Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

čuj ti "širenje"... kad sam pročitao naslov, prvo što sam pomislio je da će ići neka nova konstrukcija na pešačke staze levo i desno na samom mostu...
 
Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...
 
Za taj deo valjda još nije ni tender raspisan. Ranije su poninjali da bi radovi trebalo da krenu tokom ove i budu gotovi krajem naredne godine.
 
Pa ne daj Bože da se kod nas neki tender ranije raspiše :D Samo da opet ne izaberu nekog izvođača a la Primorje... :bash: :mrgreen:
 
Niste pratili jasno rekose da ce raspisati tender tek kada se zavrsi ovo sto se rada radi na petljama da bi Alpina dobila posao ;)
 
Delija":fxr4yvij je napisao(la):
Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...

Težak je teren, radi se projekat... :p
 
Porr pardon,brkam ih od kad znadem za sebe jer su radili neke poslove ranije zajedno ali ne i ovaj :)
 
relja":35fjcyoc je napisao(la):
Delija":35fjcyoc je napisao(la):
Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...

Težak je teren, radi se projekat... :p

Oduvek ste sto bi se reklo vickasti na ovoj temi :grand: :)
 
Igor":3gclhv44 je napisao(la):
relja":3gclhv44 je napisao(la):
Delija":3gclhv44 je napisao(la):
Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...

Težak je teren, radi se projekat... :p

Oduvek ste sto bi se reklo vickasti na ovoj temi :grand: :)

A šta bi tek Nušić smislio...

Ali ozbiljno - trasa je više nego "zicer".. kao i Vojvođanska, Tošin bunar... ako su pare obezbeđene, u čemu je problem?

Ja sam, ranije, za Vojvođansku pretpostavio da se čeka da neka "kumovska" firma bude sloodna pa pređe da radi tu trasu.
Nemam dokaza, naravno, ali, postavlja se pitanje - šta se, pobogu, čeka?
Zašto Nikole Dobrovića i Tošin bunar ne mogu da se povežu sa Omladinskih brigada i Agostina Neta, npr?
Kme je u interesu da se kola i kamioni provlače između onih skladišta od Jugodrva do Rodića?
 
relja":ocbger6d je napisao(la):
Delija":ocbger6d je napisao(la):
Шта би са остатком овог фртаља УМП-а после НБГ железничке станице? Тамо још никаквих радова нема...

Težak je teren, radi se projekat... :p
Jedva cekam reportaze Studia Dj gde posecuju to gradiliste na teskom terenu sa puno krivina.

I stara mantra,ovako je nekad bilo... :lool:
 
Ценим да је један од мотива и да се што више растеге градња како би Ђилас градио Београд а Београд градио нас константно од 2008. до 2014-15. године.

Мислим,да ја држим 70% медија и да сам све расположиве паре града улупао у тај један пројекат тако бих поступао. :)

ПС: Не знам да ли су били нови рендери петље без "метро" станице.

sava001.jpg


sava002.jpg
 
relja":hw40nce4 je napisao(la):
To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.

Valjda svih četiri, a ne šest - krajnje desne su zatvorene zbog ulivanja sa silaznih rampi sa mosta.

+ za rendere Delija

odakle si ih iskopao? :) ako ima jos postavljaj!

@ relja

Na donjem renderu se vidi jasno da ce biti 3+3 trake preko nadvoznjaka plus prosirenja za ukljucenja/iskljucenja.
 
Da prokomentarisem oko tog zelenila,videsmo po pancevackom mostu koliko je tamo uradjeno zelenila.Ostao je sut i nabacana zemlja,nadam se da ovde nece biti tako.
 
Ja na ovim renderima nigde nevidim da ce ici metro.

Na 1 renderu se ocigledno vidi da se sine spajaju za banovo brdo i za sajam, sad ako vi mislite da ce metro ici po tramvajskim sinama onda nemam vise komentara
 
JunkieBanjica":616uebmo je napisao(la):
relja":616uebmo je napisao(la):
To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.
Valjda svih četiri, a ne šest - krajnje desne su zatvorene zbog ulivanja sa silaznih rampi sa mosta.
...........
@ relja
Na donjem renderu se vidi jasno da ce biti 3+3 trake preko nadvoznjaka plus prosirenja za ukljucenja/iskljucenja.

