Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Знам. Нити је био планиран било какав "УМП", нити ја признајем да је то стварно какавгод полупрстен, већ једноставно део уличне мреже НБ. Нисам ни за какву саобраћајницу на стубовима и - да се питам - било би мање стубова и око "бувљака". Ал` готово сад...
 
Delija":tixkz22n je napisao(la):
Жабокречине - комада 2

Meni je Ada Safari sasvim OK, a dodatnim uređenjem može da bude još lepši kutak na par kilometara od centra grada:

15655208.jpg



Nego, ne mogu da shvatim zašto ti teže pada "devastacija" Topčiderskog spruda u Mašinom majdanu na 300 metara od trase kojom prolazi UMP od proterivanja puta (mosta) po sred Ade Safari?

EDIT: ispravka slovnih grešaka
 
Delija":2d51mnf6 je napisao(la):
Побогу људи,зађите у тај део Аде.
Zašao desetine puta, i planiram i dalje da idem tamo. Za razliku od buvdže i okolne romantike od okruženja.

Delija":2d51mnf6 je napisao(la):
Тамо имате:
Жабокречине - комада 2
Запуштени покушај зо врта - комада 1
Дивље објекте - комада неколико десетина
A na NBG-u je "devastirano" ili će biti "devastirano":

Ciganmale - komada 3
divlje autošupa perionmehaničari - nedefinisan broj komada
buvlja pijaca tursko-rumunskog tipa - komada 1
livade zarasle u šut - komada 2

Ćeramo se još. Živo me zanima po čemu je "devastacija" najogavnije dela NBG-a veće zlo od devastacije "zapuštenogv dela letovališta. :D
 
I ako se slažem da je LOT 1 potpuno neprioritetan sad. I slažem se da je lot2 mogao ili da se izbegne ili da se uradi makar na nekom nasipu uz sam železnički nasip.
Ne slažem se da je UMP promašaj. Ja bih prioritet dao dalje prelasku preko auto puta i rešavanju auto komande kao jedinog prelaza u toj zoni. Ne sviđa mi se ne semafor nakon mosta nepotrebno koči saobraćaj. Ono što je moglo da se uradi jeste jedan entralizovan sistem upravljanja semaforima u JG. To bi dosta ubrzalo saobraćaj ka mostu a građenje nbg dela bi moglo da se pomeri za ko zna koliko godina.
A denivelisane raskrsnice su odlična stvar, omogućavaju bezbedniji i brži saobraćaj. Naravno, koštaju dosta.

A da, moram da dodam. Beograd jeste projektovan za taj broj stanovnika. Niko nije mogao da predvidi silne izbeglice 90ih godina. Niko nije mogao da predvidi da će tolike fabrike da se pozatvaraju po srbiji i da će migracija da bude toliko velika u smeru ka Beogradu. Plašim se da smo bili previše nespremni da prihvatimo tolike ljude (ko bi i bio spreman). A sad je već malo kasno, premeštanje toliko objekata i ljudi je previše skupo, a privatna imovina je SVETINJA.
 
blagoje":9akyemet je napisao(la):
Meni je Ada Safari sasvim OK, a dodatnim uređenjem može da bude još lepši kutak na par kilometara od centra grada:
http://static.panoramio.com/photos/large/15655208.jpg

Нисам ни сумњао да ћеш покушати са обманама и половичним аргументима.

Ада Сафари:

bgd-ada.jpg


21243_1024-ada-ciganlija-foto-s-djalic_f.jpg


1602-Igor-Pavicevic.jpg


ada%203.JPG

stf":9akyemet je napisao(la):
Ciganmale - komada 3
divlje autošupa perionmehaničari - nedefinisan broj komada
buvlja pijaca tursko-rumunskog tipa - komada 1
livade zarasle u šut - komada 2

Ćeramo se još. Živo me zanima po čemu je "devastacija" najogavnije dela NBG-a veće zlo od devastacije "zapuštenogv dela letovališta. :D

И даље се надам да ме само зезаш. Једном сам написао девастација а 1000 и једном неповратана узурпација после којег то земљиште губимо за сва времена.Да не причамо о томе да тај простор испод вијадукта никада неће бити место које ће се моћи користити за било шта хумано. А заборављаш да су управо насип и цео тај простор испод железничке станице НБГ разлог за бувљу пијацу и картон ситије. Сад смо добили још један појас "забетонираног неба" у ширини од 50м.

У осталом,потпуно си промашио поенту а то је да никакав булевар,посебно не денивелисани ту није био неопходан пре градње моста и да смо за ту непотребну ствар дали стотине милиона евра док је са друге стране интеграција моста у постојеће булеваре била сасвим могућа а и вероватно јефтинија за тих 100-200 милиона евра.
 
