Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Па ако може и нешто луксузније испод овог надвожњака, ако се не варам, ово је онај део до погона ГСП .
 
Ja mislio Došljak se z****, kad ono mrtav ozbiljan :D

Daj čoveče mućni malo, vulkanizeri i perionice odmah pored glavne autobuske i druge po važnosti železničke stanice?

Je l' ti to sve zajedno zaista nikakve crvene lampice ne upali?
 
Ispod Autokomande već postoji baš takav horor.

Pravi mali Bombaj:

1698258433123.png

1698258513347.png
 
Ja mislio Došljak se zаjеbаvа, kad ono mrtav ozbiljan :D

Daj čoveče mućni malo, vulkanizeri i perionice odmah pored glavne autobuske i druge po važnosti železničke stanice?

Je l' ti to sve zajedno zaista nikakve crvene lampice ne upali?
Па има около и доста стамбених блокова. Ово је ваљда надвожњак код ГСП, у блоку 66, не у блоку 42, исправите ме ако грешим.

Овај сервисерски низ код аутокоманде је ипак удахнуо живот у језиви простор испод надвожњака. Грешка је што радионице нису и са друге стране, ка стајалишту Ласте, ту је прави хоро филм.
 
Opet pitam - a šta treba da bude ispod nadvožnjaka? Stanovi i startapi?

A radionice, voleo ih neko ili ne, su sastavni deo svakog grada. Kao i benzinske pumpe. Brlograd ima skoro 700.000 vozila. Sva ta vozila moraju negde da se servisiraju, poprave, napune gorivom...

Ljudi ovde bi želeli da svako ima kola, a da infastruktura i prateći mehanizmi potrebno za to budu nevidljivi ili nepostojeći. Pa ne ide to tako.
 
A kako bi bilo da ispod nadvožnjaka ne bude NIŠTA? Jednostavno - nadvožnjak i to je to.

Ja se iskreno ježim od tog iskorišćenja prostora baš po svaku cenu, a koje je tako svojstveno nama ovde. Zastakljene terase, kiosci nasred trotoara, svakojake radionice i udžerice učačkane gde im mesto nije... Eto na to me podseća. Bukvalno gde ste u civilizovanom svetu vas dvojica videli tako nešto?

Jednostavno brate RUŽNO JE. Svako normalan ružne delove svog grada sakriva ili umiva, ne postavlja ih tamo gde će ti biti prvo što vidiš kad dođeš u grad. Ne sporim potrebu za postojanjem vulkanizera i mehaničara, ali mesto im je na periferiji.
 
Bravo, parkinga se nisam setio, eto to bi bilo savršeno rešenje. Ionako u senci tog betona ne može da uspe nikakva zelena površina ili štatijaznam; parkingom bi se em iskoristio prostor, em spasle druge površine širom blokova koje su trenutno u opasnosti da budu zabetonirane i pretvorene u parking.
 
A kako bi bilo da ispod nadvožnjaka ne bude NIŠTA? Jednostavno - nadvožnjak i to je to.

Ja se iskreno ježim od tog iskorišćenja prostora baš po svaku cenu, a koje je tako svojstveno nama ovde. Zastakljene terase, kiosci nasred trotoara, svakojake radionice i udžerice učačkane gde im mesto nije... Eto na to me podseća. Bukvalno gde ste u civilizovanom svetu vas dvojica videli tako nešto?

Jednostavno brate RUŽNO JE. Svako normalan ružne delove svog grada sakriva ili umiva, ne postavlja ih tamo gde će ti biti prvo što vidiš kad dođeš u grad. Ne sporim potrebu za postojanjem vulkanizera i mehaničara, ali mesto im je na periferiji.
Slažem se ja s tobom i da ne treba manito natrpavati neki sadržaj na svaki kvadrat i sa time da radionice često ružno izgledaju.
Problem je samo što ako ne bude ništa ispod nadvožnjaka, onda bude ovo:
pxl_20231024_155123620-jpg.178021


Inače, može i parking, isto sam hteo da predložim.

P.S.
Ne sporim potrebu za postojanjem vulkanizera i mehaničara, ali mesto im je na periferiji.
To će malo teže da funkcioniše u gradu koji ima 1.8 miliona ljudi a 700.000 vozila u opticaju svaki dan.
No dobro, to je druga tema, a slažem se sa tobom da ne mora svaki kvadrat da se popuni i slažemo se da ovde može da bude parking (umesto Fallout Wasteland-a u kome gamad pali i čadi ceo nadvožnjak i vatrom mu ugrožava konstrukciju).
 
Evo kako s leđa izgledaju serviseri na Autokomandi:

1698260332028.png


Da se postide i Nju Delhi i Rio de Žaneiro. Kabul ćuti i gleda u pod.

Donekle mogu da razumem tolerisanje radionica ako već postoje, ali plansko favelizovanje grada stvarno ne mogu.
 
Problem je samo što ako ne bude ništa ispod nadvožnjaka, onda bude ovo:
Tu se slažemo, ali ne rešavaš valjda jedan problem stvaranjem drugog? Jednom kad se Bata Mile useli sa radnjom za centriranje trapa, ostaće tu još 4 generacije, još ako legalizuje svoju šupu... Bog nas veselio.

Karton Siti očistiš s dva buldožera za jedno popodne. To što se razni Karton Sitiji ne čiste ne znači da treba da te prostore još i planski favelizujemo.

To će malo teže da funkcioniše u gradu koji ima 1.8 miliona ljudi a 700.000 vozila u opticaju svaki dan.

