпицу или средини аде не би урадио.


Delija":1py54egh je napisao(la):
ПС: Џаба ти сво ово писаније.Све вас демантује реалност у којој су УМП плановима сахранили његови творци. То је његова најјача критика коју нису изнели ни Реља,ни Делија,ни Јовин већ управо творци умп-а: Деполо,Рубињони,Вукан,Ференчак... који су нас тим урбанистичким отпадком скратили за 450 милиона евра and counting.
Не бих рекао да је сахрањен, пре одложен. ;) Саобраћајница попут УМПа је неопходна београду, нећем моћи Кнеза Милоша вечито да повезује север и југ.
Иначе, колико год коштало ово задовољство, тешко да је икако могло да се направи ефикасније а јефтиније решење које би нас спасило тоталног колапса.
 
2012":84qerfnz je napisao(la):
Posle Delijinog posta šta još da se doda :wink:
Ништа, осим што ме је неосновано извређао, ништа паметно није рекао...
 
Не пада ми на памет да одговарам на нечије фантазије.А чак и да имам минимум поштовања за садржај и начин на који си ми одговорио твоја надменост и самоувереност у сопствену памет је толика да бих одгвором на све ово испровоцирао још већу лавину...нечега.

Само нек се остали форумаши запитају како то Бранков мост функционише са по два семафора на обе стране а притом је знатно оптерећенији од моста на Ади? Како функционишу на десетине мостова по Паризу,Лондону и многим другим престоницама знатно већим од Београда у којима нису били толико ограничени,бахати и без било какве визије па нису правили језиве бетонске монструме на крајевима сваког моста?

Овде се говори да мост на Ади не би могао да функционише без саобраћајница од скоро 300 милиона евра?! Ту је онда неко жестоко омануо.Или они који то упорно тврде или они који су мост и фртаљ умп-а извели ту где јесу на начин на који јесу.А можда и једни и други. ;)

И још једном,оно што браните сахранили су творци истога па ви удрите по Делији колико хоћете.
 
Veoma je cudno nacin na koji je planiran UMP jer cas su se vodili filozofijom "totalnog denivelisanja" kao brzi kruzni put sa peljama i prilaznim rampama, cas su planirali UMP kao obican bulevar na zemlji sa semaforima.

Ipak najzanimljiviji momenat cele price je tu negde izmedju ove 2 vizije projektovanja, a to je raskpetlja, tj denivelisana semaforizovana raskrsnica.

Sve u svemu, neocekivano resenje...
 
Delija":3fnyfimn je napisao(la):
Само нек се остали форумаши запитају како то Бранков мост функционише са по два семафора на обе стране а притом је знатно оптерећенији од моста на Ади?
Ko je rekao da fukcioniše? Brankov most je najveći urbanistički zločin koji se dogodio Beogradu u celoj istoriji.
 
Trenutak kada je 2012 ubacio Deliju u svoj ogranak sns-a :)
Ja živim na jednoj strani Brankovog mosta i mogu ti reći da ni u jednom trenutku nemaš kilometarske kolone... (ironija)
Ako ništa drugo, semafor kod Pop Lukine je potpuno nepotreban.

I da, to što nam smetaj semafori, idi malo pogledaj stanje po drugim gradovima koji imaju ovakve prstenove i vidi kako su oni gradili semafore. (a da ne pričamo o tome da večina metropola danas ima pametne semafore)
 
stf":to8bi46n je napisao(la):
Delija":to8bi46n je napisao(la):
Само нек се остали форумаши запитају како то Бранков мост функционише са по два семафора на обе стране а притом је знатно оптерећенији од моста на Ади?
Ko je rekao da fukcioniše? Brankov most je najveći urbanistički zločin koji se dogodio Beogradu u celoj istoriji.
Па ево сад сасвим добро функционише чим смо добили један мост,на другом завршили реконструкцију и пустили бг:воз. А по завршетку кинеског Бранков Мост ће бити више него комотан,па онда кад (ако) се изгради прва линија метроа биће оваквих сцена

Ја не знам одкуд оволика лавина уског размишљања? (реторско питање,знам одакле,са истог места одакле и умп) Сад је и Бранков мост крив што је био само један од два фреквентна друмска моста а требало нам их је барем 5-6 ?!

Још једном молим форумаше да погледају како су мостови решени по европским престоницама.Не морају да иду далеко.Беч и Будимпешта су сасвим довољни да се сагледа како се радило у разумним земљама који су имали разумне и добронамерне планере. Нађите ми тамо на 2 од 3 моста у центру петље попут радничке или мостарске.

