Наш члан Моравац је са својом фирмом ово очистио - уклонио , и то је јавио на теми "Разне градске вести": viewtopic.php?f=3&t=320&start=2925, а и одговорио ти је да цена нема благе везе са истином.Bivis":3ogvv2f0 je napisao(la):Malopre na jednoj drugoj temi napisah da je recimo uklanjanje oko četiri rečenice sa Turbeta Šejh Mustafe metodom peskiranja ako se ne varam koštalo 50 000 dinara.
Sa ovako visokom cenom čišćenja plašim se da će budući grafiti na stubovima nažalost dugo stajati.
Mislim da je možda jedino rešenje formiranje neke vrste čuvara, koji bi 24/7 pratili situaciju na terenu.
nbumbic":fupij8ae je napisao(la):Da stavimo tačku na i sa pričom da li su ili ne naši gradski oci nama rekli da će samo most ili i most i pristupni putevi koštati 161 milion.
Ovo je deo iz saopštenja za javnost od 19. jun 2006. koji možete pogledati na sajtu grada na sledećem linku http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1238398
E sad ako neko i dalje tvrdi ili bolje rečeno naseda na priče, ne oni su rekli samo cenu izgradnje mosta, a ne i pristupnih puteva - onda to nije iskreno.Наша процена је да ће изградња моста коштати 161,1 милион евра, при чему ће за изградњу моста бити потребно око 85 милиона, за изградњу прилазних путева 65 милиона, за пројектни менаџмент и инжењеринг 7,5 милиона, за јединицу за управљање програмима три милиона и за технички надзор и учешће приватног сектора и финансирање 0,6 милиона евра
Meni samo nije jasno kako se neki forumaši sećaju da su pričali da će most i pristupni putevi koštati 300 miliona.
Sad vas samo molim da ne krenete sa pričom da je tih 140 dodatnih miliona ono parče UMP-a na Novom Beogradu
Prekopirao sam dole celo saopštenje za javnost.
Obratite pažnju na dve stavke
Кредит се даје на 15 година, са грејс периодом од четири године, тако да његова отплата почиње 21. јула 2010. године
Ових 69,9 милиона евра је била граница дефинисана нашим прошлогодишњим буџетом, односно толико ми као локална самоуправа можемо да позајмимо.
Понедељак, 19. јун 2006.
Ненад Богдановић и Хенри Расел потписали Уговор о кредиту за градњу моста преко Саве
Градоначелник Београда Ненад Богдановић и заменик директора за Сектор градске инфраструктуре Европске банке за обнову и развој Хенри Расел потписали су данас у Старом двору Уговор о кредиту за градњу моста преко Саве. Уговор је у име Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда потписао и њен директор Борис Ранковић. Потписивању су присуствовали и градски менаџер Бојан Станојевић и главни градски архитекта Ђорђе Бобић.
– Наша процена је да ће изградња моста коштати 161,1 милион евра, при чему ће за изградњу моста бити потребно око 85 милиона, за изградњу прилазних путева 65 милиона, за пројектни менаџмент и инжењеринг 7,5 милиона, за јединицу за управљање програмима три милиона и за технички надзор и учешће приватног сектора и финансирање 0,6 милиона евра. Посебно бих нагласио да ће се за послове који се буду финансирали из буџета града, као што је изградња прилазних путева, тендер расписивати према нашем закону, док ће се мост градити према правилима ЕBRD-а – рекао је Богдановић.
Износ од 69,6 милиона евра биће обезбеђен из кредита Европске банке, 0,6 милиона износи њена донација, три милиона је обезбеђено донацијом Европске агенције за реконструкцију, а град ће из буџета издвојити 87,9 милиона евра. Европска банка ће извшити синдикацију кредита међународним комерцијалним банкама „Hypo-Alpe-Adria International AG”, „Dexia Kommunalkredit” и „Niederösterreichische Landesbank-Hypothekenbank AG”, па ће Европска банка дати 49,9 милиона, а пословне банке 20 милиона евра. Град ће на овај начин добити прву дугорочну синдикацију и почетни приступ међународним капиталним тржиштима. За синдикацију кредита је важно и да пословне банке кредит дају граду под потпуно истим условима као и ЕBRD јер кредит представља целину.
