Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.483
- Pohvaljen
- 49.376
Париски метро, Линија 1, једна од најоптерећенијих на свету:
The western end of the line 1 platforms have the sharpest curve used by passenger trains on the Mеtro, with a radius of only 40 metres. ("Википедија")
Слика:
http://en.wikipedia.org/wiki/Filelace ... _Metro.jpg
Видео:
http://www.youtube.com/watch?v=ptNRHZ3W_8I
Дакле, "тешки" метро. Треба да се провозате туда, па да схватите какве су кривине. Воз успори, прође завој, па опет убрза. Шта је ту чудно? Изгуби се једно 15 секунди у кривини. Наравно да нема сустизања возова (услед постојања сигнализације), нити путници падају на нос. Тако неће ни ЦАФ да се преврне, а за метро ће (једном) моћи да се направе нове рампе (или ће можда моћи да прође и без тога). Опет се на форуму шири некаква паника безвезе...
The western end of the line 1 platforms have the sharpest curve used by passenger trains on the Mеtro, with a radius of only 40 metres. ("Википедија")
Слика:
http://en.wikipedia.org/wiki/Filelace ... _Metro.jpg
Видео:
http://www.youtube.com/watch?v=ptNRHZ3W_8I
Дакле, "тешки" метро. Треба да се провозате туда, па да схватите какве су кривине. Воз успори, прође завој, па опет убрза. Шта је ту чудно? Изгуби се једно 15 секунди у кривини. Наравно да нема сустизања возова (услед постојања сигнализације), нити путници падају на нос. Тако неће ни ЦАФ да се преврне, а за метро ће (једном) моћи да се направе нове рампе (или ће можда моћи да прође и без тога). Опет се на форуму шири некаква паника безвезе...