Pa već funkcioniše, eno Smederevac i Zrenjaninac već prepuni sličnog sadržaja. I to ne samo u Beogradu, svaki grad u Srbiji je te rupčage izmestio na teške periferije. Tj. od samog početka ih smestio tamo gde treba.
 
Хајде прво да утврдимо који је ово тачно део? 1, 2 или 3?
Screenshot_20231025_210538_Maps.jpg
 
Evo kako s leđa izgledaju serviseri na Autokomandi:
To niko ne vidi, čak ni vozači automobila jer sede niže nego kamera na Guglovom automobilu. To vide samo vozači kamiona i autobusa.

A kažem, takvi objekti, koliko god se ne sviđali nekome, moraju da postoje u svakom gradu. Ne sviđaju nam se ni kontejneri pa ne možemo bez njih. Nekim snežnim pahuljicama se ne sviđaju ni okretnice prevoza, pa isto ne možemo bez njih. Nekome se ne sviđaju ni vodotornjevi, vodorezvoari, groblja, depoi... pa ipak moraju da postoje.

Alternativa tome sa slike je da taj prostor izgleda ovako. Samo što se u jednom slučaju zapravo radi i privređuje nešto ispod tog nadvožnjaka, dok se u drugom ne radi ništa, a pride je em nehumaniji, em manje bezbedan, jer ima manje ljudi i prometa nego kad su tu radionice.


Prethodnih nedelja sam morao da idem da gledam neke stvari za kuću (skrpilo se para posle godinu dana štednje u Ekonomskom tigru). U 70% slučajeva morao sam da idem negde u božju mater jer su masu salona, sajmova i radionica po gradu zatvorili i zamenili ih precenjenim stanovima i poslovnim prostorima. Ne ide to tako. Mora grad da funkcioniše, mora da ima sve što mu je potrebno. Pogotovu ovako syeban i vekovima slepački vođen grad u kome ne sve razbacano i izmešano i ne postoji nikakav plan i red u sadržajima. Nije ovo muzej, ovo je grad u kome ljudi moraju da žive i funkcionišu. Njih 1.8 miliona sa svojih 700.000 vozila (ja ne vozim, ali navodim brojku jer ovde pričamo o auto-radionicama).
 
Хајде прво да утврдимо који је ово тачно део? 1, 2 или 3?

Koji god da je, vulkanizeru tu mesto nije. Buvljak će da leti, u perspektivi će sigurno leteti i Depo (ko zna za koliko decenija ali potpisujem da će ga izmestiti perifernije), nauštrb iskorišćenja tog prostora za neke druge funkcije, da ne kažem - stambeno-poslovne. Ne ide da budući centar tog dela grada usеrеš udžericama
 
Ништа, тражите од града да булдожерише ромвил 0.2, опет ће настати верзија 0.3.
А у исто време сервиси ће да ничу дуж Ибарске, Зрењанинца, по унутарблоковским гаражама...
 
Alternativa tome sa slike je da taj prostor izgleda ovako. Samo što se u jednom slučaju zapravo radi i privređuje nešto ispod tog nadvožnjaka, dok se u drugom ne radi ništa, a pride je em nehumaniji, em manje bezbedan, jer ima manje ljudi i prometa nego kad su tu radionice.
Pa mojne mi sad ove lažne dileme - kao da su zapišan nađubren prostor s jedne strane, i favela s druge, jedine moguće opcije. :D
 
Koje lažne dileme? To ti je Autokomanda, isti prostor koji si ti naveo, samo ispod drugog podvožnjaka.

Samo što taj prazan pusti prostor ne privređuje i ne doprinosi ničemu.
 
Није нужно да радионице буду аљкаве. Ок, може да буде и аутосалон, они су мање масни.
Празан простор испод надвожњака је најгори.
 
Ispod UMP-a?

Biciklisticke staze, sredjen prostor i nocni klubovi. To sam video u Becu.

Sto bi rekli nasi stari "vibrantna umetnicka scena".

1698262623767.png


P.S. Slozicemo se bolje od centriranja trapa. Trap moze da se centrira i u Surcinu.
 
Koje lažne dileme? To ti je Autokomanda, isti prostor koji si ti naveo, samo ispod drugog podvožnjaka.

Samo što taj prazan pusti prostor ne privređuje i ne doprinosi ničemu.
1698262261296.png


Ja sam stava da za taj prostor sigurno postoji i mnogo bolje rešenje od Ciganijade ili favele.

Није нужно да радионице буду аљкаве. Ок, може да буде и аутосалон, они су мање масни.
Празан простор испод надвожњака је најгори.
Od praznog prostora je gori trajno uništen prazan prostor, to bi makar morali da znaju stanovnici grada kojim su nekad harali radikali i SPO, a danas samo radikali. Bolje neka je prazno i neka ga zapišavaju Cigani, to je makar rešivo kada se za to steknu uslovi.
 
Па оно, као да нема и горе узурпираног вреднијег простора. Што се мене тиче могу ту и паркинг да направе, ето новом БАСу ће фалити паркинга за аутобусе.
 
Ja sam stava da za taj prostor sigurno postoji i mnogo bolje rešenje od Ciganijade ili favele.
Ne računajući ozloglašene i omražene radionice, ostaje još samo parking kao opcija.

A super je što si mi skrenuo pažnju na koncept lažne dileme, imaću te u vidu sledeći put kada me na forumu jedni prozivaju da sam komunjara, a drugi da sam kapitaljara, i isto tako jedni da sam levičar, a drugi da sam desničar, jedni da sam rusofil, drugi da sam evrofanatik itd itd...
 
Vrh