@JunikeBanjica

vest o kojoj pričamo

vucko":616uebmo je napisao(la):
Radovi na širenju Mosta na Adi »
21. Februar. 2013 | (13:04 -> 18:38), Izvor : Studio B, Komentari: 0
Nastavljeno je širenje Mosta na Adi sa novobeogradske strane.
Radnici POR – a će tokom dana izbetonirati prvo polje do konstrukcije mosta, a u planu je da u naredna dva meseca budu završena sva tri nadvožnjaka iznad Bulevara Jurija Gagarina.
To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd

se odnosi na Jurija Gagarina koja ima po 3 trake u oba smera, ali je u praksi moguće koristiti samo po dve, jer su kranje desne zatvorene zbog ulivanja saobraćaja koji se spušta sa mosta.
Nevrovatan propust, obzirom da je, u vreme kada je već bilo izvesno da će se na ovom mestu graditi most, ulica poširena sa 1+1 na 3+3 uklanjanjem dela železničkog nasipa.
 
Cuburac93":3uhbcbf3 je napisao(la):
Ja na ovim renderima nigde nevidim da ce ici metro.

Na 1 renderu se ocigledno vidi da se sine spajaju za banovo brdo i za sajam, sad ako vi mislite da ce metro ici po tramvajskim sinama onda nemam vise komentara
Kakav bre metro,... :laugh: ovde ni tramvaj ne moze u krivinu,vec putnici moraju da silaze liftom, pa da pesace do naredne stanice,pa da opet ulaze u tramvaj,doduse ima i onih hrabrijih pa bi se neki i vozili tom krivinom..ruski rulet :kafa:
 
Naprotiv, trasa sa više uzastopnih krivina, kroz koju se tramvaj kreće usporeno, može da postane i jedna mala atrakcija.

Prostor oko trase po meni treba dati pejzažnim arihtektama da ga urede u oazu prirode kako bi pogled kroz prozor tramvaja bio što prijatniji.
 
relja":2v8rt3hd je napisao(la):
Naprotiv, trasa sa više uzastopnih krivina, kroz koju se tramvaj kreće usporeno, može da postane i jedna mala atrakcija.

Prostor oko trase po meni treba dati pejzažnim arihtektama da ga urede u oazu prirode kako bi pogled kroz prozor tramvaja bio što prijatniji.
Pa to i ja kazem,malo se vozis, malo pesacis...planinaris..ta trasa...pa jednostavno treba se nazvati svajscarska..ideta na posao i uzivate u pejzazima..upetljavate se.. :D dok pored vas shishaju autobusi i vi stignete pre preko gazele na nbg.. :D
 
To će biti slično usponu linije 2 od pristaništa (kao snimak koji je Blagoje postavio) sa tom razlikom da će ovde trasa biti nezavisna, bez ukrštanja sa automobilskim saobraćajem... i verujem, modernije projektovana u odnosu na trasu kroz Parisku.
Što se tramvaja tiče, uveren sam da će to biti sasvim OK.
 
"Prostor oko trase po meni treba dati pejzažnim arihtektama da ga urede u oazu prirode kako bi pogled kroz prozor tramvaja bio što prijatniji."

Nazalost, to zahteva naucnu fantastiku u srpskom mozgu - nesto sto se zove tekuce odrzavanje... Indijanci iz zelenila 8 godina za redom sade breze u Aleksinackih rudara pored njihove barake, jer im propadaju posto ih ne zalivaju i ne odrzavaju...

Ovo ce u najboljem slucaju da ograde kao gazelu i gledacemo sut i sljunak zauvek ispod mosta...
 
Hipodromska osmica. Tako će se zvati vožnja tramvajem na spustu s mosta. Ali ni sa druge strane neće biti bez osmice. Vero osmica isl. jer će tramvaji ići u krug pored Vera kako bi došli do JG uopšte. Ponekad pomislim da su malo drugačije projektovali samu petlju JG mogli su mnogo i jeftinije da prođu. Tramvaj spustiti u JG a preko buvljaka samo graditi 3+3. Mislim da je i ranije bilo ideja za ovako nešto.

Ova tranvajska rešenja deluju mi totalno nepraktično i to s obe strane mosta. Podsećame na one kružne petlje po Japanu što vole da prave kako bi rešili visinsku razliku na putevima.
 
Vrh