Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Mislim da ce ipak da bude ona velika nadstresnica, na ovoj slici se vide "rupe" tamo gde treba da budu stubovi:
screenshot17019.jpg
 
A sad kad gledam ovo... a gde ce da budu stepenice za tu stanicu? :) Kako to da ne mozemo da dodjemo do nekog plana za ove radove?
 
"Rupe" koje si video nisu za nadstrešnicu, već upravo za stepenice i liftove.
 
Gorstak89":1oxaxagb je napisao(la):
A sad kad gledam ovo... a gde ce da budu stepenice za tu stanicu? :) Kako to da ne mozemo da dodjemo do nekog plana za ove radove?
Treba da obidjes okolne kafice i pogledas salvete... tu negde mora da bidne neka skica :)
 
Dzaba ga bilo ako moram i okolne kafice da obilazim, dobicu slog od silnih kafa! Ali, mogu da predlozim nesto, postoji obrazac za dobijanje informacija od javnog znacaja. Mozemo da se skupimo kao forum (ne zahteva bukvalno okupljanje negde), kosta do 2-3 stotine dinara ta usluga i da im zatrazimo da nam posalju ili neki render zvanican, ili neku skicu, semu, sta god... Postedelo bi nas silnih diskusija i znali bi tacno sta se radi. A povrh svega, oni su u obavezi da nam pruze takvu informaciju, ako ne pruze mozemo se zaliti povereniku za informacije. A na ove rupe valjda moze da se ubace i stubovi za tu nadstresnicu? Tamo ima armature (videh pre neku nedelju kad sam se setao, imam i nekoliko slika, mogu da okacim uskoro.
 
Stepenice kod petlje Radnicka
dsc0642j.jpg


"Rupe"
dsc0639ak.jpg

I tu se vidi da zapravo ima dve, mozda bi i mogli da se postave i stepenice i nadstresnica?
Nemam predstavu koliko jos mesta ostaje za tramvaje/metro/sta god. Mnogo je visoko za slobodnu procenu.

Stepenice iz daleka
dsc0637g.jpg


dsc0636iy.jpg


Isecen tobogan
dsc0635mi.jpg


novo jezivo mesto u beogradu, ocekujem neki kultni film tamo
dsc0634r.jpg


spoj rampi sa kruznog toka i mosta
dsc0633rp.jpg


Petlja odozgo
dsc0631rh.jpg


Gde god nadjes dobro mesto ti djubru posadi
dsc0629ka.jpg


Biciklisticki most, i dalje nisam siguran hoce li ga zameniti nesto drugo i kako
dsc0627uq.jpg
 
Gorstak89":3pqt0udm je napisao(la):
"Rupe"
dsc0639ak.jpg

I tu se vidi da zapravo ima dve, mozda bi i mogli da se postave i stepenice i nadstresnica?
Nemam predstavu koliko jos mesta ostaje za tramvaje/metro/sta god. Mnogo je visoko za slobodnu procenu.

Jedan par otvora na stajalištu za šinski saobraćaj je najverovatnije namenjen za stepeništa, a drugi za liftove. Sama platforma stajališta je ojačana poprečnim potpornim rebrima svojom čitavom dužinom, tako da nadstrešnica (kada je budu radili) ne bi trebala da zahteva noseće stubove, tim pre što će verovatno njena konstrukcija biti sagrađena od nekog lakog materijala.

I da ne zaboravim, plus za slike. :kk:
 
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fYy5E0bMZM

Devojka povređena na hipodromu

01. Mart. 2013 | (13:39 -> 18:41), Izvor : Studio B, Komentari: 0 :: video prilog

Sedamnaestogodišnja devojka teško je povređena kada je pala sa konja na Kružnom toku kod beogradskog hipodroma. Teško je povredila glavu, a kako saznajemo u Urgentnom centru njeno stanje je stabilno.


Nezgoda se dogodila kada je devojka vraćala konja u štalu, koji se najverovatnije uplašio od automobila.
Džokej Jovana M. vraćala se sa jutarnjeg treninga i dok je prelazila kružni tok, ždrebica koju je jahala, uplašena od automobilskih sirena, zbacila je sa sebe i pala preko nje. Konj je pobegao ka štali, a Jovanine kolege pozvale su hitnu pomoć.
Jahači kažu da je pravo čudo kako se takve nezgode češće ne dešavaju s obzirom na to da su hipodrom i štale odvojene saobraćajnicama, a samo tokom prepodneva tuda prođe oko sto konja sa jahačima.
Prema rečima zaposlenih na hipodromu, na putu koji prolazi ispod mosta i povezuje štalu i staze neophodno je postaviti ležeće policajce, kao i znakove koji će vozače upozoriti da se tim delom kreću i konji.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=86154
 
Ali tih rupa ima sa obe strane, za jedno tramvajsko stajaliste da nije malo mnogo da ima 4 liftova i 4 stepenista?
Mada, ako se planira i metro, i da sve autobuske linije idu tuda ili kako vec mozda i nije tako puno.. inace, unutrasnja sirina izmedju unutrasnjih ivica ovih sirih rupa je otprilike jednaka sirini trake na mostu za njih. Iako izgleda kao da je dosta suzen put zapravo je tacno koliko treba.
 
Definitivno ce jedna traka na novom nadvoznjaku privremeno biti za smer ka Sajmu.

Bice zanimljivo pratiti dalju evoluciju zutih traka :lol:

IMG_7108_resize_zpsf7acdc02.jpg

IMG_7103_resize_zpsb1795cf1.jpg
 
Zuma":12reseuz je napisao(la):
Definitivno ce jedna traka na novom nadvoznjaku privremeno biti za smer ka Sajmu.

