Igor":1l4mwujz je napisao(la):
Slazem se sa smeksijem u potpunosti. Onaj koji planira da kolima dodje do centra to ce i uraditi a pitanje je samo da li ce to uraditi brze ili sporije i da li ce pri tome praviti vecu ili manju guzvu. Naravno jednia prava alternativa nasim mukama jeste metro i tu mislim da nema dileme, ali ako se govori o UMP-u onda mislim da treba biti posten i reci da je ump brza gradska saobracajnica koja za cilj ima da spoji delove koji gravitiraju ka centru visokokapacitetnom saobracajnicom bez mnogo ukljucenja i iskljucenja, bas da se po centru ne bi vrzmali u prolazu ovi koji ce kako god okrenes doci gde su naumili a pitanje je da li ce to biti kroz sam centar ili obodnim delom sto ump pruza kao mogucnost plus naravno ovi sto i ne zele da uzlaze u centar imaju mogucnost da ga zaobidju a da ne idu previse daleko.
Pricu o visini pilona i debljini kablova i sirini reke Save sam a nadam se i smo ostavili jos pre dve godine
Jedino se slažem da je metro jedino rešenje naših problema.
Ti govoriš o pojedincu koji dolazi kolima u grad. Ja razmišljam o hiljadama vozača.
Ja mislim da ljude treba stimulisati da NE dolaze kolima u širi centar. UMP će da "radi" upravo suprotno - omogućava da se kolima za veoma kratko vreme "bane" u centar. I, kuda onda? Opet se vrzmamo po ulicama do krajnjeg odredišta, samo što nas sad ima mnogo više nego ranije, zato što sada svi možemo da stignemo brže "do blizu" centra.
Sa druge strane ne koriste svi UMP jer im trasa jednostavno - ne odgovara. Sad, rasterećenja će biti u startu - jeste, ali onda imamo dve situacije. Ili će:
1) broj automobila u Beogradu rasti (zbog nekih sasvim drugih okolnosti, "medjunarodnih", geostrateških
) . - broj automobila u centru se povećava izmedju ostalog i zato što postoji još jedan put do centra, brži i širi.
2) smanjivaće se (zbog nekih sasvim drugih okolnosti, suprotnih nego u 1), ali o tome izgleda niko ne razmišlja) - zašto smo onda gradili UMP kroz centar?
Prvo - ne verujem da će se UMP uopšte graditi. Drugo, jasna je meni ideja UMP-a, ali ne verujem u nju, mislim da će ga vozači koristiti na jedan sasvim drugačiji način, ako se bude izgradio. Ja, kao vozač, bih.
Treće - ili tuneli za automobilski, individualni prevoz, ili tuneli za "pravi" metro i masovan javni prevoz - znate šta, Beograd ipak nije megalopolis, ovaj grad je suviše mali i za i jedno i za drugo, po veličini, broju stanovnika, po finansijskoj moći. Ja sam za metro.
SMP meni deluje kao sasvim razumna ideja za brzo putovanje kolima sa kraja na kraj grada...kome je baš zinulo da se sam vozi.
A što se tiče IZGLEDA mosta
, ponavljam, ono su bile samo umetničke vizije, mi ni ne znamo kako će da IZGLEDA završen most.
A ako budete pravili reportažu, npr "Builder of Sava Bridge"
pitajte za onaj FIDIC i pad cene materijala
Prođe mi cela prva četvrtina basketa zbog UMP-a....