Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@relja: Magla je bila. Sad se vidi relativno dobro :)

14.jpg
 
Zaista prelepe slike Savskog amfiteatra u prethodnim postovima.Nadam se samo da ga neće uništiti kao što je to uradjeno na Trećem bulevaru koji je potpuni arhitektonski i urbanistički promašaj.
 
Kamera sa šiljka je malo pomerena tako da sada može da se vidi i petlja u Radničkoj

screenshot17019.jpg
 
Već vidim genezu imena:

most u Brankovoj ulici-> most u Brankovoj->"Brankov most"
petlja kod Autokomande->"Petlja Autkomanda"
petlja kod Mostara (kafane)->petlja"Mostar->"Mostarska petlja" (ali ne zbog Mostara u Hercegovini, nego zbog mosta Gazela :p )
petlja u Radničkoj->petlja Radnička->"Radnička petlja"
 
Kamera sa vrha pilona je malo švrljala, pa sam uspeo da uhvatim jedan detalj. Jeste da je malo maglovito, ali se vidi postavljanje oplate za šinski vijadukt iznad Topčiderske reke.

tramvajskinadvoznjak.jpg
 
Sve kako gledam sve mi je zalije da zamislim kako ce tramvaji da idu tim velikim krivinama da bi se popeli na most.
 
Samo pretpostavi koliko pre ulaska u ovakvu krivinu bi morao da uspori "klasičan" metro, tj kojom brzinom bi se kretao između prethodne i stanice na mostu.
Ne mnogo brže od postojećeg tramvaja.
 
Biće interesantno videti 2 CAF-a kako se mimoilaze na toj krivini u metro brzini ala Nemanjina spust.
 
relja":w0nbf98u je napisao(la):
Samo pretpostavi koliko pre ulaska u ovakvu krivinu bi morao da uspori "klasičan" metro, tj kojom brzinom bi se kretao između prethodne i stanice na mostu.
Ne mnogo brže od postojećeg tramvaja.
Klasican metro nemoze da ide preko mosta ,zbog razmaka stubova pilona,a o krivini kod hipodroma.. pitanje je kako ce tramvaj tu da skrene bez ispadanja iz sina, a metro sada je jasno nije ni predvidjen da koristi ovu infrastrukturu,a o krivini nema ni govora pri prvom testu hipoteticki metro voz bi ispao iz sina.. :kafa:
 
2012 nije istina oko stubova metro mosta dok si oko krivine u pravu.
 
Ljudi, sto bi i jedno i drugo pravilo problem? Za metro se nabave uzi vagoni i glat prodju tu, a za krivine se sine malo iskose, i kupe se vagoni koji se "tiltuju", ovakve vagone imaju strane zeleznice, i eto, problem resen. Na kraju krajeva, ne moraju da ulaze u krivinu sa 40, nek uspore na 20 za tih 200m, i dalje bi bilo brze nego da ides nekim drugim sredstvom, a posle moze da ubrza na mostu i na 80.. Smatram da je steta samo sto nece biti sina i daljim tokom UMP-a, tu je mogla komotno da se uglavi jedna linija metroa, ili bar kao da je obicna tramvajska...
 
Boze , pojedini komentari su vise nego smesni.
Dajte ljudi , uozbiljite se malo, kakav crni metro preko ove krivine??? Oni da planiraju metro ovuda u skorije vreme trasa bi skretala ka Topciderskom brdu ili Senjaku, a ne bi `spiralu` pravili.
I ovo tramvajsko resenje je bukvalno nabudzeno i nije finkcionalno, ali sluzi ce nam, nazalost mi na prava resenja nismo ni navikli.
 
Mišljenja sam da trasa buduće metro linije Banovo brdo - Novi Beograd neće pratiti trasu sadašnjeg tramvajskog rešenja, pa samim tim sporna krivina preko Topčiderske reke se može smatrati kao privremeno rešenje. Ako će metro linija (što je logično) pratiti trasu Požeške ulice, meni je logičnije da preseče Hipodrom kao na slici, pri čemu je crvenom bojom označen nadzemni, a žutom podzemni deo. Uostalom, dok ta linija dođe na dnevni red, možda Hipodrom neće više biti tu gde je, a dotle će krivina preko Topčiderske reke odraditi posao za tramvajsku liniju.

overviewsbb.jpg
 
djordje*******g":37lm66og je napisao(la):
Sa kojom krivinom bi mogla da se uporedi ova kod Hipodroma?

Možda najpre sa onom kod Kalemegdana, uz dosta veći nagib ali i nešto veći poluprečnik krivine one kod Hipodroma:

kalemegdan.jpg
 
Gorstak89":1t22t41c je napisao(la):
Ljudi, sto bi i jedno i drugo pravilo problem? Za metro se nabave uzi vagoni i glat prodju tu, a za krivine se sine malo iskose, i kupe se vagoni koji se "tiltuju", ovakve vagone imaju strane zeleznice, i eto, problem resen.
NIje, zato što nije samo stvar da li je platforma vagona u vodoravnom položaju, već i kako ubrzanje u krivini razbaciuje putnike u vagonima kao krpene lutke.

