Delija":fxr4yvij je napisao(la):Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...
relja":35fjcyoc je napisao(la):Delija":35fjcyoc je napisao(la):Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...
Težak je teren, radi se projekat...
Igor":3gclhv44 je napisao(la):relja":3gclhv44 je napisao(la):Delija":3gclhv44 je napisao(la):Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...
Težak je teren, radi se projekat...
Oduvek ste sto bi se reklo vickasti na ovoj temi
Jedva cekam reportaze Studia Dj gde posecuju to gradiliste na teskom terenu sa puno krivina.relja":ocbger6d je napisao(la):Delija":ocbger6d je napisao(la):Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...
Težak je teren, radi se projekat...
relja":hw40nce4 je napisao(la):To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.
Valjda svih četiri, a ne šest - krajnje desne su zatvorene zbog ulivanja sa silaznih rampi sa mosta.
JunkieBanjica":616uebmo je napisao(la):...........relja":616uebmo je napisao(la):Valjda svih četiri, a ne šest - krajnje desne su zatvorene zbog ulivanja sa silaznih rampi sa mosta.To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.
@ relja
Na donjem renderu se vidi jasno da ce biti 3+3 trake preko nadvoznjaka plus prosirenja za ukljucenja/iskljucenja.
vucko":616uebmo je napisao(la):Radovi na širenju Mosta na Adi »
21. Februar. 2013 | (13:04 -> 18:38), Izvor : Studio B, Komentari: 0
Nastavljeno je širenje Mosta na Adi sa novobeogradske strane.
Radnici POR – a će tokom dana izbetonirati prvo polje do konstrukcije mosta, a u planu je da u naredna dva meseca budu završena sva tri nadvožnjaka iznad Bulevara Jurija Gagarina.
To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd
Kakav bre metro,... :laugh: ovde ni tramvaj ne moze u krivinu,vec putnici moraju da silaze liftom, pa da pesace do naredne stanice,pa da opet ulaze u tramvaj,doduse ima i onih hrabrijih pa bi se neki i vozili tom krivinom..ruski rulet :kafa:Cuburac93":3uhbcbf3 je napisao(la):Ja na ovim renderima nigde nevidim da ce ici metro.
Na 1 renderu se ocigledno vidi da se sine spajaju za banovo brdo i za sajam, sad ako vi mislite da ce metro ici po tramvajskim sinama onda nemam vise komentara
Pa to i ja kazem,malo se vozis, malo pesacis...planinaris..ta trasa...pa jednostavno treba se nazvati svajscarska..ideta na posao i uzivate u pejzazima..upetljavate se.. dok pored vas shishaju autobusi i vi stignete pre preko gazele na nbg..relja":2v8rt3hd je napisao(la):Naprotiv, trasa sa više uzastopnih krivina, kroz koju se tramvaj kreće usporeno, može da postane i jedna mala atrakcija.
Prostor oko trase po meni treba dati pejzažnim arihtektama da ga urede u oazu prirode kako bi pogled kroz prozor tramvaja bio što prijatniji.