Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sećate li se da je ubrzo posle otvaranja mosta uništen onaj plastični odbojnik kod skretanja za Adu. Mnogi smo to prijavljivali, ali ništa se nije desilo, do pre neki dan kada sam dobio ovaj odgovor

Одговор ЈП "Путеви Београда" у вези пријаве за одбојник на скретању за Аду са Моста на Ади: Поштовани,Обавештавамо вас да је ЈП „Путеви Београда“ изадало налог извођачу радова за обнављање индикатора врха површине раздвајања саобраћајних токова на мосту на Ади.

Slike sa Gugla iz 2014. i 2015.
odbojnik 2014.jpg
odbojnik 2015.jpg
 
Зинух да кажем.
Е то је оно улупаш паре у опрему, пола се уграде, и онда им скупо 10-20хиљљда да плате дизајнера и програмера па пуштају увек тривијалности или толико колико онај инжењер што пушта у рад има живаца да се млати
 
Nisam bio u BG neko vreme... juče videh da su u Nikole Dobrovića uz ivicu novog trotoara, pored nove "ugurane" trake kolovoza tamo gde je do skoro bio zeleni pojas, postavili one žuto crne zaštitne biciklističke gelendere koje su poskidali sa raskrsnica širom grada :rolleyes:
 
Sasvim je moguće da su crno žute rampe poskidali sa bici staza da bi po trotoaru moglo lakše da se parkira i da se prolazi automobilima.

Perverzno i gnusno.
 
Živ je tunel, umro nije dok je Kine i Srbije 😁

Он је истакао да је на састанку у Старом двору договорено да се кинеским привредницима презентују планирани велики инфраструктурни пројекти који су планирани за будућност.

– Очекује нас изградња комплекса за изложбу „Експо 2027” у Сурчину, као и изградња националног стадиона. Општина Сурчин представља правац даљег ширења Београда и сигурно је да нас на тој општини очекују нови инвестициони циклуси. Такође, познато је да нас очекује изградња тунела од Економског факултета до Панчевачког моста, јер део саобраћаја морамо преселити под земљу. Други тунел који је у плановима повезао би Мост на Ади са Аутокомандом. У вези са тим већ разговарамо с одређеним кинеским компанијама и надам се да следеће године можемо да почнемо са његовом реализацијом. Када је зелена агенда у питању, требало би да Београд добије фабрику за прераду отпадних вода, као и пет мањих за ободне делове града. За тај пројекат ће нам сигурно бити потребна помоћ, како технолошка тако и финансијска – додао је Никодијевић.

Izvor: Grad Beograd
 
То су ке****и да се одустало од тунела да би смирили халабуку, иде по плану и неће мењати ништа кад одлуче да крену
 
Priča je bila da su svugde vojni tuneli, a to se kao nije znalo svo vreme do sada. Nema političke volje ove vlasti da napravi ovaj tunel, svu energiju i novac žele da ulože samo u tunel od Ekonomskog fakulteta do MUP-a u despota Stefana.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: lol
Значи да тунел иде до Прокопа па да прати железнички тунел негде до Звечанске, а где да изрони и како даље ка Душановцу? Од планираног портала код раскрснице до Прокопа има 1,6км право, а одатле још око 1км до скретања пруга ка аутопуту где излазе из тунела. Плус то би значило кривину у тунелу код Прокопа.
 
Pa kažem ti da je to daleko od razrađenog plana. Problem sa starom trasom UMP tunela je bio između ostalog i u tome što se ukrštao sa železničkim tunelima pa je morao da se završi na vrhu Topčiderskog brda umesto u zoni Autokomande što bi bilo mnogo prirodnije. Postoji i opcija da ulazak u tunel ne bude kod petlje Hipodrom već negde niže u Topčideru iz Bulevara Patrijarha Pavla - na primer negde gde i sada vozovi idu prema Rakovici.
 
Људи, клопарао један апаратчик нешто негде, са неким Китајцима, а ви већ узели да померате тунеле. Последње што знамо је да је планирано премештање улаза негде ка Душановцу, то врло лако може да буде колоквијално "тунел до Аутокоманде".

И мислите ли да ће то (скоро) да се гради?
 
Кад имамо очајно планирање јавног простора. Ту су могли да буду аутосервиси, вулканизери, аутоперионице, технички прегледи и слично.
 
Zašto, bre, vulkanizeri na skupom prostoru između glavne železničke i glavne autobuske stanice, u Centralnom biznis distriktu?!
 
Vrh