Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kakva bre privredna zona? Stambeno i zeleno samo tamo treba...
 
Greška je sa moje strane jer pogrešno tumačim definiciju "privredna zona". Za mene je industrijska zona upravo to - industrijska zona, a privredna zona po meni može biti i niz hala lake industrije i poslovna četvrt.

Kao što rekoh, moja greška. U to ime, da se ispravim. Rakovički basen je savršeno mesto za poslovni centar Rakovice, a ne industrijske hale. Isto kao i Blok 42 uključujući i Bulevar Milutina Milankovića (pored UMP-a)

Nadam se da smo se razumeli.
 
Не у потпуности

stf":2caxrxku je napisao(la):
Pa preko Bulevara Patrijarha Pavla će se pretpostavljam zakačiti za obilaznicu i ne vidim tu ništa loše.
Faktički, UMP će postati 4 longitudinala i prostor oko njega je fenomenalan za privrednu zonu, budući da njegov potez prati i pruga, tj. budući BG:voz.
Дакле,очигледно си мислио на неку привредну зону на јужној страни фртаља умп-а где не постоји ни једна једина слободна парцела за било шта. И морам да признам да се после толико преписки и разговора са тобом први пут срећем са таквом терминологијом за пословну четврт са твоје стране ал ајде.
 
Mozemo da pricamo o tome da li je most/petlja Radnicka i cela ta prica preskupa, mozemo da pricamo o tome da li je most trebao da bude negde drugde, ali jedno je cinjenica. Kako se blizi kraj izgradnje Radnicke+most, a pri kraju je bar ovaj deo, zivot ljudi na Banovom brdu i uopste Cukarici, a dobrim delom i NBG se menja iz korena. Do pre nekoliko godina mi smo bili slepo crevo, svaki odlazak u grad i na Novi Beograd je bio agonija. Sada se to promenilo! Sada ako treba da radim na NBG, a zivim na Brdu ili obratno ne predstavlja veci problem. Dakle, ovo je itekako trebalo. A cena, lokacija i slicno, nisam strucan da o tome ocenjujem :)
 
kiza_BB":eql1s3x9 je napisao(la):
Mozemo da pricamo o tome da li je most/petlja Radnicka i cela ta prica preskupa, mozemo da pricamo o tome da li je most trebao da bude negde drugde, ali jedno je cinjenica. Kako se blizi kraj izgradnje Radnicke+most, a pri kraju je bar ovaj deo, zivot ljudi na Banovom brdu i uopste Cukarici, a dobrim delom i NBG se menja iz korena. Do pre nekoliko godina mi smo bili slepo crevo, svaki odlazak u grad i na Novi Beograd je bio agonija. Sada se to promenilo! Sada ako treba da radim na NBG, a zivim na Brdu ili obratno ne predstavlja veci problem. Dakle, ovo je itekako trebalo. A cena, lokacija i slicno, nisam strucan da o tome ocenjujem :)
Мост је и те како требао.Фртаљ умп-а и те како није. Сви позитивни помаци које си навео су заслуга моста и само моста који ба на сличан начин утицао где год да је изграђен из простог разлога што нам фали још једно 5 мостпва. А притом,сам мост је јефтинији део ове инвестиције од преко 450 милиона евра и морам да напоменем да би на другој,смисленијој локацији имао још далеко позитивније ефекте.Овако имамо само позитиван саобраћајни ефекат (само моста не и умп-а) а урбанистички је прилично негативан о чему ја и константно пишем и чега су доказ локације тренутних градилишта на обе стране реке.
 
KizoBB, hvala ti što si, nesvesno, potvrdio ono što sam pisao godinama.

Sve je to moglo i za manje novca, sa manje zaduživanja i manje grandioznosti, ali, prokleti smo...
 
Kako napreduje biciklistička staza preko Topčiderke?
Nešto to sporo ide...
 
