Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

2+2 komunalna policajca u civilu sa kamerama za nocno snimanje dokaznog materijala i potom privodjenje... Onda dobro udaranje po usima za novcanom kaznom i 6 meseci drustveno korisnog rada...
 
puta koliko objekata u gradu? :) Plus, dobro uvežbana ekipa može da zaobiđe i dvojicu pandura, ogromna je petlja.

Druga stvar, 6 meseci društveno korisnog rada može da bude samo alternativna kazna. Što će reći, tako nešto moraš ti da prihvatiš.
A i spram svega toga i našeg kaznenog prava, 6 meseci je mnogo. primera radi, 6 meseci zatvora je dobio lik za nasilno otimanje telefona maloletnom licu. Silovanje već kreće sa 2 godine. (mada, javnosti nisu poznate neke situacije u kojima je možda i te dve godine puno).

Ja sam više za ovaj zaštitni premaz. (posle kog sve jedno mora da dođe ekipa i opere grafite.
 
Za bitnije objekte infrastrukture... Novi most, Gazela, autokomanda... Za ostale delove grada uvesti patrole u civilu a ne da se sepure u uniformama...
To je inace posao komunalne policije... Nije poenta da svakog uhvate vec da postoji verovatnoca da ce biti uhapseni i procesuirani...
A to da ta kazna nije prilagodljiva sadasnjim zakonima, ne znaci da ne treba da tezimo tome... Moj brat je dobio 3 meseca drustveno korisnog rada jer je popio flasu u glavu i zapaljeno rame bakljom u kafani u samoodbrani...

Lako je pisati zbog cega je sve ovo nemoguce... Zato i imamo ovakvo stanje...
 
Ja samo kažem, dok se dođe do toga ima još mnogo grafita da se napiše :) Mnogo gore stvari prvo treba rešiti. A ovo i ako deluje tako prosto zapravo nije.

A na smanjenje učinjenih dela najviše deluje količina uhvaćenih počinilaca. Zapravo, procenat istih. Što reče jedan moj profesor, kralo se i u vreme kada su odsecali ruke. I ako je neko s vremena na vreme stvarno ostao bez ruke ili dobio neki bič po leđima. Dok danas nemaš ni jedan napad na bobija. Jer ko zna kad se poslednji put desilo da neko napadne bobija i da posle ne bude uhvaćen.

I da dodam, da je to tako bajno rešiv problem, rešile bi ga i strane države u kojima je takođe prisutan. No, ok, ja bih podržao bilo šta samo da se to ruglo makar malo smanji.
 
Bivis":3ogvv2f0 je napisao(la):
Malopre na jednoj drugoj temi napisah da je recimo uklanjanje oko četiri rečenice sa Turbeta Šejh Mustafe metodom peskiranja ako se ne varam koštalo 50 000 dinara.

Sa ovako visokom cenom čišćenja plašim se da će budući grafiti na stubovima nažalost dugo stajati.

Mislim da je možda jedino rešenje formiranje neke vrste čuvara, koji bi 24/7 pratili situaciju na terenu.
Наш члан Моравац је са својом фирмом ово очистио - уклонио , и то је јавио на теми "Разне градске вести": viewtopic.php?f=3&t=320&start=2925, а и одговорио ти је да цена нема благе везе са истином.
 
Svi ti problemi komunalne prirode su vrlo resivi sa veoma mali brojem policajaca samo je potrebna volja... Svi mi znamo za primere sa zapada Evrope gde je to praksa... Primer: na Malti pljunes na ulicu i samar 300 EUR... Nece te uhvatiti uvek, ali ces da razmislis kad ti se pljuje...

Samo u vukoje*******inama kao sto je Srbija idu te price kako je to tesko ili nemoguce... To vazi za sve komunalne i saobracajne prekrsaje, samo ti je kod nas generalno raspolozenje politicara i sistema da sve treba da bude polu uredjeno jer im je tako najlakse...
 
