Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Lepo je pre mnogo godina član @Delija (ili možda neaktivni član Šmeksi) postavio jednu skicu po kojoj će sve saobraćajnice u okolini grada i u Beogradu formirati jednu odličnu spiralu za slivanje drumskog saobraćaja u centar grada.
Ја сам.

Вероватно најретардиранији подвиг/план у историји саобраћајног и урбаног планирања, глобално. Е томе смо савременици

:violina:
 
Untitled.jpg
 
Da li se mozda ikada planira nastavak puta od Ovce do Panceva?

Pogledajte prilog 167255
Da, to je drugi deo severne tangente. Stoji već dugo u svim planovima, i Beograda i Pančeva, ali nije prioritet za izgradnju za sad. Zato je i ona lakat krivina onako veštački napravljena jer je tamo projektovana petlja u obliku deteline a tu je projektovan i početak autoputa za Zrenjanin (severni krak petlje), dok je ovo samo privremeno rešenje. Iz nekog razloga ova deonica je često zanemarena i zaboravljena od strane forumaša, ne znam zašto. Čak mislim da fali i na onoj CIPovoj mapi što se skoro pojavila, a stoji u GUPu i BGa i Pančeva, i bila je na javnom uvidu za autoput za ZR. Tako da, biće... jednog dana.
 
Српско пројектовање, лудом радовање. Непотребне четири траке још од школе, комплетна десна само за неоптерећено десно скретање у Тошин бунар, остале две за право као и досад, једини добитак што више неће бити у истом сигналном блоку са онима који иду лево, јер сада не деле траку.

Узбрдо је слободно могло и без ширења на том делу, критичне су раскрснице на Коси.

Да ли ово Гангула сам црта, са Ратком Дмитровићем (и он је на НБ, близу УМП-а) и још неким једнако стручним сарадницима?
 
Poslednja izmena:
Српско пројектовање, лудом радовање. Непотребне четири траке још од школе, комплетна десна само за неоптерећено десно скретање у Тошин бунар, остале две за право као и досад, једини добитак што више неће бити у истом сигналном блоку са онима који иду лево, јер сада не деле траку. То последње је и једини добитак.

Узбрдо је слободно могло и без ширења на том делу, критичне су раскрснице на Коси.

Да ли ово Гангула сам црта, са Ратком Дмитровићем (и он је на НБ, близу УМП-а) и још неким једнако стручним сарадницима?

Imamo i dosta uži pešački i biciklistički deo.
Ali bitno da sad imamo 4 trake
 
Биће 4+3, како ми се чини. Неће ваљда 4 и узбрдо?

Е важно да се одмах иза петље Бубањ поток, још пре Траншпеда сужава на 2 траке.
 
Trudim se, ali ne razumem zašto je ovo rađeno, šta se ovom tačno dobija?
Ono što se izgubilo su: širina trotoara, bici staza i zeleni pojas, koji je pre svega bio barijera između kolovoza i trotoara/bici staze.
Možda se dobija brže desno skretanje prema blokovima... jaka stvar.
Ovde je izgleda nešto zasmetalo Ganguli kada su ga vozili na posao, ko zna šta.
 
Poslednja izmena:
Lepo je neko napisao ranije, muljanje starog asfalta je trenutno najviši nivo koji je dostignut u gradu, vise od toga ne može ni intelektualno ni finansijski izgleda
 
Aj da napišem i ovde ono što sam na temi Bici staze:

Tu ionako slabo prolaze pešaci (mislim na taj deo pod nagibom) tako da je trotoar sasvim dovoljan za bicikliste i ponekog pešaka. Štaviše širi je nego u 70% grada.

A možda će i naknadno da iscrtaju stazu ili traku na trotoaru.

Bici staze i trake su potrebne tamo gde dolazi do "guranja" pešaka i biciklista. Tamo gde nema mnogo prometa i gužvi i konfliktnih situacija, nisu neophodne.


Inače, termin i pojam UMP treba izbaciti iz upotrebe jer je više nego jasno da se nikada neće kompletirati. Pogotovu ne njegov najveći i najhitniji deo na desnoj obali Save. Tako da je glupo da se kolektivno zavaravamo da su ovi parčići i štap i kanap rešenja nekakav unutrašnji magistralni prsten. Iako znam da bi režim voleo to.
 
Poslednja izmena:
Плус Гангула изгледа има неки пик на те травњаке уз саобраћајнице.
U prethodnih desetak godina, jedna stvar je konstanta, ustvari dve, pik na zelenilo i stanogradnju. Gde im ne odgovara za stanogradnju, tu ili ture beton ili popločavanje, tako da pored svetskih klimatskih promena dobijamo i političke klimatske promene. :D
 
Šta stvarno ovaj ima protiv ovih zelenih razdelnih ostrva? Zaista misli da će da reši problem dodavanjem traka u Višnjičkoj i ovde.

id***. Sigurno je hteo da igra fudbal pa ima kompleks zelene trave.
 
....
Inače, termin i pojam UMP treba izbaciti iz upotrebe jer je više nego jasno da se nikada neće kompletirati. Pogotovu ne njegov najveći i najhitniji deo na desnoj obali Save. Tako da je glupo da se kolektivno zavaravamo da su ovi parčići i štap i kanap rešenja nekakav unutrašnji magistralni prsten. Iako znam da bi režim voleo to.

Pa skoro od početka pišem "UMP" - pod znacima navoda ... ne razumem kako su se ljudi upecali na tu bajku.
 
Vrh