Pozvao sam se na ono što ti nazivaš žabokrečinom, a slike koje si postavio nisu Ada Safari, već nelegalno naselje "Partizan". Toliko o obmanama. Nego šta bi sa Topčiderskim sprudom?
 
blagoje":1hnfezkq je napisao(la):
Pozvao sam se na ono što ti nazivaš žabokrečinom, a slike koje si postavio nisu Ada Safari, već nelegalno naselje "Partizan".

...Које је на целих 10 метара од смрдљиве жабокречине коју називате ада сафари.

blagoje":1hnfezkq je napisao(la):
Nego šta bi sa Topčiderskim sprudom?

Неповратно изгубљен и одсечен од града сада већ пропалим пројектом умп-а.

Дакле,јавио сам се овде само да станем на пут намерном или случајном покушају ревизије урбанистичке историје где су се неким људима привидели којекакви умп-ови иако се радило о класичним булеварима са потпуно другом филозофијом тј интеграцијом у постојеће саобраћајнице као и потпуно другом контексту и времену у којем су такве саобраћајнице планирале. Штета је већ начињена али док ме је на форуму нећу дозволити да се тек тако правда ово зло које нас је задесило.
 
Delija":1rtwx64a je napisao(la):
blagoje":1rtwx64a je napisao(la):
Nego šta bi sa Topčiderskim sprudom?

Неповратно изгубљен и одсечен од града сада већ пропалим пројектом умп-а.

I sam znaš da to nije tačno. Fizički mu se, kao i Letnjoj pozornici, može prići na identičan način kao i pre izgradnje UMP-a, a to što su ih Beograđani zaboravili mnogo pre izgradnje UMP-a, ponajmanje je kriv isti.
 
Мање-више тачно али и небитно за ову дискусију.Визуелно,функционално јесте изолована локација,но таква је била и пре умп-а али у нешто мањој мери.
 
Na "severnom" vijaduktu je iscrtana horizontalna signalizacija.
 
Delija":1v1klqzr je napisao(la):
И даље се надам да ме само зезаш. Једном сам написао девастација а 1000 и једном неповратана узурпација после којег то земљиште губимо за сва времена.Да не причамо о томе да тај простор испод вијадукта никада неће бити место које ће се моћи користити за било шта хумано.
Окренуо сам на зајебанцију јер је јасно да никада нећеш ни ублажити став, а камоли га променити. Али се трудим да и са зајебанцијом наставим да се аргументовано расправљам ... тј. да се ћерам ... :)

У сваком случају, свакако саобраћајницом и мостом са петљама неповратно губимо земљиште испод, само водимо дискусију шта је "мање зло" изгубити. Када би ишли у крајност, чак и дивље насеље Партизан је веће зло девастирати од дивље циганмале Ромвил ...
Delija":1v1klqzr je napisao(la):
А заборављаш да су управо насип и цео тај простор испод железничке станице НБГ разлог за бувљу пијацу и картон ситије. Сад смо добили још један појас "забетонираног неба" у ширини од 50м.
Не заборављам, али као да ти заборављаш да је због насипа то земљиште већ девастирано, те је заправо најмање зло туда провући мост и УМП и тиме не девастирати неко земљиште које сада није девастирано.
Delija":1v1klqzr je napisao(la):
У осталом,потпуно си промашио поенту а то је да никакав булевар,посебно не денивелисани ту није био неопходан пре градње моста и да смо за ту непотребну ствар дали стотине милиона евра док је са друге стране интеграција моста у постојеће булеваре била сасвим могућа а и вероватно јефтинија за тих 100-200 милиона евра.
За булевар на вијадукту се слажем, није био неопхопдан, али је велико питање да ли би ова деоница УМП-а заиста била јефтинија на позицији преко превлаке ... Била би јефтинија на НБГ сигурно, али би на чукаричкој страни била скупља, само је питање колико. Јер, требало би рушити већ густо изграђено урбано ткиво зарад спајања са Пожешком, и плус нема конекције за трамвај, а да би је било, то би захтевало још већу урбану деструкцију, тј. баснословно скупу експропријацију не само густо изграђеног урбаног ткива, него и пар солитера чини ми се....
 
Не постоји локација на кугли земаљској на којој би петља радничка била скупља од оне на којој је изведена.

У осталом,ко каже да би петља радничка у случају интеграције са постојећим путевима уопште била потребна у оваквом предимензионисаном,прекомпликованом облику? Исто тако,чак и када би било потребе за неком већом експропријацијом (у шта сумњам) то би вероватно било јефтиније од премошћавања 3-4 колосека електрификоване пруге на шта је радничка петља била "приморана" својом локацијом.

