Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa ne znam šta bih ti rekao, onda nisi dovoljno putovao...
Sem toga, niko nije rekao da ''radionice i stovarista budu u stambenom bloku''...

@Smederevac
Goran pravi lažnu dilemu, molim te objasni mu zašto ne treba da radi to. Hvala.
 
Ево сличан пример из Холандије, садржај као на Зрењанинцу - аутосалон, бензинска пумпа, угоститељски објекат и стамбене куће. И све културишка, ништа аљкаво.
Screenshot_20231025_215422_YouTube.jpg
 
Ево сличан пример из Холандије, садржај као на Зрењанинцу - аутосалон, бензинска пумпа, угоститељски објекат и стамбене куће. И све културишка, ништа аљкаво.
Pogledajte prilog 178079
Ja sam za ugostiteljske objekte. Autosaloni i benzinske pumpe su nesto drugo (ali mislim da mozemo bolje od toga).

Kada pricamo o majstorskim radionicama, mislim da nema trika da ne izgledaju kao one u Tosinom Bunaru ili u Jurija Gagarina preko puta Kineza (ili kao te kod "Mostara"). Fuj i bljak.


Btw. evo ti benzinska pumpa u okviru stambene zgrade u vrv. jednom od skupljih delova Londona, Kensington Gardens.

1698264223690.png
 
Кад имамо очајно планирање јавног простора. Ту су могли да буду аутосервиси, вулканизери, аутоперионице, технички прегледи и слично.
sve je bolje samo ne ovo sta je sad. Meni je zao dece koja idu tu u vrtic i ispastaju, zato sto niko nece da se pozabavi tim pitanjem. ~350m udaljenost.

Plus oni su bili jedan od glavnih razloga sto nisam upisao dete tu (iako je odlican vrtic).
vrtic.JPG
 
Као што сам и мислио, кратки ушушкани надвожњак после раскрснице. Да је било памети, тај буџак би оградили и дали ГСПу да ту паркира расходована возила, боље би било.
Искрено ту тешко шта друго осим паркинга, стоваришта или радионица може бити.
 
Evo nekih ideja, a nisu stovarista i radionice. Neke slike prestavljaju samo ideje u formi rendera, a neke su i izvedeni projekti.

Poslednja slika nije u skladu sa temom, ali je slicna i pokazuje da i u BG mozemo da uredimo slican prostor kako dolikuje (sta god mislio o ostatku tog bloka).

Takodje, mislim da bi bilo tragicno da se ovaj prostor ne iskoristi kao biciklisticki koridor. Moze lepo da se poveze sa ostalim stazama, a i sa starim zeleznickim mostom koji ce takodje biti pretvoren u pesacko-biciklisticki most. Najavio SNS, a prethodno NedavimoBeograd takodje uvrstio u svoje buduce projekte, a o njemu govori i udruzenje gradjana iz bloka 70. Znaci sanse da bude izvedene su velike.

1698265793526.png

sakazispark10.jpg
sabine_.jpg
_DSC1763.jpg
JCFO_UNDERLINE_05GROVEGALLERY_PROPOSED_ALT-1024x535.jpg
7154ef03b0092e4724890b40539d2bfe.jpeg
 
Онда најбоље оградити, пошто је ово део надвожњака код депоа, који је ограничен искључењем и укључењем са УМП у Ђорђа Станојевића. То су требали одавно да ураде. Срамота је да ту сад живе људи у ложе смеће.
 
E, pa, u Pekingu je uglavnom svuda ograđeno, i svuda je parking. Ne znam koja je to velika mudrost.
 
Проблем је што наши пројектанти често занемаре потенцијал ефекта сломљеног стакла пројектујући овакве буџаке. Мислим да су у БГ само пилони Бранковог моста ограђени, остали простори испод мостовских конструкција су или паркинзи, или грађевинарске-путарске базе.
 
Nisu bili ograđeni piloni tog mosta pre rata, tek naknadno, napravili garažu saveznih organa.

Eto kako se lako to reši.

Mada, koje je društvo toliko slabo da ne može da brani tako malu površinu? Od čega? Od naseljavanja pigmeja, koga? Onda mogu da postave šator i u stambenom bloku.
 
Poslednja izmena:
Nisu bili ograđeni piloni tog mosta pre rata, tek naknadno, napravili garažu saveznih organa.

Eto kako se lako to reši.

Mada, koje je društvo toliko slabo da ne može da brani tako malu površinu? Od čega? Od naseljavanja pigmeja, koga? Onda mogu da postave šator i u stambenom bloku.
Svi se plase da ista preduzmu... sigurni glasovi, NVO odmah napadaju, advokati odmah brane... a oni nastavljaju da truju bez ikakvih posledica (sem kciglednih)...
 
Taj prostor mora da bude takav da nakon rekonstrukcije (preuređenja) ne privlači istu onu grupaciju koja ga trenutno naseljava, a zaštićenija je od belog medveda. Ili bilo koja druga grupacija koja je takođe zaštićenija je od belog medveda.​
 
Nisu bili ograđeni piloni tog mosta pre rata, tek naknadno, napravili garažu saveznih organa.

Eto kako se lako to reši.

Mada, koje je društvo toliko slabo da ne može da brani tako malu površinu? Od čega? Od naseljavanja pigmeja, koga? Onda mogu da postave šator i u stambenom bloku.
Мислим баш на места где се Бранков мост ослања, ту постоји ограда. Види се на овој слици.
1698271543862.png

И слажем се да је поражавајуће што се толерише настанак нехигијенских насеља као и сваке врсте дивље градње уопште.
Taj prostor mora da bude takav da nakon rekonstrukcije (preuređenja) ne privlači istu onu grupaciju koja ga trenutno naseljava, a zaštićenija je od belog medveda. Ili bilo koja druga grupacija koja je takođe zaštićenija je od belog medveda.​
Проблем је што је таквим групама тешко начинити непривлачан простор, слична насеља имамо и у коритима потока, уз саму пругу, у шумама, рушевинама, депонијама, под далеководима, чак и по мега градилиштима као што је Београд на води. Нажалост или ограда или неки "жив" простор.
 
Bili podno Gazele kod Sava centra, nakon rekonstrukcije i sređivanja iste, više se nisu vraćali.
 
Ta ograda je iz bezbednosnih razloga, tokom ratova devedesetih su tu dežurali (knjavali u kućici) panduri u pancirima i sa puškama, da ne dopliva neka hrvatska DTG (diverzantsko-teroristička grupa - pobili bi ih ujaci u kućicama za 5 sekundi, ko sedamdeset i neke muriju, vojnu muriju i TO u okolini Bugojna).

Čitav vijadukt Mosta kralja Aleksandra je u početku bio iz golih stubova. I nije se niko naselio.
 
Mislim da smo došli do konsenzusa da je parking bombona rešenje :D
С обзиром на локацију, да :)
Да се ради о делу надвожњака изнад блокова 42 и 43 ту би неки комерцијални објекти имали више смисла.
 
С обзиром на локацију, да :)
Да се ради о делу надвожњака изнад блокова 42 и 43 ту би неки комерцијални објекти имали више смисла.
Ja sam mislio da se priča o čitavom potezu ispod nadvožnjaka.

I mislim da bi parking bio ok rešenje i najrealnije. Ali mi nije jasno kako bi to parking bio bolji od npr. skejt parka i biciklističke staze. Ne shvatam tu logiku.
 
Vrh