Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":1s2tvw1s je napisao(la):
To će biti slično usponu linije 2 od pristaništa (kao snimak koji je Blagoje postavio) sa tom razlikom da će ovde trasa biti nezavisna, bez ukrštanja sa automobilskim saobraćajem... i verujem, modernije projektovana u odnosu na trasu kroz Parisku.
Što se tramvaja tiče, uveren sam da će to biti sasvim OK.
Moram da ti priznam da je radijus krivine za šinska vozila šokantan,posebno što je nas stubove.. :kafa:
 
^^Најблаже речено.Но то не чуди пошто је политика града.да не кажем Вукана Вучића,да трамвај буде што неефикаснији.А сама реконструкција постојећих шина по граду је скандалозна пошто ни један стари технички проблем,пре свега на скретањима нису отклонили иако их то не би коштало ни динара више од онога што су и онако потрошили.

Иначе,фасцинантно је да је најгушћа,најскупља и најнезависнија деоница београдског трамвајског система у зони где мање-више живи 0 (нула) становника. Подухват вредан дивљења.

applause.gif
 
Delija":38lcrwby je napisao(la):
Иначе,фасцинантно је да је најгушћа,најскупља и најнезависнија деоница београдског трамвајског система у зони где мање-више живи 0 (нула) становника. Подухват вредан дивљења.
applause.gif

Tacno je da maltene niko ne zivi na potezu te nezavisne deonice kroz koju prolazi sinski koridor, ali zato on povezuje 2 veoma gusto naseljene sredine, Novi Beograd i Banovo Brdo.
Tako da je poduhvat ipak opravdan.
 
Па и пре те трамвасјске везе која је још далеко од завршетка тај део трамвајског система је био најгушћи,најнезависји и најскупљи.

А свеједно топчидерска долина као можда и највеће саобраћајно чвориште у Београду, што је последњим подухватима постало, нема много смисла.
 
Покушавам да схватим са рендера како функционишу пешаци који покушавају да са трамваја/метроа иду на аутобус. Морају сићи бар два нивоа и попети се опет два нивоа. Не видим куда. Звучи ми као значајан подухват поготово што лифт функционише код аутобуске станице али не и код трамваја.

Успут, одушевио ме рендер савске обале у Чукаричком рукавцу. Не знам да ли сте приметили бистру морску воду, баш делује летње.
 
brdjanin":1e9g4p28 je napisao(la):
Успут, одушевио ме рендер савске обале у Чукаричком рукавцу. Не знам да ли сте приметили бистру морску воду, баш делује летње.

Ma to i ja gledam, sve mi nešto fali na renderu, pa mi se javi posije tvog posta da fali plaža!
Samo to nedostaje pa da ovo bude render prirodnog raja u koji će beograđani dolaziti da se nadišu čistog vazduga i odmore od svakodnevne gradske vreve :D
 
Ovo sam uhvatio malopre kad sam otvorio jednu od kamera na sajtu savabridge. Radi se punom parom :)

most.png
 
filozof":2megk5uq je napisao(la):
brdjanin":2megk5uq je napisao(la):
Успут, одушевио ме рендер савске обале у Чукаричком рукавцу. Не знам да ли сте приметили бистру морску воду, баш делује летње.

Ma to i ja gledam, sve mi nešto fali na renderu, pa mi se javi posije tvog posta da fali plaža!
Samo to nedostaje pa da ovo bude render prirodnog raja u koji će beograđani dolaziti da se nadišu čistog vazduga i odmore od svakodnevne gradske vreve :D
Da gledah prozirnu zelenu vodu u neverici,a onda shvatih da je stamparija u topcideru opet ispustila hemikalije.. :kafa:
 
U toku je postavljanje skele za stepenice i platformu koje će povezati stanicu šinskog vijadukta sa autobuskim stajalištem na nadvožnjaku iznad železničke pruge:

22022013268.jpg


22022013262.jpg
 
Blagoje nisam ispratio,da li ce biti i dalje lifta sa stanice tramvaja do nivoa zemlje?

I da li je planirano da lift staje na nivou gde je stanica autobusa pa da invalidi,stariji,deca i ostali slabopokretni ne moraju da koriste stepenice vec samo odpesace od lifta do stanice autobusa i obratno?
 
Jako je slicna pozicija i nagib stubova kao na renderima koje smo davno videli

110730-RAPET-VS-06.jpg


110730-RAPET-VS-03.jpg


edit:

posto imam ove rendere bas u velikoj rezoluciji malo sam kropovao da vidimo malo preciznije i blize kako bi to moglo da izgleda na kraju.

radnicka-crop-01.jpg


radnicka-crop-02.jpg
 
vucko":259prpmo je napisao(la):
Blagoje nisam ispratio,da li ce biti i dalje lifta sa stanice tramvaja do nivoa zemlje?