– Ових 69,9 милиона евра је била граница дефинисана нашим прошлогодишњим буџетом, односно толико ми као локална самоуправа можемо да позајмимо. Посебно је важно да ће тај износ први пут у Србији бити реализован путем сарадње са комерцијалним банкама – рекао је градоначелник Ненад Богдановић.
Кредит се даје на 15 година, са грејс периодом од четири године, тако да његова отплата почиње 21. јула 2010. године. Каматна стопа је 2,8 одсто плус Еурибор. Каматна стопа би могла да буде смањена за 0,4 одсто уколико би кредитни рејтинг града био ББ, а 0,9 одсто уколико би рејтинг био БББ или бољи.
Ненад Богдановић се захвалио ЕBRD-у што је препознао град као озбиљну институцију јер није тражио никакве посебне гаранције за кредит. Он је изразио и уверење да ће конкурс за израду главног пројекта ускоро бити припремљен и да ће део посла почети да се ради већ 2007. године. Сви послови ће се добијати на јавном тендеру и биће у складу са законом, рекао је Богдановић.
Хенри Расел је изразио уврење да ће се изградњом моста решити проблем преласка из старог у нови део Београда, што ће смањити застоје у саобраћају и самим тим редуковати емисију издувних гасова. За Београд је посебно важно и финансијско поверење јер ниједан град у југоисточној Европи досад није добио тако дугорочан и висок зајам. Ово је други кредит који је ЕBRD одобрио граду – први је 27. јуна 2001. године дат за реконструкцију инфраструктуре јавног превоза, водоснабдевања и даљинског грејања. Износ кредита је био 60 милиона евра, и то по 20 милиона за сваку од транши. И овај кредит је одобрен на 15 година, са грејс периодом од четири године, тако да се он отплаћује 2016
Gorstak89":q98ujuxf je napisao(la):To može biti pločica za praćenje pomeranja objekta. Liftovi su nezavisne konstrukcije.
Да стварно скандал, а и оставили су један зарђали шраф да лежи посред земљане површине испод петље, замисли ако неки мрав наиђе, катастрофа, то се експертима из снс-а никада не би десило, само да су икада били у прилици да ураде нешто корисно.2012":3hkort7u je napisao(la):Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
vladanc":1bx9i4bo je napisao(la):Да стварно скандал, а и оставили су један зарђали шраф да лежи посред земљане површине испод петље, замисли ако неки мрав наиђе, катастрофа, то се експертима из снс-а никада не би десило, само да су икада били у прилици да ураде нешто корисно.2012":1bx9i4bo je napisao(la):Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Čekaj, čekaj, čekaj .... Zar ti ne koristiš Gazelu jer je njome brže doći sa Banovog brda na NBG i obrnuto?2012":syc5mdrh je napisao(la):Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Logično moram da prođem pored Sajma prema gradu,a petlju sam koristio prinudno jer je onemogućeno da se koristi druga traka nadvožnjaka smer prema gradu (koji je postojao i pre gradnje petlje) :wink: i to se zove maltretiranje beograđana..Gazela je i dalje izbor br1.beobrađana usled nestručnosti gradnje pristupnih saobraćajnica mostu ,kao i pozicije mosta.. :kafa:stf":3mghzdt9 je napisao(la):Čekaj, čekaj, čekaj .... Zar ti ne koristiš Gazelu jer je njome brže doći sa Banovog brda na NBG i obrnuto?2012":3mghzdt9 je napisao(la):Kakvi diletanti,ostavili su punu zutu liniju na kruznom toku ,tako da neko ako iz pravca B.Brda zeli da skene prema Nbg mora da stane da razmisli da li da presece zutu linju ili ne,vidio sam vise puta tu scenu i onda se pravi cep na izlazku prema sajmu.. :kafa:
Odakle onda znaš za te situacije, ili još bolje ... šta ćeš na toj petlji kad je već urbanistički promašaj koji te usporava u tvom putu ?