едит: И то електрификована пруга за коју за сада постоји политичка воља да се уклони.
 
Evo kako je trebalo da izgleda stanica za šinski sistem ispod petlje radnička na 22 m. visine, ako bi se radila po važećim evropskim i svetskim standardima. :kafa: Onako kako su je sada "uradili" ne može da se prihvati..
2.jpg

3.jpg

93870706.jpg

93870718.jpg

i na kraju pogledajte na kojoj visini se stanice pokrivaju, a za visinu od 22 m.i da ne pričamo :kafa:
702039_m0msw940h500q75s1v20797_505956375.jpg

702032_m0msw940h500q75s1v53644_1933845415.jpg
 
2012":do7o07vj je napisao(la):
i na kraju pogledajte na kojoj visini se stanice pokrivaju, a za visinu od 22 m.i da ne pričamo :kafa:

Pa i stanica Radnička će biti pokrivena kada za to dođe vreme.
 
131021-RAPET-25.jpg

Ovako kako sada izgleda ,nemože da se stavi u bilo kakvu upotrebu..položili oni šine ili ne.. :kafa:postavlja se pitanje šta je do sada plaćeno ,i da li su ta sredstva za stanicu povučena ili nisu?A kako će izgledati stanica na NBG koja se upravo gradi?,gde je projekt na uvid javnosti ili render.? koji su tu standardi primenjeni?
 
Delija":rka9bks8 je napisao(la):
Дакле,јавио сам се овде само да станем на пут намерном или случајном покушају ревизије урбанистичке историје...

Дакако, реч је о племенитој тежњи, управо оној која је и мене навела да се на овај начин умешам у расправу изазван константним политикантским троловањем једног члана форума да нам следи некакав "нови урбанизам", планирање града без нових улица а само са метроом, ослоњеним на спознају да је тако већ било, пре не него што су аутомобилски зликовци преузели власт над свеколиким развојем и добробити града. Е, па, није тако било, што сам и показао старим плановима; иначе, могу на ту тему да напишем омању књигу. Нити ће тако бити у сагледивој будућности, или чак после ње - потребне су Београду и нове улице, и то преко потребне.

Поменуо си приоритете и то јесте суштинска ствар. Милисав мисли да треба одмах градити део "УМП"-а од Аутопута до Панчевца, а моје је само да упозорим да ће то свакако коштати милијарду евра (или више) и, да, можда, тај новац можемо паметније да искористимо у прво време. Али, кључна реч је можда, јер и то треба да буде предмет веома пажљиве (и стручне) анализе, по мени вођене превасходно принципом и рачуницом уложено/добијено.
 
2012":1tyusfs8 je napisao(la):
A kako će izgledati stanica na NBG koja se upravo gradi?,gde je projekt na uvid javnosti ili render.? koji su tu standardi primenjeni?

Pa ti pre par dana reče da si imao uvid u projekat i da se stanica na NBG gradi po svim evropskim i svetskim standardima, za razliku od stanice na čukaričkoj strani. :wink:
 
2012":2iezb21n je napisao(la):
Ovako kako sada izgleda ,nemože da se stavi u bilo kakvu upotrebu..položili oni šine ili ne...
Prestani sa nebulozama... Idi na forum kurira i sličnih pa tamo pali masu ovakvim besmislicama, možda ti tamo neko poveruje. Naravno da će sve stanice na petlji Radnička da budu potpuno upotrebljive kad budu završene. I neće biti ništa manje funkcionalne nego stanice na Mostarskoj petlji (koju je, jelte, projektovao veliki bog otac Dr Mr Jovin), naprotiv, biće funkcionalnije, moćiće da ih koriste i invalidi npr.

blagoje":2iezb21n je napisao(la):
2012":2iezb21n je napisao(la):
A kako će izgledati stanica na NBG koja se upravo gradi?,gde je projekt na uvid javnosti ili render.? koji su tu standardi primenjeni?

Pa ti pre par dana reče da si imao uvid u projekat i da se stanica na NBG gradi po svim evropskim i svetskim standardima, za razliku od stanice na čukaričkoj strani. :wink:
Fatality! :mrgreen:
 
Почињем да верујем да је Пантограф једини колико-толико објективан писац на овој теми.

Михаило,разлика између радничке и мостарске петље је у 43 године,потпуно другачијим урбанистичким приоритетима,циљевима и основама,позицији,висини станице,економским и социјалним параметрима,перспективи...а понајвише званичној намени поменутих станица.