Bice zanimljivo pratiti dalju evoluciju zutih traka :lol:

IMG_7108_resize_zpsf7acdc02.jpg

IMG_7103_resize_zpsb1795cf1.jpg

Da li je ovo već sada dovoljno široko za 3 trake + biciklistička?
 
Ako ce biti biciklisticka, nece biti na ovom nadvoznjaku nego na onom za koji se tek rade stubovi. Prakticno bi trebao da bude malo manje sirok nego za 4 kolovozne trake. Racunaj 3 i po.
 
Pitam, zato što se na onoj fotografiji vidi i pravac novog, postojećeg nadvožnjaka.
Drugim rečima, pravac savija da bi prešao preko Topčiderke na pravcu budućeg, neizgrađenog nadvožnjaka.
Trećim rečima, sa novog, neizgrađenog, nadvožnjaka (pravac ka Adi) bi se preko same Topčiderke prelazilo na ovom mestu

IMG_7103_resize_zpsb1795cf1.jpg


Pitanje je da li je ovo konačni mostić preko Topčiderke u smeru ka Adi, i ako jeste, da li je dovoljno širok i za biciklističku stazu?
 
Насловна > Беоинфо вести >


Понедељак, 04. март 2013.

Нацрт плана детаљне регулације Радничке улице на јавном увиду

Комисија за планове Скупштине града Београда утврдила је Нацрт плана детаљне регулације за просторно културно-историјску целину Топчидер – I фаза, Радничка улица, са Извештајем о стратешкој процени утицаја предметног плана на животну средину. План ће бити на јавном увиду у згради Градске управе града Београда у Улици 27. марта 43-45 (сала 2 у сутерену) од 4. марта до 4. априла, сваког радног дана од 9 до 18 часова.

Јавна седница Комисије за планове одржаће се на истој адреси (сала 2 у сутерену) 23. априла у 13 часова. У току јавне седнице, сва присутна физичка и правна лица која су поднела примедбе у вези с Нацртом плана у писаном облику моћи ће да их образложе пред члановима комисије.

Примедбе на планирана решења могу се током јавног увида, најкасније до 4. априла, писмено доставити Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове, на писарници у Улици 27. марта 43-45.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1543474
 
Objavise dva javna uvida istog dana pa prekopirah pogresni,evo sada ispravih.
 
Dok ne budem imao vremena za malo obimniju reportažu, par slika nešto lošijeg kvaliteta uhvaćenih mobilnim telefonom u sumrak 05.03.2013. godine. Slike uglavnom pokrivaju radove na čukaričkoj strani koji se trenutno ne mogu videti na http://www.savadridge.com kamerama.

Tokom jučerašnjeg dana je izliven prvi segment gornje konstrukcije šinskog vijadukta i to onaj iznad Topčiderske reke. Preostalo je da se izlije još pet segmenata kako bi se kompletirao ovaj vijadukt sa čukaričke strane:

a01zb.jpg


a02x.jpg



Na strani bliže Hipodromu je počelo postavljanje armature za stepenište koje će povezivati stajalište šinskog vijadukta sa autobuskim stajalištem na nadvožnjaku iznad železničke pruge (smer ka Sajmu):

a03l.jpg



Sa suprotne strane (bliže Savi) su počeli radovi na naglavici šipova na koju će se oslanjati stepeništa i liftovi za stajalište na šinskom vijaduktu i autobusko stajalište sa te strane nadvožnjaka preko železničke pruge:

a04p.jpg



Po uklanjanju segmenata starog tobogana, počeli su intezivni radovi na bušenju šipova, izradi naglavnih greda i izvođenju armature za noseće stubove nadvožnjaka preko železničke pruge (smer ka Adi). Sva je prilika da će biti 12 nosećih stubova (jedan manje od već završenog nadvožnjaka). Do sada su završeni radovi na šipovima za 9 stubova, a na dva su već urađene naglavice šipova i izvedena armatura za stubove. Obzirom da su radovi najintezivniji na stubovima neposredno uz železničku prugu, moguće je da će se na ovom nadvožnjaku prvo raditi segment gornje konstrukcije iznad šina:

a05mh.jpg


a06l.jpg


a07z.jpg


a08df.jpg


a09d.jpg



Inače radovi na kružnom toku i pristupnim rampama su u završnoj fazi. Nešto sporiji radovi su na prilaznim nasipima uzlaznim rampama iz Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića na kružni tok. Na rampi iz Bulevara vojvode Mišića su u toku radovi na potpornim zidovima prilaznog nasipa, dok su u Radničkoj uklonili već pripremljenu podlogu za prilazni nasip kako bi postavili kišnu kanalizaciju na koju su po svoj prilici zaboravili. Ne bih da nagađam, ali ne vidim razloga da se ceo kružni tok sa pristupnim rampama ne pusti u saobraćaj do kraja marta. Moguće je da ga za početak otvore i samo delimično, pre svega kako bi smanjili zastoje na kružnom toku ako planiraju da kompletan saobraćaj iz podvožnjaka preusmere na njega tokom radova na preostalom delu novog mosta preko Topčiderske reke.
 
Jedno pitanje, i sto su na kraju jedino pristup mostu iz pravca sajma pravili od celicne kostukcije ? bilo im je toliko oglavu da zavrse brze, ili ima neki konkretniji razlog ?
 
relja":2hnwvl5x je napisao(la):
Da mi je samo da se jednom sjurim ovuda pre nego što puste tramvaje...
Kakav je to avanturistički duh? Pravi avanturista bi sačekao tramvaje.
 
Vrh