bigvlada
Advanced
broj automobila (i autobusa) se neće preterano smanjivati sa porastom cene goriva. U poslednjih par godina je strašno mnogo uloženo kako u hibride tako i u potpunosti električna i vozila na vodonik (voda i komprimovani vazduh su ipak na marginama alternativa). Zaključili su da je ipak mnogo lakše skladištiti vodonik u gasovitom stanju pod pritiskom nego u tečnom (raketno gorivo je mnogo gadno za skladištenje i pretakanje, a hoće i da izvetri vremenom). Problem kod gasovitog vodonika je što mu trebaju još veći rezervoari koje treba uklopiti u automobil a da to ne liči na kola iz B sf filmova iz šezdesetih. Biće veći procenat automobila na gas, struju i vodonik. Država će smanjenim pdv-om, povoljnijim kreditima i nižim troškovima registracije pogurati stanovništvo ka takvim vozilima.
Relja je u pravu kada kaže da će ceo sistem funkcionisati tek kada se izgrade sve četiri stvari. Prvo obilaznica (jer je ona realno najbliža završetku, a i da maknemo kamione), pa metro (javni prevoz treba uvek da ima prednost u odosu na privatni), pa SMP (ima manje rušenja i raseljavanja) i tek na kraju UMP (eventualno da prokopaju tunel do Humske pre nego što se završe prve tri stvari).
Relja je u pravu kada kaže da će ceo sistem funkcionisati tek kada se izgrade sve četiri stvari. Prvo obilaznica (jer je ona realno najbliža završetku, a i da maknemo kamione), pa metro (javni prevoz treba uvek da ima prednost u odosu na privatni), pa SMP (ima manje rušenja i raseljavanja) i tek na kraju UMP (eventualno da prokopaju tunel do Humske pre nego što se završe prve tri stvari).