Gorstak89":1t22t41c je napisao(la):
Na kraju krajeva, ne moraju da ulaze u krivinu sa 40, nek uspore na 20 za tih 200m, i dalje bi bilo brze nego da ides nekim drugim sredstvom,

Doći će do sustizanja kompozicija.
Gorstak89":1t22t41c je napisao(la):
a posle moze da ubrza na mostu i na 80..
Na kojoj dužini bi išao tom nadprosečnom brzinom, i koliko bi morao da usporava pred ulazak u narednu stanicu? Kalo li će biti putnicima?

Kako god, sve ovo je namenjeno tramvaju, eventualno LRT-u, i to je bilo očigledno od samog početka. Uostalom, položaj mosta nije pogodan za metro prevoz, bar ne za one pravce na kojima je metro neophodan Beogradu.
 
blagoje":sejd12q6 je napisao(la):
Mišljenja sam da trasa buduće metro linije Banovo brdo - Novi Beograd neće pratiti trasu sadašnjeg tramvajskog rešenja, pa samim tim sporna krivina preko Topčiderske reke se može smatrati kao privremeno rešenje. Ako će metro linija (što je logično) pratiti trasu Požeške ulice, meni je logičnije da preseče Hipodrom kao na slici, pri čemu je crvenom bojom označen nadzemni, a žutom podzemni deo. Uostalom, dok ta linija dođe na dnevni red, možda Hipodrom neće više biti tu gde je, a dotle će krivina preko Topčiderske reke odraditi posao za tramvajsku liniju.

overviewsbb.jpg

Realno - izvodljivo.

Potrebno? Veoma klimavo, osim ako namera nije da se gradi ta metro linija kako bi se reklo da je Beograd konačno dobio metro ... po cenu da ta linija ne ide kroz centar grada.

Možda za 20-30 godina, i to ako pre toga ne dobijemo liniju Bulevar-Novi Beograd.
 
Slažem se da je ova linija možda tek treća po prioritetu, ali bi se u metro sistem lepo uklopila linija, onako laički, Banovo brdo - Bežanijska kosa sa jednim čvorištem kod Hipodroma i drugim kod Železničke stanice Novi Beograd.
 
Kolika je realna potreba za linijom bb-novi most-nbgd? Ja vam kažem mala. Pa trenutno na tom potezu ne 8de ni jedna linija gradskog prevoza. To vam sve govori o potrebi za tom linijom. Postoje 2 libije jgp-a koje idu preko novog mosta.l, i to 94 sa ok taktom, ali ona ide za rakovicu i često je prazna, i 85 na kojoj voze minibusevi nq pola sata. Želim da kažem da tramvaj preko novog mosta je sasvim zadovoljavajuće rešenje ako sagledamo trenutne, a i buduće potrebe na srednji rok.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ako se pojavi neki šeik sa ponudom za prostrano zeljište Hipodroma i sa projektom za neki "Beograd 22. veka" na tom mestu, pretpostavljam da bi ta linija imala mnogo više smisla.
Ovako, to je priča o urbanizmu na ovom nivou:
radovan.jpg



Nemam ja ništa protiv tramvaja na ovom mostu, to je i očekivano i ima nekog smisla, samo mi smeta ta propaganda o "metrou" i to što nisu na vreme postavljene šine u onom novom parčetu ulice između kpije Depoa GSP-a i ulice Jurija Gagarina, između Belvila i Romvila.
 
Da bi se tramvaj pustio moraiju i da izgrade drugi kolosek od depoa pa pored belvila sve do raskrsnice kod delta sitija jer tu ima samo jedan kolosek.Ocigledno im je sinski saobracaj zadnja rupa na svirali.

Necu vise ni da komentarisem nedostatak tramvajske stanice u visini buvljaka.Recimo tramvaj sa BB-a ce stati na petlji radnicka i onda tek negde kod depoa GSP-a imati stanicu cime se gubi veza sa buvljakom i zelezcnikom stanicom.
 
Pa nije loša ideja da princ Džej od Emirata :mrgreen: kupi Hipodrom...poznato je da arapi vole konjske trke...napravili bi čudo od Hipodroma.
 
Inace pre neki dan je objavljen tender na sajtu grada za rekonstrukciju gledalista na hipodromu,dakle nista od izmestanja hipodroma jos dugo dugo...
 
Колико видим на овом плану који је поставио Благоје, предвиђено је рачвање трамвајске трасе са Бановог брда према Раковици.
 
Vrh