Zavrsena je i izlazna rampa kod buvljaka :


dscf5061.jpg
 
Може ли неко да ископа на овој теми онај Бумбићев пост од пре две године када је лепо сумирао све досадашње трошкове умп-а?
 
delijo, jel mislis na ovaj post?

nbumbic":fupij8ae je napisao(la):
Da stavimo tačku na i sa pričom da li su ili ne naši gradski oci nama rekli da će samo most ili i most i pristupni putevi koštati 161 milion.
Ovo je deo iz saopštenja za javnost od 19. jun 2006. koji možete pogledati na sajtu grada na sledećem linku http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1238398


Наша процена је да ће изградња моста коштати 161,1 милион евра, при чему ће за изградњу моста бити потребно око 85 милиона, за изградњу прилазних путева 65 милиона, за пројектни менаџмент и инжењеринг 7,5 милиона, за јединицу за управљање програмима три милиона и за технички надзор и учешће приватног сектора и финансирање 0,6 милиона евра
E sad ako neko i dalje tvrdi ili bolje rečeno naseda na priče, ne oni su rekli samo cenu izgradnje mosta, a ne i pristupnih puteva - onda to nije iskreno.
Meni samo nije jasno kako se neki forumaši sećaju da su pričali da će most i pristupni putevi koštati 300 miliona.
Sad vas samo molim da ne krenete sa pričom da je tih 140 dodatnih miliona ono parče UMP-a na Novom Beogradu


Prekopirao sam dole celo saopštenje za javnost.
Obratite pažnju na dve stavke

Кредит се даје на 15 година, са грејс периодом од четири године, тако да његова отплата почиње 21. јула 2010. године

Ових 69,9 милиона евра је била граница дефинисана нашим прошлогодишњим буџетом, односно толико ми као локална самоуправа можемо да позајмимо.


Понедељак, 19. јун 2006.

Ненад Богдановић и Хенри Расел потписали Уговор о кредиту за градњу моста преко Саве


Градоначелник Београда Ненад Богдановић и заменик директора за Сектор градске инфраструктуре Европске банке за обнову и развој Хенри Расел потписали су данас у Старом двору Уговор о кредиту за градњу моста преко Саве. Уговор је у име Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда потписао и њен директор Борис Ранковић. Потписивању су присуствовали и градски менаџер Бојан Станојевић и главни градски архитекта Ђорђе Бобић.

– Наша процена је да ће изградња моста коштати 161,1 милион евра, при чему ће за изградњу моста бити потребно око 85 милиона, за изградњу прилазних путева 65 милиона, за пројектни менаџмент и инжењеринг 7,5 милиона, за јединицу за управљање програмима три милиона и за технички надзор и учешће приватног сектора и финансирање 0,6 милиона евра. Посебно бих нагласио да ће се за послове који се буду финансирали из буџета града, као што је изградња прилазних путева, тендер расписивати према нашем закону, док ће се мост градити према правилима ЕBRD-а – рекао је Богдановић.

Износ од 69,6 милиона евра биће обезбеђен из кредита Европске банке, 0,6 милиона износи њена донација, три милиона је обезбеђено донацијом Европске агенције за реконструкцију, а град ће из буџета издвојити 87,9 милиона евра. Европска банка ће извшити синдикацију кредита међународним комерцијалним банкама „Hypo-Alpe-Adria International AG”, „Dexia Kommunalkredit” и „Niederösterreichische Landesbank-Hypothekenbank AG”, па ће Европска банка дати 49,9 милиона, а пословне банке 20 милиона евра. Град ће на овај начин добити прву дугорочну синдикацију и почетни приступ међународним капиталним тржиштима. За синдикацију кредита је важно и да пословне банке кредит дају граду под потпуно истим условима као и ЕBRD јер кредит представља целину.

– Ових 69,9 милиона евра је била граница дефинисана нашим прошлогодишњим буџетом, односно толико ми као локална самоуправа можемо да позајмимо. Посебно је важно да ће тај износ први пут у Србији бити реализован путем сарадње са комерцијалним банкама – рекао је градоначелник Ненад Богдановић.

Кредит се даје на 15 година, са грејс периодом од четири године, тако да његова отплата почиње 21. јула 2010. године. Каматна стопа је 2,8 одсто плус Еурибор. Каматна стопа би могла да буде смањена за 0,4 одсто уколико би кредитни рејтинг града био ББ, а 0,9 одсто уколико би рејтинг био БББ или бољи.

Ненад Богдановић се захвалио ЕBRD-у што је препознао град као озбиљну институцију јер није тражио никакве посебне гаранције за кредит. Он је изразио и уверење да ће конкурс за израду главног пројекта ускоро бити припремљен и да ће део посла почети да се ради већ 2007. године. Сви послови ће се добијати на јавном тендеру и биће у складу са законом, рекао је Богдановић.