Наравно нећете их наћи јер им тамо нису узор америчка аутомобилска села од по пар милиона становника.
 
stf":2mir32y4 je napisao(la):
Delija":2mir32y4 je napisao(la):
Само нек се остали форумаши запитају како то Бранков мост функционише са по два семафора на обе стране а притом је знатно оптерећенији од моста на Ади?
Ko je rekao da fukcioniše? Brankov most je najveći urbanistički zločin koji se dogodio Beogradu u celoj istoriji.

Ima li nesto sto je izgradjeno u Beogradu a da nije zlocin?
 
Kad već pitaš..Nema...Od 82'i urbanističkog prevrata iste od Delije pomenute ekipe,koja je i planirala ovakve projekte..još jedan projekat na list urbanističkih zločina.. :D Urbicid..zato što su se planiranjem grada bavili ljudi kojim to nije struka,a proganjali one kojima to jeste struka..i tome dođe kraj. :kafa:
 
Ja se izvinjavam 2012, ali jel ste ti i Delija u nekom Deal-u jer ga pominjes u svakom drugom tvom postu i konstantno se nadovezujes na njegove izjave?
 
2012

Proširenje Brankovog mosta i urbana degradacija Brankove/Gospodarske/ ulice što je iziskivalo Terazijski tunel je urbanistički zločin prve kategorije a desio se pre tog famoznog "prevrata 82."
 
Стф,
Да будемо прецизни - прво је изграђен Теразијски тунел, па је онда проширен Бранков мост; како било, Бранкова улица је најжалоснија урбана пустиња у Београду.

Едит: У вези са овим што је сада изграђено, стално се прича о Мосту на Ади и о тзв. УМП-у, а губи се из вида да је коначно решена једна од најважнијих градских магистрала, веза Чукарице и центра, још значајнији правац од потеза НБ - Чукарица.
Сужење на тобогану и, у контра смеру, у подвожњаку, са новом петљом "Радничка" отишло је у историју и Београд је остао без једног од најгнуснијих уских грла. Да је мост изграђен на другом месту, то би опет морало да се ради - као што би морао да буде изграђен и надвожњак преко пруге код Хиподрома. А то би све - коштало...
 
Пантограф":2p5l9eu6 je napisao(la):
Стф,
Едит: У вези са овим што је сада изграђено, стално се прича о Мосту на Ади и о тзв. УМП-у, а губи се из вида да је коначно решена једна од најважнијих градских магистрала, веза Чукарице и центра, још значајнији правац од потеза НБ - Чукарица.
Сужење на тобогану и, у контра смеру, у подвожњаку, са новом петљом "Радничка" отишло је у историју и Београд је остао без једног од најгнуснијих уских грла. Да је мост изграђен на другом месту, то би опет морало да се ради - као што би морао да буде изграђен и надвожњак преко пруге код Хиподрома. А то би све - коштало...

UPRAVO to sam ja rekao! Meni više znači to nego sam most. Iako i most svakako odvlači puno saobraćaja sa Sajma. Južni i severni vijadukt sam čekao... bezmalo pa ceo zivot :)
 
Izlaz sa pakringa kod Sajma i mini kružni tok

mjym.jpg


1smj.jpg
 
Stanica za šinski sistem zvani tramvaj, i širina stajališta u odnosu na ljude

y9n6.jpg
 
Da li će se skretanje iz Ruske ka BB zatvoriti kada naprave i ovaj kruzni tok?
 
Mogu već sada da ga zatvore i ukinu semafor samo da prvo postave pasarelu za pešake.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Održana sednica Privremenog organa grada Beograda »

18. Novembar -> 20. Novembar. 2013. | 16:50, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Konstitutivna sednica Privremenog organa grada Beograda održana je u Starom dvoru.
Cestitamo.. :vops:
Sednici je predsedavao predsednik Privremenog organa Siniša Mali,koji je kazao..Nastavićemo dobre projekte
Nastavićemo sve dobre projekte prethodne gradske vlasti u prestonici, ako se ispostavi da ih je bilo, kaže Siniša Mali, predsednik privremenog veća Beograda. :kafa:
 
kiza_BB":yb2v82vi je napisao(la):
Пантограф":yb2v82vi je napisao(la):
Стф,
Едит: У вези са овим што је сада изграђено, стално се прича о Мосту на Ади и о тзв. УМП-у, а губи се из вида да је коначно решена једна од најважнијих градских магистрала, веза Чукарице и центра, још значајнији правац од потеза НБ - Чукарица.
Сужење на тобогану и, у контра смеру, у подвожњаку, са новом петљом "Радничка" отишло је у историју и Београд је остао без једног од најгнуснијих уских грла. Да је мост изграђен на другом месту, то би опет морало да се ради - као што би морао да буде изграђен и надвожњак преко пруге код Хиподрома. А то би све - коштало...

