Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Париски метро, Линија 1, једна од најоптерећенијих на свету:

The western end of the line 1 platforms have the sharpest curve used by passenger trains on the Mеtro, with a radius of only 40 metres. ("Википедија")

Слика:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:place ... _Metro.jpg


Видео:
http://www.youtube.com/watch?v=ptNRHZ3W_8I

Дакле, "тешки" метро. Треба да се провозате туда, па да схватите какве су кривине. Воз успори, прође завој, па опет убрза. Шта је ту чудно? Изгуби се једно 15 секунди у кривини. Наравно да нема сустизања возова (услед постојања сигнализације), нити путници падају на нос. Тако неће ни ЦАФ да се преврне, а за метро ће (једном) моћи да се направе нове рампе (или ће можда моћи да прође и без тога). Опет се на форуму шири некаква паника безвезе...
 
Ko spominje paniku na forumu?
Da će ići tramvaj, bilo je jasno od početka. Uostalom, mi i imamo samo tramvaj, nemamo metro, a ako se i bude ikada gradio, gradiće se prvo tamo gde je potrebno rasterećenje, a ne između naselja na obodu grada.

Da li ta linija u Parizu sa minimalnim radijusom krivine ima istovremeno i uspone, kao što imamo mi kod petlje Radnička?
 
Ta linija je u plitkom tunelu i u principu ima veoma male uspone. Poenta je da vozilo teškog metroa ("Alstom metropolis") može da savlada tu krivinu, a mogli su i vozovi iz 19. veka, s obzirom da je linija otvorena 1900. godine.

Kad kažem "panika", mislim na priče da mostom jednom neće moći da prođe metro, da sada ni tramvaji neće moći da se mimoiđu (da će JAT-ov ATR udariti u pilon)...
 
Može da savlada krivinu, može i one pre nje, naravno, ali treba i da se popne na most/siđe u povratku... biće cela jedna deonica spore vožnje koja dovodi u pitanje brzinu i svrsishodnost celog metro sistema. Na kraju ispadne da dupli tramvaji rade isti posao...
Ne znam odakle to da tramaji neće moći da se mimoiđu i da (taj hipotetički) metro ne može da pređe preko mosta (pa ova trasa se upravo gradi od nule). Problem metroa i ovog mosta je prilaz mostu i uopšte položaj mosta u odnosu na potrebe Beograđana za metro prevozom, a ne prelazak sa jedne na drugu obalu kada se kompozicija već nađe na mostu.

A ovo za avione stvarno nije bilo potrebno. Ta verovatnoća postoji samo u dužem nizu drugih nesrećnih okolnosti, i ako se desi, desilo se, most se baš tu "nacrtao"....ali bar će biti dobra epizoda "Air Crash Investigation" :roll:
 
Ma dzaba prica pantografe. U nas DNK UDBA je utkala, a miloseviceva era razbuktala, paranoidno-panicno percepciju realnosti...
 
To je pitanje na koje ja nikako ne dobijam odgovor. Meni bi bilo logicno da se napravi i to racvanje ne zbog veze Banovog brda i Rakovice, vec Rakovice i novog mosta.

stf":22wilapp je napisao(la):
Колико видим на овом плану који је поставио Благоје, предвиђено је рачвање трамвајске трасе са Бановог брда према Раковици.
 
O Bože! Pa valjda bi javni prevoz trebalo da ima prioritet i usmerava se na nadvožnjak,a ostali na Paštrovićevu.Strašno ,šta nam je taj saobraćajni lobi uradio. :notok: :rant:
 
Podvoznjak koji postaje istorija uskoro
prugazacukaricu1zt7.jpg
 
2012":2wpjkv3o je napisao(la):
O Bože! Pa valjda bi javni prevoz trebalo da ima prioritet i usmerava se na nadvožnjak,a ostali na Paštrovićevu.Strašno ,šta nam je taj saobraćajni lobi uradio. :notok: :rant:

Problem je tehničke prirode. Treća traka novog nadvožnjaka će biti odvojena od preostale dve sa prepoznatljivim upozoravajućim tablama. To će smanjiti širinu trake, pa bi prolaz širokih vozila bio otežan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=G25NIQnfDO8
To je na temu krivine.. Dakle, resenje svakako postoji, meni je zao sto ne ide jedan krak dalje za tunel, onda bi mogao i metro da se ubaci, ovako nas ceka jos jedan most jednog dana koji ce sluziti za metro :)
A metro inace BG ima, samo ga zovemo BG voz..
Trece pitanje koje se meni javlja u glavi je zasto ne postoji neki javni plan o svemu tome, valjda grad ima neki plan za sve ovo?
 
Gorstak89":1xatorw7 je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?v=G25NIQnfDO8
To je na temu krivine.

Hajde pronađi primer ovakvog voza i trase kao ove naše sa ovakvom družinom, ovakvim radijusom i usponom koji sledi... a da nije u podnožju Kalemegdana.
Po tome, kupovale bi se kopletne kompozicije sa ovim sistemom (a neka me neko od železničara ispravi - ovo je zameđugradske vozove većih brzina, u kojima putnici uglavnom - sede) - samo zbog jedne krivine u gradu, i to potpuno nove....
 
Da ne bih kopao po temi, molim za odgovor:

Drugi nadvožnjak u Radničkoj će se graditi levo ili desno od ovog sada postojećeg (gledano u smeru ka Adi)?
 