I da li je planirano da lift staje na nivou gde je stanica autobusa pa da invalidi,stariji,deca i ostali slabopokretni ne moraju da koriste stepenice vec samo odpesace od lifta do stanice autobusa i obratno?

Pristupi stanici na šinskom vijaduktu će biti mogući sa obe strane drumskog nadvožnjaka preko železničkih šina i oni će biti povezani sa stajalištima autobuskih stanica na nivou ispod. Nisam baš siguran da će biti liftovi na strani bliže kružnom toku. Pre bih rekao da će biti samo dva lifta i to na strani bliže mostu (za stanice u oba smera), a bilo bi logično da se lift zaustavlja i na nivou autobuskog stajališta. I na vizualizaciji sa Beobuilda se nazire rešenje sa samo dva lifta bliže mostu, dok su na suprotnoj strani samo stepeništa:

110809-RAPET-06.jpg


EDIT: Sada na osnovu uveličane slike koju je Igor u međuvremenu postavio vidim i nešto nalik konstrukciji lifta i na strani bliže kružnom toku.
 
Evo i ja da se dopunim dodao sam jos jednan render gde se vidi kuciste lifta.
 
Ovaj lift na strani bliže kružnom toku ide kroz sredinu, pa bih rekao da ide samo do nivoa autobuskog stajališta. Nego, sada malo detaljnije gledam ove uveličane slike, pa mi deluje da se staza u nivou autobuskog stajališta na nadvožnjaku iznad železničke pruge nastavlja u suprotnom smeru do stepeništa i liftova za autobusko stajalište na vijaduktu iznad kružnog toka. To se uklapa u situaciju na terenu gde ovi liftovi imaju vrata na međuspratu za koja mi nije bilo jasno čemu služe.

Ista situacija je i sa liftom koji povezuje šetalište pored Save sa čukaričke strane sa pešačko-biciklističkom stazom na nizvodnoj strani mosta (takođe ima izlaz na međuspratu), tako da je sasvim moguće da će i pešačko-biciklistička staza na mostu biti direktno povezana sa stanicama za šinski i autobuski saobraćaj sa te strane drumskog nadvožjaka preko železničkih šina, a bez potrebe da se silazi na zemlju i ponovo penje. Ako se ovo realizuje, onda nije daleko od pameti ni da se na međunivou povežu i pešačko-biciklističke staze na uzvodnoj i nizvodnoj strani mosta. Time bi se omogućilo da se pešaci i biciklisti, koji dolaze Savskim kejom iz pravca centra grada, lakše popnu na uzvodnu stranu mosta i na Adu dođu liftom na njenom špicu.

A možda sam ipak sve ovo utripovao. :?
 
A red bi bio i da se malo uredi asfaltni put na nasipu od stepeništa i lifta kod pilona do prevlake.
Tuda prolaze vozila na putu za veslačke klubove, pa novi sloj asfalta i nova signalizacija ne bi bili na odmet, pre nego što nam dođe lepo vreme i poveća se broj biciklista i rolerki.

Mogla bi i da se asfaltira ostatak staze na nasipu oko VK Partizan (onaj deo prema Savi i NBG) ... to nije ni 150 metara asfalta...
 
Znači, nema ništa od ove fensi nadstrešnice na stanici? :p
 
Nema to su folirali, da pomislimo da je metro stanica.. :kafa:
 
Nema,to tek kada budu gradili metro.Bice bas vetrovito gore da se ceka tramvaj.
 
hehe jedna od ne tako cestih stvari na ovoj temi oko koje se slazemo a verujem i da ce se delija sloziti :p
 
Treba mi mala pomoć u vezi kamera na sajtu savabridge...da li je neko uspeo da otvori kamere u nekom drugom prikazu izuzev u Motion JPEG? Meni samo to dozvoljava...za sve ostalo mi traži plugin, a ja nemam pojma koji mu plugin treba :mrgreen: Inače, koristim Google Chrome.
 
A btw, na kamerama na NBG strani se može videti da su skele koje "UMP" premeštene dalje prema depou GSP-a.

Kada se gradnja zavrđi, prostor ispod bi morao da se ogradi (isto kao što su uradili sa Gazelom).
Tu bi mogao da se smesti sasvim pristojan parking, možda čak u dva nivoa, kao na Slaviji...
 
Vrh