Све то чини та два примера неупоредивим у било ком смислу.
 
blagoje":322e86t9 je napisao(la):
2012":322e86t9 je napisao(la):
A kako će izgledati stanica na NBG koja se upravo gradi?,gde je projekt na uvid javnosti ili render.? koji su tu standardi primenjeni?

Pa ti pre par dana reče da si imao uvid u projekat i da se stanica na NBG gradi po svim evropskim i svetskim standardima, za razliku od stanice na čukaričkoj strani. :wink:
Ja sam rekao da sam u tom momentu video na gradilištu samo osnovu i dve kućice za lift i da je u tom momentu ok,gde je ostalo..milsim projekat,ako je po svetskim standardima,a zašto ga nema prikazanog ni na beobuildu ni na tabli na gradilištu?
Mihajlo..a što se ti toliko nerviraš?,ako je sve ok onda su ovo nebuloze i zašto bi se nervirao..ovako daješ povoda da zaista nešto nije uredu..nešto što očajnički braniš..neku brljotinu :kafa:
 
Delija":rd5bd2q7 je napisao(la):
Михаило,разлика између радничке и мостарске петље је у 43 године,потпуно другачијим урбанистичким приоритетима,циљевима и основама,позицији,висини станице,економским и социјалним параметрима,перспективи...а понајвише званичној намени поменутих станица.
Све то чини та два примера неупоредивим у било ком смислу.

Ali ostaje dilema da li je i po tadašnjim standardima sve bilo po propisima?

s5001354m.jpg
 
Jeste,radi se o prolazu za tramvaj,tada stanica nije ni bila projektovana već naknadno..
 
Да,остаје дилема око тих детаља из 1970 године али данас,барем ја, немам дилему око тога да ли је УМП испунио све стандарде српске корупције,мегаломаније,обмане грађана и промашених циљева/приоритета.

Нека људи само изгуглају најављене цене умп-а из 2008-9 године и оно што нам је одлично информисани доктор економије овде предочио као и студију оправданости умп-а. Закључке нека изведу сами.
 
2012":2d7lsxy1 je napisao(la):
blagoje":2d7lsxy1 je napisao(la):
2012":2d7lsxy1 je napisao(la):
A kako će izgledati stanica na NBG koja se upravo gradi?,gde je projekt na uvid javnosti ili render.? koji su tu standardi primenjeni?

Pa ti pre par dana reče da si imao uvid u projekat i da se stanica na NBG gradi po svim evropskim i svetskim standardima, za razliku od stanice na čukaričkoj strani. :wink:
Ja sam rekao da sam u tom momentu video na gradilištu samo osnovu i dve kućice za lift i da je u tom momentu ok,gde je ostalo..milsim projekat,ako je po svetskim standardima,a zašto ga nema prikazanog ni na beobuildu ni na tabli na gradilištu?
Mihajlo..a što se ti toliko nerviraš?,ako je sve ok onda su ovo nebuloze i zašto bi se nervirao..ovako daješ povoda da zaista nešto nije uredu..nešto što očajnički braniš..neku brljotinu :kafa:

Da te podsetim. Ti si rekao:

2012":2d7lsxy1 je napisao(la):
Moje zamerke su bile argumetovane,pobrojane,Milanche nije dao odgovor na ova postavljena pitanja,svi vidimo projekat i krova koga nema,pa idemo dalje,sirina i duzina platformi,pristup inavalida,evakuacioni plan, protivpozarni projekat,vestibili obavezni po evropskim standardima,sanitarni cvor,sluzbe za odrzavane i bezbednost stanice.
.Sve to isto se sada gradi na strani Novog Beograda i barem u ovoj fazi izgleda da se postuje minimum standarda, a do kraja bi trebalo da postoje svi nabrojani, ako tamo moze..kako ovamo toga nema,objasni mi to. :kafa:


Nešto kasnije:

2012":2d7lsxy1 je napisao(la):
blagoje":2d7lsxy1 je napisao(la):
I čemu 2012 sve ovo na prethodne tri strane? Bez uvida u projekat, bacao si drvlje i kamenje na nešto što nije dovršeno, a što će verovatno kada se završi sadržati većinu, ako ne i sve od onog što si gore naveo. Naravno u skladu sa funkcijom koju u tom trenutku bude obavljalo.

Blagoje,Verovatno? Kada se završi?Ako ne i sve ?Super znači neko je uvideo da ipak treba....sjajno!Imali smo uvid u projekat,kao i na terenu ,hvala.Da bi se stavilo u funkciju, mora da sadrži sve to.Predpostavljam da ćemo gledati progres iz dana u dan..radujem se tome.
 
Vrh