Hvala.
Pitam zbog onog biciklističkog mostića preko Topčiderke, a malo me zbunila kamera sa vrha pilona...
 
blagoje":3ocxtpeh je napisao(la):
2012":3ocxtpeh je napisao(la):
O Bože! Pa valjda bi javni prevoz trebalo da ima prioritet i usmerava se na nadvožnjak,a ostali na Paštrovićevu.Strašno ,šta nam je taj saobraćajni lobi uradio. :notok: :rant:

Problem je tehničke prirode. Treća traka novog nadvožnjaka će biti odvojena od preostale dve sa prepoznatljivim upozoravajućim tablama. To će smanjiti širinu trake, pa bi prolaz širokih vozila bio otežan.
Kakve veze ima s time suzenje jedne trake kada ih ima tri...ostaju dve u suprotnim pravcima,svaka je vise nego dovoljno siroka za autobuse.. :?: :kafa:
 
Gorstak89":2nn22prg je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?v=G25NIQnfDO8
To je na temu krivine.. Dakle, resenje svakako postoji, meni je zao sto ne ide jedan krak dalje za tunel, onda bi mogao i metro da se ubaci, ovako nas ceka jos jedan most jednog dana koji ce sluziti za metro :)
A metro inace BG ima, samo ga zovemo BG voz..
Trece pitanje koje se meni javlja u glavi je zasto ne postoji neki javni plan o svemu tome, valjda grad ima neki plan za sve ovo?
overviewsbb.jpg

da bi se sa mosta ,vijaduktom uslo ispod Pozeske moras da izmestis Hipodrom jer mora preko njega.Sva apsurdnost petlje mosta da M3 ne moze da ima stanicu pored Ade na mestu pored secerane gde i treba da bude..
 
Ove najavljene izmene bi autobuski saobraćaj sa BB trebale odmah da preusmere sa Kirovljeve nazad na Požešku i preko nadvožnjaka na Hipodrom. Totalno bi bilo bezveze da zbog jedne stanice u Kirovljevoj autobusi kruže i lomataju se dole po Paštrovićevoj. Znači autobusi 23,37,52,53,58,88,.. bi u smeru ka gradu išli preko hipodroma. Videh danas da se radi nasip za ulaznu rampu iz pravca Ade. Kad bi to završili mogli bi da puste preko kružnjaka saobraćaj. Ulazna rampa ima 2 trake, kružni ima 2 trake a i zlazna rampa ka sajmu ima 2 trake pa ne vidim što bi se lomatali preko Paštrovićeve.
 
2012":26aaae3i je napisao(la):
blagoje":26aaae3i je napisao(la):
2012":26aaae3i je napisao(la):
O Bože! Pa valjda bi javni prevoz trebalo da ima prioritet i usmerava se na nadvožnjak,a ostali na Paštrovićevu.Strašno ,šta nam je taj saobraćajni lobi uradio. :notok: :rant:

Problem je tehničke prirode. Treća traka novog nadvožnjaka će biti odvojena od preostale dve sa prepoznatljivim upozoravajućim tablama. To će smanjiti širinu trake, pa bi prolaz širokih vozila bio otežan.
Kakve veze ima s time suzenje jedne trake kada ih ima tri...ostaju dve u suprotnim pravcima,svaka je vise nego dovoljno siroka za autobuse.. :?: :kafa:

U smeru ka Adi će i dalje ići autobusi kao i do sada, pošto će se koristiti dve trake. Treća traka koja će se koristiti za smer ka Sajmu zbog barijera između smerova biće nezgodnija za šira vozila, pa će autobusi i kamioni u smeru ka Sajmu ići Paštrovićevom i preko raskrsnice kod Hipodroma će se vratiti u Bulevar vojvode Mišića. Vožnja kroz nešto užu traku gde si sa obe strane ograničen barijerama (sa jedne Jersey barijerom, a sa druge plastičnim upozoravajućim tablama), može da prilično uspori saobraćaj, posebno ako voziš kamion ili autobus.
 
vucko":2oeai0jf je napisao(la):
Inace pre neki dan je objavljen tender na sajtu grada za rekonstrukciju gledalista na hipodromu,dakle nista od izmestanja hipodroma jos dugo dugo...

Napokon jedna lepa vest. :gobb:
 
nisam uspeo da slikam iz kola, ali u Radnickoj su konacno intenzivirali radove na rampi kojom se penju vozila iz smera Obrenovca na petlju. srusli su ceo "Berlinski zid" i u duzini od cca 100m nasuli zemlju za cetvrtu traku, tj za rampu. sjajno ce izgeledati
 
Radovi na širenju Mosta na Adi »

21. Februar. 2013 | (13:04 -> 18:38), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Nastavljeno je širenje Mosta na Adi sa novobeogradske strane.


Radnici POR – a će tokom dana izbetonirati prvo polje do konstrukcije mosta, a u planu je da u naredna dva meseca budu završena sva tri nadvožnjaka iznad Bulevara Jurija Gagarina.
To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.


http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd
 
To znači da će u toj ulici svih šest saobraćajnih traka ponovo biti otvorene sredinom aprila.

Valjda svih četiri, a ne šest - krajnje desne su zatvorene zbog ulivanja sa silaznih rampi sa mosta.
 
Vrh