Хенри Расел је изразио уврење да ће се изградњом моста решити проблем преласка из старог у нови део Београда, што ће смањити застоје у саобраћају и самим тим редуковати емисију издувних гасова. За Београд је посебно важно и финансијско поверење јер ниједан град у југоисточној Европи досад није добио тако дугорочан и висок зајам. Ово је други кредит који је ЕBRD одобрио граду – први је 27. јуна 2001. године дат за реконструкцију инфраструктуре јавног превоза, водоснабдевања и даљинског грејања. Износ кредита је био 60 милиона евра, и то по 20 милиона за сваку од транши. И овај кредит је одобрен на 15 година, са грејс периодом од четири године, тако да се он отплаћује 2016
 
Meni se cini da na kamerama vidim nove oznake na mostu, kao i da izgleda da su uklonili prepreke za silazak na kruzni tok.
 
To može biti pločica za praćenje pomeranja objekta. Liftovi su nezavisne konstrukcije.
 
Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
 
2012":3hkort7u je napisao(la):
Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Да стварно скандал, а и оставили су један зарђали шраф да лежи посред земљане површине испод петље, замисли ако неки мрав наиђе, катастрофа, то се експертима из снс-а никада не би десило, само да су икада били у прилици да ураде нешто корисно.
 
vladanc":1bx9i4bo je napisao(la):
2012":1bx9i4bo je napisao(la):
Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Да стварно скандал, а и оставили су један зарђали шраф да лежи посред земљане површине испод петље, замисли ако неки мрав наиђе, катастрофа, то се експертима из снс-а никада не би десило, само да су икада били у прилици да ураде нешто корисно.

Eh kad se umesa politika, moze svasta da ispadne i od srafa i od mrava!
 
2012":syc5mdrh je napisao(la):
Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Čekaj, čekaj, čekaj .... Zar ti ne koristiš Gazelu jer je njome brže doći sa Banovog brda na NBG i obrnuto?

Odakle onda znaš za te situacije, ili još bolje ... šta ćeš na toj petlji kad je već urbanistički promašaj koji te usporava u tvom putu ? :)
 
picard-facepalm_reasonably_small.jpg


Rasprava postaje sve konstruktivnija i konstruktivnija :) Pogotovu sa uplitanjem stranaka!
 
@Stf

Trenutno da bi se doslo do gazele iz pravca b. brda potrebno je proci preko kruznog toka.
 
stf":3mghzdt9 je napisao(la):
2012":3mghzdt9 je napisao(la):
Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Čekaj, čekaj, čekaj .... Zar ti ne koristiš Gazelu jer je njome brže doći sa Banovog brda na NBG i obrnuto?

Odakle onda znaš za te situacije, ili još bolje ... šta ćeš na toj petlji kad je već urbanistički promašaj koji te usporava u tvom putu ? :)
Logično moram da prođem pored Sajma prema gradu,a petlju sam koristio prinudno jer je onemogućeno da se koristi druga traka nadvožnjaka smer prema gradu (koji je postojao i pre gradnje petlje) :wink: i to se zove maltretiranje beograđana..Gazela je i dalje izbor br1.beobrađana usled nestručnosti gradnje pristupnih saobraćajnica mostu ,kao i pozicije mosta.. :kafa:
Stf,da je petlja urbanistički promašaj vidi se iz satelita,predpostavljam da su i kosmonauti zgroženi.. :kafa:
 
2012, sto ti toliko smeta Most preko Ade da ga organski ne podnosis?
Ranije dok se gradio nisi bio toliko ostar prema njemu.
 
Upravo sam to hteo da napišem.
Na kamerama se (izgleda) vidi kako se sa NBG-a može sići i na kružni tok.

OK, dobro što nisu organizovali još jedno svečano otvaranje (hvala bogu i to da doživimo), ali koliko bar ja vidim, niko nije obavestio javnost da od danas mogu da se koriste svi pravci.
Čak ni StudioB ... ali zato ima vest o prepucavanju Stefanovića i Đilasa :roll: zar je moguće da se servisne informacije ne objavljuju jer nema šefa koji bi se slikao?

edit:
Da, pušteno je isključenje sa mosta na petlju Radnička.
 
Vrh