Интересантно, сад кад се испоставља да мост и "фртаљ" много значе, многима решавају проблеме, крећу да се измишљају нови "аргументи": мост треба, УМП не и слично. Баш ме занима докле ће машта да иде... Сад се сетих оног да ће авиони да ударају у пилон на слетању, то је тај рад :mrgreen:

Delija":2209mzgf je napisao(la):
Мост је и те како требао.Фртаљ умп-а и те како није. Сви позитивни помаци које си навео су заслуга моста и само моста који ба на сличан начин утицао где год да је изграђен из простог разлога што нам фали још једно 5 мостпва.
Ово је просто небулоза. Мост без одговарајућих приступа не би служио апсолутно ничему, само би генерисао још веће гужве него што су постојале у Радничкој. Управо петља Радничка вероватно и јесте најскупљи део целог "фртаља" и врло ефикасно решава укрштања важних саобраћајних коридора. Овамо се пљује по раскрпетљи (која по мени јесте једини озбиљан пропуст целе приче) што има семафор, а кука се што је Радничка комплетно денивелисана. Мост без те и такве петље би био неупотребљив, и зато је твоја изјава небулоза.

Што се тиче новобеоградске стране, од силног блаћења решења исте, а пошто нисам затрован догмама, у једном тренутку сам се замислио и запитао да ли је могло другачије. Онда сам сео и гледао мапу у покушао да смислим боље решење... Покушао разне варијанте:
- Т раскрсница/кружни ток са ЈГ без изградње и једног дела УМПа на НБГ страни - генерише проблем у ЈГ, раскрсницама ЈГ-АФБ, ЈГ-БММ, АФБ-БММ - генерално траса УМП-а која се наставља од Николе Добровића и иде паралелно са пругом се сасвим природно уклапа у НБГ улице и једина је природна веза Бежаније са централним НБГ блоковима, и свиме што се надовезује на мост са друге стране саве. Одавно је предвиђена, логична и сасвим оправдана.
- прескакање ЈГ (са приступима) па укрштање са АФБ - генерише проблем у АФБ, уркштање са трамвајима (и са моста и из АФБ), уз немогућност денивелације трамваја због близине пруге
- Спуштање УМПа у БЦА је једина евентуална уштеда која је могла да буде направљена са НБГ стране, али опет би постојало проблематично укрштање трамвајског и друмског саобраћаја, због тога је и ова улица "прескочена" уз минималне трошкове

Тако дођох до закључка да јефтиније није могло. Оно што ми смета је укршање УМП-а са Омладинских бригада, др Агостина Нета и Тошиним бунаром. Ту је требало макар кружне токове поставити или комплетно денивелисати УМП. Руку на срце, за код ТБ је остављена парцела за петљу једног дана.

У сваком случају прича о томе да је "фртаљ УМПа" непотребан је за малу децу и партијске ботове.[/quote]

Delija":2209mzgf je napisao(la):
А притом,сам мост је јефтинији део ове инвестиције од преко 450 милиона евра и морам да напоменем да би на другој,смисленијој локацији имао још далеко позитивније ефекте.Овако имамо само позитиван саобраћајни ефекат (само моста не и умп-а) а урбанистички је прилично негативан о чему ја и константно пишем и чега су доказ локације тренутних градилишта на обе стране реке.
Смисленија локација не постоји и стварно не могу да верујем да човек који седне и размисли не може то да види. Алтернативна локација о којој причаш, преко превлаке, је толико проблематична (пресецање аде, много експроприација и рушења, лоша веза са раковицом, укрштање са трамвајима одмах по спуштању на НБГ, креирање чепа у ЈГ и АФБ, итд итд) и прежвакана да нема смисла да се опет покреће та прича.
 
Čak i da je tako, trebalo je rešavati problem "privremenog" tobogana, tunela i prelaza kod Careve ćuprije, o čemu se već raspredalo toliko. Ovako se sve to rešava odjednom. Možda je to moglo jefitnije, pojma nemam, ali znam da za 40 godina u ovom gradu nisam video da je išta kapitalno izgrađeno. Ako je bilo ugrađivanja, krađe, ovog ili onog, nek' hapse, nek' sude, nek' rade šta god hoće, ali ja sam lično potpuno srećan postojanjem svega ovoga, a verujem i većina koji svakodnevno tuda prolaze. Uštedeli su mi godine života, kamo sreće da je to sve moglo ranije. Eto, bar imate o čemu da raspravljate... decenijama nismo imali :D
:gobb:
 
I ako nisam prozvan, radnička jeste super. Uz neke sitnice ali je super. Ukrštanje kdo petlje hipodrom je moglo barem kružnim tokom, i videli smo tagušenje. Ali sve u svemu, vidi se da dovoljno građana koristi ump tako da je svakako učinkovit projekat.

