Klasican metro nemoze da ide preko mosta ,zbog razmaka stubova pilona,a o krivini kod hipodroma.. pitanje je kako ce tramvaj tu da skrene bez ispadanja iz sina, a metro sada je jasno nije ni predvidjen da koristi ovu infrastrukturu,a o krivini nema ni govora pri prvom testu hipoteticki metro voz bi ispao iz sina.. :kafa:relja":w0nbf98u je napisao(la):Samo pretpostavi koliko pre ulaska u ovakvu krivinu bi morao da uspori "klasičan" metro, tj kojom brzinom bi se kretao između prethodne i stanice na mostu.
Ne mnogo brže od postojećeg tramvaja.
djordje*******g":37lm66og je napisao(la):Sa kojom krivinom bi mogla da se uporedi ova kod Hipodroma?
NIje, zato što nije samo stvar da li je platforma vagona u vodoravnom položaju, već i kako ubrzanje u krivini razbaciuje putnike u vagonima kao krpene lutke.Gorstak89":1t22t41c je napisao(la):Ljudi, sto bi i jedno i drugo pravilo problem? Za metro se nabave uzi vagoni i glat prodju tu, a za krivine se sine malo iskose, i kupe se vagoni koji se "tiltuju", ovakve vagone imaju strane zeleznice, i eto, problem resen.
Gorstak89":1t22t41c je napisao(la):Na kraju krajeva, ne moraju da ulaze u krivinu sa 40, nek uspore na 20 za tih 200m, i dalje bi bilo brze nego da ides nekim drugim sredstvom,
Na kojoj dužini bi išao tom nadprosečnom brzinom, i koliko bi morao da usporava pred ulazak u narednu stanicu? Kalo li će biti putnicima?Gorstak89":1t22t41c je napisao(la):a posle moze da ubrza na mostu i na 80..
blagoje":sejd12q6 je napisao(la):Mišljenja sam da trasa buduće metro linije Banovo brdo - Novi Beograd neće pratiti trasu sadašnjeg tramvajskog rešenja, pa samim tim sporna krivina preko Topčiderske reke se može smatrati kao privremeno rešenje. Ako će metro linija (što je logično) pratiti trasu Požeške ulice, meni je logičnije da preseče Hipodrom kao na slici, pri čemu je crvenom bojom označen nadzemni, a žutom podzemni deo. Uostalom, dok ta linija dođe na dnevni red, možda Hipodrom neće više biti tu gde je, a dotle će krivina preko Topčiderske reke odraditi posao za tramvajsku liniju.