UPRAVO to sam ja rekao! Meni više znači to nego sam most. Iako i most svakako odvlači puno saobraćaja sa Sajma. Južni i severni vijadukt sam čekao... bezmalo pa ceo zivot :)
Tačno tako. Jug Beograda je bio potpuno odsečen od ostatka grada sa dve mizerije od konekcije. Zbog toga sam ja davno pričao da je prioritet nad prioritetima metro linija M3 Karaburma-Banovo brdo. Međutim, kako ona nikada nije nikome na kraj pameti bila kao prioritet, pa ni Jovin/Miletin ekipi, stanje na terenu je jasno razrešilo dilemu:

Šta je prioritet, M1 LOT1 Zemun-Vuk ili most koji rešava probleme juga Beograda. Naravno, most. Bez dileme.
 
stf":2g4igthz je napisao(la):
Međutim, kako ona nikada nije nikome na kraj pameti bila kao prioritet, pa ni Jovin/Miletin ekipi, stanje na terenu je jasno razrešilo dilemu:
:shock: Овај,знаш ли ти да је скоро све изграђено у јужном Београду од стамбених насеља а да је урбанистички и архитектонски пристојно управо дело те екипе?

А знам да знаш али си овом приликом заборавио да је Јовин то хтео да заокружи метро линијом кроз та новоизграђена и врло квалитетна насеља али га је у томе спречио управо супротни табор на челу са Вуканом који су и кривци за умп.

Која иронија па ово је невероватно.Али нека,скапираћете једног дана да ни умп-ом иста екипа није скренула са пута који води ка потпуном уништењу јужног дела Београда (и северног,источног и западног приде).
 
Evo interesantne vesti koja se dotice teme o kojoj raspravljamo ,da ce privremeno vece prema izvestaju novinara Rts u Beogradskoj hronici,formirati urbanisticku komisiju.Bilo bi intersantno protumaciti sta to znaci,raskid sa sadasnjom ekipom saobracajnih ing.,povratak predhodne profesionalne urbanista,arhitekata i gradjevinaca cija je to osnovna struka ili nesto trece...will see... :kafa:..coming soon..
 
Nova linija poveziveće Banovo Brdo i Novi Beograd »

20. Novembar. 2013 | (17:16 -> 18:40), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Stanovnici Banovog brda primorani su da do Novog Beograda putuju, kako kažu, sat vremena tramvajem obilazeći gotovo ceo grad ili da menjaju više prevoza.


Na taj problem ukazali su Studiju B i predložili novu liniju preko mosta na Adi koja bi direktno povezivala Banovo brdo s Novim Beogradom.
Taj problem biće uskoro rešen jer već od ponedeljka ti delovi grada biće povezani novom linijom preko Mosta na Adi, kažu u Direkciji za javni prevoz. I putnici autobusa 89 brže će stizati do Novog Beograda jer neće ići preko Gazele.uote]

Linija 89 više neće ići preko Gazele, a linija 85 na novobeogradskoj strani će saobraćati do Pohorske ulice (okretnica autobusa 16, 81 i 612).
 
Delija,

Kakve veze ima ko je gradio južni Beograd? I kakav je kvalitet tih naselja?

Poenta priče je da ceo taj južni Beograd, koji je od "prevrata 82" nekontrolisano porastao doskora imao dtri vezivna urinarna kanala sa ostatkom grada:
1. Slepo crevo zvano "Tobogan"
2. Slepo crevo zvano Careva Ćuprija
3. Slepo crevo zvano Paunova

I da je u svim metro/LRT planovima metro linija koja povezuje taj odsečeni deo grada sa ostatkom na poslednjem mestu po prioritetima. I na osnovu toga, prilikom izbora LOT 1 M1 Zemun-Vuk ili most preko Ade za priortitetni projekat izabran realno prioritetniji.

Pride, da ne zaboravim izuzetno važnu činjenicu. Most na Adi sa tramvajskim koridorom zapravo daje alternativu trasi preko mosta Miladina Zarića tramvajskom podsistemu i otvara mogućnost za izgradnju Metro-drumskog Jovinovog mosta na mestu gde je planirano bez ukidanja celokupnog tramvajskog sistema na NBG-u.

Prema tome, ako ćemo već da ukazujemo na paradoks, paradoksalno je to što je Most na Adi zapravo širom otvorio vrata izgradnji metro-drumskog mosta u Savskom amfiteatru bez totalnog kolabiranja javniog prevoza Beograda što je inače bio realan scenario.
 
Vrh