Na nbg strani ne sporim ump, samo sam mišljenja da je lot1 mogao da bude ostavljen za kasnije uz doradu još 2 rampe na bđs/bca. Tako bi imali 3 rampe za penjanje na most i 4 silazne. Valjda je to za sada dovoljno? Ali ok... Mislim i da to nije toliki trošak da se završi, i već je uzet kredit tako da nije ni bitno.

Kako će raditi probijanje puta ispod železnice?
 
Kako sada stojimo sa zagusenjima na petlji Hipodrom?Milosev konak ?
 
arsa.arsa":89p6f3v3 je napisao(la):
Gorstak89":89p6f3v3 je napisao(la):
Kako će raditi probijanje puta ispod železnice?
pa valjda isto kao sto su radili prosirenje JG pre neku godinu kod ambasade EU.

Nije ista situacija. Kada se radilo proširenje Jurija Gagarina železnički saobraćaj je sa zemljanon nasipa i starog mosta bio premešten na betonski vijadukt i Novi železnički most, pa tako saobraćaj nije prekidan.
Ovde je stvar bitno drugačija, nema papalelne pruge na koju bi mogli da prebace saobraćaj.

Već smo pričali o ovome....
 
Kao sto su ljudi pljuvali po novom mostu dok se jos nisu videli efekti tog istog na poboljsanje saobracaja, tako se sada pljuje na "frtalj UMP" dok se on ne zavrsi u postpunosti pa se budu videli svi rezultati njegove izgradnje u odnosu na sada.
 
Koliko se ja sećam, ljudi su pričali da će most koštati 80, pa potom 120 miliona eura, da "Grad ima para", pa su pričali da će PDV "samo da se provuče kroz knjige", da ćemo da "zavrnemo kreditore za kredite i kamate", da je naša privreda OK i da neće biti povećanja opšte stope PDVa, da se most i pristupne saobraćajnice ne mogu posmatrati zajedno, da će Beograd postati prepoznatljiv u svetu zbog ovog mosta i da ćemo zaraditi od turizma na njemu...o brzinama putovanja kada se "UMP" izgradi i sl da ne spominjem, pa tek metro, pa da je most mnogo više od veze između dva beogradska predgrađa...

Sa konstrukcijom "Radničke" ja nema problem, kakav god most bio i gde god da je hipotetički bio izgrađen, ta petlja bi bila manje više ista.
Most, izabranom konstrukcijom, u svojim gabaritima (jedan visoki pilon koji nosi svu težinu), ne u širini noseće konstrukcije, mi izgleda urnebesno obzirom na druge naše mostove i na to što spaja, kao i plovni put Save. NBG Četvrti bulevar je bio neohodan i planiran od početka, i jako mi je žao što ga odmah nisu izgradili jer "UMP" sa isključenjima neprirodno narušava saobraćajnu mrežu i tokove. Ozbiljan urbanizam bi menjao predratnu Čukaricu, a ne Novi Beograd.

No, to je što je, izgrađeno je i nema nazad. Kada se kompletira ovo što je u izgradnji, Borčanski most i "tangenta", sledi nam ponovo period stangacije.
Nikada nije bilo sporno da će efekat biti da se sa Banovog brda brže putovati do NBG-a i da će se smanjti gužve na Sajmu, ali setite se ostalih priča, očekivanja i argumenata od pre nekoliko godina.
Isto ovo što sada imamo smo mogli da dobijemo i za manje para.
A ni most baš ne izgleda kako su ga crtali.
 
Zaključak je da nijedna strana nije bila u potpunosti u pravu i da su obe strane preterivale sa argumentacijom.

Nedjemo se na sredini i mirna Bosna.
 
Da ali sada je nas most najveci na svetu i izlecili smo jedan kompleks!

A to je itekako vazno za nas srpski mentalitet!
 
Svi narodi se oduvek takmiče "čiji je veći" u svim aspektima života, te ne bih to pripisivao "srpskom kompleksu".
 
stf":o7yjzeyk je napisao(la):
Svi narodi se oduvek takmiče "čiji je veći" u svim aspektima života, te ne bih to pripisivao "srpskom kompleksu".

Da ali nama su porusili pola mostova u zemlji 1999 tako da nasa kolektivna podsvest ima potrebu da dokaze celim svetom da su srbi nepokoriv narod i da ce sad da uzvrate udarac i to zestoko.

Poruka koju salje ovaj Most preko Ade svetu bi mogla biti sledeca: "U inat svima i uprkos svemu!"
 
spatiotecte":3snngja6 je napisao(la):
stf":3snngja6 je napisao(la):
Svi narodi se oduvek takmiče "čiji je veći" u svim aspektima života, te ne bih to pripisivao "srpskom kompleksu".

Da ali nama su porusili pola mostova u zemlji 1999 tako da nasa kolektivna podsvest ima potrebu da dokaze celim svetom da su srbi nepokoriv narod i da ce sad da uzvrate udarac i to zestoko.

Poruka koju salje ovaj Most preko Ade svetu bi mogla biti sledeca: "U inat svima i uprkos svemu!"


A uzvratili smo im udarac tako što smo od njih uzeli kredite? :p
 
Михаило":36pzvwnq je napisao(la):
Интересантно, сад кад се испоставља да мост и "фртаљ" много значе, многима решавају проблеме, крећу да се измишљају нови "аргументи": мост треба, УМП не и слично. Баш ме занима докле ће машта да иде... Сад се сетих оног да ће авиони да ударају у пилон на слетању, то је тај рад :mrgreen:
Интересантна је количина лажи и перфидних спинова која ти се провлачи кроз сваки пасус овог поста и то у тренутку када су баш умп бранитељи ухваћени у измишљању.
Дакле,ја одавно причам да би мост као такав био користан где год да је изграђен. Свако ко није злонамеран попут тебе или селективног сећања је веома свестан тога.

Михаило":36pzvwnq je napisao(la):
Delija":36pzvwnq je napisao(la):
Мост је и те како требао.Фртаљ умп-а и те како није. Сви позитивни помаци које си навео су заслуга моста и само моста који ба на сличан начин утицао где год да је изграђен из простог разлога што нам фали још једно 5 мостпва.
Ово је просто небулоза. Мост без одговарајућих приступа не би служио апсолутно ничему, само би генерисао још веће гужве него што су постојале у Радничкој. Управо петља Радничка вероватно и јесте најскупљи део целог "фртаља" и врло ефикасно решава укрштања важних саобраћајних коридора. Овамо се пљује по раскрпетљи (која по мени јесте једини озбиљан пропуст целе приче) што има семафор, а кука се што је Радничка комплетно денивелисана. Мост без те и такве петље би био неупотребљив, и зато је твоја изјава небулоза.
Још један спин са твоје стране. Фртаљ умп-а ≠ приступне саобраћајнице моста.

А ако пак мислиш да јесте онда је једино небулозно оправдати мост,његову локацију и решење петљи које је учинило приступне путеве скупљим од иначе папрено скупог моста. Још једна уникатност овог пројекта на светском нивоу.

ПС: По стоти пут,то што је вама семафор на новим саобраћајницама у центру града негативна појава а гомила денивелисаних булеварчина једино исправно решење је трагикомично стање свести и последица заблуда насталим гурањем и подваљивањем умп-а обманутим грађанима Београда.
Михаило":36pzvwnq je napisao(la):
Смисленија локација не постоји и стварно не могу да верујем да човек који седне и размисли не може то да види. Алтернативна локација о којој причаш, преко превлаке, је толико проблематична (пресецање аде, много експроприација и рушења, лоша веза са раковицом, укрштање са трамвајима одмах по спуштању на НБГ, креирање чепа у ЈГ и АФБ, итд итд) и прежвакана да нема смисла да се опет покреће та прича.

Да оборим и ову лаж за крај. (није ти први пут да ми ово подмећеш)
У више наврата током више година писао сам о томе да ми је далеко смисленија локација на другом шпицу аде и исто тако су је овде неки побијали што ми не смета. Но нека се ти људи запитају који се блок тренутно гради,72 или 42? ;) А и локација преко превлаке ми је такође мање зло од ове изабранне.

ПС: Џаба ти сво ово писаније.Све вас демантује реалност у којој су УМП плановима сахранили његови творци. То је његова најјача критика коју нису изнели ни Реља,ни Делија,ни Јовин већ управо творци умп-а: Деполо,Рубињони,Вукан,Ференчак... који су нас тим урбанистичким отпадком скратили за 450 милиона евра and counting.
 
Vrh